Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Jaa siellähän näyttää olevan ihan kelpo pelejä valittavana. Infamousta ja LBP:tä ei ole kumpaakaan tullut ikinä pelattua, joten tietää mitkä tulee ladattua.

Ja Saksalle liian raakoja pelejä tarjolla joten olisivat nyt laittaneet vaikka Flowerin ja Teletappien videoita jakoon niille.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Onhan nuo hyvitykset ihan hyvät. Varsinkin itselleni, joka ei ole tästä katkoksesta kärsinyt hevonpaskaakaan. Totta kai kun on noin vanhoista peleistä kyse, monelta ne jo löytyykin, joten siinä mielessä olisi ollut toivottavaa saada vaikka yksi vapaavalintainen peli. Mutta, kyllä itse tulen hankkimaan vihdoinkin sen WipeOut HD/Furyn ja Dead Nationin. Ja kun tämä kaikki soppa on selvitetty, toivon todellakin, että oma Visa Electron toimii jälleen Storen kanssa. Olin onnekas, korttitietoni olin poistanut jo aikapäiviä sitten, syynä se, että väittivät kortin tietojen olevan väärät. Enkä saanut tietoja laitettua sinne millään uudestaan. Now I feel lucky. :D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Tarjolla olevat hyvityspelit ovat mainiosti valittu, löytyy jotain kaikenikäisille ja eri genrejä hyvin edustettu. Wipeout ja Dead Nation ovat meikäläisen valinta, varsinkin kun Wipeout piti juuri ennen koko PSN-jupakkaa hommata seurapeliksi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Itse kuoletin Visan heti ja tilasin uuden kortin - problem solved (=ei ole enää edes sitä pientäkään riskiä vanhasta). Osa tuntuu pitävän luottokorttia jonain mystisenä välineenä, jota ei voi vaihtaa. Lähes kuukausi surkutellaan kortin numeron mahd. pääsyä vääriin käsiin, kun kortin voisi vaihtaa yhdellä puhelinsoitolla (jos siis tosiaan huolettaa). Joskus se kortti menee vaihtoon kuitenkin. Ja jos jotain käy, niin riski on Luottokunnalla muutenkin.

Mitä tulee ilmaisiin peleihin, niin tuo vapaavalintainen peli on varmaan aika mahdottomuus. Sonyn pitäisi saada hyväksyntä kaikilta 3rd party lafkoilta yms. Tietenkin yksi peli olisi voinut olla joku vieläkin uudempi tapaus, mutta eipä tuo lista ainakaan jää siitä kiinni ettei olisi laadukkaita pelejä..

Se tietty mietityttää, että korvaako Sony jotain extraa esim. Housemarquelle (Dead Nation). Meinaan harvempi pelin nyt ostaa jos saa ilmaiseksi.. Toisaalta peli saa kyllä uutta nostetta ja pelaajia. Ja Sony omistaa Dead Nationin oikeudet.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Se tietty mietityttää, että korvaako Sony jotain extraa esim. Housemarquelle (Dead Nation). Meinaan harvempi pelin nyt ostaa jos saa ilmaiseksi.. Toisaalta peli saa kyllä uutta nostetta ja pelaajia. Ja Sony omistaa Dead Nationin oikeudet.

Riippuu minkälaisen sopimuksen Housemarque on tehnyt, eli saako provisioita myydyistä kappaleista vai oliko kertakorvaus.

En ole myöskään ihan varma kumpi pelin oikeudet omistaa. Sony sen julkaisi, mutta veikkaisin pelin immateriaaliset oikeudet olevan Housemarquella.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Tänään kun pelasin black ops niin tuli lukee, että joku olisi tullut samalla käyttäjällä sisään. Onko jollekin myös tapahtunut näin? Salasanan vaihdoin heti toiseen.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Sivu taaksepäin kertoo vastauksen kysymykseesi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

En ole myöskään ihan varma kumpi pelin oikeudet omistaa. Sony sen julkaisi, mutta veikkaisin pelin immateriaaliset oikeudet olevan Housemarquella.

Eiköhän Sony oikeudet omista. Sony omistaa nyt myös Super Stardustin IP:n.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

* PS3-pelivalikoiman InFamous ja Dead Nation korvataan Saksassa peleillä Super Stardust HD ja Hustle Kings.
* Saksassa PSP-pelivalikoimassa Pursuit Force ja Killzone Liberation -pelin tilalla on JUNGLE PARTY ja Everybody's Golf 2 -peli.

Reilu peli on perseestä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Reilu peli on perseestä.
Ei ole reiluudesta kyse. Saksassa piukka sensuuri aiheuttaa muutokset kevytkenkäisempiin nimikkeisiin. Scheisse homma tietysti germaaneille. =/

Miinus Super Stardust HD. :)
 
Pakko myöntää että dead nation ja ratchet maistuvat, ainakin kun en verkossa pelaa lainkaan pleikkarilla. En ole siis menettänyt kuin muutamia demoja ja odottamani outlandin.
Luottokorttitietojani olen jakanut pitkin nettiä englantilaisille pelikaupoille jo hyvän aikaa. Eikä tule käyttötilillä muutamaa satasta enempää pidettyä niin en osaa isommin pelätä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Minä unohdin tunnuksen tämän katkon aikana. Salasanan muistan. Hitto miten voikin sellainen asia unohtua yhdessä kuukaudessa:mad:

En vissiin saa noita pelejä yms. hyvityksiä jos teen uuden accountin?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

En vissiin saa noita pelejä yms. hyvityksiä jos teen uuden accountin?
Et niin. Tunnus pitää olla luotuna viimeistään 20. huhtikuuta, joka on jo kaukana menneisyydessä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Itse omistan valitettavasti noi kaikki PS3-pelit, joita saa hyvityksenä, mutta eipä voi silti valittaa vaihtoehdoista, sen verran kovia pelejä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 17.5: PSN osittain käytössä, mailiaktivointi ruuhkaantunut)

Omistan PS3 sekä PSP:een joten saanko minä molemmille konsoleille ne kaksi ilmaista peliä vai saanko vain yhdelle konsolille ne kaksi peliä?
 
Omistan PS3 sekä PSP:een joten saanko minä molemmille konsoleille ne kaksi ilmaista peliä vai saanko vain yhdelle konsolille ne kaksi peliä?
Riippuu siitä, jaksatko lukea aiempia viestejä. Niissä tämä kuvio on kerrottu.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom