Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Onneksi suhteellisen turha ketutuksen aihe, mutta kun ketuttaa niin tilitän tänne :D

Tuli tyhmyyksissään tuettua paikallista pienempää peli uljua aiemmin suosimani suuremman paikallisen ketjun sijasta ja niin siinä vaan kävi että jäi uuden infamousin collectori saamatta, ei kuulemma ole tulossa näiden puljulle lainkaan (oli siis varaus tehty noin kk sitten ja nouto puljulta sovittuna).

Toki näitä sattuu, että pienet ei saa samaa mitä isot mutta korvaan särähti myyjän lisäys "ja kun nuo meille tulleet normiversiotkin meni jo kaikki niille ketkä oli semmoisen varannut, niin haluisitko nyt vaihtaa varauksesi normiversioon ja saisit sen ehkä viikonloppuna" Luulisi perkele että olisi muutama ylimääräinen karvalakki jos on pelkoa että ei tule spessuja tarjolle.


Koomista tässä on se että tuli otettua ensi maanantai vapaaksi ihan vain että voisi nyt tykittää peli muksujen mentyä koisimaan yöllä vähintään muutama tunti rauhassa.

Pitääpä lähteä katsomaan jostain suuremmasta puljusta, harmittaa vaan että tuolloin aiemmin kaikki vaihto valmiit pelit tuli vietyä tähän pikku puljuun ja otettua lahjakortille, toki sillonkin olisi pitänyt hälytyskellojen soida kun sanoivat että voin varata collectorin mutta en maksaa etukäteen kun ei ole vielä varmuutta tuleeko. Myöhemmin sitten kun kysyin niin totesivat että on listoilla ja collectoria tulee...

Noh Esim gamestopissa olisin nyt näköjään saanut noista toisaalle vaihtoon viedyistä kahdella pelillä infamousin karvalakki mallin 10€ välirahalla. Tästä taas tuli opittua että jos haluat jotain varmemmin niin suosi isoa puljua pienen sijasta
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Minä taas tuin isoa pahaa S-Ryhmää, kun sai kyseisen CE:n 55€, mutta eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Kun ei oikein tiedä mikä meininki Prisman Verkkokaupalla on näiden tilausten kanssa, että tuleeko sieltä mitään ilmoitusta edes lähettämisestä.

Katsellaan miltä homma näyttää alkuviikosta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

moro...


avovaimo se sit päätti pistää lusikat jakoon 4 vuoden jälkeen

tiedän että kun on ollu masennusta niin ei ole kotityöt jaksanu "innostaa" ja viikonloput meni kalja sumussa(ymmärsin sen ja halusin lopettaa).itkenyt olen viikon ja menee varmaan toinen kevesti perään.

tuli rukoiltuu ja muutenkin yritin puhua mutta vastaus oli aina että: "et muutu, haluan elää yksin"

tää suru on jotenkin niin yli menevä vaikka olenkin jo 25...

miten olette selvinnyt siitä kun toinen lähtee ja tiedätte sen olevan oma syy ja miten ootte selvinny muutenkin erosta?
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kovin on samankuuloista kuin täälläkin aikanaan oli. Eron jälkeen kaljasumussa tuli vedettyä useampia kuukausia kunnes törmäsin nykyiseen vaimooni.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

miten olette selvinnyt siitä kun toinen lähtee ja miten ootte selvinny muutenkin erosta?
Itsesäälistä ei ole hyötyä eikä toisen haikailusta. Paras lääke on keksiä tekemistä ettei illat kulu yksin nököttäessä neljän seinän sisällä. Oma neuvo on lähteä ulos lenkille tai salille. Tsemppiä, mutta kyllä se siitä suttaantuu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei kai tuohon mikään muu auta kuin aika. Se on tietty persoonallista, että kuinka kauan aikaa tarvitsee päästäkseen exästään yli.

