Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oman salasanan sain vaihdettua helposti konsolilla. Vaimon tunnuksilla yritettiin samaa (siis sama fyysinen konsolikin jossa eri käyttäjänä), mutta ilmoitti vaan, että sähköpostiosoitteeseen on lähetetty viesti jossa lisää ohjeita tms. No siitä on yli vuorokausi eikä ole mitään sähköpostia saatu. Sähköpostiosoite on kumminkin ihan käytössä oleva ja muu posti kulkee ihan hyvin. Mitäs seuraavaksi? Odotellaan vaan josko jotain tapahtuis?
Fury on maksullinen DLC-paketti, mutta se tarjotaan nyt tuossa ilmaiseksi mukana.Pitää vielä kattoo saisko ton Furyn jotenki kikkailtua itelle, kun sehän on ilmeisesti vain lisäsisältöpaketti / lisälevy? Vai saako tuon Furyn tuon WipEoutin mukana, kun tuossa on kauttaviiva?
The free games from the lists are yours to keep
Quest for Booty on itsenäinen peli, eli ei vaadi Tools Of Destruction -peliä tuekseen.Eikös tuo welcome back-peli R&C question of booty ole jonkunlainen lisäosa siihen varsinaiseen peliin eli voiko sitä ilman levyä pelata?
Fury on maksullinen DLC-paketti, mutta se tarjotaan nyt tuossa ilmaiseksi mukana.
Ja jos joku miettii, jäävätkö nämä Welcome Back -pelit omaksi myös senkin jälkeen, kun ilmainen Plus-aika päättyy: kyllä jäävät.
Mitäs seuraavaksi? Odotellaan vaan josko jotain tapahtuis?
Kannattaa tilata uusi aktivointilinkki, koska se vanha on vanhentunut jo. Sony ei vaan mahda sille mitään, että ISP:t säännöstelevät sähköpostiliikennettä, eli kun nyt yhtäkkiä on lähtenyt (kymmeniä) miljoonia viestejä, ne jäävät erilaisiin jonoihin jumittamaan odottamaan suman purkautumista.Sama ongelma on myös minulla, ilmoitus tuli että sähköposti on lähetetty, eikä siitä ole kuulunut 36 tuntiin vielä mitään.
Kyllä ja kyllä. Eli voi ladata kaikkiin PSN-tunnuksellasi aktivoituihin PS3-järjestelmiin, ja sen jälkeen niitä voi pelata kaikilla kyseisellä PS3-järjestelmällä olevilla pelaajatunnuksilla.Pystyyköhän pelit lataamaan kahdelle koneelle? jos pystyy niin pystyyköhän pelaamaan kahdella eri käyttäjällä?
Jaa-a, käsitykseni mukaan ei se oikein voi johtua muusta kuin siitä, että konsolia ei kummiskaan oltu aktivoitu sillä jenkkitunnarillasi.Mistäköhän johtuu kun yritin vaihtaa Jenkki-tilin salasanaa, niin minun olisi pitänyt tehdä se sähköpostin kautta vaikka tili on aktivoitu kyseisellä konsolilla?
Tule pois pihalta ja lue aiempia viestejä.nyt oon kyllä ihan pihalla. onko ne pelit jo ladattavissa jossain vai tuleeko ne vasta kun store avautuu ?
Mulla on oma käyttäjä ja mun veljellä oma samalla pleikkarilla nii saako molemmat valita 2 peliä? Eli tavallaan tulis 4 peliä samalle konsolille..
Jos molemmat ovat nk. Master Accounteja, niin mahdollisesti kyllä. Tarkempia tietoja tällaisesta tilanteesta ei ole vielä annettu. SCEE on lupaillut lisätietoja sitten, kun Store avataan.Mulla on oma käyttäjä ja mun veljellä oma samalla pleikkarilla nii saako molemmat valita 2 peliä? Eli tavallaan tulis 4 peliä samalle konsolille..