Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Vastaus: Ketutuskeskustelu

yhteisiä öitä on tullu nyt vietettyä.olen miettinyt onko tolla ja vauvva kuumeella jotai nyhteyttä,jotenkin se on kyllä ehkä vähän lämpimämpi mua kohtaan...äh tiedän että ei pitäisi päässä näitä pyöritellä kun tiedän että se vaan tuo lisää kysymyksiä...

äh jos olisin mies menisin kysymään kaikki suoraan, mutta sitten taas halua nauttia siitä vähäsestä mitä on ja elää epätietoisuudessa...sittenpähän kärsin kunnolla kun se lopullisesti näyttää ovea...


miks mun pitää olla tämmönen "tykkään rakastaa" tyyppiä...
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa kun joku random KFINninaama ruinaa 48h live-aikaa privassa. Onko mun nimi jossain "Pyydä tältä" -listalla?
 
Niin siinä sitten kävi, että koira tosiaan lähti eilen klo 22 jälkeen parempaan paikkaan. Paha kohtutulehdus ja kasvaimia siihen päälle vielä. Ehkä sen on nyt parempi eikä sen tarvii kärsiä. Kyllä ottaa suhteellisen koville. Viime yö oli suhteellisen pitkä ja tämä päivä vielä pitempi.

Kyllä en keksi lomalle parempaa lopetusta.

Täältä kanssa (myöhässä) voimia ja tsempit!
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa kun joku random KFINninaama ruinaa 48h live-aikaa privassa. Onko mun nimi jossain "Pyydä tältä" -listalla?

Mulle tulee kanssa noita viestejä aina välillä ja poistan ne vain vastaamatta, kun en ole ilmoittanut missään jakavani koodeja.

Jos haluaa pelata livessä, niin ostaisi vaikka 1kk live ajan, kun niitä halvalla saa..
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän hatuttaisi tämä Soneran uusi Kodin Netti Plus liittymä jolle luvataan nopeus 8-20Mbps. Eli Full Rate liittymä pitäisi olla mutta nopeus on nyt 11/1. Edellisenä päivänä eri operaattorilla nopeus nousi vielä 20/2 lukemiin samoilla vehkeillä. Aika varmasti syyttävät laitteitani jos valitan tuosta nopeudesta. Onhan tuo tosin tuossa heidän 8-20Mbps haarukassa joka on aika iso ehkä tarkoituksella. Voihan sitä näinkin säästää kaistaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Vähän hatuttaisi tämä Soneran uusi Kodin Netti Plus liittymä jolle luvataan nopeus 8-20Mbps. Eli Full Rate liittymä pitäisi olla mutta nopeus on nyt 11/1. Edellisenä päivänä eri operaattorilla nopeus nousi vielä 20/2 lukemiin samoilla vehkeillä. Aika varmasti syyttävät laitteitani jos valitan tuosta nopeudesta. Onhan tuo tosin tuossa heidän 8-20Mbps haarukassa joka on aika iso ehkä tarkoituksella. Voihan sitä näinkin säästää kaistaa.

Tuo 8-20 johtuu ihan siitä, että kun myytiin ennen 24megan nettejä, niin ihmiset valitti aiheesta. Tuolla pyritään kuvaamaan todellista nopeutta.

Vaikka eri operaattoreilla tuleekin samaa piuhaa pitkin, niin keskittimellä oman omat laitteet ja paikasta riippuen nopeuksissa voi olla eroja operaattoreiden välillä, vaikka samaa piuhaa tulevatkin. Eikä se ole mitenkään tahallisesti rajoitettua.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

No nyt taas tuo nopeus näyttäisi olevan jo 16/1. Heittelee tosi paljon kiinteän yhteyden nopeus. Pysyisi nyt edes tuossa.:D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ostin Asus G75VX joitain viikkoja sitten.
Toimi vajaan viikon, ja meni emo rikki.
Nyt sain pari päivää sitten koneen takaisin, noh eipä toimi kone enään. Sama vika uusiutui.
Edes yhden viikon päiviäkään ei ole siis kone viellä ehtinyt yhteensä toimimaan,ja pari viikkoa ollut huolto reissussa jollainen odottaa nyt taas uudestaan.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ostin Asus G75VX joitain viikkoja sitten.
Toimi vajaan viikon, ja meni emo rikki.
Nyt sain pari päivää sitten koneen takaisin, noh eipä toimi kone enään. Sama vika uusiutui.
Edes yhden viikon päiviäkään ei ole siis kone viellä ehtinyt yhteensä toimimaan,ja pari viikkoa ollut huolto reissussa jollainen odottaa nyt taas uudestaan.
Itsellä oli sama juttu (tosin Fujitsun kone) viitisen vuotta sitten. Uunituore kone ja kaksi kertaa takuuhuoltoon ensimmäisen kuukauden aikana. Sen jälkeen tosin on toiminut odotetusti.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ketuttaa ihmiset, jotka eivät vaivaudu vastaamaan viesteihin. Yhden pelin perään koittanut kysellä muttei vastausta saa millään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tälle ero soopalle varmaan olisi pitänyt olla jo oma ketju mut laitetaan tänne tunnelmia.

Vaimo (tai mikä lie nimike) ilmoitteli löytäneensä netistä taas uuden (kolmannen) ihastuksensa. Näistä kolmesta kaks on varattuja ollu ja kaikkien kanssa on yhteiset hotelliyöt ja panoreissut varattuna. Ei sillä, jos olis vapaita nii tehkööt mitä tekee. Mutta satuin saamaan selville tämän seuraavan kohteen henkilöllisyyden ja nyt mietin otanko hänen puolisoonsa yhteyttä asiassa vai annanko tilaisuuden mennä ohitse. Multa ei heru yhtään sympatiaa pettäjiä kohtaan ja vaimo ei tunne mitään syyllisyyttä asiasta.

Toisaalta asia ei edes kuulu mulle joten siksi olen asiassa ollut vielä tekemättä mitään. Ihmettelen vaan miks vaimo kertoo mulle nämä reissunsa. Ei siis kukaan muu maailmassa niistä edes tiiä. Ärsyttääkseen? Ehkä. Ainakin se toimii.

Lapsenkin kannalta mietin että millaiseen ympäristöön joutuu jos äiti etsii netistä seksiseuraa ja yhden illan menoja ympäri Suomen. Suunnilleen jokaiselle vastaantulijalle lohkeaa.

Vai nielenkö katkeruuden ja annan olla? Se olisi kai viisainta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Tälle ero soopalle varmaan olisi pitänyt olla jo oma ketju mut laitetaan tänne tunnelmia.

Vaimo (tai mikä lie nimike) ilmoitteli löytäneensä netistä taas uuden (kolmannen) ihastuksensa. Näistä kolmesta kaks on varattuja ollu ja kaikkien kanssa on yhteiset hotelliyöt ja panoreissut varattuna. Ei sillä, jos olis vapaita nii tehkööt mitä tekee. Mutta satuin saamaan selville tämän seuraavan kohteen henkilöllisyyden ja nyt mietin otanko hänen puolisoonsa yhteyttä asiassa vai annanko tilaisuuden mennä ohitse. Multa ei heru yhtään sympatiaa pettäjiä kohtaan ja vaimo ei tunne mitään syyllisyyttä asiasta.

Toisaalta asia ei edes kuulu mulle joten siksi olen asiassa ollut vielä tekemättä mitään. Ihmettelen vaan miks vaimo kertoo mulle nämä reissunsa. Ei siis kukaan muu maailmassa niistä edes tiiä. Ärsyttääkseen? Ehkä. Ainakin se toimii.

Lapsenkin kannalta mietin että millaiseen ympäristöön joutuu jos äiti etsii netistä seksiseuraa ja yhden illan menoja ympäri Suomen. Suunnilleen jokaiselle vastaantulijalle lohkeaa.

Vai nielenkö katkeruuden ja annan olla? Se olisi kai viisainta.

Itse en lähtisi enää muille (se ulkopuolinen vaimo) asiasta ilmoittelemaan, varsinkaan kun heillä ei ole osaa eikä arpaa tapahtumiin. Tuolla pettäjämiehellä on voinut olla omat syynsä, eivätkä ne kuulu sinulle. Hän on itse vastuussa teoistaan, johon en lähtisi sotkeutumaan. Sen sijaan tulevan ex-vaimosi käytös ärsyttää minuakin suunnattomasti. Ehkä hänellä on jokin huomiohakuisuus tai omanlaisensa avunhuudot menossa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse en lähtisi enää muille (se ulkopuolinen vaimo) asiasta ilmoittelemaan, varsinkaan kun heillä ei ole osaa eikä arpaa tapahtumiin. Tuolla pettäjämiehellä on voinut olla omat syynsä, eivätkä ne kuulu sinulle. Hän on itse vastuussa teoistaan, johon en lähtisi sotkeutumaan. Sen sijaan tulevan ex-vaimosi käytös ärsyttää minuakin suunnattomasti. Ehkä hänellä on jokin huomiohakuisuus tai omanlaisensa avunhuudot menossa.

