Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Tarkoittaako tämä sitä että jos ei pääse lukemaan sitä sähköpostilaatikkoa jonka osoitteella on rekisteröinyt PSN nikkinsä tai se ei ole enää voimassa niin salasanaa ei saa vaihdettua = nimimerkki on entinen?
Mikäli käytössäsi on sama konsoli, jolla tunnus on aktivoitu, pitäisi salasanan vaihdon onnistua suoraan silläkin.
Muuten käyttöön tulee tuo sähköpostivarmennus ja jos tiliisi liitetty sähköposti ei ole käytössäsi, niin edessä on ongelmia ja kannattaa siinä vaiheessa ottaa yhteys tukeen osoitteessa fi-hotline(ät)nordiskfilm.com (ottakaa jo nyt muistiin, jos luulette tarvitsevanne).

Pahimmassa tapauksessa mitään ei ole tehtävissä eli saatat joutua aloittamaan puhtaalta pöydältä.

Vielä on vähän epäselvää, miten homma toimii esimerkiksi tunnuksilla, jotka on alunperin luotu Sonyn nettisivuilla ennen PS3:n julkaisua. Emmeköhän väännä asiasta jonkinlaisen ohjeen, kunhan kuviot selkenevät.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Näin jääkiekko- ja euroviisuvoiton jälkeen viikonlopun kyllä kruunaisi se, että PSN tulisi taas pystyyn.:rolleyes:

Ja niillä koodeilla ei oikein ole arvoa muualla kuin eBayssa koska ovat maakohtaisia. Tietenkin niillä valejenkkitileillä saattaisivat kuitenkin toimia.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Näin jääkiekko- ja euroviisuvoiton jälkeen viikonlopun kyllä kruunaisi se, että PSN tulisi taas pystyyn.:rolleyes:

Ja niillä koodeilla ei oikein ole arvoa muualla kuin eBayssa koska ovat maakohtaisia. Tietenkin niillä valejenkkitileillä saattaisivat kuitenkin toimia.

Täh? Onko nyt jotkut euroviisut? Ketä kiinnostaa, kun Suomi pelaa MM-kullasta.
Ja joo olisihan se mukava kun oikeaan yläkulmaan tulisi lukemaan pleikkari avatessa "Kirjattu sisään".
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Voisko ylläpito heittää lukitun ketjun stickynä josta löytyis koko ajan pelkät viimeisimmät viralliset tiedotteet ja päivitykset.
Helpoittais elämää hiukan
.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Jep tästä toi TheGUNNShop youtubehemmo kertokin jo ja väitti että huomenna alkais toimimaan.

Mun mielestä se sano ihan selkeesti "lupausten" jälkeen, että "I´m completely guessing here". Kannattaa kuunnella tarkkaan tämmösiä neropatteja, ne tuppaa pälpättään ihan mitä sattuu. Oikeastaan on parempi ku ei kuuntele/katsele ollenkaan, ei ne sen enempää sonyn asioista tiedä, kunhan vaan spekuloi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Minä olen hieman miettinyt, miksi nuo blogit ovat hiljenneet 10. päivän jälkeen. Kun aikaisemmin siltä tuli keskim. 1 postaus/uptade per 1-2 päivää. Ovatko he niin lähellä ratkaisua, etteivät uskalla antaa arviota - liian optimistisiä - aivan vielä?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Minä olen hieman miettinyt, miksi nuo blogit ovat hiljenneet 10. päivän jälkeen. Kun aikaisemmin siltä tuli keskim. 1 postaus/uptade per 1-2 päivää. Ovatko he niin lähellä ratkaisua, etteivät uskalla antaa arviota - liian optimistisiä - aivan vielä?
Tai sitten eväät ovat vaan niin levällään, etteivät yksinkertaisesti osaa antaa järkevää arviota. Radiohiljaisuuden kääntöpuolena on toki huhumyllyjen syntyminen. Kun tietoa ei saa virallisista lähteistä, sitä haetaan epävirallisista.
Toisaalta tiedotuspuoli on ollut enemmän tai vähemmän pitkin lääniä koko katkon ajan.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Tai sitten eväät ovat vaan niin levällään, etteivät yksinkertaisesti osaa antaa järkevää arviota. Radiohiljaisuuden kääntöpuolena on toki huhumyllyjen syntyminen. Kun tietoa ei saa virallisista lähteistä, sitä haetaan epävirallisista.
Toisaalta tiedotuspuoli on ollut enemmän tai vähemmän pitkin lääniä koko katkon ajan.

Tai sitten ei ole mitään uutta kerrottavaa... PSN vieläkin testauksessa eikä mahdollista aukaisu päivää ilmoiteta ettei tule sanomista kun ei auennutkaan.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Minä olen hieman miettinyt, miksi nuo blogit ovat hiljenneet 10. päivän jälkeen. Kun aikaisemmin siltä tuli keskim. 1 postaus/uptade per 1-2 päivää. Ovatko he niin lähellä ratkaisua, etteivät uskalla antaa arviota - liian optimistisiä - aivan vielä?

Niin no siis nehän pystyy olemaan siellä jo onlinessa ne modet ja vääntää varmaan tälläkin hetkellä jotain CODia siellä ja antaa meidän odottaa täällä:D Mutta kyllä mä uskon kuitenkin että se kohta avautuu jo sillä niillä on jo se online päällä niin ne on luultavasti saanut kaiken jo tehtyä ja enään niiden pitäisi avata meille rakkaille pelaajille se.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Minä olen hieman miettinyt, miksi nuo blogit ovat hiljenneet 10. päivän jälkeen. Kun aikaisemmin siltä tuli keskim. 1 postaus/uptade per 1-2 päivää. Ovatko he niin lähellä ratkaisua, etteivät uskalla antaa arviota - liian optimistisiä - aivan vielä?
Tai sitten PSN on alhaalla vuoden ja eivät jaksa\ole kiinnostunut antamaan tyhjiä lupauksia.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Tai sitten PSN on alhaalla vuoden ja eivät jaksa\ole kiinnostunut antamaan tyhjiä lupauksia.

Miten siinä muka vuotta kestäisi, kun ovat jo luvanneet että tämän kuun loppuun palautuu kokonaan.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Niihän lupasi että päästäs pelaamaa jo viimeviikolla..
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Miten siinä muka vuotta kestäisi, kun ovat jo luvanneet että tämän kuun loppuun palautuu kokonaan.

Eivät oo kyllä mitään tollasta luvanneet, vaan sanoivat että pyrkivät saamaan PSN:n kokonaan toimintaan tämän kuun loppuun mennessä. Eli ei siellä Sonyllakaan 100% varmoja olla siitä. Antoivat vaan jonkun takarajan että ihmiset jaksais hetken vielä ootella.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Juuh tiedossa on noi, mut lähinnä meinaan et jos sieltä joku kääntäis vähän suomen kielelle tiedoitteita ja muutenkin selkokielelle. Ois yks sivu mistä näkis viimesimmät tilanteet ja tiedotteet ilman tätä turhaa postaamista.
Tää ketjuhan on täynnä paskaa ja lisää tulee tämänkin viestin myötä.
 
Vastaus: Huhtikuun suuri PSN-katko (Status: ei toimi, osa PSN-palveluista käynnistetään viikolla 18)

Kuhan aukeais syksyksi. Kesällä ku ois muutaki tekemistä. Jännä nähä onko kuinka paljon ongelmaa ku auetessa on yhtäkkiä ihan pirusti verkonpainona yhtäaikaa. Toivottavasti ei.

Mulla kyllä henkilö kohtasesti ärsyttää ku ihmiset itkee ilmasen palvelun katkeamisesta niin paljon ku itkevät. Toivottavasti ne itkupillit vaihtaaki xboxiin, ei tarvi sitä itkemistä enää kuunnella foorumeilla ja verkkopeleissä. Aikuset ihmiset, PSN on ilmanen ja toiminu pitkään hyvin, nyt ollu 2 viikkoa katki ja ja tällä viikolla ilmeisesti pääsee jo nettiin pelaan niin ei pitäis edelleenkään olla maailman loppu.

Oon aivan samaa mieltä.

Todellakin toiminut psn loistavasti ja penniäkään ei ole maksanut, joten ehkä voitais vähän kevyemmin parin viikon(tai kuukauden) käyttökatkos ottaa. Samoin tietoturvamurrosta meluaminen ihmetyttää. (tai siis YMMÄRRÄN jos jotakuta se harmittaa tottakai, mutta nähnyt melkoisen suuria ylireagointeja aika liudan. Esim. joku miljardien joukkokanne perusteella "Jos sonyyn ei voi luottaa, keneen sitten" ... no ei se sony niitä myynyt, ne varastettiin. Syytä sitä jolle syy kuuluu, yes?). Mua henkilökohtaisesti ei ole millääntavoin koskettanut se, että joku nörttihakkeri jossain tietää mun infoni. Jos en olisi näitä uutisia edes lukenut, tää asia ei olis koskettanut mun elämääni millään tavoin. Jos rahaa lähtis, olis aika selvä juttu mitä tehdä, enkä usko että siinäkään tapauksessa jäisin ilman korvauksia.

Mutta ihmiset jo vaihtaa xbox 360 puolelle ihan ikuisesti ärsyyntyneenä eikä odottele edes sitä että palvelu aukeaa ja saadaan hyvitykset jotka sony on jo luvannut. Mitäänhän sony ei nimittäin tahallaan ole kuluttajilleen tehnyt ja sen on valmis hyvittään. Mutta noh, mielipide-eroja nämäkin... Saahan siitä valitella tottakai.

Ainoa asia joka mua on harmittanut, on se että ostin just ennen PSN alasmenoa Dead Space 2 "severed" DLC:n ja kaiketi sillä ostohetkellä/asennushetkellä kun tupakalla käväsin, oli just kovalevyltä tila lopussa ja se ei asentanut sitä tms.

En kuitenkaan alkanut pelaamaan sitä sinä iltana ja sitten kun piti ruveta pelaamaan, en löytänyt installia tai asennettua peliä mistään ja PSN alhaalla joten ei voi uudelleenladata. D'oh! :)

Toivotaan että aukeaa piakkoin ja hyväks viimeisteltynä :)

Juuh tiedossa on noi, mut lähinnä meinaan et jos sieltä joku kääntäis vähän suomen kielelle tiedoitteita ja muutenkin selkokielelle. Ois yks sivu mistä näkis viimesimmät tilanteet ja tiedotteet ilman tätä turhaa postaamista.
Tää ketjuhan on täynnä paskaa ja lisää tulee tämänkin viestin myötä.

"I know you all want to know exactly when the services will be restored. At this time, I can’t give you an exact date, as it will likely be at least a few more days. We’re terribly sorry for the inconvenience and appreciate your patience as we work through this process."

->

(10.5, tiistai)
"Tiedän että te kaikki haluaisitte tietää tarkalleen milloin palvelu palautuu käyttöön. Tällähetkellä en voi antaa tarkkaa päivämäärää, koska todennäköisesti se kestää vielä joitakin päiviä. Olemme todella pahoillamme aiheutuneesta harmista ja arvostamme kärsivällisyyttänne, yrittäessämme työskennellä läpi tämän prosessin" ;P

Tälläin niinkun melkein suorana suomennoksena niille joilla englanti ei suju tms...
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status: ei toimi, ei aikatauluarviota)

Niin no siis nehän pystyy olemaan siellä jo onlinessa ne modet ja vääntää varmaan tälläkin hetkellä jotain CODia siellä ja antaa meidän odottaa täällä:D
Ihan henkilökohtaisesti voin vahvistaa, ettei ainakaan hallussani olevalla PS3-debugilla pääse edes testiverkkoon ja aivan varmasti olisin saanu viestiä, jos se muilla tuntemillani debugin haltijoilla onnistuisi.

Voihan tietysti olla, että on olemassa jokin supersalainen testiverkko, josta ei minulla ole tietoa, mutta siitä huolimatta pidän uutisia meneillään olevasta PSN-verkkotestistä huijauksena.
Ei järjestelmien turvallisuuden testaamiseen yleensäkään vaadita yhteyttä mihinkään ulkopuoliseen verkkoon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom