Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei helvetti, oikeasti. Nyt alkoi keittämään. Mitä idiootteja tämä maailma on pullollaan? Kaverit lähtevät jahtaamaan pikkuskidejä ja pelottelevat heidät puolikuoliaaksi. Oliko se heille jotain ***** hupia tai jotain? Pakko sanoa että sulla on ainakin hyvät hermot, itse en olisi jätkiä noin vaan päästänyt. Ei tollasten tyyppien pitäisi edes liikkua vapaalla jalalla. ***** mikä maailma.

Oon sanonu tän ennenkin mutta sanonpa nyt taas.

Kyllä musta joskus tuntuu että on tää yks ***** apinoiden planeetta.

Ei helvetti, oikeasti. Nyt alkoi keittämään. Mitä idiootteja tämä maailma on pullollaan? Kaverit lähtevät jahtaamaan pikkuskidejä ja pelottelevat heidät puolikuoliaaksi. Oliko se heille jotain ***** hupia tai jotain? Pakko sanoa että sulla on ainakin hyvät hermot, itse en olisi jätkiä noin vaan päästänyt. Ei tollasten tyyppien pitäisi edes liikkua vapaalla jalalla. ***** mikä maailma.

Kun ei voi tehdä mitään kun menisi samantien duunit ym.. Pojat kyllä ottivat opikseen ja soittaneet vielä kaksi kertaa sen jälkeen ja kysynyt että eihän kukaan ole "tulossa kimppuun". Itse kun olin ihan varma että ne yrittää piileskellä ja odottaa että asia unohdettaisiin ja en tosiaankaan uskonut että tulevat sopimaan asian. Vaatii sekin jo aikamoista nöyrtymistä.

About 5 vuotta aikaisemmin olisin kyllä voinut ilomielin viettää kolme päivää putkassa mutta nyt on näin.

Mutta niin anteeksi annettu ja asia kuopattu(ainakin seuraavaan isännän ryyppyreissuun) :)

Vaihdoin puhelinliittymää ja nyt kun avasin uudestaan luurin se vaati PIN koodia ja koodi ei ollutkaan se vanha eikä 0000 kelvannut joten zäng! Puhelin lukossa ja pyytää PUK-koodia mistä ei ole mitään hajua. Töistä soiteltava asiakaspalveluun Kele!!

Eikös se 1234 ole toiminut jo monta vuotta sitten? :eek:
Itselläni ainakin toimii aina uuden liittymän kanssa.

Eikös se 1234 ole toiminut jo monta vuotta sitten? :eek:
Itselläni ainakin toimii aina uuden liittymän kanssa.

Ei toiminut. Sain pelaamaan kun soitin kaverin puhelimesta asiakaspalveluun. En muista mikä se PUK-koodi oli mutta numerot ei olleet järjestyksessä.

Pojat kävivät pyytämässä anteeksi. Hyvä kun naamoja näkyi kun oli päät niin allapäin. Hienosti pyysivät anteeksi ja lupasivat että ei toistu enään ja tottakai loppuun pidin pienen puhuttelun...
Loppusanani olivat että kiittäkää luojaanne että olin eilen selvinpäin.

Huh huh kaikkea sitä tapahtuu.

Jepu. Autokouluun pääsyä pitäisi vaikeuttaa jollain hemmetin kovalla psykologisella testillä, jonka suorittaminen ei olisikaan niin helppoa(ei riitä kirjallinen koe ja muutama psykiatrilla käynti). Testi voisi kestää sen vähän yli vuoden, jonka jälkeen katsotaan, annetaanko henkilön päästä autokouluun. Kortin saanti ikääkin voitaisiin vähän nostaa, vaikka siihen 24-26 ikävuoteen(Siihen mennessä luulisi tuollaisen pelle-iän jo päässeen loppumaan). 18-vuotias kun on vielä edelleen aika lapsi. Humalassa ajamisesta kortti voisi lähteä kuivumaan kymmeneksi vuodeksi. Tehoaisi aika hyvin takuulla.

No mutta se siitä vuodatuksesta... Ketuttaa tuollaiset SANKARIT vaan niin hemmetisti!

Omat murheeni ovat sangen pienet... Ottaa kupoliin tämä ajan mateleminen.... Miten yhden pelin ilmestymiseen voikaan mennä niin kauan?! Ei ole hauskaa, eikä sen enempää kärsivällisyyttäkään :p

Jepu. Autokouluun pääsyä pitäisi vaikeuttaa jollain hemmetin kovalla psykologisella testillä, jonka suorittaminen ei olisikaan niin helppoa(ei riitä kirjallinen koe ja muutama psykiatrilla käynti). Testi voisi kestää sen vähän yli vuoden, jonka jälkeen katsotaan, annetaanko henkilön päästä autokouluun. Kortin saanti ikääkin voitaisiin vähän nostaa, vaikka siihen 24-26 ikävuoteen(Siihen mennessä luulisi tuollaisen pelle-iän jo päässeen loppumaan). 18-vuotias kun on vielä edelleen aika lapsi. Humalassa ajamisesta kortti voisi lähteä kuivumaan kymmeneksi vuodeksi. Tehoaisi aika hyvin takuulla.

No mutta se siitä vuodatuksesta... Ketuttaa tuollaiset SANKARIT vaan niin hemmetisti!
Äläs nyt, vaikken meidän autoa osaakaan ajaa niin onhan se kiva kun on nyt kortti. :D
Joka sopiikin hyvin tähän aiheeseen, iloinen olen kun autokoulu meni läpi, mutta nyt menee hermo kun tuo pihassa oleva Toyota on niin erilainen, hyvä ettei ihan vaaratilanteita tullut liikenteessä.. No, kaikkien niihin uusiin autoihin on totuteltava. Sunnuntaiajelukun ei tosin kiinnosta, niin tässä saattaa mennä tovi.

Jepu. Autokouluun pääsyä pitäisi vaikeuttaa jollain hemmetin kovalla psykologisella testillä, jonka suorittaminen ei olisikaan niin helppoa(ei riitä kirjallinen koe ja muutama psykiatrilla käynti). Testi voisi kestää sen vähän yli vuoden, jonka jälkeen katsotaan, annetaanko henkilön päästä autokouluun. Kortin saanti ikääkin voitaisiin vähän nostaa, vaikka siihen 24-26 ikävuoteen(Siihen mennessä luulisi tuollaisen pelle-iän jo päässeen loppumaan). 18-vuotias kun on vielä edelleen aika lapsi.

Ai että parin idiootin takia pitäisi viivyttää nuorten ajokortin saanti monella vuodella? Ei todellakaan.

Ai että parin idiootin takia pitäisi viivyttää nuorten ajokortin saanti monella vuodella? Ei todellakaan.
Olisikin vain pari... Tai edes muutama...

Mä käyn nyt autokoulua (olen 28v.) ja aika uskomattomia asenteita näkyy jo teoriatunnilla kuuntelussa nuorempien joukossa. Pyöritellään silmiä kun puhutaan, että on syytä olla tarkkana siitä missä kunnossa menee rattiin (jo väsymys on riskitekijä), että stop-merkin kohdalla on aina pysähdyttävä ja että suojatiet on syytä ottaa erityishuomioon nopeutta alentamalla.

Ja kun on itsekin meinannut jäädä muutaman sankarin alle, niin kyllä välillä toivoisi, että liikennekuri ylipäätään olisi tiukempi - myös nuorten kuskien kohdalla.

Ei toiminut. Sain pelaamaan kun soitin kaverin puhelimesta asiakaspalveluun. En muista mikä se PUK-koodi oli mutta numerot ei olleet järjestyksessä.
Pin koodia tarkoitin..

Mutta kyllähän tässä kovasti tuo kylmyys ketuttaa, ja vielä se kun pitää joka päivä kävellä niin pirusti töihin ja takaisin. Saas nähdä, milloinka tulee taas pidempää lomaa kuin 2 päivää.

Ne pari idioottia saattaa aiheuttaa suhteellisen mukavaa tuhoa. En tiedä sinusta mutta minä en ainakaan halua että joku yrittää ajaa meikän päältä...

Ah, että pitikin joutua olemaan maanantaina poissa töistä. Nyt pitää tänään mennä poikkeuksellisesti paiskimaan duunia ja se hieman ketuttaa.

Itselläni aamu alkoi pahimmalla mahdollisella tavalla.
Erittäin hyvä työntekijäni oli viime yönä hälytyksen yhteydessä pahoinpidelty ilmeisesti rautaputken kanssa ja makaa nyt teholla.
Tekijät saatu poliisin toimesta kiinni, tai käsittääkseni toinen ainakin. Steissiltä tuli sen verran ristiriitaisia tietoja kavereilta. Uhrilla on vielä raskaana oleva avopuoliso, johon olin jo yhteydessä ja aivan paniikissa ko. tyttönen on.

Kaikki tämä siis siksi, että eräät idiootit yrittivät murtautua sataman varastoon, jossa heidän olisi ollut mahdollista saada saaliiksi... PESUAINETTA.

***** että hajottaa taas. Täytyy vain toivoa parasta ja olla kiitollinen, että itse on päässyt kenttähommista pois. Itsellänikin kun on 7kk tytär, niin ei enää jaksa innostaa ottaa osumaa materian vuoksi.

Erittäin hyvä työntekijäni oli viime yönä hälytyksen yhteydessä pahoinpidelty ilmeisesti rautaputken kanssa ja makaa nyt teholla.

Kaikki tämä siis siksi, että eräät idiootit yrittivät murtautua sataman varastoon, jossa heidän olisi ollut mahdollista saada saaliiksi... PESUAINETTA.

Huh huh, taas neroja liikenteessä. Onneksi kaverit saatiin sentään kiinni. Tosin tuskin saavat kovin kovia tuomioita, yllätys. Tälläiset asiat pilaavat päiväni.

Voin suoraan sanoa että minua vituttaa iihmisten tyhmyys yli kaiken. Meille on suotu aivot mutta mitä hyötyä niistä on? Ei nähtävästi mitään. Pakko satuttaa muita koko aika mitä turhimpien asioiden takia. Fuck off vaan kaikki. Muutan metsään asumaan, otan sinne pelikonsolit enkä halua enää koskaan nähdä ketään. En ainakaan ennen kuin alkaa järki pelata vähän muillakin. :D

Itselläni aamu alkoi pahimmalla mahdollisella tavalla.

Toivon koko sydämestäni että alaisesi selviää ilman pysyvämpiä vahinkoja!!

Ihmiset käyvät vaan tyhmemmiksi ja tyhmemmiksi... :(

Kyllä tuo spineshankin kertomus oli ikävää kuultavaa. Toivottavasti kaikki kääntyy hyvin päin.

Tällä hetkellä itsellä täys potutus päällä. Viimeviikolla oli rasittavan vähän vapaaikaa ja rasittavan pitkiä työpäiviä. Eilen sitten haettiin siihen päälle vielä sikaruiskeet. No totta hemmetissä ollaan emännän kanssa molemmat ihan lasarettikunnossa siitä piikistä. Ja tietenkin minä olen se, joka vielä suurinpiirtein pysyy tolpillaan, joten tämä viikonloppu on ollut ihan hemmetin raskas. Onneksi 1,5v tyttöseni jaksaa hymyillä ja piristää edelleen. Kuitenkin, olen ihan piipussa tämän arjen pyörittämisen jälkeen puolikuntoisena ja huomenna onkin sitten yksi tärkeimmistä työpäivistäni jolloin on hyvät mahdollisuudet onnistua, mutta myös se mokaamisen mahdollisuus on olemassa. Joka tapauksessa huomenna on pakko mennä töihin vaikkahan iskisi meteoriitti vasempaan silmään ja tulisi oikeasta ulos.

Ja viimeinen naula arkussa on se, että olen kertakaikkiaan niin väsyksissä, ettei jaksa edes pelata MAG:ia illasta. :( Laittaisivat edes muut MAGaajat sitä sotakirjeenvaihtoa taisteluista, niin voisi huomenna edes vähän fiilistellä töissä kahvitauolla.

