Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Kovia pelejä kyllä hyvitykseksi saapi! Nippa nappa sieltä itelelkki pari löytyy mitä ei ennestään ole.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Oman salasanan sain vaihdettua helposti konsolilla. Vaimon tunnuksilla yritettiin samaa (siis sama fyysinen konsolikin jossa eri käyttäjänä), mutta ilmoitti vaan, että sähköpostiosoitteeseen on lähetetty viesti jossa lisää ohjeita tms. No siitä on yli vuorokausi eikä ole mitään sähköpostia saatu. Sähköpostiosoite on kumminkin ihan käytössä oleva ja muu posti kulkee ihan hyvin. Mitäs seuraavaksi? Odotellaan vaan josko jotain tapahtuis?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Oman salasanan sain vaihdettua helposti konsolilla. Vaimon tunnuksilla yritettiin samaa (siis sama fyysinen konsolikin jossa eri käyttäjänä), mutta ilmoitti vaan, että sähköpostiosoitteeseen on lähetetty viesti jossa lisää ohjeita tms. No siitä on yli vuorokausi eikä ole mitään sähköpostia saatu. Sähköpostiosoite on kumminkin ihan käytössä oleva ja muu posti kulkee ihan hyvin. Mitäs seuraavaksi? Odotellaan vaan josko jotain tapahtuis?

Sama ongelma on myös minulla, ilmoitus tuli että sähköposti on lähetetty, eikä siitä ole kuulunut 36 tuntiin vielä mitään. Kaikki muut viestit löytää perille, myös playstation networkin.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

En kyll itse totisesti odottanut mitään tällaisia "isoja" PS3-pelejä tyyliin LBP ja inFamous, ja ovathan nuo Dead Nation ja WipEoutitkin Storen isoimpia "pikkupelejä". Oon todella yllättynyt ja iloinen. Noista omistan vain LBP:n ja inFamousin levyllä, joten nuo kaikki muut on mulle täysin uutta. Lataukseen menee luultavasti WipEout HD ja Dead Nation. Pitää vielä kattoo saisko ton Furyn jotenki kikkailtua itelle, kun sehän on ilmeisesti vain lisäsisältöpaketti / lisälevy? Vai saako tuon Furyn tuon WipEoutin mukana, kun tuossa on kauttaviiva? :0 Mutta aivan mahtavia pelejä kyllä tarjolla. Hyvä, Sony! :)

Ja nettipeliki skulaa oikein mainiosti. Eilen päästiin taas seikkailemaan niin 2000-luvun betoniviidakossa kuin vuoden 1911 preerioilla. :p
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Pitää vielä kattoo saisko ton Furyn jotenki kikkailtua itelle, kun sehän on ilmeisesti vain lisäsisältöpaketti / lisälevy? Vai saako tuon Furyn tuon WipEoutin mukana, kun tuossa on kauttaviiva?
Fury on maksullinen DLC-paketti, mutta se tarjotaan nyt tuossa ilmaiseksi mukana.

Ja jos joku miettii, jäävätkö nämä Welcome Back -pelit omaksi myös senkin jälkeen, kun ilmainen Plus-aika päättyy: kyllä jäävät.

The free games from the lists are yours to keep
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Eikös tuo welcome back-peli R&C question of booty ole jonkunlainen lisäosa siihen varsinaiseen peliin eli voiko sitä ilman levyä pelata? Vaikka tuskimpa laittaisivat tollasta tarjolle jos pitäisi olla jo alkuperänen peli ennestään. Jotenki vaan muistelen...

Mukavat boonuksethan sieltä tulee, kyseessä kuitenkin ilmainen palvelu! Mjoo, LBP ja tämä R&C tänne niin on pojalla taas uusia pelejä :)
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Eikös tuo welcome back-peli R&C question of booty ole jonkunlainen lisäosa siihen varsinaiseen peliin eli voiko sitä ilman levyä pelata?
Quest for Booty on itsenäinen peli, eli ei vaadi Tools Of Destruction -peliä tuekseen.

Huom! Quest for Booty ei sisällä Trophy-tukea toisin kuin tarjouksen neljä muuta peliä!
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Fury on maksullinen DLC-paketti, mutta se tarjotaan nyt tuossa ilmaiseksi mukana.

Ja jos joku miettii, jäävätkö nämä Welcome Back -pelit omaksi myös senkin jälkeen, kun ilmainen Plus-aika päättyy: kyllä jäävät.

No hyvä! Aivan mahtavaa! :)

Ja tuohon boldattuun: tuo nyt oli itsestäänselvää. Muuten olisin karjunut ja kovaa. :D
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mitäs seuraavaksi? Odotellaan vaan josko jotain tapahtuis?

&

Sama ongelma on myös minulla, ilmoitus tuli että sähköposti on lähetetty, eikä siitä ole kuulunut 36 tuntiin vielä mitään.
Kannattaa tilata uusi aktivointilinkki, koska se vanha on vanhentunut jo. Sony ei vaan mahda sille mitään, että ISP:t säännöstelevät sähköpostiliikennettä, eli kun nyt yhtäkkiä on lähtenyt (kymmeniä) miljoonia viestejä, ne jäävät erilaisiin jonoihin jumittamaan odottamaan suman purkautumista.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Dead Nation ja WipeOut HD/Fury ovat valintani. InFamous ja Little Big Planet jo löytyvät.
Aika laadukas lista.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Pystyyköhän pelit lataamaan kahdelle koneelle? jos pystyy niin pystyyköhän pelaamaan kahdella eri käyttäjällä?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Pystyyköhän pelit lataamaan kahdelle koneelle? jos pystyy niin pystyyköhän pelaamaan kahdella eri käyttäjällä?
Kyllä ja kyllä. Eli voi ladata kaikkiin PSN-tunnuksellasi aktivoituihin PS3-järjestelmiin, ja sen jälkeen niitä voi pelata kaikilla kyseisellä PS3-järjestelmällä olevilla pelaajatunnuksilla.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mistäköhän johtuu kun yritin vaihtaa Jenkki-tilin salasanaa, niin minun olisi pitänyt tehdä se sähköpostin kautta vaikka tili on aktivoitu kyseisellä konsolilla?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mistäköhän johtuu kun yritin vaihtaa Jenkki-tilin salasanaa, niin minun olisi pitänyt tehdä se sähköpostin kautta vaikka tili on aktivoitu kyseisellä konsolilla?
Jaa-a, käsitykseni mukaan ei se oikein voi johtua muusta kuin siitä, että konsolia ei kummiskaan oltu aktivoitu sillä jenkkitunnarillasi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Itsellä kävi yhden accon kanssa ihan sama homma, kaikkien muiden accojen salasanat pystyi vaihtamaan PS3:lla, mutta yhtä ei voinut, vaikka se ihan aktivoituna oli. Ja ihan EU acco oli.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

nyt oon kyllä ihan pihalla. onko ne pelit jo ladattavissa jossain vai tuleeko ne vasta kun store avautuu ?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mulla on oma käyttäjä ja mun veljellä oma samalla pleikkarilla nii saako molemmat valita 2 peliä? Eli tavallaan tulis 4 peliä samalle konsolille..
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mulla on oma käyttäjä ja mun veljellä oma samalla pleikkarilla nii saako molemmat valita 2 peliä? Eli tavallaan tulis 4 peliä samalle konsolille..

Todennäköisesti saa. Tiedotteessa puhutaan nimenomaan tunnuksista, ei konsoleista.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittain käytössä)

Mulla on oma käyttäjä ja mun veljellä oma samalla pleikkarilla nii saako molemmat valita 2 peliä? Eli tavallaan tulis 4 peliä samalle konsolille..
Jos molemmat ovat nk. Master Accounteja, niin mahdollisesti kyllä. Tarkempia tietoja tällaisesta tilanteesta ei ole vielä annettu. SCEE on lupaillut lisätietoja sitten, kun Store avataan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom