Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tykkään tehdä yövuoroja duunissa, mutta sen jälkeen "normaalirytmiin" palaaminen on välillä todella vaikeaa ja ärsyttävää. Perjantaina herään päivällä yleensä jo noin viiden tunnin unien jälkeen jotta varmasti illalla saan unesta kiinni.

Kävin ennen kahtatoista nukkumaan ja puoli tuntia sitten annoin periksi ja valuin takaisin sohvalle. Todella ärsyttävää, kun kroppa haluaa unta, mutta pää taas ei. Siinä sitten pyöritään pedissä tunteja kunnes joko onnistuu jotenkin nukahtamaan tai sitten ei kuten nyt kävi.

Onneksi herätys tulee vasta seitsemän aikoihin jolloin muksu heräilee. Aina ei ole helppoa. :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Varmistui sitten sekin että avioero todella edessä. 8 vuoden yhteistaival vaimon kanssa päättyy ja katkerin muistoin kohti uusia pettymyksiä elämässä. Toisaalta olen onnellinen että yksi lapsi ehti meille siunaantua ja hänestä saan voimaa, toisaalta harmittaa lapsen puolesta koska on vielä alle 3-vuotias. Vikaa löytyi molemmista päistä, minulla perus gamer-ongelmat, ei yhteista aikaa, en huomioi en helli ja niin edelleen. Allekirjoitan kaiken ja kadun syvästi laiminlyöntejäni vaimoa kohtaan. Ottakaa te muut pelaajat opiksenne tästä jos parisuhteessa pelaaminen on osa ongelmaa. Eihän se meillä pelkästään siitä johtunut ja myös vaimossa vikaa on.

Vaikka ongelmia onkin jo kuukausia ollut niin se että vaimo järjestelee vieraan miehen kanssa tapaamisia ja yhteisiä hotelliöitä oli kyllä sellainen shokki päin näköä että itkettää. Olo on murtunut, mutta toisaalta helpottunut. Pakko tästä on kuitenkin päästä keskustelemaan jonkun kanssa ja ehkä suuntana on ensin työterveys tai perheneuvola..

Quit and out.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Alunperin tarkoituksena oli avautua naapureista, mutta nämä narinat tuntuvat kovin mittömiltä fLÄShin viestin jälkeen.

Tsemppiä sinne ja aiheellinen pointti yhteiselon tärkeydestä. Tämän kun monet miehet (itseni mukaanlukien) unohtavat jossain kohtaa parisuhteessa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Alunperin tarkoituksena oli avautua naapureista, mutta nämä narinat tuntuvat kovin mittömiltä fLÄShin viestin jälkeen.

Tsemppiä sinne ja aiheellinen pointti yhteiselon tärkeydestä. Tämän kun monet miehet (itseni mukaanlukien) unohtavat jossain kohtaa parisuhteessa.

Tosiaan olkoon tämä varoituksena muille. Ei se minunkaan pelaaminen mitenkään ylenpalttista ole, en pelaa iltaisin klo 20 jälkeen ja vietän aikaa lapseni kanssa ja lopetan pelin heti jos vaimo sitä pyysi. Silti se että istuin sitten kaiken vapaa-ajan siinä töllön edessä ja tietysti kotityöt ja vaimo jäi vähemmälle huomiolle niin ei siinä paljoa oikeastaan tarvitse. Oikeastaan jo se että jos riitaa pelaamisesta tulee niin se on jo merkki että kannattaa kuunnella toista osapuolta. Ei ne pelit kuitenkaan ole niin tärkeitä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tosiaan olkoon tämä varoituksena muille. Ei se minunkaan pelaaminen mitenkään ylenpalttista ole, en pelaa iltaisin klo 20 jälkeen ja vietän aikaa lapseni kanssa ja lopetan pelin heti jos vaimo sitä pyysi. Silti se että istuin sitten kaiken vapaa-ajan siinä töllön edessä ja tietysti kotityöt ja vaimo jäi vähemmälle huomiolle niin ei siinä paljoa oikeastaan tarvitse. Oikeastaan jo se että jos riitaa pelaamisesta tulee niin se on jo merkki että kannattaa kuunnella toista osapuolta. Ei ne pelit kuitenkaan ole niin tärkeitä.

Meillä oltiin saman syyn takia eron partaalla 1,5v sitten ja parisuhdeterapia auttoi vaimonkin ajattelemaan asioita toisin. Pelaan edelleen lähes yhtä paljon ja meillä menee paremmin kuin koskaan.

Tsemppiä sinne. Olen aina sitä mieltä, että ensin ero, sitten uusi kumppani. Jos alkaa hiukkaakaan tuntumaan toinen paremmalta, niin ero ennen kokeilua.