Silloin kun mä aikanaan erosin melko pitkästä suhteesta, niin pahimmista masennus"kohtauksista" pääsi yli tekemällä jotain millä vaan sai itselleen paremman mielen, edes hetken ajaksi. Oli se sitten esim. viinan juonti, pelaaminen tai joku muu lempiharrastus. Kun pääsi siitä pahimmasta yli, aloin jo hieman piristymään ja käymään ihmisten ilmoilla. Loppujen lopuksi olikin jo ihan mukavaa mennä viikonloppua viettämään kaupungin yöelämään sinkkuna miehenä.

Vaikka alkuvaiheilla fiilikset on todella alhaalla ja sitä tuntee olevansa niin yksin, niin kaikesta kyllä toipuu ja elämä jatkuu. Tsemppiä!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Naisia löytyy kuin kaloja merestä. Turha murehtia. Ilkeästi sanottu, mutta nauti nyt elämästä ja älä heti ota morsianta/ajattele uusien ottamista. Nyt ulos lenkille ja ajatukset selville ja ajatella mitä kaikkea sitä voi nyt tehdä ilman valituksia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kuten tuossa joku muu jo sanoikin, niin tekemistä ja rutiineja vaan päivään! Kavereiden kanssa jotain puuhaa tai muuta harrastustoimintaa, ettei jää vaan sinne kotiin mököttämään! Siitä se lähtee ja hiljalleen alkaa mielikin piristymään. Itseään ei kannata alkaa syyttelemään, eikä toisen perään haikailemaan. Rohkeasti vaan naama kohti tulevaisuutta ja uusia virikkeitä haeskelemaan. Niin ja se kalja/viina, se kannattaa ihan suosiolla jättää kokonaan pois, pahentaa vaan oloa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

olen gamer ja sen takia tänne tulin tukea hakemaan ja sainkin sitä, kiitos.

eli siis viime viikonloppuna mulle siis ilmotettiin että lusikat menee jakoon...

itkenyt olen tähän päivään asti. löysin tuolta ps3:sen perukoilta far cry3 blood dragonin ja kävin muutaman kaljan hakemassa, sitä mä aattelin pelata


eli masennuksen ja siitä seuranneen kaljan juonnin takia(oli siinä muutakin) tuli ero

anteeksi tää sekasuus kirjoituksessa...oon vaan niin rikki.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tätä ketjua kun lueskelee niin on se aikamoista vuoristorataa. Se on piristävää huomata että elämä ei ole helppoa muillakaan. Mutta samalla se myös masentaa...
 
KOSSUNALLE: Nnirviltä aikanaan jäi tällainen ajatus mieleen: "Viina ei ole masennuslääke paitsi siinä mielessä, että se masentaa."

Eli rehdisti korkki kiinni siihen asti, että masennus on poistunut talosta. Pelit ovat oivaa eskapismia, mutta ystävien ja muiden ihmisten seurasta kannattaa nauttia vähintään yhtä paljon.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Komppaan. Alkoholi ehdottomasti pois, se vain pahentaa masennusta.

Muuhun korviketekemiseen ehdottaisin tylsästi liikuntaa. Ei tarvitse olla hiki hatussa tempomista, ihan vaan vaikka kävelyä esimerkiksi itselle aiemmin tuntemattomassa kaupunginosassa tai muussa paikassa. Saa raitista ulkoilmaa ja illalla väsyttää ja nukuttaa paremmin. Ei tule niin helposti vaan pyörittyä unettomana sängyssä ja pohdittua kaikkea ankeaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

moro...


avovaimo se sit päätti pistää lusikat jakoon 4 vuoden jälkeen

tiedän että kun on ollu masennusta niin ei ole kotityöt jaksanu "innostaa" ja viikonloput meni kalja sumussa(ymmärsin sen ja halusin lopettaa).itkenyt olen viikon ja menee varmaan toinen kevesti perään.

tuli rukoiltuu ja muutenkin yritin puhua mutta vastaus oli aina että: "et muutu, haluan elää yksin"

tää suru on jotenkin niin yli menevä vaikka olenkin jo 25...

miten olette selvinnyt siitä kun toinen lähtee ja tiedätte sen olevan oma syy ja miten ootte selvinny muutenkin erosta?

