Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tässä odotellaan iTunes Radion rantautumista Suomeen. Käsittääkseni ilmainen, mutta 25€ vuosimaksulla saa mainokset pois.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Montakohan päivää siitä on? Joku 7-9 päivää sitten Spotify avautui ilmaiseksi myös mobiililaitteille. En ollut tätä huomannut ja eilen päätinkin ladata puhelimeeni Spotify - sovelluksen. Kyseessä on siis WINDOWS V*TUN PUHELIN! Juu siis ilman muuta Andoid ja Apple käyttäjät saavat ilmaisen Spotifyn, mutta meidän ikionnellisten wp-käyttäjien pitää edelleen maksaa se 10€/kk että puhelimesta voi kuunnella musaa Spotify-sovelluksella. Haistakaa Spotify ja Microsoft molemmat pitkä *****!"#¤ (tai kuka ikinä onkaan vastuussa tästä surkeasta windows puhelin tuesta). Kunhan saan rahaa iPhoneen niin tää sontaläjä lentää seinään niiiiiiin kovaa.

On tulossa ilmaisuus myös wp laitteille. Ostaako iphonejakin nykyään vielä joku? Jos saisivat näyttöjen koot ja resot nykyaikaan niin ehkä sitten.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ostin Vitalle storesta kaks viikkoa sitten virtua tennis nelosen 39,90e (joo kortilla saanu 15-20e,m utta haluan digitaalisesti), niin eikö tammialesta nyt saa sen pilkkahintaan. :/
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minä ostan iPhoneja, toimivat muiden omenoiden kanssa yhteen kuin nyrkki silmään, mun taskuun ei mahdu mitään avaruusaluksen kokoista lankkua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

On tulossa ilmaisuus myös wp laitteille. Ostaako iphonejakin nykyään vielä joku? Jos saisivat näyttöjen koot ja resot nykyaikaan niin ehkä sitten.

Itse käyttänyt 2007-2012 IPhoneja. Hairahdus tiiliskiveen (lumia 920) ja nyt taas iPhone 5s taskussa. Näyttö on ainut sopivan kokoinen markkinoilla. Tabletit sitten mukana kun tarvitsee isompaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse käyttänyt 2007-2012 IPhoneja. Hairahdus tiiliskiveen (lumia 920) ja nyt taas iPhone 5s taskussa. Näyttö on ainut sopivan kokoinen markkinoilla. Tabletit sitten mukana kun tarvitsee isompaa.

Vaihdat siis pois iphonesta, jos suurentavat näyttöä kuten on huhuiltu? Ei sillä kelpo laitteita iphonet on. Tosin viimeisimmät kokemukset 5 versiosta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Lopettakaa jo ihmiset ennen kuin pääsette vauhtiin. Toinen haluaa ison näytön, toinen pienen. Mitä sitten? Tämä keskustelu johtaa aina siihen, että kummankin näyttökoon käyttäjät kilvan puolustelevat omaa mielipidettään. Pahimmassa tapauksessa mielipiteet esitellään lähes fatkoina, joiden pitäisi muka päteä jokaiseen käyttäjään. Sitten kun ei niin olekaan, niin otetaan herne nenään. Tätä tapahtuu ihan kummassakin leirissä. On tähän tullut joskus itsekin syyllistyttyä, mutta pääsin asiasta yli. Nehän ovat hei vain puhelimia. Android, iOS ja WP mahtuvat ihan sulassa sovussa elämään rinnakkain. Ei mikään niistä täydellinen ole. Ihan oikeasti syö intoa lukea KonsoliFIN:iä, kun tuntuu joka puolella olevan kinaa ties minkä asian paremmuudesta. Olkoon tämä minua vituttava asiani. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minä ainakin tykkään jokaisesta yllämainitusta käyttiksestä. Meinasin lähinnä, että itse ostaakseni uuden iPhonen toivoisin siihen vähän isompaa näyttöä. Ensimmäinen viestini asiasta oli kieltämättä vähän provosoiva.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vaihdat siis pois iphonesta, jos suurentavat näyttöä kuten on huhuiltu? Ei sillä kelpo laitteita iphonet on. Tosin viimeisimmät kokemukset 5 versiosta.

Niin no vaihtoehdot on siinävaiheessa joko luopua puhelimesta, kituutella nykyisellä maailmantappiin tai ostaa joku uusi. Siinä vaiheessa kyllä ottaa kupoliin ja kovaa.

Uuden jos ostan niin melkein pakotettu on iPhoneen, sillä perheessä on 3 iPhonea, 3 pädiä, 3 appletv:tä, MacBook ja iMac. Eli se ekosysteemin yhteentoimivuus on iso juttu, eikä se lumia tohon väliin oikeen sopinut muutenkaan kuin näyttönsä puolesta.

Jo iPhone 5S:n näyttö ottaa päähän kun on liian iso. 4s:ssä vielä oli hyvän kokoinen.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minä ostan iPhoneja, toimivat muiden omenoiden kanssa yhteen kuin nyrkki silmään, mun taskuun ei mahdu mitään avaruusaluksen kokoista lankkua.

Mä en ymmärrä tätä tasku-ongelmaa, koska mulla on samassa taskussa duunipäivisin Lumia 800 ja GS2 ilman minkäänlaista ongelmaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mä en ymmärrä tätä tasku-ongelmaa, koska mulla on samassa taskussa duunipäivisin Lumia 800 ja GS2 ilman minkäänlaista ongelmaa.

Kyllä mulla ainakin 920 lumia tuntui joka päivä taskussa siten et sen huomasi, mut iPhonea ei edes tunne. Mut isompi ongelma ison näytön kanssa on, ettei sitä voi käyttää yhdellä kädellä. Päivittäin meinasin Lumian heittää seinään ku luuri teki mitä halus kun koitti kurkotella ylä tai alakulmiin ja samalla käsi osui muualle.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kyllä mulla ainakin 920 lumia tuntui joka päivä taskussa siten et sen huomasi, mut iPhonea ei edes tunne. Mut isompi ongelma ison näytön kanssa on, ettei sitä voi käyttää yhdellä kädellä. Päivittäin meinasin Lumian heittää seinään ku luuri teki mitä halus kun koitti kurkotella ylä tai alakulmiin ja samalla käsi osui muualle.

Ei se näytön koko ole liian iso, mutta puhelimen runko muuten vain. Itsellä S3 4g (isompi näyttö kuin Lumia 920:ssä) ja hyvin yltää yhdellä kädellä käyttää. S3 on vain niin pirun ohut läpyskä verrattuna esim. Lumia 920:een. Eikä tunnu taskussakaan ohuuden vuoksi...
 
Siis iPhone 5S on ohut ja siinäkään ei oikean käden peukalolla yletä mitenkään järkevästi vasempaan yläkulmaan, etten ihan sulata tuota väitettä. iPhone 4S on viimeinen mun kourassa ollu luuri jota oli mukava käyttää näyttönsä puolesta.

Edit: ja lumiassa tuntui taskussa juuri paino. Melkein 100g painavampi kuin iPhone. Edelleenkin kun ottaa puhelimen käteen ni tuntuu ettei siinä ole mitään.

Kyllä on ikävä aikaa kun taskussa oli maxon, aikansa pienin luuri. Painoa jotain 40g.

Montakohan päivää siitä on? Joku 7-9 päivää sitten Spotify avautui ilmaiseksi myös mobiililaitteille. En ollut tätä huomannut ja eilen päätinkin ladata puhelimeeni Spotify - sovelluksen. Kyseessä on siis WINDOWS V*TUN PUHELIN! Juu siis ilman muuta Andoid ja Apple käyttäjät saavat ilmaisen Spotifyn, mutta meidän ikionnellisten wp-käyttäjien pitää edelleen maksaa se 10€/kk että puhelimesta voi kuunnella musaa Spotify-sovelluksella. Haistakaa Spotify ja Microsoft molemmat pitkä *****!"#¤ (tai kuka ikinä onkaan vastuussa tästä surkeasta windows puhelin tuesta). Kunhan saan rahaa iPhoneen niin tää sontaläjä lentää seinään niiiiiiin kovaa.

Jos sulla on Nokian luuri, niin tuo spotify olisi han turha. Sulla on Nokian max radio. Tuo ilmainen spotify on käytännössä vastaava. Et voi kuunnella mitä haluat. Samoin biisin skippaus on rajoitettu 6kpl per tunti, kuten Nokian radiossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Jos sulla on Nokian luuri, niin tuo spotify olisi han turha. Sulla on Nokian max radio. Tuo ilmainen spotify on käytännössä vastaava. Et voi kuunnella mitä haluat. Samoin biisin skippaus on rajoitettu 6kpl per tunti, kuten Nokian radiossa.

Ja mix radiossa ei ole mainoksia ilmaisversiossakaan vrt spotify. Tosin spotifylla voi kuunnella soittolistoja vaikkakin vain sekoituksella.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Muutama olympiavalinta Leijonien rosterissa.

Mukana: Aaltonen, Pihlström
Kotisohvalla: Bergenheim, Hartikainen/Joensuu
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Muutama olympiavalinta Leijonien rosterissa.

Mukana: Aaltonen, Pihlström
Kotisohvalla: Bergenheim, Hartikainen/Joensuu

Sama homma!

Ja näiden lisäksi vielä ihmetyttää vähän Lehterän valinta.KHL:ssä peli kulkee kai ihan ok, mutta EHT peleissä ollut mielestäni aika mitäänsanomaton.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Alkaa pikemminkin ketuttaan kuin alkaa tekemään, kiesus mikä sanonta
Kotus.fi "alkaa tekemään"

Kotus sanoi:
Suomen kielen lautakunta keskusteli ilmaisuista alkaa tehdä ja alkaa tekemään kokouksessaan
31.1.2014. Pitkän keskustelun jälkeen lautakunta päätti, että myös muoto alkaa tekemään voidaan
nykyisin katsoa yleiskielessä hyväksyttäväksi.

Raiskataan kieltä vähän lisää mjootoh?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Nyt ottaa päähän ja kunnolla ja hiihtoloma on pilalla. Jos nyt ees kelit sallis ni pääsis lätkää pelaamaan.

Kone (Osat+kasaus) tilattu Systemastoresta 8.1 ja arvioitu toimitusaika 20 arkipäivää, kone tuli 12.2 eli siis 5 arkipäivää myöhässä. Tossa jo ottaa päähän se, että en tiedä mitä osaa siinä piti odotella noin kauan, prossun coolerissa ja prossussa oli 14-20pvä arvio että tulee varastoon. Prossun cooleria ois ollut täysin sama cooleri mutta 1,8e halvemmalla varastossa ja prossusta ois ollu boxed malli varastossa samantien. En sitä tilatessa huomannut.

Noh kone tuli ja paskanahan se on heti. Käyntiin lähtee, mutta näyttöön ei tuu signaalia. Emolla palaa DRAM led, eli muisteissa kenties jotain vikaa. En kuitenkaan viitti uskoa että molemmat tehtaalla testatut muistikammat olisi paskana, ehkäpä vika on emolevyssä. Kokeilin siis molemmilla kammoilla erikseen ja eri paikoilla mutta ei toimi. MemOK ei tepsi myöskään. Tuulettimet, ledit, DVD asema jne. toimii siis.
Ei kai tässä muu auta ku pistää paketti takas systemaan ja taas oottelemaan viikkotolkulla...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

R.I.P.
PlayStation 3
2008 - 2014

Ei ota levyä sisäänsä, digipelit eikä edes Store ei käynnisty. Kone kyllä käynnistyy kun levyn laittaa aseman huulille, muttei imase sisäänsä.

Päivitykset yms. ovat rullanneet ajastettuna hyvin, mutta laite ei vain käynnistä sovelluksia eikä pelejä.

Resoluutio vaihtuu digipeliä käynnistettäessä, mutta masiina jumahtaa sen jälkeen mustaan ruutuun. Ei ole auttanut tietokannan uudelleen rakentelut eikä mitkään muutkaan huoltotilan valinnat.

Meillä oli hetkemme, poistuit luotani niin varhain.

Kovalevykin tuli uusittua vuosi sitten. kyynel.
 
Ylös Bottom