Sitten omaan vähäpätöisempään valitukseen.
Päätin että tämä pääsiäinen menee laivalla. Ollaan viimevuosina käyty lähinnä Virossa ja autolla. Vaikka Turun vieressä asutaan niin harvoin sieltä Tukholmaan mennään. No nyt istun viikkarin hytissä ja kyllä keljuttaa.

Ensinnäkin aamupala oli ihan ok, mutta lievä pettymys. Mutta nyt iltapäivän buffet. Karseinta kuraa jota olen koskaan syönyt. Lasten pöydän pizza oli siedettävää, joskin pahaa sekin. Kaikki muu oli syömäkelvotonta. Ja näytti joka pöydässä joko jäävän kaikki lautaselle, tai jo pöytään tultiin puolityhjillä lautasilla kun ei löytynyt syötävää.

Lopullinen shokki iski tax freessä. Mikä tax free? Järkkyhintoja.
Vironlaivalla lonkero 13,99. Täällä 29,90.
Maissa R-kioskilla 6pack kokista 5e, täällä 9e.

Kinderit kalliimpia kuin maissa. 3suklaalevyä 8e, maissa 9.

Menin vielä sanomaan vaimolle et ota vaan aurinkolasit ku kuulema oli halvalla ota 3 maksa 2. Vaimon lasit 16,50..lapselle 9,70 ja toiselle lapselle 5.5 jonka sai sit ilmaseks. Samanlaiset surkeat krääsälasit torilla maissa varmaan 5e.

Kylläpä voi paha ruoka saada ihmisen vihaiseksi.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Taitaa joku erokevät olla tämä. Täälläkin threadissa muutama viesti aiheesta ja itselläkin avopuoliso ilmoitti reilu kuukausi takaperin että "tämä oli nyt tässä". Samaa on myös kaveripiirissä ollut juurikin nyt tämän kevään aikana. Eiköhän täältä voittajina jokainen vielä nousta vaikka tämä alkuvaihe onkin aivan järkyttävää kuraa ihan jokaisella mahdollisella mittarilla ja tuntuu että seinät kaatuu päälle ja kaikki on menetetty. Tsemiä sinne muillekin samojen asioiden kanssa painiville!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Onhan tää nyt jotain ihan hirveetä. Mut onneks itelle oon saanu sisäistettyä ettei pidä jäädä 4 seinän sisään homehtumaan vaan ulkoilu on hyvää lääkettä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Taitaa joku erokevät olla tämä.

Eiköhän se ole joka kevät. Pimeä ja synkkä aika takana. Vaikka asiat ei niin huonosti olisi niin etenkin naisista se tuntuu siltä ja keväällä jos saa edes vähän huomiota muualta, niin se on sitten menoa.

Edit: luulen kyllä, että vihdoin sekä minä, että vaimo ollaan tämän elämän perusteella todettu ettei pitemmänpäälle se vaihtaminen muuta mitään. Ekat pari vuotta voi aina olla mukavaa, mutta sitten se suhteen muoto muuttaa aina muotoaan ja siinä voi jokin tuore huomionosoitus saada pasmat sekaisin.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Kevyt ketutus verrattuna ihmissuhdesotkuihin, mutta tänään oli levykauppojen juhlapäivä ja onnettomat logistiikkapalvelut aiheuttivat sen, että päivään liittyvä tilpehööri (t-paidat, levymatot ja kangaskassit) jäi kaikki tulematta täksi päiväksi. Taidanpa käännyttää kuriirin ensi viikolla takaisin kun yrittää myöhässä toimittaa tavaraa perille. Prkl.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Eiköhän se ole joka kevät. Pimeä ja synkkä aika takana. Vaikka asiat ei niin huonosti olisi niin etenkin naisista se tuntuu siltä ja keväällä jos saa edes vähän huomiota muualta, niin se on sitten menoa.

Edit: luulen kyllä, että vihdoin sekä minä, että vaimo ollaan tämän elämän perusteella todettu ettei pitemmänpäälle se vaihtaminen muuta mitään. Ekat pari vuotta voi aina olla mukavaa, mutta sitten se suhteen muoto muuttaa aina muotoaan ja siinä voi jokin tuore huomionosoitus saada pasmat sekaisin.

Tiivistit aika hyvin sen mitä meillä on tapahtunut. Mut kaikki nyt suht ok meillä ja välit kaikesta huolimatta ok. Elämä jatkuu.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

itellä on noin kk aikaa kun ero tuli...

ahistaa asuu saman katon alla ja pelottaa muutto pois...sillon viimestään voi tulla se että "tää oli viimenen naula arkkuun"
yksinäisyys pelottaa...en ole koskaan tykännyt olla yksin, mutta mun on ollu pakko toitottaa ittelleni sitä että on hyvä osata elää myös yksin, koska tässä maailmassa loppujenlopuksi sä et ite voi jättää sua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

itellä on noin kk aikaa kun ero tuli...

ahistaa asuu saman katon alla ja pelottaa muutto pois...sillon viimestään voi tulla se että "tää oli viimenen naula arkkuun"
yksinäisyys pelottaa...en ole koskaan tykännyt olla yksin, mutta mun on ollu pakko toitottaa ittelleni sitä että on hyvä osata elää myös yksin, koska tässä maailmassa loppujenlopuksi sä et ite voi jättää sua.

Tsempit ja sympatiat sinne. Itsellä sama pelko, eli yksinäisyys. En ole koskaan asunut yksin. Muutin suoraan vanhempien luota tähän tilanteeseen ja nyt pitäisi opetella olemaan yksin. Muutto, talon myynti ja kaikki tämä ahdistaa. Myös se että itsellä on tunteita toista kohtaan niin eron hyväksyminen on vaikeaa. Varsinkin kun vaimo on asian päättänyt jo kuukausia sitten ja minä olen tiennyt asiasta vasta 3 päivää niin vaikea on hyväksyä. Voiko tämmöisen asian edes päättää selän takana? En tiedä.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Noinhan sitä sanotaan. Toinen on se, että naisella on aina toinen mies katsottuna valmiiksi ennen eroa.

Mitä tuohon toisen huomioimiseen tulee niin itsellä oli ihan päinvastaista. Minähän siis olen oikein kunnon pelaaja ja parhaillaan olen vetänyt 13-16t putkia pelin parissa, mutta jos ollaan mimmin kanssa pe-su välillä niin silloin sen kanssa myös haluaa olla, mutta mitäs sitten kun se kyllä vaatii huomiota, mutta itse ei tee mitään. Sitten kuin oikein pyydät sitä hellyyttä niin vastaus on "ei miehiä kuulu helliä". Kas kummaa kun ekan vuoden aikana ei ajateltu noin. Vaihtuiko meillä psyykkeet jossain vaiheessa vai koska minusta tuli nainen ja siitä mies:rolleyes:

Noh nyt tulee toukokuun aikana 4 vuotta sinkkuna täyteen enkä kyllä pahemmin naista kaipaa. Ei sitä säätämistä vaan jaksa. Nyt saa tehdä mitä haluaa, koska haluaa ja käyttää rahat siihen mihin haluaa. Joo kyllähän se varsinkin talvella olisi kiva kun voisi jonkun viekkuun mennä, mutta onko se kaiken sen stressin ja vaivan arvoista? No ei ole.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tsempit ja sympatiat sinne. Itsellä sama pelko, eli yksinäisyys. En ole koskaan asunut yksin. Muutin suoraan vanhempien luota tähän tilanteeseen ja nyt pitäisi opetella olemaan yksin. Muutto, talon myynti ja kaikki tämä ahdistaa. Myös se että itsellä on tunteita toista kohtaan niin eron hyväksyminen on vaikeaa. Varsinkin kun vaimo on asian päättänyt jo kuukausia sitten ja minä olen tiennyt asiasta vasta 3 päivää niin vaikea on hyväksyä. Voiko tämmöisen asian edes päättää selän takana? En tiedä.



On aika paha paikka tuokin...itse onneksi asunut ennen yksin

3 päivää ei ole vielä mitään...itsellä on tosiaan kk menny ja itken melkein joka yö itteni uneen, asiaa ei auta se että toi sormi missä kihlasormus oli niin se paikka on alkanut kutisemaan(epäilen samaa kun esim syvissä haavoissa jossa haava alkaa kutisemaan kun se paraneen)(tarkottaako se myös sitä että haavaat mitkä on eron takia tulleet, ovat paranemaan päin?...en osaa sanoa).

välillä tulee hyviä päiviä,välillä huonoja päiviä... jotkut päivät vaan itkee...koko päivän...jotkut päivät menee kattellessa pelivideoita/tehdessä pelivideoita.joskus taas mennyt päiviä jolloin on pakko ottaa rauhottavia että pystyy edes itkun seastaa hengittämään


ite olen pari peliä hankkinut ja tehnyt fittnesstukkuun sen ostoslistan.


olen myös tehnyt sen selväksi että jos itkettää niin itke,anna ittelles aikaa...ei kannata vaatia yhtään mitään itteltäs...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Sanotaan, että nainen päättää erosta jo puoli vuotta ennen kuin mies edes tietää mitään.

Täälä kävi juurinkin näin! Melkein 9,5v yhdessä, yks kaks kiitos ja näkemiin. 6kk oli kuulemma yrittäny!

Nyt ei edes harmita enää :) Uutta matoa vaan koukkuun! :D
 
Ylös Bottom