Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Joo, ensiksi otan osaa keihilin puolesta. Mitä vaan voi tapahtua yhtäkkiä, kyllä se vaan tuntuu joskus niin väärältä. :(

Toivotaan, että mitä vain voi tapahtua myös ihme parantumisten suhteen. Todella surullinen juttu Kleihil. Kummin roolistasi tuli kertaheitolla sekä tärkeämpi, että mahdollisesti niin haastava kuin vain voi tulla. Ja toivotaan myös sitä, että tuleviin päiviin mahtuu vielä monta hyvää syytä myös hymyyn.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kovasti tsemppiä täältäki Kleihilille ja kaikille joita asia koskee. Ei ole maailma aina reilua :(

Itsellä keittää yli viime yönä alkanut kuumeilu. Just kehaisin lauantaina työhaastattelussa miten en ole koskaan sairas ja seuraavana päivänä sitten iski tauti .. Huoh.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tattista vaan kaikille osanotosta. Pahempaahan tämä kaikki on serkkupojalle, jonka tytär tämä kyseinen typykkä on. Alkaa suku karsiutumaan aivan väärästä päästä :(

Nooh, huomenna tyttö viedään Töölön sairaalaan tarkempia tutkimuksia varten ja keskiviikkona olisi määrä leikata. Saas nähdä mitä ihmeitä tohtorismiehet saavat aikaiseksi...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tattista vaan kaikille osanotosta. Pahempaahan tämä kaikki on serkkupojalle, jonka tytär tämä kyseinen typykkä on. Alkaa suku karsiutumaan aivan väärästä päästä :(

Nooh, huomenna tyttö viedään Töölön sairaalaan tarkempia tutkimuksia varten ja keskiviikkona olisi määrä leikata. Saas nähdä mitä ihmeitä tohtorismiehet saavat aikaiseksi...

Ehkei tämä auta yhtään, mutta aina on vähän toivoa. :o Tsemppiä nyt sinne kaikille.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Koira heitti viimeisen luun nurkkaan. 15-vuotias kaveri ei jaksanut enää.

Ei tiedä mitä ajatella.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tiädän tunteen, raskasta se on pitkän aikaa... Toivottavasti oli luonnolinen luunheitto?

Juu, vanhuuteen kai se lähti. 15 vuotta tuli kesällä täyteen. Urheasti pikkukaveri jaksoi, mutta viime päivien kivut vei mehuja aika pahasti. Ei siinä muuta vaihtoehtoa ollu.

Itkuahan se pukkaa kokoajan, kun asiaa erehtyy ajattelemaan. Perheenjäsen on poissa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itkuahan se pukkaa kokoajan, kun asiaa erehtyy ajattelemaan. Perheenjäsen on poissa.

Jep, koiran pois meno pistää isommankin karjun silmät märiksi... oma koira eli 12vuotta ja siitä on nyt jotain 5vuotta aikaa, ja kyllä sitä tulee vieläkin ajatelluksi...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Todellakin kaikkia mahdollisia voimia Kleihilille! Maailma ei todellakaan ole reilu paikka, joskus tämä tulee koettua hirvittävän läheltä. :(
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei jmalauta minkälaisia pkasoja onkaan olemassa, kolmen tytön isäsnä pistää vihaks tollanen toiminta! :mad:
Sietäs saada todella ison rangaistuksen:
Isä sitoi lapsen sänkyyn ja teippasi suun kiinni
vaikka toikin on tapahtunut täällä Lahessa, niin minä se EN ole, enhän ole 48 vuotias, eikä pari vuotta sitte mun ykskää kersa ollu 6vuotias :p
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

...ttu.. olin hyvalla tuulella, olin hyvalla tuulella vaikkakin mun piti soittaa saunalahden asiakaspalveluun, sielta vastattiin samantien ja ohjattiin oikealle osastolle ja todettiin jonon olevan 4min joka suurin piirtein toteutuikin ja homma hoitu nopeasti ja napparasti.
Edelleen hyvalla tuulella valikoin seuraavaksi soneran numeron, ensimmaisena vastaa tietokone ja rupee esittelemaan uutta hienoa puheentunnistus systeemia jonka kanssa tappelin hetken ja sen jalkeen laitettiin jonoon..
Talla hetkella olen ollut jonossa 1h10min...

Kylla, yritin myos puhelinajanvarausta, ei vapaita aikoja sanos..
:mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Borderlandsin Savet meni vituralleen jo toista kertaa (+40lvl kummallakin kertaa), ja juuri kun tuli saatua parit lisäosatkin siihen. :mad:
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Niin se vain menee, että kaikki kiva loppuu aikanaan ja jälleen on yksi kesäloma viikonloppua vaille lusittu :( Ahdistus alkaa ottaa jo kosmiset mittasuhteet eikä tilannetta helpota, että sunnuntaina pitää vielä lähteä iltakymmeneksi työmaalle. PLÄÄÄÄH!!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Niin se vain menee, että kaikki kiva loppuu aikanaan ja jälleen on yksi kesäloma viikonloppua vaille lusittu :( Ahdistus alkaa ottaa jo kosmiset mittasuhteet eikä tilannetta helpota, että sunnuntaina pitää vielä lähteä iltakymmeneksi työmaalle. PLÄÄÄÄH!!

Muista nyt vetää perinteinen suomalainen lomanloppumis känni, siis vähintään kaks päivää ja keskiviikkona alkaa olo olemaan normaali.
 
Ylös Bottom