Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Suomi ja Suomen päätöksentekijät - eniten tällä hetkellä ottaa päähän heidän tapansa houkutella yrittäjiä ja tukea yrittäjyyttä. Kuun vaihteessa nostetaan arvonlisäveroa - aivan kuin ei olisi jo muutenkin suomalaisella yrittäjällä vaikeuksia kilpailla ulkomaalaisten kanssa.
ISP sanoo että nopeudet nousevat kymmenkertaisiksi nykyiseen verrattuna.
Boldattu kohta aiheuttaa kyllä päässäni verisuonen katkeamisen.Helsingin käräjäoikeus tuomitsi puolentoista vuoden ehdolliseen vankeuteen 40-vuotiaan miehen, joka käytti useasti seksuaalisesti hyväkseen 13-vuotiasta kehitysvammaista tyttöä.
Mies tapasi ja kosketteli tyttöä useasti ja oli kaksi kertaa sukupuoliyhteydessä tähän.
Hän antoi tytölle rahaa teoistaan, mikä Helsingin Sanomien mukaan lievensi miehen tuomiota.
Lieventäväksi asianhaaraksi katsottiin myös se, että mies oli yhteistyökykyinen rikosta tutkittaessa.
Mies tunnusti teot ja sanoi tietäneensä tytön iän, mutta kieltää tietäneensä kehitysvammasta.
Oikeuden mukaan hän syyllistyi muun muassa lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja seksuaalipalvelujen ostamiseen nuorelta.
Boldattu kohta aiheuttaa kyllä päässäni verisuonen katkeamisen.
Ilmeisesti se on sitten ihan ok, kunhan muistaa antaa rahaa uhrille.
Milloin näille saadaan kunnon rangaistukset?
1,5 vuotta ei takuulla opeta moiselle idiootille yhtään mitään, istuu varmaan taas 9 kuukautta ja jatkaa harrasteitaan.
puolentoista vuoden ehdolliseen vankeuteen 40-vuotiaan miehen.
Eläisikin.Minua alkoi taas kerran nakertamaan tämä Suomen lainsäädäntö, joka elää 1500 -luvulla.
Eikö tämä tarkoita sitä, että tämä persereikä ei istu sekuntiakaan vankilassa? Suomi on kyllä semmoinen raiskaajien ja muiden seksuaalirikollisten paratiisi, ettei paremmalla väliä. Minua alkoi taas kerran nakertamaan tämä Suomen lainsäädäntö, joka elää 1500 -luvulla.
Jos lainsäädäntö olisi 1500-luvulta, nuo raiskaajat ja muut pipipäät varmaan telotettaisiin.
Anyway, paskaahan tuo on, eikä se varmaan tule siitä mihinkään muuttumaan.
Itse olen opiskelemassa juristiksi
Kannatan oman käden oikeutta ja keskiajalta otettuja rangaistusmetodeja!!
Hieno homma, voitkin muuttaa sitten esimerkiksi Singaporeen.
Boldattu kohta aiheuttaa kyllä päässäni verisuonen katkeamisen.
Ilmeisesti se on sitten ihan ok, kunhan muistaa antaa rahaa uhrille.
Milloin näille saadaan kunnon rangaistukset?
1,5 vuotta ei takuulla opeta moiselle idiootille yhtään mitään, istuu varmaan taas 9 kuukautta ja jatkaa harrasteitaan.