Minä olin naimissa 22v kunnes vaimo ilmoitti laittavansa lusikat jakoon...siitä on nyt kolme vuotta ja voin hyvin nyt.
Itkulla ja surulla on aikansa ja vaikka ei sitä koskaan siinä tilanteessa uskoisi, niin jotenkin vaan hartiat kestää sen surun, kunhan aikaa on tarpeeksi kulunut. Me olemme hieman eri ikäluokkaa, mutta tilannetta se tuskin muuttaa. Minulla on kaksi lasta jotka onneksi olivat eron tullessa aikuisia, helpotti paljon käytännön asioita, teillä ei tainnut olla lapsia?
Sitten, älä juo liikaa, se ei todellakaan auta..
Jos haluat jutella laita yv:tä

Kyllä se elo siitä paranee, niin se on klisee, mutta niin totta :)

waiski
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

moro...


avovaimo se sit päätti pistää lusikat jakoon 4 vuoden jälkeen

tiedän että kun on ollu masennusta niin ei ole kotityöt jaksanu "innostaa" ja viikonloput meni kalja sumussa(ymmärsin sen ja halusin lopettaa).itkenyt olen viikon ja menee varmaan toinen kevesti perään.

tuli rukoiltuu ja muutenkin yritin puhua mutta vastaus oli aina että: "et muutu, haluan elää yksin"

tää suru on jotenkin niin yli menevä vaikka olenkin jo 25...

miten olette selvinnyt siitä kun toinen lähtee ja tiedätte sen olevan oma syy ja miten ootte selvinny muutenkin erosta?

Vaikka kylmältä ja kornilta nyt kuulostankin, niin olet vielä nuori, ja elämäsi on vasta edessä. Surulle on aikansa, ja se kannattaa tosiaan käyttää suremiseen. Paistaa se aurinko risukasaankin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

se kihlasormuksen ottaminen pois sormesta otti kyllä isolle miehelle kovapaikka...

Tuo on kyllä kova paikka. Itse tein vieläpä sen virheen, että siirsin sen kaulakoruun roikkumaan.."jos vaikka vielä". Oli melkeinpä pahin virhe, jos meinaa yli päästä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tuo on kyllä kova paikka. Itse tein vieläpä sen virheen, että siirsin sen kaulakoruun roikkumaan.."jos vaikka vielä". Oli melkeinpä pahin virhe, jos meinaa yli päästä.


itse otin sen suoraan pois


kiitos kaikille tuesta.

tunti kerrallaan mennää täällä mutsin luona, pitäis maanantaina mennä kotiin selvittämään muuttoa ja tommosta

kaikki pitäis alottaa alusta
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Komppaan. Alkoholi ehdottomasti pois, se vain pahentaa masennusta.

Muuhun korviketekemiseen ehdottaisin tylsästi liikuntaa. Ei tarvitse olla hiki hatussa tempomista, ihan vaan vaikka kävelyä esimerkiksi itselle aiemmin tuntemattomassa kaupunginosassa tai muussa paikassa. Saa raitista ulkoilmaa ja illalla väsyttää ja nukuttaa paremmin. Ei tule niin helposti vaan pyörittyä unettomana sängyssä ja pohdittua kaikkea ankeaa.
Urheilu kyllä varmasti piristää mieltä, huomaa itsekkin miten on parempi mieli liikunnan jälkeen. Ja on sitä tutkittukin että urheilu toimii jopa paremmin kuin masennuslääkkeet. Jotain aineita se vapauttaa aivoissa ja helpottaa stressiä ja selkiyttää mieltä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

no tänään aattelin vaan kuunnella potturadioo, pelata cod ghoustii ja ottaa muutaman ja koittaa nukkuu...


tosiaan 4 vuotta tuli oltua ja suru on niin helvetinmoinen että kun itken karjun samalla kivusta...

tää tilanne on toisaalta pelästyttäny ja pistänyt miettimään että miten ikinä pystyy rakastumaan pelkäämättä taas tämmöstä?

en mä tämmöstä halua enää...
 
Ylös Bottom