Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään kesken Bopsin pelaamisen peli heitti minut multiplayer valikkoon ja antoi error-viestin tyyliin "Another user has signed in using this account-ID". Ongelma poistui itestään kun ihmettelin omassa päässäni "wtf just happened".
Aika monella muullakin on ollut nimenomaan Hotmail-tunnuksien kanssa ongelmia. Oletan, että Hotmail itse hidastaa tai suorastaan estää noita viestejä. Voi olla, että siellä automaattinen spämmitunnistin on luokitellut viestit silkaksi mämmiksi, kun yhtäkkiä on alkanut tulvia jopa miljoonia samankaltaisia viestejä.Että mikäs tossa voi olla pielessä, tuskin mistään sattumasta enää on kyse, ettei viestii ole tullut perille.
Nyt jo kolmena päivänä tullut kokeiltua tota sähköpostin kautta salasanan vaihtoa, kertaakaan ei oo sähköpostia tullut. Sähköposti on mallia hotmail.com. Että mikäs tossa voi olla pielessä, tuskin mistään sattumasta enää on kyse, ettei viestii ole tullut perille.
Jollei meiliä ole näkynyt, niin tarkistakaa myös ettei se ole päätynyt suoraan roskikseen roskapostiksi automaattisesti luokiteltuna.
Kyllä, jos sekä PS3 että PSP ovat olleet aktivoituina PSN-tunnuksellasi.
En usko, että voivat auttaa. Ei siis kannata ainakaan tässä vaiheessa soitella. Luulen, että Suomen PS-tuessa riittää tekemistä tällä hetkellä ihan nokko muutenkin.Ei kuitenkaan meillä mitään tarvetta soitaa psn-tukeen ?
Vasta tänään tajusin koko antiikkirohjon sentään PS3:lle USB-piuhan kautta rekisteröidä mutta (lanka)verkkoonhan sillä ei taida tuota käsin päästä kuitenkaan.
Nyt jo kolmena päivänä tullut kokeiltua tota sähköpostin kautta salasanan vaihtoa, kertaakaan ei oo sähköpostia tullut. Sähköposti on mallia hotmail.com. Että mikäs tossa voi olla pielessä, tuskin mistään sattumasta enää on kyse, ettei viestii ole tullut perille.
Et ole ainoa, minulla on myös mallia hotmail.com. Olen ollut yhteydessä tuonne helpdeskiin ja sanovat, että se vaihtopyyntö näkyy mutta pitää vaan odotella muu ei auta. Ja jokaisesta uudesta yrityksestä prosessi lähtee alusta, pitää olla siis kärsivällinen.
Yrittäkää tuolla https://store.playstation.com/accounts/reset/beginPasswordResetFlow.action?target=login
Tota kautta sain heti Hotmailiin viestin, jonka kautta sain vaihdettua salasanan. (tuon kautta linkki on voimassa 3 tuntia)
Hyvin todennäköisesti.Johtuu siitä että liikaa väkeä yrittämäs aktivoida?
Yhdelle tutulleni on käynyt näin:
Kirjautuessaan normaalisti sisään ensimmäistä kertaa katkoksen jälkeen, hänelle tuli/tulee edelleen teksti "A server error has occured."
Kun yrittää netin kautta (sivustolta store.playstation.com/login.gvm) käydä vaihtamassa salasanaa, kirjautuessaan PSN-käyttäjätiedoilla sinne sisään tulee "To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to xxxxxxxxxx@luukku.com. It may take up to 24 hours to receive this message."
Ongelmana on se, että tuota sähköpostia ei ole enää joko olemassa, tai sen salasana on häneltä unohtunut aikojen saatossa käyttämättömyyden takia kokonaan.
Joten onko hänen tilinsä tämän katkoksen myötä aiheutuneiden toimenpiteiden takia lopullisesti "poissa", vai voiko tuota enää saada millään kikalla toimivaksi?
Pitäisikö vielä jotain tapahtua?