Samaa mieltä. Vaikka asia näyttäisi, että olisi oikeutettua kertoa asiaa eteenpäin, niin se on kuitekin toisten asia, ei sinun.

Itselläni on kanssa ollut vastaavaa käytöstä ex-puolison puolelta, jossa heti eron jälkeen oli tarvetta takertua jokaiseen mahdolliseen olentoon. Syynä oli lähinnä, ettei halunnu olla yksi.

Niin ja voimia kaikille väärin kohdelluille, eronneille ja lemmikinsä menettäneille. Kyllä se kesä sieltä tulee ja toivattavasti tuo parempia tuulia.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Itse en lähtisi enää muille (se ulkopuolinen vaimo) asiasta ilmoittelemaan, varsinkaan kun heillä ei ole osaa eikä arpaa tapahtumiin. Tuolla pettäjämiehellä on voinut olla omat syynsä, eivätkä ne kuulu sinulle. Hän on itse vastuussa teoistaan, johon en lähtisi sotkeutumaan. Sen sijaan tulevan ex-vaimosi käytös ärsyttää minuakin suunnattomasti. Ehkä hänellä on jokin huomiohakuisuus tai omanlaisensa avunhuudot menossa.

Näinpä sen järkeilin, enkä tosiaan halua pahentaa välejä kun nyt jo ovat aika tulenarat. Ilmoitin kyllä tulevalle ex-vaimolleni että otan hänen käytöksensä puheeksi ensi viikolla perheneuvolakäynnilläni. Kutsuin toki hänet mukaan mutta tuskin tulee. Huolettaa missä ympäristössä poika joutuu kasvamaan ja aikooko vaimo oikeesti jatkaa yömyöhäisiä chattailyjään ja seksireissujaan pojankin läsnäollessa niin että nakittaa hoitoajat mulle kun hänellä sattuu yhen yön matkojaan olemaan..

En olis kyllä 8 vuoden jälkeen tämmöistä uskonu että voi tehdä. Ja se asenne kun on hällä väliä niin on kyllä joku ihme vaihe menossa. Varmasti joskus menee ohi, mutta reilu 2 viikkoa erosta ja kolmas mies jo menossa ja niistäki 2 varattua niin ei hohhoijjaa.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Veikkaisin, että tossa menee joku suojamuuri vaimollekin päälle, jotta pystyy pysymään päätöksessään ja olemaan "tiukkana". Tälläsellä käytöksellä se onnistuu. Liian hyvillä väleillä aattelee jäävänsä roikkumaan tms. Ja se et onko niit seksireissuja sit oikeasti, vai onko ne puheen tasolla sua ärsyttääkseen ja omaa muuria ylläpitämään.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Veikkaisin, että tossa menee joku suojamuuri vaimollekin päälle, jotta pystyy pysymään päätöksessään ja olemaan "tiukkana". Tälläsellä käytöksellä se onnistuu. Liian hyvillä väleillä aattelee jäävänsä roikkumaan tms. Ja se et onko niit seksireissuja sit oikeasti, vai onko ne puheen tasolla sua ärsyttääkseen ja omaa muuria ylläpitämään.

Ei ole puheen asteella vaan on menossa. Vaimo liianki avoimesti mulle kertoo näistä ja pyysi jopa mua arvioimaan hänen vartaloaan/suutelutaitojaan ym asteikolla 1-10. Ihmettelin miks kyselee ja sit läväytti tuon pommin tietoon. Eli itseluottamus hänellä on aivan maassa ja yritin puhua järkeä ettei nämä reissut sitä nosta vaan lähinnä itelleen hallaa tekee. Eikä ole kiire uutta löytää ja keskittyisi nyt eron hoitamiseen ja lapseen. Mutta kun ei.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Ei ole puheen asteella vaan on menossa. Vaimo liianki avoimesti mulle kertoo näistä ja pyysi jopa mua arvioimaan hänen vartaloaan/suutelutaitojaan ym asteikolla 1-10. Ihmettelin miks kyselee ja sit läväytti tuon pommin tietoon. Eli itseluottamus hänellä on aivan maassa ja yritin puhua järkeä ettei nämä reissut sitä nosta vaan lähinnä itelleen hallaa tekee. Eikä ole kiire uutta löytää ja keskittyisi nyt eron hoitamiseen ja lapseen. Mutta kun ei.

Jos sun on mahdollista ottaa esim puhelimella talteen näitä keskusteluita, ota ihmeessä. Voisin kuvitella että näistä keskusteluista tarpeen vaatiessa voi olla hyötyä sinun tilanteelle (esim jossain lapsen hoitoa käsittelivissä neuvotteluissa tms). Tai mikäli tätä infoa on tullut spostitse tms muulla pikaviestimellä, ota keskustelut päivämäärineen talteen. Ei ole sitten ns sana sanaa vasten vaan löytyy mustaa valkoisella.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Paikallisen Gigantin asiakaspalvelu. Jos halutaan myydä tavaraa asiakkaalle niin silloin ei mennä varastoon jumittamaan yli puoleksi tunniksi ja sen jälkeen kun työkaverisi ( jolla on oma asiakas joten ei voi mua palvella) soittaa sulle, että tule tänne kun asiakkaasi odottaa. Vaimo ja ärtynyt lapsi vielä mukana.

Niin sitten kun sinä lopulta löntystät paikalle niin et mene muiden asiakkaiden luo ja unohda minua jonka kanssa on kaupat kesken! Kävelin ulos tyhjin käsin veetutus otsasta loistaen. Sori sekava avautuminen, mutta kehveli sentään että voi ihmistä ottaa kupoliin! :D
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Naisia ei saa lyödä kuuluu sanonta mutta kyllä nyt ollaan niillä rajoilla jo kun juttuja täältä lukee, ehkä oikeus voittaa ja saa sitä mitä tilaa joskus kun noin mulkeroita voivat olla. Toivon ainakin että joskus heräävät että mitä tulikaan tehtyä ja miten on käyttäytyneet.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Paikallisen Gigantin asiakaspalvelu. Jos halutaan myydä tavaraa asiakkaalle niin silloin ei mennä varastoon jumittamaan yli puoleksi tunniksi ja sen jälkeen kun työkaverisi ( jolla on oma asiakas joten ei voi mua palvella) soittaa sulle, että tule tänne kun asiakkaasi odottaa. Vaimo ja ärtynyt lapsi vielä mukana.

Niin sitten kun sinä lopulta löntystät paikalle niin et mene muiden asiakkaiden luo ja unohda minua jonka kanssa on kaupat kesken! Kävelin ulos tyhjin käsin veetutus otsasta loistaen. Sori sekava avautuminen, mutta kehveli sentään että voi ihmistä ottaa kupoliin! :D

Itsekin olen ihmetellyt monet kerrat, kuinka Gigantteihin aina päätyvät myyjiksi ne ihmiset, joilta ei asiakaspalveluhenkisyyttä löydy sitten yhtään. Meilläkin on täällä Hyvinkäällä kyseinen pulju ja on kyllä sellainen paikka, mistä olen aina saanut huonoimmat palvelut. Aina tuntuu olevan henkilökunnalla niin kiire, ettei ehdi kysymään "voinko olla avuksi?" ja sitten jos itse menee kysymään "voisitko kertoa tästä tuotteesta jotain/miten tämä vertautuu tuohon toiseen tuotteeseen?", niin vastaus on yleensä "en osaa kyllä sanoa..." tai "en ole tuon osaston myyjä" tai "mä olen täällä vaan töissä", mutta koskaan ei oma-aloitteisesti tulla kysymään, voiko auttaa tai sanoa "en tiedä, mutta odotatko hetken, niin otan selvää?". Muutaman kerran olen saanut ihan hyvää palvelua, mutta enimmäkseen huonoa tai en ollenkaan, joten en käy kyseisessä liikkeessä koskaan ostamassa mitään kallista, vaan haen joskus "halvat ja tarpeelliset tarjoukset" pois, jos sellaisia sattuu olemaan...
 
Ylös Bottom