Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Mun ketutus on (omasta mielestä) onneksti paljon lievempää. Mua ketuttaa tämä ainainen resoluutio väittely tällä foorumilla, jossa erojen korostamiseksi puhutaan mm. prosenttiosuuksista. Itse ainakin pelaan sellaisilla katseluetäisyyksillä, ettei pahemmin pikselit osu silmiin.

Onneksi oli sen verran kauniit ilmat, ettei jaksanut edes konsoleihin koskea... tosin nykyhetken pelitarjonta on ollut nyt sen verran kehnoa omaan pelimakuuni, ettei Infamouksen läpipeluun jälkeen ole tarvinnut edes pelaamista miettiä, ja ps3 taas on edelleenkin rikki. Xboxia en ole jaksanut törkätä seinään kaiken johtoviidakon selvittämisen jälkeen, kiitos avovaimoni, jonka mielestä wanha hdmi-liititön vahvistin on edelleen kelpo kapistus.

On aika paha paikka tuokin...itse onneksi asunut ennen yksin

3 päivää ei ole vielä mitään...itsellä on tosiaan kk menny ja itken melkein joka yö itteni uneen, asiaa ei auta se että toi sormi missä kihlasormus oli niin se paikka on alkanut kutisemaan(epäilen samaa kun esim syvissä haavoissa jossa haava alkaa kutisemaan kun se paraneen)(tarkottaako se myös sitä että haavaat mitkä on eron takia tulleet, ovat paranemaan päin?...en osaa sanoa).

välillä tulee hyviä päiviä,välillä huonoja päiviä... jotkut päivät vaan itkee...koko päivän...jotkut päivät menee kattellessa pelivideoita/tehdessä pelivideoita.joskus taas mennyt päiviä jolloin on pakko ottaa rauhottavia että pystyy edes itkun seastaa hengittämään

ite olen pari peliä hankkinut ja tehnyt fittnesstukkuun sen ostoslistan.

olen myös tehnyt sen selväksi että jos itkettää niin itke,anna ittelles aikaa...ei kannata vaatia yhtään mitään itteltäs...

Voimia ja valoa sulle!

Itsekin olin aika rikki aikoinaan kun 7 vuoden yhteiselo päättyi. Sairastuin samalla keuhkokuumeeseen eli olin käytännössä vuoteen omana lähes 2 viikkoa. Olisi tehnyt mieli liikkua ja olla ihmisten ilmoilla, mutta ei vaan voinut. Käytin tilaisuuden hyväkseni ja purin ajatukset paperille. Kirjoitin ja kirjoitin ja muutaman päivän päästä olin tehnyt surutyön. Olo oli paljon vapautuneempi ja aloin löytää jopa hyviä puolia tuoreesta sinkuudestani ;)

Alla muutama ohje, jota kannattaa noudattaa:

-älä juo, paitsi vettä. Juo sitä paljon.
-kirjoita ajatukset paperille, mikä meni pieleen, mitä tästä opin yms.
-liiku, lenkkeile, heitä frisbeetä, tee jotain liikunnallista. Sillä saat ajatukset muualle.
-pelaa videopelejä, mutta älä liikaa. Kohtuus kaikessa.
-kehitä joku uusi harrastus tai mielenkiinnon kohde ja koukutu siihen.
-juttele kavereiden kanssa, älä unohda niitä nyt kun tarvitset heitä eniten.

Ja hei, olet nuori sälli ja kesä tulossa ;)

Pärjäile!

moni muukin sanonut että kirjoittaminen auttaa...

mun on kauheen vaikeen tajuta miks se auttais?...

Ostan mitä vaan, niin se on seuraavana päivänä tai viimeistään viikon päästä alemyynnissä. :eek:

moni muukin sanonut että kirjoittaminen auttaa...

mun on kauheen vaikeen tajuta miks se auttais?...

