Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tällä hetkellä ketuttaa Rooroon ja bomituksen joopas eipäs kinailu. Pitääks tähän kohtaan pistää ":D"?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Let bygones be bygones, ryhmähali ja urheasti kohti uusia ketutuksen aiheita! Kuten vaikkapa cdon.com, joka nohevana päätti toimittaa tilatun Final Fantasy XIII-2: Collector's Editionin sijaan norjankielisen version Disneyn Notre Damen kellonsoittajasta :confused: Noh, toivottavasti joku norjalainen penska pettyi edes puoliksi yhtä paljon kuin minä...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Let bygones be bygones, ryhmähali ja urheasti kohti uusia ketutuksen aiheita! Kuten vaikkapa cdon.com, joka nohevana päätti toimittaa tilatun Final Fantasy XIII-2: Collector's Editionin sijaan norjankielisen version Disneyn Notre Damen kellonsoittajasta :confused: Noh, toivottavasti joku norjalainen penska pettyi edes puoliksi yhtä paljon kuin minä...
Jaahas, minulla postissa odottelee paketti jossa on myöskin tuo FF XIII-2 CE. Nyt sitten jännätään tuonne viiteen asti ja toivotaan että paketista löytyy mitä kuuluukin. Pari muutakin peliä siellä on.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulle sentään tuli final fantasy kuten kuuluikin. Sen sijaan toisesta tilauksesta ne unohti rock band 3:n pois ja nyt täytyy alkaa jotain mailia rustaamaan. Ja voin melkein lyödä vaikka kivekseni vetoa, että vaikka cdonin kanssa sopii, että maksaa vaan ne tuotteet jotka perille tuli niin ei ne sitä klarnalle saa sanottua vaan sieltä tulee sitten muutaman viikon päästä muistutuslasku ja sitten saa taas kirjotella cdonille ja klarnalle.

Tuo FF paketti oli kyllä ihan nätti vaikka se cd on pettymys. VIISI biisiä. Jippii.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulle sentään tuli final fantasy kuten kuuluikin. Sen sijaan toisesta tilauksesta ne unohti rock band 3:n pois ja nyt täytyy alkaa jotain mailia rustaamaan.
Joo-o, hyvin niillä tuntuu nyt varastot olevan solmussa... Kotouduin hetki sitten ja kynnyksellä odotti korvaava lähetys (tuo alkuperäinen ketutus siis oli jo muutaman päivän takaa). Arvatkaapa vaan, kenellä on nyt KAKSI kappaletta norjalaista kyrmyselkää. Siis... :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kun täällä päästiin vauhtiin tuon CDONin haukkumisen kanssa niin jatketaan samalla linjalla. Aikoinaan missasin tuon Rainbow Six - Vegasin joten tilasin tuon kun en muutakaan peliä juuri nyt keksinyt. Paketti tuli helvetillisellä kolinalla postiluukusta ja jo lootan koko ihmetytti (tuon kolinan lisäksi) Avattuani lootan totesin olevani onnellinen proge musiikin ystävä. 3 ceedeetä plus yksi live dvd kyseistä musiikkityyliä löytyi lootasta. Rainbow six Vegas? No eipä tietenkään. Tutkiskelin hiukan tarkemmin mukana tullutta laskua ja kappas, Norjalaisen jannun musiikki paketti tuli minulle ja arvatenkin minun vegas meni tälle Norjalaiselle juipille. Taitaa tuo varasto olla siis sekaisin Norja/Suomi akselilla kun joku toinenkin jo mainitsi tuon Norjan.

Tuo CDONin palautus yms. härdelli on muuten tosiaan aivan persiistä. Muutaman kerran joutunut vaihtaamaan tuotteen ja JOKA kerta, on tuo Klarna ruvennut vinkumaan jotain myöhässä olevista laskuista ja lähettanyt perintäkirjeen. Jos ne itse aina mainitsevat että maksa lasku VASTA saatuasi korvaavan tuotteen tilalle niin mikä siinä oikein on ongelmana? Teet niinkuin palautusohjeet sanovat ja joudut aina käymään saman "soitanpa klarnalle ja selitän mikä on tilanne" pelleilyn läpi.

edit) Lisättäköön että tilaan tuolta satunnaisesti cd-levyjä jota eivät ole ihan ns. "peruskauraa" elikkä jos tulee vaihto niin noita tuskin löytyy suoraan hyllystä eli kestää... luulisi silti tuon viestinnän kulkevan klarnan ja CDONin välillä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuo CDONin palautus yms. härdelli on muuten tosiaan aivan persiistä. Muutaman kerran joutunut vaihtaamaan tuotteen ja JOKA kerta, on tuo Klarna ruvennut vinkumaan jotain myöhässä olevista laskuista ja lähettanyt perintäkirjeen. Jos ne itse aina mainitsevat että maksa lasku VASTA saatuasi korvaavan tuotteen tilalle niin mikä siinä oikein on ongelmana? Teet niinkuin palautusohjeet sanovat ja joudut aina käymään saman "soitanpa klarnalle ja selitän mikä on tilanne" pelleilyn läpi.
On siellä vissiin tuon suhteen sen verran opittu, että kehottavat maksamaan sen alkuperäisen laskun ihan sellaisenaan ja ajallaan mutta muuten häröily kyllä jatkuu. Koko tarina tähän saakka on ollut...

Tilaan Back to the Future, FFXIII-2: CE, Jam with the Band
-> toimitetaan Back to the Future ja Ringeren i Notre Dame (yksi kolmesta oikein)
Reklamoin
-> pahoitellaan ja toimitetaan FFXIII-2: CE ja Ringeren i Notre Dame (kaksi kolmesta oikein)

Jostain ihmeen syystä reklamoinnin jälkeen tuo "Jam with the Band" toimitetaan kuluitta (mukana seurasi nollalasku) siinä missä FFXIII-2: CE saapuu laskun kanssa, joka ilmeisesti nollataan, kunhan palautan sen tuon ensimmäisen virhetoimituksen mukana. Eiköhän tämä tästä mutta skeptisen ikävänä ihmisenä kieltämättä jo vähän jänskättää, millainen show tästä vielä repeääkään. Aineksia ainakin alkaa jo olla. VMP.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nuo CDON:n sähläilyt eivät varmastikaan "uhreille" kovinkaan mukavia ole, mutta itse sain päivän naurut lukemalla ketjua. Erityisesti tuo norjankielinen Notre Damen kellonsoittaja x2 pisti hymyilyttämään. :)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nuo CDON:n sähläilyt eivät varmastikaan "uhreille" kovinkaan mukavia ole, mutta itse sain päivän naurut lukemalla ketjua. Erityisesti tuo norjankielinen Notre Damen kellonsoittaja x2 pisti hymyilyttämään. :)
No eipä tuota pysty vakavalla naamalla ottamaan enää täälläkään. Onhan tuo kaiken tämän jälkeen jo selvää, että tuon yhden pelin ja leffan tuotekoodit ovat niiden varastojärjestelmässä jotenkin solmussa mutta luulisi myös, että jos jotain pitää kerran korjata niin silloin katsottaisiin kahta huolellisemmin että menee oikein. Noh, jospa tämä tästä. Huumori alkaa olla koetuksella vasta sitten, jos saan noita vielä kolmannenkin :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Suunnilleen viikon ollut kipeänä ja hieman pidempään jo ketuttanut naiset ja niiden vaikeaselkoisuus. Tai siis yksi tietty nainen. Tuskin tarvitsee tarkemmin miehille selittää? :)
 
Onkos muita alkanut ärsyttämään tämä ihmisten avautuminen parisuhdeongelmistaan julkisesti? Varsinkin Facebookissa tätä tulee jatkuvasti nähtyä... Myös tuo oma "parempi puolisko" tätä joskus harrastaa jos jotain pientä riitaa tms sattuu olemaan :rolleyes: Ei tuollaiset asiat kuulu sentään kaikille, vaan ne kuuluisi pitää ihan siellä omassa pikku piirissä :p eikä tuollainen ole myöskään reilua sitä toista osapuolta kohtaan... Huomiohuoraamista sanon minä :D Ei mulla muuta!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän noita parisuhdeasioiden vatvomista sivuava:

Rasittaa suunnattomasti kaikkien luonteenpiirteiden diagnosointi, etenkin lähivuosina "narsismin" mediassa pitäminen.

Jokainen ihminen on itsekäs, ja omaa etuaan tavoitteleva. Se vain ilmenee eri tavoin.

Muutenkin näiden asioiden puiminen on vain osoitus siitä, ettei ole oikeita ongelmia.

Ihmisillä on liikaa aikaa ja energiaa keksiä ongelmia omaan elämäänsä.

(Hengähtää syvään ja palaa töihin...)
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketutusta ketutuksen perään. Tällä kertaa v-käyrää nostattaa Elisa.

Soitin ennen kuutta asiakaspalveluun irtisanoakseni nykyisen Viihde -liittymän. Puhelu menee ilman suurempia ongelmia, pikkasen piti vängätä onko määräaikaisuus päättynyt, mutta siitä selvittiin suht helposti. Liittymä sovittiin katkaistavaksi perjantaina 10.8.. Puhelu päättyy.

Puhelun jälkeen ajattelen, että pelaanpas GTA:a netissä, kun olen siitä taas innostunut. Xboxin päälle pistettyä ihmettelen, kun ei yhdistä Liveen millään. Tovin yrittämisen jälkeen käyn vilkaisemassa modeemia vain huomatakseni, että eihän siinä pala kuin virtavalo. Piuhat irti, ei auta. Uutta puhelua asiakaspalveluun ja jälleen parinkymmenen minuutin odottelu.

Asiakaspalvelusta ei ole tällä kertaa mitään iloa, koska tekniikanpojat ovat jo lähteneet kotia tältä päivältä, niin eivät edes nää onko sieltä nyppästy meidän nettipiuha jo irti vai ei. Hyvin osasivat kyllä katkaista netin, mutta takaisin laittaminen ei siis onnistu.

Vielä pitäisi kuulemma huomenna soitella kertaalleen asiakaspalveluun, että osaavat pistää sen netin takaisin päälle.

Erittäin syvä huokaus...
 
Että mä tykkään nukkua kuumeisena. 39 lämpöä ja sängyssä vaan pyöritään ja ollaan lähes sulamispisteessä. Ja mikäli sattuu onnistua nukahtamaan, niin ei sitäkään iloa riitä kuin 30min maksimissaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Todellakin sapettaa tällä kertaa, koska ootellut nyt konetta jo 3viikkoa tulevaksi tuolta silentrigistä, mutta ei vaan saavu :mad:. Sanoivat, että tänä perjantaiksi pitäs saapua, mutta katotaan mitä tässä vielä ehtii tapahtua...3viikkoa lupasivat maksimi toimitusajaksi eli sen jälkeen täytyy kyllä miettiä miten toimin...
 
Viisaudenhammas poistettu tiistaina... Kaikki niin puhuivat että on ohi viidessä minuutissa, eikä kivutkaan ole pahat sen jälkeen. Noh, operaatio kesti n. 45min koska hammas oli niin tiukassa, ja puuduttamisessa kesti hieman aikaa. Osissa se sitten piti poistaa kun ei muuten lähtenyt. Loppupäivä sitten menikin sössöttäessä... Ensimmäisenä yönä herään aivan järkyttävään kipuun ja huomaan että ien on turvonnut aivan järkyttävän isoksi. Tulehdushan siihen sitten tuli, ja päälle 38 kuumetta pari päivää. Takaisin lääkäriin ja resepti antibiooteille käteen. Vieläkin tekee kipeää, mutta pakko jaksaa painaa töitä... Ei tämän näin pitänyt mennä
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lontoon olympialaisten pallopelien yleisöt. On jostain syystä aivan pakko buuata ja vislata juuri esimerkiksi lentopallossa syötön aikaan. Eihän se ole millään tavalla "hyvähenkistä", niin kuin olympialaisissa pitäisi olla. Jossain puolalaispässien kutosdivarin paikallispeleissä saisivat sitä harjoitella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Soneran toiminta ja asiakaspalvelu pistää taas vituttamaan niin saatanan paljon ettei mitään järkeä.