Just tälläisinä hektinä sitä alkaa harkitsemaan sen lakaisinlakaisinkoneen ajajan virkaa. Leppoisaa huristelua musaluurit korvilla...

Ja lisätään vielä aikaisempaan itkuuni, että cokis pullo räjähti juuri jääkaapissa. Tai siis korkki oli haljennut ja kamat pitkin seiniä. Ja minä kun en ihan juuri tänään ajatellut jääkaappia pestä. Keles.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ensi kertaa elämässäni jouduin turvautumaan ignorelistaan ihan puhtaasti omaa forumilla viihtymistä parantaakseni. Toinen ärsytys on että kiekko alkaa vasta parin tunnin kuluttua ja tekisi kovasti mieli painua ajoissa nukkumaan.

Aattelin sit avautua..

Ketuttaa kun yks luokkatoveri siis, joskus vaa alkaa kettuilla, vaikka en tee mitään. Ei aina mut yleensä. Meil ei hirveesti oo muita poikia, suht pieni luokka, 6 poikaa. Tänäänki vaa vit**** mulle. Itse oon aika huumorillinen tyyppi ja tällei puhun paljon, mutta en kuitenkaa hirveesti. Tekis vaa mieli vetää sitä päähän, sais kyl turpaansa, mutta hakkaus ei kuulu periaatteisiin, ellei toinen aloita. Muitten kaa tuun toimeen ja paljonki ollaan yhdessä, mut sit ku se sanoo jotain niin muut menee vähän ku sen puolelle. Ne on jo tuntenut ala-asteelta asti, itse ku olin toisessa koulussa. En yleensä ota itseeni, mutta ei sitä nyt kestä kokoajan. Osaan kyl sanoo vastaan, mut vähän vaikee ku muutki alkaa sit sanoo. Tai sit ihan hyvä kaverinikin alkaa, kettuilla ku se sanoo jotain. mitä pitäis tehdä...

Sori nyt tää avautuminen, mut pakko oli, kaipa pitäis mennä purkaa sitä enrgiaa siihen penaan.

Ketuttaa kun yks luokkatoveri siis, joskus vaa alkaa kettuilla, vaikka en tee mitään. Ei aina mut yleensä. Meil ei hirveesti oo muita poikia, suht pieni luokka, 6 poikaa. Tänäänki vaa vit**** mulle. Itse oon aika huumorillinen tyyppi ja tällei puhun paljon, mutta en kuitenkaa hirveesti. Tekis vaa mieli vetää sitä päähän, sais kyl turpaansa, mutta hakkaus ei kuulu periaatteisiin, ellei toinen aloita. Muitten kaa tuun toimeen ja paljonki ollaan yhdessä, mut sit ku se sanoo jotain niin muut menee vähän ku sen puolelle. Ne on jo tuntenut ala-asteelta asti, itse ku olin toisessa koulussa. En yleensä ota itseeni, mutta ei sitä nyt kestä kokoajan. Osaan kyl sanoo vastaan, mut vähän vaikee ku muutki alkaa sit sanoo. Tai sit ihan hyvä kaverinikin alkaa, kettuilla ku se sanoo jotain. mitä pitäis tehdä...

Pääset helpolla vaikka se ei siltä varmaan tunnu. Semmoset 20+ henkilöö olivat pitäneet minua silmätikkunaan koko yläasteen. Kyllä jotkut ihmiset osaavat paskaa puhumalla luomaan kuvan jostakin toisesta että muutkin omaksuvat sen. Ja tähän kun lisätään ne jotka tulevat mukaan vasta kun pahimmat ovat aloittaneet niin en edes arvioi kuinka monta siinä ringissä on oikein ollut.

Väkisinkin laittaa ketuttamaan, kun Mass effect 2 saapui postilaatikkoon tänään ja ei voi kuin todeta että boksi levis 3pvä sitten. Sitten tietysti kuumetta ja mahatauti, voishan nämä 10pvän lomat PV:ltä tietty mukavamminkin käyttää.

Ylös Bottom