Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

PUNAINEN VAROITUS : UPS Veloittaa lähetyksiin liittyvien asiakirjojen lähettämisestä sähköpostitse 20€. Näitä tietoja vaaditaan nettitullauksen selvitykseen. Kääntöpuolena asiassa on se, että UPS hoitaa nettitullauksen tekemisen hintaan 15€. Joku ei täsmää. Keneen olen yhteydessä, kun Hannu Karpo on jo eläkkeellä.

Soitin tuossa tulliin ja hekin paheksuivat UPS:n toimintaa. Kuulostaa kiristämiselle. Eikö meillä kuluttajilla ole muka oikeutta hoitaa nettitullausta itsenäisesti? Pitääkö UPS meitä kuolevaisia ihan paviaaneina? Ei minulla ole aina valinnanvapautta ulkomailta tilatessa päättää siitä, tuleeko paketti postin vai kuriiripalvelun kautta. Mitä teen?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

PUNAINEN VAROITUS : UPS Veloittaa lähetyksiin liittyvien asiakirjojen lähettämisestä sähköpostitse 20€. Näitä tietoja vaaditaan nettitullauksen selvitykseen. Kääntöpuolena asiassa on se, että UPS hoitaa nettitullauksen tekemisen hintaan 15€. Joku ei täsmää. Keneen olen yhteydessä, kun Hannu Karpo on jo eläkkeellä.

Soitin tuossa tulliin ja hekin paheksuivat UPS:n toimintaa. Kuulostaa kiristämiselle. Eikö meillä kuluttajilla ole muka oikeutta hoitaa nettitullausta itsenäisesti? Pitääkö UPS meitä kuolevaisia ihan paviaaneina? Ei minulla ole aina valinnanvapautta ulkomailta tilatessa päättää siitä, tuleeko paketti postin vai kuriiripalvelun kautta. Mitä teen?

Kuluttaja-asiamieheen yhteyttä vain, ja maininta aikeista UPS:ille. Saattaa muuttua ääni kellossa jo pelkän asiamiehen mainitsemisesta.
 
Eissasääh. Jyppi veti maalittoman ottelun. Yksikin maali olisi riittänyt antamaan minulle 500-1000e. Kiitos.
Muoks, pikkuisen alle 800e olis tullut. Noh, tänään kiinni monari.

Joskus jää niin pienestä kiinni. Supermonari yhdellä maalilla pieleen. Noin 200e oli laiha lohtu kun jäi maalin päähän 300 tonttua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuli ostettua psn storesta tuo Ratchet and Clank Trilogia. On se edelleenki hyvä, pelisarjan ainuut hyvät pelit rc1 ja 3. Noh tössö nyt on tullu pelailtua tuota ekaa osaa ja pelissä ku tekee noita skill pointteja, niin jokaisesta PITÄISI napsahtaa trophy. Nyt on jo jäänyt 7 (!!!) Trophyä saamatta. Koitin jopa tehdä silleen kun sain skill pointin ja trophyä ei tullut, niin käynnistin pelin uudestaan ja suoritin skill pointin uudelleen. Edelleenkään ei trophyä. Ei siinnä jos 1 trophy bugittais, mut nyt jo 7 jääbyt saamatta ja eiköhä noita jää vielä lisää saamatta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Ennakkotilasin Dark Souls 2:sen migame.fi:stä ja ne lupailivat pelin minulle julkaisuksi, mutta toisin kävi ja enpä tule tilailemaan mitään tuolta putiikilta :mad:

Varmastihan tuo harmittaa, mutta nettikaupoilla ja postitoimituksilla on aina tuo mahdollisuus olemassa, että "menee vähän pidempään" :( Huomasin, että asut kuitenkin Helsingissä, joten pelikauppojakin olisi varmaan löytynyt, joista olisit erikoisversion niin halutessasi saanut. Valitettavan usein tuollaiset "tästä peli/erikoisversio halvalla"-tarjoukset ovat juuri sellaisia, että sitten pitää jaksaa kituuttaa se viikko tai kaksi pidempään, jos haluaa säästää. Voimia kuitenkin ja jaksamista odotteluun!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eihän tuo ole kuin peli..

Näin onneksi on, mutta kyllä voin silti omastakin puolesta vahvistaa, että aika useinkin menee 1-2 päivää ihan kuutamolla ennen tosi odotettuja julkkaripäiviä. Viimeksi GTA V:n ja PS4n julkkareiden alla jo työnantajakin huomasi, että "jaahas, sitä on taas uusia pelejä tulossa" :D Joten kyllä ainakin itse ymmärrän, että voi olla peliharrastajalla päivä ja viikonloppu piloilla ja "aavistuksen ketuttaa", jos erittäin odotettu peli jää saamatta ja pitää vielä julkkaripäivän odottelun päällekin odotella lisää.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Näin onneksi on, mutta kyllä voin silti omastakin puolesta vahvistaa, että aika useinkin menee 1-2 päivää ihan kuutamolla ennen tosi odotettuja julkkaripäiviä. Viimeksi GTA V:n ja PS4n julkkareiden alla jo työnantajakin huomasi, että "jaahas, sitä on taas uusia pelejä tulossa" :D Joten kyllä ainakin itse ymmärrän, että voi olla peliharrastajalla päivä ja viikonloppu piloilla ja "aavistuksen ketuttaa", jos erittäin odotettu peli jää saamatta ja pitää vielä julkkaripäivän odottelun päällekin odotella lisää.

Ymmärrän fiiliksen täysin. itsellä työ viikkotyötä ja viikonloput lähinnä aikaa pelailla kun vapaat ovat. Vaikkei se olekaan kuin peli niin kyllä sitä pelisarjan fanina ja hypen noustessa harmittelee jos ei julkkariksi osu postissa, varsinkin kun julkkarit liki aina osuu perjantaiksi.

Mutta lähempä tästä pelaan Dark Souls kakkosta *kääntää veistä haavassa*
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Duunipaikan YT:t ohi ja tällä viikolla selviää jatkuuko taival vai tuleeko kalossin kuva kankkuun. Ihan vähän kuumottaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ite oon ollu 4v talossa ja vissiin 7:t YT:t ollu. :D menee jo niin rutiinilla ettei ees välitä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Duunipaikan YT:t ohi ja tällä viikolla selviää jatkuuko taival vai tuleeko kalossin kuva kankkuun. Ihan vähän kuumottaa.

Tähän tuli vihdoin selvyys ja tällä kertaa ei omalle kohdalle otsalaukausta kohdistunut. Iloinen asia sinänsä, mutta harmittaa toki niiden puolesta joilla ei arpa suosinut. Siksi siis ketutuksen puolelle tämän kohdistin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Koitin tuossa juuri pelata Resogunia ja Dead Nationia co-oppina niin molemmissa sai muutaman kaverin mutta lopettivat parissa minuutissa. Todella mukavaa seuraa! :mad: Onko tämä kovinkin yleistä? Hetkeen en ole verkossa pelannut. Jos jostain teistä saisi seuraa niin lisätkää: AlexiV
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Autolla tuli ajettua suoraan ojaan noin 50km/h vauhdista, kun on niin saatanan liukasta. Ei passaa jarruttaa liikaa jos alla on vähän vanhempi takavetonen volvo.
Autosta ei menny edes pelti ruttuun, mutta omat niskat meni sen verran jumiin että nukkuminen voi olla tuskaista tänä yönä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Onneksi ei ollut pikkulapsia edessä. 11 vuotta laillisesti kortti ja kortittomana kersana ajeltu eikö kertaakaan ojassa. Sopeuta ajosi olosuhteiden mukaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei se ihan noinkaan mene. Kyllä itsekin on muutamaan kertaan ollut todella lähellä oja kutsua kun omasta mielestään olosuhteisiin on täysin mukautunut ja siltin joku yksittäinen paikka yllättää täysin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei se ihan noinkaan mene. Kyllä itsekin on muutamaan kertaan ollut todella lähellä oja kutsua kun omasta mielestään olosuhteisiin on täysin mukautunut ja siltin joku yksittäinen paikka yllättää täysin.

Meilläkin viime talvena raskaana ollut avovaimo halusi ajaa pimeällä kotiin "maalta" kaupunkiin. Jotenkin väsyneenä vaimo ajoi sitten uralta pehmeämpään lumipöperöön josta mainitsin, että nyt ajetaan jo melko reunassa tietä, niin hän sitten korjasikin ratilla turhan voimakkaasti lumisella ja jäisellä tiellä, jolloin auton perä lähtikin voimakkaasti heittelehtimään. Auton luistonesto lähti äänimerkkien ja komean valoshown saattelemana päälle ja selvittiinkin vain säikähdyksellä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mulla on tapana kokeilla rajoja ja heti testata tien kunto. Kaasulla ja jarrulla näkee aika pitkälti minkälaista voi odottaa. Eri asia on sohjo, johon ei auta mikään muu kuin 50km/h vauhti..
 
Ylös Bottom