Mulla on kohta kaksi vuotta ollut Soneralta 100Mbps kaapelinetti. Tässä kaupungissa tuon kanssa on aivan järkyttävän paljon ongelmia jokaisella ja tämä on varmasti Soneran tiedossa kun asentajatkin on sanoneet että ongelmat on tiedossa. Silti vaan niitä ei syystä tai toisesta viitsitä korjata. No, mulla meni kesällä totaalisesti hermot kun netti oli useamman päivän nurin ja soittelin sitten vikapalveluun, jossa vastannut henkilö sitten ehdotti että muutan liittymän ADSL:ksi. Tässä suurinpiirtein koko kaupungissa tosin on ADSL:lle uusmyyntikielto josta mainitsin puhelimessa, mutta sälli sitten päätti ottaa asiasta selvää ja sanoi soittavansa myöhemmin. Tyyppi sitten soitteli mulle sieltä pari kertaa takaisin, loppupeleissä kuitenkin hänen mukaansa tilanne oli se, että saan kyllä 24/1 ADSL:n mutta vain jos otan KotiTV-paketin. No, mullehan tämä olisi passannut vallan mainiosti joten tilasin sitten sen ja homman piti olla sillä selvä. Liittymä olisi vaihtunut ADSL:ään 9.9.2012 kun nykyinen määrä-aikainen sopimus loppuu.

Eilen tein Soneralle soittoaikavarauksen kun ei ole mitään kuulunut koko asiasta sen jälkeen, tilausvahvistuksia tai mitään ei ole tullut yms. No tossa 12 aikaan Soneralta sitten soitettiinkin, sanottiin että kaikki on kunnossa ja liittymä voidaan vaihtaa ja uudet laitteet toimittaa ensi viikon tiistaina. Hinta oli sama 39,90/kk joka oli heinäkuun alussakin sovittu ja homman piti olla ok. Heinäkuussa tosin ei oltu muistettu mainita että KotiTV-laitteiden toimitusmaksu on 29 euroa, mutta tämä ei olisi ollut mikään ongelma mulle vaikka toki noheva asiakaspalvelija olisi luvannut toimittaa noi ilmaiseksi kun siitä ei oltu mulle aiemmin mainittu. Puhelun jälkeen meni joku 5 minuuttia niin sähköpostiin tuli tilausvahvistukset sun muut, KotiTV-tunnukset yms. Ajattelin et asia kunnossa.

Tästä reilu tunti eteenpäin ja Soneralta soitetaan uudetaan. Nyt kuulemma enää ei voidakaan KotiTV:tä toimittaa koska uusmyyntikielto ja DSLAMille liikaa matkaa (mulla oli Saunalahdelta aiemmin ADSL, joka toimi noin 15Mbps vauhdilla joten en tuohon oikein usko...), ja jos soitan vikapalveluun niin siellä voidaan myydä 8Mbps ADSL sillä varjolla että kaapeli ei toimi kunnolla. Hintaa tuuheat yli 50 euroa kuukaudessa kuulemma tälle 8Mbps ADSL:lle. Ja kuulemma en ole edes vikailmoituksia tehnyt tai ainakaan niitä ei näkynyt tän henkilön systeemissä, vaikka olen tässä 2 vuoden aikana tehnyt varmasti vähintään toistakymmentä ilmoitusta pätkimisistä. Toi 8Mbps ADSL ei mulle missään nimessä ole riittävä, ei ainakaan tolla hinnalla, jos olisi jollain kympillä kuussa sen saanut niin sitten olisin jopa vakavasti harkinnut, mutta kun nyt maksaa 32,90€/kk 100/5 kaapelista niin onhan tuo nyt yksi ***** vitsi edes tarjota tuommoista vaihtoehtoa. Kyselin millaisia hintoja 10Mbps ja 100Mbps kaapeleilla on, ja 10 maksaa kuulemma 29,90€/kk ja 100 oli jotain 35€/kk pinnassa. 100Mbps kaapeli + joku mokkula oli taas 39,90€. Kattelin itse Soneran sivuilta noita hintoja ja siellä näkyy halvemmat hinnat, mutta selitys on kuulemma se että ne hinnat on vaan uusille asiakkaille.