Se on tavallaan pään tyhjennysprojekti. Saadaan kaikki ne "miksi" asiat pois pään sisältä paperille. Asioita on helpompi jäsennellä ja käsitellä sen jälkeen.

Niin siinä sitten kävi, että koira meni juuri nyt lääkäriin. Saas nähä tuleeko sieltä takaisin enää ollenkaan. Se on jännä miten koiran menettäminen tuntuu rankemmalta jopa kuin ihmisen. Koira elänyt porukoilla sen jälkeen, kun muutin omaan kotiin. Oon 23 ja koira 14. Melkein koko elämän ollu mukana. Tuntuu kyllä melkoisen pahalta.

Meidän ekat koirat tuli kun täytin 6 ja 7v. Toinen eli 16 ja toinen 15vuotiaaksi. Molemmat lopetettiin samaan aikaan kun olivat tosi huonossa kunnossa. Jollain tasolla en ole edelleenkään päässyt siitä yli vaikka on jo 6v aikaa.

Omaan kotiin ku muutin niin otin lopulta oman koiran, vuotta ennen kuin vanhat lopetettiin. Olihan siitä lohtua, mutta ei se auttanut. Nykyinen vaimo on vielä allerginen niin koira asuu vanhemmillani ja vähintään kerran viikossa tulee vanhat koirat mieleen ja fiilis, että tämäkin on jo 7v eli "kohta" menetän taas senkin.

Olen kanssa samaa mieltä, että läheisen lemmikin kanssa on sellaisella tasolla, että se oikeasti kirpaisee tietyllä tasolla enemmän kuin ihmisen menetys. (Tietty nyt esim omat lapset menis edelle, mut kuitenkin..)

Lemmikeissä etenkin koirissa on se, että ne ei koskaan jätä, petä tai kieroile niinkuin ihmiset voi tehdä. Jos koiran kanssa pääsee hyvälle tasolle, niin se on aina vaan läsnä. Pahimmatkin teiniajat tuli itkettyä koiran turkkiin. Toisaalta mielummin näin, että tuli vanhaksi ja kuolee siihen. Pistää miettimään haluaako sitä enää koiraa, jos tuska on sama, kun ihmisen menettämisessä.

Se on tavallaan pään tyhjennysprojekti. Saadaan kaikki ne "miksi" asiat pois pään sisältä paperille. Asioita on helpompi jäsennellä ja käsitellä sen jälkeen.

totta totta...

kattelin tossa että raakoja pelivideota on vaikka millä mitalla, war thunderista,diablosta ja gtasta. ja pelejäkin olis ihan helvetisti pelattavana...mutta kun toi ero ottaa vaan niin koville isossa miehessä että ei vaan jaksa.

kaikenlisäks mulla on hyvät editointi vehkeet...niihinkään vaan jaksanu perehtyy...

kaiken lisäksi lähestyttiin exsän kanssa viime yönä(tiedätte kyllä miten) ja sillon oltiin kun jotkut rakastavaiset...nyt se on ollu tänään taas oma kylmä itsensä...joo joo kuulen sen tänne asti kun kuorossa huudatte että: MITÄ VI##UA...mutta en vaan yksinkertasesti pystynyt olla tarttumatta tilaisuuteen...nyt vaan tuntuu oudolta kun toinen tosiaan oli yöllä kun silloin suhteen alussa ja nyt yhtä kylmä kun nyt...

on tää elämä kyllä todella paskaa välillä....olen kyllä tietoinen siitäkin että jollain menee vielä huonommin mutta mun mittapuulla tää tuntuu liijan sairaalta...

tiedän myös miltä tuntuu kun koira kuolee...olin 13 kun saman ikänen perheen koira kuoli...se tuntuu vieläkin...

tarkemmin ajateltuna kirjoitus auttaa...esimerkiksi kun olen gameri ja tänne murheistani kirjottanut niin on se auttanut...ja myös se tuki jota mulle annatte ja kirjotatte omista eroista ja miten niistä selvinnyt, se kyllä auttaa.

kiitos :)

kaiken lisäksi lähestyttiin exsän kanssa viime yönä(tiedätte kyllä miten) ja sillon oltiin kun jotkut rakastavaiset...nyt se on ollu tänään taas oma kylmä itsensä...joo joo kuulen sen tänne asti kun kuorossa huudatte että: MITÄ VI##UA...mutta en vaan yksinkertasesti pystynyt olla tarttumatta tilaisuuteen...nyt vaan tuntuu oudolta kun toinen tosiaan oli yöllä kun silloin suhteen alussa ja nyt yhtä kylmä kun nyt...

Älä, älä poika lähde tolle tielle. Kokemuksesta voin sanoa ettei siitä seuraa mitään hyvää.

Oma exä petti mua ja siitä tuli ero. 6-7kk jälkeen sattumalta törmättiin ja alettiin netissä juttelee uusiksi. En ollu päässy ollenkaan yli ja sorruin todella helposti vietäväksi. Hetken päästä löysin itseni uusiksi avoliitosta tämän naisen kanssa, kunnes 4kk jälkeen löydän sen kotoa taas toisen miehen kanssa sängystä. Olin vain lompakkona muutaman kuukauden ja toinen käytti hyväksi kun tajusi etten ollut päässyt yli.

Sen jälkeen olen ainakin oppinut, että mennyt saa jäädä menneeseen kyllä sitten kerrasta.

Älä, älä poika lähde tolle tielle. Kokemuksesta voin sanoa ettei siitä seuraa mitään hyvää.

Oma exä petti mua ja siitä tuli ero. 6-7kk jälkeen sattumalta törmättiin ja alettiin netissä juttelee uusiksi. En ollu päässy ollenkaan yli ja sorruin todella helposti vietäväksi. Hetken päästä löysin itseni uusiksi avoliitosta tämän naisen kanssa, kunnes 4kk jälkeen löydän sen kotoa taas toisen miehen kanssa sängystä. Olin vain lompakkona muutaman kuukauden ja toinen käytti hyväksi kun tajusi etten ollut päässyt yli.

Sen jälkeen olen ainakin oppinut, että mennyt saa jäädä menneeseen kyllä sitten kerrasta.

kerro mulle miten semmosesta voi selvitä ilman vankilareissua että löydät muijas jonkun toisen kanssa "teijän" sängystä?

itellä on jo tosta pimenemisestä kokemusta, olin joku 15-16 kesänen niin sain silloisen likkafrendini kiinni jonkun toisen kanssa lääppimisestä...seuraus oli loppujenlopuksi se että 2 poliisia joutuu repii mua sen jätkän kimpusta...nykyään sillä vasemman käden nimetömästä ja pikkurillistä on joku hermo vika että perjaatteessa ne on siinä kädessä vaan...ei se niitä sormia pysty muuta kun vähän liikuttamaan...korvaukset ja muut on onneks hoidettu jo mutta mun osalta olis saanu jäädä tekemättä.

nykyään kun miettii niin sekin olin niin pientä mutta silti silloin iso asia mulle...siis se lääppiminen...jos olisi ollut järkee päässä niin olisin vaan tommoset jättäny huomioimatta jaa siirtynyt eteenpäin

kerro mulle miten semmosesta voi selvitä ilman vankilareissua että löydät muijas jonkun toisen kanssa "teijän" sängystä?

Noin mäki ajattelin aina ennen. Kun tilanne tuli eteen niin jätin ne sinne n**simaan (eivät siis edes lopettaneet), otin kaljakopan ja lähdin juomaan kaljaa. :D

Oli monelta osin helpotus kun tuo tapahtui, oli sen verran raastava parisuhde, mutta en uskaltanut itsekään lähteä vaikka tiesin ettei siitä mitää tuu.

