Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Mähän vastasinkin bomitukselle ja sen oletuksiin. Voi luoja teidän maccimiesten herkkyyden kanssa :D

Voi luoja teidän PC-miesten oletusten kanssa. Mulla ei ole koskaan ollut Applen tuotteita eikä tule. Samaa rautaa niidenkin koneissa tosin on nykyään kuin PC-vehkeissä ja voi ajaa myös Windowsia ihan normaalisti. Olisit sinäkin keskittynyt auttamaan kaveria mäessä, etkä heittelemään huonoja vitsejä ja tekemään typeriä oletuksia. Kerrotko vielä mikä kohta mun viestissä sai sinut olettamaan, että olen herkkähipiäinen Applemies? Ehdotin vain tarkistamaan liittimet käytettyjen oheislaitteiden piuhoista joten melkosen pitkälle osasit päätellä.

Voi että teitä höpönassuja, jotka eivät älyä, että nykyään lähes jokaisen oheislaitteen USB-kaapelin voi vaihtaa ostamatta uutta laitetta. :D:D:D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa nyt jo useamman päivän jatkunut satunnainen ukkonen , päättäis nyt ukkostaako vai ei. tana.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kerrotko vielä mikä kohta mun viestissä sai sinut olettamaan, että olen herkkähipiäinen Applemies? Ehdotin vain tarkistamaan liittimet käytettyjen oheislaitteiden piuhoista joten melkosen pitkälle osasit päätellä.

Voi että teitä höpönassuja, jotka eivät älyä, että nykyään lähes jokaisen oheislaitteen USB-kaapelin voi vaihtaa ostamatta uutta laitetta. :D:D:D

"I look at people and think.. Really?? That´s the sperm that won?"

Jos toisen kerran napsahti samoilla oheislaitteilla niin tarkista nyt hyvä mies laitteiden liittimet sun muut, ettei ne aiheuta oikkareita. Se, että ne toimii PC:ssä tai muissa koneissa kunnolla ei välttämättä tarkoita, etteikö niissä saattaisi olla vikaa. :)

En tiedä susta (tai no tiedän), mutta ei tuosta kyllä millään saa taivutettua, että vihjailet edes etäisesti mitään kaapeleita vaihtamaan. Joten jos vaikka ensi kerralla artikuloisit aavistuksen paremmin mitä ongelman ratkaisua haluat tarjota.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällä hetkellä ketuttaa Rooroon ja bomituksen joopas eipäs kinailu. Pitääks tähän kohtaan pistää ":D"?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Let bygones be bygones, ryhmähali ja urheasti kohti uusia ketutuksen aiheita! Kuten vaikkapa cdon.com, joka nohevana päätti toimittaa tilatun Final Fantasy XIII-2: Collector's Editionin sijaan norjankielisen version Disneyn Notre Damen kellonsoittajasta :confused: Noh, toivottavasti joku norjalainen penska pettyi edes puoliksi yhtä paljon kuin minä...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Let bygones be bygones, ryhmähali ja urheasti kohti uusia ketutuksen aiheita! Kuten vaikkapa cdon.com, joka nohevana päätti toimittaa tilatun Final Fantasy XIII-2: Collector's Editionin sijaan norjankielisen version Disneyn Notre Damen kellonsoittajasta :confused: Noh, toivottavasti joku norjalainen penska pettyi edes puoliksi yhtä paljon kuin minä...
Jaahas, minulla postissa odottelee paketti jossa on myöskin tuo FF XIII-2 CE. Nyt sitten jännätään tuonne viiteen asti ja toivotaan että paketista löytyy mitä kuuluukin. Pari muutakin peliä siellä on.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulle sentään tuli final fantasy kuten kuuluikin. Sen sijaan toisesta tilauksesta ne unohti rock band 3:n pois ja nyt täytyy alkaa jotain mailia rustaamaan. Ja voin melkein lyödä vaikka kivekseni vetoa, että vaikka cdonin kanssa sopii, että maksaa vaan ne tuotteet jotka perille tuli niin ei ne sitä klarnalle saa sanottua vaan sieltä tulee sitten muutaman viikon päästä muistutuslasku ja sitten saa taas kirjotella cdonille ja klarnalle.

