Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

EDIT: Itselläni MUBI-leffapalvelu herjaa näin "I'm sorry Dave. You need to sign-up to PlayStation Network to use this application. Retry."
Ja nimeni ei ole Dave. ;)

It is now!
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Muistuttaisin vielä, että MM-finaali Suomi-Ruotsi alkaa 21.30 ;)
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Muistuttaisin vielä, että MM-finaali Suomi-Ruotsi alkaa 21.30 ;)

3.61 asennettu, ei pysty viel passua vaihtaan, ois parhautta jotai svedua vastaa änäriä paukauttaa FIN-SWE tiimeillä ennen illan helmeä! :p
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Muistuttaisin vielä, että MM-finaali Suomi-Ruotsi alkaa 21.30 ;)

2115 tais olla ku pilliin vihelletään ja lähetys tais alkaa 2100, joo kunhan töistä ehtii ajoissa niin meitsi on niin perseet olalla tänää.
Parasta täs on se et jos häviö, niin suruunsa juominen suositeltavaa ja jos voitto niin eläimellinen juhlinta.

Eli kyllä sattu semmonen päivä tolle PSN elpymiselle että EVVK, tosin darrassa huomenna hyvä pelailla. Mutta hieno homma jos tällä tuli kuntoon!
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Vihdoin! Aamulla heräsin ja huvikseni kokeilin toimiiko psn vieläkään ja sieltä tuli päivitys.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Eli nyt pitäisi pystyä PS3:n kautta lataamaan tuota uutta päivitystä?
Pysty tai ei, niin ongelmia on tällä suunnalla. Eilisestä lähtien on koko nettiyhteys mennyt aina katki kun pleikan iskenyt päälle ja se koittanut tehdä mitään nettiin liittyvää. Modeemista alkaa vilkkumaan "internet" valo ja pitää piuhaa repiä, että alkais taas netti toimimaan.

Sori jos on vähän off-topicia, mutta laitetaan jatkoa tähän mikäli jotakuta kiinostaa.
Eli säätäminen oli kova ja mikään ei toiminut. Nyt vaihdoin päikseen pleikkaan menevän kaapelin tietokoneeseen ja vice versa. Nyt ainakin laitailee tota järjestelmäpäivitystä, eikä netti mene pimeäks. Mistä lie johtuu?
Voihan tuo vanha modeemikin olla jo viimisiään vetelemässä, joten varmaan pitäis uutta hankkia.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Selittäkää mulle, miten tää PSN newborn oikein tapahtuu? Se ei tapahdu niin että painetaan vaan jotain nappia, ja kaikkialla toimii mutta siis miten? Ihan mielenkiinnosta kyselen..
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Latasin päivityksen päivitys toiminnon kautta. Pian se on kiintolevyn vaihdon aika mutta ei vielä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Jos päivitys katkeilee, niin täältä voi ladata USB-tikulle ja päivittää sitä kautta.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Ei muutes ainakaan vielä ole kadonnut tuo automaattisen kirjautumisen mahdollistava täppä. Eikös sen pitänyt poistua alunperin.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Allekirjoittaneen hyvin epäviralliset lähteet vihjailevat, että Suomessa PlayStation Network käynnistyy vasta illemmalla eli koko päivää ei kannata Pleikkarin vieressä päivystää.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

3.61-päivityksen lataamisen ja asennuksen pitäisi tosiaan toimia.

PlayStation Networkiin ei kuitenkaan vielä pääse, eikä salasanaa siis pääse vaihtamaan.

Sama tilanne täälläkin. Päivitys tuli ainakin sutjakkaasti, joten so far so good. Odotellaan milloin salasanaa pääsee vaihtamaan (oletan, että silloin myös Euroopan PSN on toiminnassa..?).
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Allekirjoittaneen hyvin epäviralliset lähteet vihjailevat, että Suomessa PlayStation Network käynnistyy vasta illemmalla eli koko päivää ei kannata Pleikkarin vieressä päivystää.

Joka on myös hyvin ymmärrettävää. Eiköhän ensimmäisenä Euroopassa palauteta UK ja keskinen Eurooppa. Uskomme siis Daven syväkurkkuja ja otamme iisisti. ;)
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

eli koko päivää ei kannata Pleikkarin vieressä päivystää.

Arvaa vaan, tehoaako tälläinen puhe? Siellä päivystetään konsolin vieressä koko päivä. Välillä epämääräisiä resetointeja, siinä välissä taikaliikkeet ja netin varmojen huhujen perässä juoksemista :D

Päivitys ongelmitta läpi julkkarimalliin. Nyt odotellaan enään, jotta pääsisi pelloomaan..
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

joo kun mä avasin pleikan ja yritin kirjautua sisään, mun piti päivittää päivytys ja mä päivitin sen, ni eikai muuta sitten ku oottelemaan psn toimimista.
ps: tuskin mitään salasanoja täytyy vaihtaa en mä ainekaan vaihda. Ihan turhaa
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

joo kun mä avasin pleikan ja yritin kirjautua sisään, mun piti päivittää päivytys ja mä päivitin sen, ni eikai muuta sitten ku oottelemaan psn toimimista.
ps: tuskin mitään salasanoja täytyy vaihtaa en mä ainekaan vaihda. Ihan turhaa
Toivon että kukaan ei tuohon miinaan mene ja ala vänkäämään"pakko vaihtaa":D
Kaikki kuitenkin tietävät että pakko on jos verkkoon haluaa :D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

joo kun mä avasin pleikan ja yritin kirjautua sisään, mun piti päivittää päivytys ja mä päivitin sen, ni eikai muuta sitten ku oottelemaan psn toimimista.
ps: tuskin mitään salasanoja täytyy vaihtaa en mä ainekaan vaihda. Ihan turhaa

Todennäköisesti et kyllä pelaakkaan sitten mitään.:D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: v3.61 julkaistu, PSN-toiminnot eivät vielä käytettävissä)

Uusi firmis sisällä, mutta ei kyllä salasanan vaihto tunnu onnistuvan multa.:eek:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom