Vastaus: Ketutuskeskustelu
Itse olen opiskelemassa juristiksi
Jaha, nyt tiedetään kehen ottaa yhteyttä liven kautta tiukan paikan tullen

.
Suomen, kuin lähes koko maailman lainsäädäntö on päin persettä ja eettisesti sekä moraalisesti täysin päälaellaan. Muistakaa, että jos joskus pahoinpitelette jonkun niin raiskatkaa tämä kaupan päällisiksi niin tulee lievemmät rangaistukset. Ja tämä juttu on tosi. Tuo Vinnien postaama juttu saa minunkin vereni kiehumaan. En voi käsittää miten näin lievin rangaistuksin tuomaraiden ja muiden molopäiden omatunto päästää tällaiset syöpäläiset menemään. Ihmeellisintä tässä on se, että taloushuijarit saavat pidempiä rangaistuksia kuin murhaajat ja raiskaajat. Esimerkkinä USA:ssa (joka tosin on kaikkien perseellään olevien tuomioistuimen äiti) joku pyramidihuijari ukko sai muistaakseni kaksi elinkautista huijattuaan vähän rahaa, samaan aikaan murhaajien ja raiskaajien tuomio on muutama vuosi vankeutta. Tässä nähdään taas tämä maailman täydellinen keskittyminen rahan ympärille.
Toinen esimerkki USA:sta. Varas hiipii uhrin katolla, tipahtaa lasisesta kattoikkunasta alas ja loukkaa itsensä. Tämän jälkeen varas, siis
VARAS, haastaa oikeuteen tämän henkilön jonka kattoikkunasta juuri tippui ja jonka arvotavarat varas oli aikeissa viedä. Lopputuloksena varas saa korvauksia satojen tuhansien edestä henkisistä ja fyysisistä kärsimyksistä.
Vankilatkin ovat täynnä televisioita kaapelikanavilla varustettuna ja ties mitä herkkuja. Eli siis suurinpiirtein paremmat oltavat kuin keskiverto opiskelijalla.
Minun mielestäni ainoa ja oikea rangaistus pahimmille rikollisille olisi pieni pimeä selli, jossa ei enää koskaan näkisi päivänvaloa tai muita ihmisiä, eli se kaikkien pahin rangaistus, ei fyysisellä vaan psykologisella tasolla.
Kannatan oman käden oikeutta ja keskiajalta otettuja rangaistusmetodeja!
Nyt tuli purettua pieni osa silmittömästä raivosta jota tämä aiheutti. MURR

!