Niin siinä sitten kävi, että koira tosiaan lähti eilen klo 22 jälkeen parempaan paikkaan. Paha kohtutulehdus ja kasvaimia siihen päälle vielä. Ehkä sen on nyt parempi eikä sen tarvii kärsiä. Kyllä ottaa suhteellisen koville. Viime yö oli suhteellisen pitkä ja tämä päivä vielä pitempi.

Kyllä en keksi lomalle parempaa lopetusta.

Niin siinä sitten kävi, että koira tosiaan lähti eilen klo 22 jälkeen parempaan paikkaan. Paha kohtutulehdus ja kasvaimia siihen päälle vielä. Ehkä sen on nyt parempi eikä sen tarvii kärsiä. Kyllä ottaa suhteellisen koville. Viime yö oli suhteellisen pitkä ja tämä päivä vielä pitempi.

Tsemppiä. Lemmikki kuitenkin on perheenjäsen joten menetys tuntuu tietysti yhtä pahalle.

KOSSUNALLEn tilanteeseen on helppo samaistua koska oma olo on varsin lähellä tuota. Vieläkään ei haluaisi myöntää että ero on totta mutta pakko kai se on, ihan itsensäkin kannalta. 2 päivää olin tuossa saikulla, sai hyvin käytännön asioita hoideltua ja nyt on talo myynnissä ja odotellaan ja toivotaan pikaista myyntiä. Viha vaimoa kohtaan on niin suuri että vaikka tavallaan kaipaankin paluuta vanhaan niin aattelen että mitä nopeemmin pääsen tuosta eroon niin sen parempi. Toisaalta tämä viha ja katkeruus ei tunnu kivalta ja varailinki työterveyden kautta aikaa työpsykologille jotta saisi jollekin kertoa koko tarinan alusta loppuun ilman turhia silotteluja.

Fiilikset vois tiivistää lauseeseen että mun vaimo on epärehellisin olento maan päällä.

T. katkera ex-mies.

Surullista, että miten tää kevät on tälläistä aikaa, että kaikki eroaa.

Mulla tuli vuosi täyteen kumppanin kanssa tuossa pari viikkoa sitten. Eilen pamautti sitten ilmoille, että olisiko parempi, jos asuttaisiin erillään. Eihän tuo nyt pitkä aika ole yhdessä, mutta tarpeeksi pitkä minulle, jolle tämä on ollut ensimmäinen kunnollinen parisuhde. Ollaan asuttu koko tuo aika vielä yhdessä.

Mitäpä sitä ihminen voi elämältään muuta toivoa, kun, että samalla viikolla lähtee koira ja kumppanikin haluaa lähteä muualle. Tähän jälkimäiseen tosin en tiedä syytä..

yhteisiä öitä on tullu nyt vietettyä.olen miettinyt onko tolla ja vauvva kuumeella jotai nyhteyttä,jotenkin se on kyllä ehkä vähän lämpimämpi mua kohtaan...äh tiedän että ei pitäisi päässä näitä pyöritellä kun tiedän että se vaan tuo lisää kysymyksiä...

äh jos olisin mies menisin kysymään kaikki suoraan, mutta sitten taas halua nauttia siitä vähäsestä mitä on ja elää epätietoisuudessa...sittenpähän kärsin kunnolla kun se lopullisesti näyttää ovea...

miks mun pitää olla tämmönen "tykkään rakastaa" tyyppiä...

Ketuttaa kun joku random KFINninaama ruinaa 48h live-aikaa privassa. Onko mun nimi jossain "Pyydä tältä" -listalla?

Täältä kanssa (myöhässä) voimia ja tsempit!

Ketuttaa kun joku random KFINninaama ruinaa 48h live-aikaa privassa. Onko mun nimi jossain "Pyydä tältä" -listalla?

Mulle tulee kanssa noita viestejä aina välillä ja poistan ne vain vastaamatta, kun en ole ilmoittanut missään jakavani koodeja.

Jos haluaa pelata livessä, niin ostaisi vaikka 1kk live ajan, kun niitä halvalla saa..

Ylös Bottom