Tuo FF paketti oli kyllä ihan nätti vaikka se cd on pettymys. VIISI biisiä. Jippii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulle sentään tuli final fantasy kuten kuuluikin. Sen sijaan toisesta tilauksesta ne unohti rock band 3:n pois ja nyt täytyy alkaa jotain mailia rustaamaan.
Joo-o, hyvin niillä tuntuu nyt varastot olevan solmussa... Kotouduin hetki sitten ja kynnyksellä odotti korvaava lähetys (tuo alkuperäinen ketutus siis oli jo muutaman päivän takaa). Arvatkaapa vaan, kenellä on nyt KAKSI kappaletta norjalaista kyrmyselkää. Siis... :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kun täällä päästiin vauhtiin tuon CDONin haukkumisen kanssa niin jatketaan samalla linjalla. Aikoinaan missasin tuon Rainbow Six - Vegasin joten tilasin tuon kun en muutakaan peliä juuri nyt keksinyt. Paketti tuli helvetillisellä kolinalla postiluukusta ja jo lootan koko ihmetytti (tuon kolinan lisäksi) Avattuani lootan totesin olevani onnellinen proge musiikin ystävä. 3 ceedeetä plus yksi live dvd kyseistä musiikkityyliä löytyi lootasta. Rainbow six Vegas? No eipä tietenkään. Tutkiskelin hiukan tarkemmin mukana tullutta laskua ja kappas, Norjalaisen jannun musiikki paketti tuli minulle ja arvatenkin minun vegas meni tälle Norjalaiselle juipille. Taitaa tuo varasto olla siis sekaisin Norja/Suomi akselilla kun joku toinenkin jo mainitsi tuon Norjan.

Tuo CDONin palautus yms. härdelli on muuten tosiaan aivan persiistä. Muutaman kerran joutunut vaihtaamaan tuotteen ja JOKA kerta, on tuo Klarna ruvennut vinkumaan jotain myöhässä olevista laskuista ja lähettanyt perintäkirjeen. Jos ne itse aina mainitsevat että maksa lasku VASTA saatuasi korvaavan tuotteen tilalle niin mikä siinä oikein on ongelmana? Teet niinkuin palautusohjeet sanovat ja joudut aina käymään saman "soitanpa klarnalle ja selitän mikä on tilanne" pelleilyn läpi.

edit) Lisättäköön että tilaan tuolta satunnaisesti cd-levyjä jota eivät ole ihan ns. "peruskauraa" elikkä jos tulee vaihto niin noita tuskin löytyy suoraan hyllystä eli kestää... luulisi silti tuon viestinnän kulkevan klarnan ja CDONin välillä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuo CDONin palautus yms. härdelli on muuten tosiaan aivan persiistä. Muutaman kerran joutunut vaihtaamaan tuotteen ja JOKA kerta, on tuo Klarna ruvennut vinkumaan jotain myöhässä olevista laskuista ja lähettanyt perintäkirjeen. Jos ne itse aina mainitsevat että maksa lasku VASTA saatuasi korvaavan tuotteen tilalle niin mikä siinä oikein on ongelmana? Teet niinkuin palautusohjeet sanovat ja joudut aina käymään saman "soitanpa klarnalle ja selitän mikä on tilanne" pelleilyn läpi.
On siellä vissiin tuon suhteen sen verran opittu, että kehottavat maksamaan sen alkuperäisen laskun ihan sellaisenaan ja ajallaan mutta muuten häröily kyllä jatkuu. Koko tarina tähän saakka on ollut...

Tilaan Back to the Future, FFXIII-2: CE, Jam with the Band
-> toimitetaan Back to the Future ja Ringeren i Notre Dame (yksi kolmesta oikein)
Reklamoin
-> pahoitellaan ja toimitetaan FFXIII-2: CE ja Ringeren i Notre Dame (kaksi kolmesta oikein)

Jostain ihmeen syystä reklamoinnin jälkeen tuo "Jam with the Band" toimitetaan kuluitta (mukana seurasi nollalasku) siinä missä FFXIII-2: CE saapuu laskun kanssa, joka ilmeisesti nollataan, kunhan palautan sen tuon ensimmäisen virhetoimituksen mukana. Eiköhän tämä tästä mutta skeptisen ikävänä ihmisenä kieltämättä jo vähän jänskättää, millainen show tästä vielä repeääkään. Aineksia ainakin alkaa jo olla. VMP.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nuo CDON:n sähläilyt eivät varmastikaan "uhreille" kovinkaan mukavia ole, mutta itse sain päivän naurut lukemalla ketjua. Erityisesti tuo norjankielinen Notre Damen kellonsoittaja x2 pisti hymyilyttämään. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nuo CDON:n sähläilyt eivät varmastikaan "uhreille" kovinkaan mukavia ole, mutta itse sain päivän naurut lukemalla ketjua. Erityisesti tuo norjankielinen Notre Damen kellonsoittaja x2 pisti hymyilyttämään. :)
No eipä tuota pysty vakavalla naamalla ottamaan enää täälläkään. Onhan tuo kaiken tämän jälkeen jo selvää, että tuon yhden pelin ja leffan tuotekoodit ovat niiden varastojärjestelmässä jotenkin solmussa mutta luulisi myös, että jos jotain pitää kerran korjata niin silloin katsottaisiin kahta huolellisemmin että menee oikein. Noh, jospa tämä tästä. Huumori alkaa olla koetuksella vasta sitten, jos saan noita vielä kolmannenkin :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Suunnilleen viikon ollut kipeänä ja hieman pidempään jo ketuttanut naiset ja niiden vaikeaselkoisuus. Tai siis yksi tietty nainen. Tuskin tarvitsee tarkemmin miehille selittää? :)
 
Onkos muita alkanut ärsyttämään tämä ihmisten avautuminen parisuhdeongelmistaan julkisesti? Varsinkin Facebookissa tätä tulee jatkuvasti nähtyä... Myös tuo oma "parempi puolisko" tätä joskus harrastaa jos jotain pientä riitaa tms sattuu olemaan :rolleyes: Ei tuollaiset asiat kuulu sentään kaikille, vaan ne kuuluisi pitää ihan siellä omassa pikku piirissä :p eikä tuollainen ole myöskään reilua sitä toista osapuolta kohtaan... Huomiohuoraamista sanon minä :D Ei mulla muuta!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän noita parisuhdeasioiden vatvomista sivuava:

Rasittaa suunnattomasti kaikkien luonteenpiirteiden diagnosointi, etenkin lähivuosina "narsismin" mediassa pitäminen.

Jokainen ihminen on itsekäs, ja omaa etuaan tavoitteleva. Se vain ilmenee eri tavoin.

Muutenkin näiden asioiden puiminen on vain osoitus siitä, ettei ole oikeita ongelmia.

Ihmisillä on liikaa aikaa ja energiaa keksiä ongelmia omaan elämäänsä.

(Hengähtää syvään ja palaa töihin...)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketutusta ketutuksen perään. Tällä kertaa v-käyrää nostattaa Elisa.

Soitin ennen kuutta asiakaspalveluun irtisanoakseni nykyisen Viihde -liittymän. Puhelu menee ilman suurempia ongelmia, pikkasen piti vängätä onko määräaikaisuus päättynyt, mutta siitä selvittiin suht helposti. Liittymä sovittiin katkaistavaksi perjantaina 10.8.. Puhelu päättyy.

Puhelun jälkeen ajattelen, että pelaanpas GTA:a netissä, kun olen siitä taas innostunut. Xboxin päälle pistettyä ihmettelen, kun ei yhdistä Liveen millään. Tovin yrittämisen jälkeen käyn vilkaisemassa modeemia vain huomatakseni, että eihän siinä pala kuin virtavalo. Piuhat irti, ei auta. Uutta puhelua asiakaspalveluun ja jälleen parinkymmenen minuutin odottelu.

Asiakaspalvelusta ei ole tällä kertaa mitään iloa, koska tekniikanpojat ovat jo lähteneet kotia tältä päivältä, niin eivät edes nää onko sieltä nyppästy meidän nettipiuha jo irti vai ei. Hyvin osasivat kyllä katkaista netin, mutta takaisin laittaminen ei siis onnistu.

Vielä pitäisi kuulemma huomenna soitella kertaalleen asiakaspalveluun, että osaavat pistää sen netin takaisin päälle.

Erittäin syvä huokaus...
 
Että mä tykkään nukkua kuumeisena. 39 lämpöä ja sängyssä vaan pyöritään ja ollaan lähes sulamispisteessä. Ja mikäli sattuu onnistua nukahtamaan, niin ei sitäkään iloa riitä kuin 30min maksimissaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Todellakin sapettaa tällä kertaa, koska ootellut nyt konetta jo 3viikkoa tulevaksi tuolta silentrigistä, mutta ei vaan saavu :mad:. Sanoivat, että tänä perjantaiksi pitäs saapua, mutta katotaan mitä tässä vielä ehtii tapahtua...3viikkoa lupasivat maksimi toimitusajaksi eli sen jälkeen täytyy kyllä miettiä miten toimin...
 
Ylös Bottom