Vaikka mulla on tää netti ollut käytössä, niin mun mielestäni tää ei missään vaiheessa ole ollut minun nimissä, vaan ex-avovaimon nimissä kokoajan, joten miks vitussa mä en saa sitten uuden asiakkaan hintoja? Selitys kuulemma se että liittymälle on tehty omistussuhteen muutos. Jaa, muuten hyvä, mutta sehän ei käsittääkseni voi tulla voimaan ennenkuin määräaikainen sopimus loppuu, näin mulla ainakin aikaisemmin sanottiin kun asiasta soittelin joskus viime talvena, että saisin omalla sosiaaliturvatunnuksella tehtyä vikailmoitukset kun tällä hetkellä joudun käyttämään exän sossutunnusta tuohonkin... Ai niin, ja hänelle oli kuulemma soitettu ja kysytty haluaako tehdä uuden sopparin uuden asiakkaan tarjouksilla, mutta hän oli luonnollisesti sanonut ettei edes enää asu tässä osoitteessa ja liittymä on ollut mun käytössä. Eivät sitten ***** ole voineet mulle soittaa jos minä se liittymän omistajakin nyt olen jo monta kuukautta heidän mielestään ollut?

Olis tehny niin kovasti mieli sanoa että pitäkää saatana tunkkinne ***** pellet, mutta kun tarvitsee kiinteää, nopeahkoa yhteyttä niin ei pelkän mokkulan varaan pysty jättäytymään vaikka mieli tekisikin. 8Mbps ADSL:stä en myöskään ole yli 50 euroa maksamassa vaikka aseella uhattaisi, aivan naurettava hinta. Pakon edessä siis Soneran ***** onnettomassa kaapelissa jumissa seuraavat 2 vuotta... Täällä kun ei kukaan muu myy kiinteitä liittymiä enää yksityisille :-(

Kiitti taas vitusti Soneralle ja sen tosi ***** hyvälle asiakaspalvelulle sekä niille kenen vastuulla kaapelinetin toiminta tässä kaupungissa on. Aivan mahtavaa että ette viitsi korjata tätä ***** paskaa mutta sitten ette muuta suostu myymään.

Tätä viestiä kirjoittaessa tuli tekstiviesti jossa luki jotain liittymän kytkemisestä, wtf? Mitähän ****** ne nyt on kytkemässä jos mulla on jo 100/5 kaapeli tässä ja nyt tehtiin vaan uusi sopimus siihen?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kanbelan aihetta sivuten, niin itselleni tuli turha reissu Gigantti Megastoreen ja Experttiin, kun kummassakaan ei myyty yhtä ainoaa kaapelimodeemia, vaikka erilaisia ADSL-purkkeja oli hyllykaupalla. Onko tämä kaapelilaajakaista niin outo asia? Minä kun luulin ettei kaupunkialueella juuri muuta saa ja kanbelan postaus vahvistaa tätä.

Tilasin sitten uuden purkin Soneralta ja siellä myyjä ei osannut edes kertoa minkä merkkinen purkki on kyseessä, kun tulevat kuulemma suoraan tukusta. Ihan käytännössä sikaa säkissä, kun vaihtoehtojakaan ei ole.

Ja miksi uusi purkki? No kaapelinetti pätkii harva se päivä, kuten kanbelakin on huomannut. Jos vika onkin omissa laitteissa, niin Sonera perii 100 euron tarkastusmaksun --> halvempaa siis ostaa summamutikassa uusi laite ja TOIVOA että sillä korjaantuu.
 
Ylös Bottom