Kyllä niin kävi että jouduin huijauksen kohteeksi. Ei muutaku oma luottokielto tilaus ja tarvittaessa rikosilmoitus jos näyttää että jotain yritetään. Olen mä kyllä niin helvetin tyhmä. Viimeinen kerta kun juttelen yhdenkään kenttämyyjän kanssa
kyllä ketuttaa
Edit: maanantaina 9-11 välissä tein sen "sopimuksen" "fortumin" kanssa eikä niillä ole mitään tietoa asiasta.. kyllä nyt tässä ajassa pitäisi jo tulla tieto ainakin heille jos ei mulle sähköpostiin
Edit2: oma luottokielto tehty. Tietenkin mä voisin olla uhkarohkea ja ajatella että menkööt. Jos joku on niin idiootti että käyttää väärin niin siitä sitten vaan. En mä tunne Helsingin kameroita ja niiden sijainteja, mutta luulisin että narinkkatorilla Kampin pihalla lienee jonkun verran kameroita + ihmisiä tuohon aikaan varsinkin kesällä, että se vaatii kyllä pokeria että uskaltaa huijata. Tästä lähtien kierrän kaukaa kenttämyyjät. Onneksi Kamppiin pääsee jokapuolelta melkein, niin ensi kerralla kierrän vaikka vastakkaiselta puolelta. Olin siis rautatieaseman suunnasta menossa kohti Kamppia.