Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään suuri PSN-katko (Status 9.6. Elämä normaalissa kuosissa)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 18.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi poissa käy

Mitenkäs PSP:llä voi vaihtaa sen salasanan? Vai toimiiko PSN vielä PSP:llä?:confused:
PSN toimii kyllä PSP:lläkin, mutta salasanaa sillä ei voi vaihtaa. On siis turvauduttava tuohon sähköpostiaktivointiin - joka on edelleen poissa käytöstä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 18.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi poissa käy

Salasanan vaihtopalvelu wepissä toimii jälleen.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

Painotan että asia koski Sonyn Thaimaan osoitetta.
Painotetaan myös, että asialla ei ole mitään tekemistä PSN:n kanssa. Sattuneesta syystä Sony on nyt otettu silmätikuksi, ja kaikki mahdolliset reiät kaivetaan esille ihan vaan "for the lulz".
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 18.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi poissa käy

PSN toimii kyllä PSP:lläkin, mutta salasanaa sillä ei voi vaihtaa. On siis turvauduttava tuohon sähköpostiaktivointiin - joka on edelleen poissa käytöstä.

Mitenkäs kun mulla on eri käyttäjät PS3:lla ja PSP:llä mutta ne on samalle sähkö postille tehty?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 18.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi poissa käy

Mitenkäs kun mulla on eri käyttäjät PS3:lla ja PSP:llä mutta ne on samalle sähkö postille tehty?
Hmm, kaiken logiikan ja järjen mukaan tuollaisen ei pitäisi olla mahdollista. Yhtä sähköpostiosoitetta kohden voi olla vain yksi PSN-tunnus, eikä kahdella PSN-tunnuksella voi olla samaa sähköpostiosoitetta.

Kokeile kirjautua tänne ja katso, mitä tapahtuu.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 18.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi poissa käy

Hmm, kaiken logiikan ja järjen mukaan tuollaisen ei pitäisi olla mahdollista. Yhtä sähköpostiosoitetta kohden voi olla vain yksi PSN-tunnus, eikä kahdella PSN-tunnuksella voi olla samaa sähköpostiosoitetta.

Kokeile kirjautua tänne ja katso, mitä tapahtuu.

Valittaa että tiedot on vääriä. Siis niillä PSP tunnuksilla. No.. olen kirjotellut sähköpostiviestiä tuonne suomen playstationin apuun. katotaan mitä ne vastaa.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

No eikös se psp toimi niillä samoilla tunnuksilla kun ps3:kin, testaappa...pitäis ainakin.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittai

Kaikkien feikkitunnuksien (US, JAP, AUS, UK) salasanat on kyllä tallessa ja sähköpostiosoitteet hallussa, mutta syntymäajat ovat jotain puppua.

Ei ollut mitään lisätarkistuksia, eli kaikkien feikkitunnuksienkin salasanan vaihto onnistui suoraan PS3:lla muitta mutkitta.

Onnistuit siis jo vaihtamaan myös japanilaisenkin tunnuksen salasanan? Itse en tässä onnistunut vaan minulle tuli se sama tuttu ilmoitus, että verkkoa huolletaan, mutta luulin sen johtuvan tästä uutisesta. Mutta jos olet siis jo onnistunut vaihtamaan salasanan, niin kai se on meikäläisenkin vain mentävä koittamaan uudestaan.

EDIT: No niinpä tietysti, onnistuihan se nyt. Ei pitäisi koskaan epäillä TT:tä, eikä varsinkaan lähettää viestiä ennen kun on tarkistanut asian.

EDIT2: Paitsi että nyt kun yritin hetken kuluttua salasanan vaihtamisesta kirjautua uudestaan sisään niin tuli taas huolto-ilmoitus. Jännää tai sitten ei. No mutta asia on nyt kuitenkin kutakuinkin hoidossa.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

Tänä aamuna tullut sähköpostia salasanan vaihtamisesta. Olen tuon salasanan vaihtanut 16.5, kun PSN aukesi. Samalla salasanalla kaikki kuitenkin pleikkarilla toimii normaalisti. Onkohan joku kokeillut kepillä jäätä?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittai

Paitsi että nyt kun yritin hetken kuluttua salasanan vaihtamisesta kirjautua uudestaan sisään niin tuli taas huolto-ilmoitus. Jännää tai sitten ei.
Japsitunnuksien kanssa salasanan vaihtaminen tosiaan onnistuu, mutta itse PSN-kirjautuminen sen jälkeen ei (koska Japanin hallitus vaatii Sonylta vielä lisäselvityksiä ennen kuin antavat luvan PSN-käyttöön nousevan auringon maassa).

Tänä aamuna tullut sähköpostia salasanan vaihtamisesta. Olen tuon salasanan vaihtanut 16.5, kun PSN aukesi. Samalla salasanalla kaikki kuitenkin pleikkarilla toimii normaalisti. Onkohan joku kokeillut kepillä jäätä?
Saitko saman sähköpostin myös silloin, kun vaihdon teit? Vai oliko tuo ensimmäinen ja ainoa meili aiheesta? Jos oli, se on todennäköisesti vaan maannut internetin syövereissä jonotusnumero kourassa.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Statuspäivitys MA 16.5: v3.61 julkaistu, PSN osittai

Japsitunnuksien kanssa salasanan vaihtaminen tosiaan onnistuu, mutta itse PSN-kirjautuminen sen jälkeen ei (koska Japanin hallitus vaatii Sonylta vielä lisäselvityksiä ennen kuin antavat luvan PSN-käyttöön nousevan auringon maassa).


Saitko saman sähköpostin myös silloin, kun vaihdon teit? Vai oliko tuo ensimmäinen ja ainoa meili aiheesta? Jos oli, se on todennäköisesti vaan maannut internetin syövereissä jonotusnumero kourassa.

Kyllä tuli. Ensimmäinen päivätty 16.5 ja toinen tuli tänä aamuna. Laitoin tukeen s-postia, mutta vastaus tuli ja on kuulemma s-postit ruuhkautunut :)
Saapas nähdä lähteekö tililtä rahnat liikkuu...
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

Mitä voisi tehdä tapauksessa, kun veli ei voi vaihtaa salasanaa PSNetworkkiin muuten kuin sähköpostilla? Salasanan vaihdon yhteydessä tulee vain viesti "kirjaudu sähköpostiin vaihtaaksesi salasana PC:n kautta" tms. Ongelma onkin se että PSNetworkin lähettämä viesti menee veljen vanhaan sähköpostiin joka on luukku.comissa ja jonne hän ei muista salasanaa (eikä salasanan vaihto onnistu, koska luukku.comissa vaihdon yhteydessä pyydetään matkapuhelinnumeroa ja numerokaan ei ole sama) Mikä siis neuvoksi? :confused:Pystyykö PsNetworkin sähköpostia vaihtaan mitenkään?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

Mikä siis neuvoksi? :confused:Pystyykö PsNetworkin sähköpostia vaihtaan mitenkään?
Neuvo on mainittu jo monta, monta kertaa; ole yhteydessä viralliseen PS-tukeen. He voivat auttaa. Muuta tapaa ei tuossa vaiheessa ole.

Q: Miten voin ottaa yhteyttä Nordisk Filmiin?
A: Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

milloinkohan storesta saa ladattua pelejä?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 20.5: PSN osittain käytössä, sähköpostiaktivointi toimii taa

milloinkohan storesta saa ladattua pelejä?

Kuten tämäkin sanottu jo aikaisemmissa viesteissä!

Lyhyesti: Mm. Store aukeaa (tämän hetkisten tietojen perusteella) toukokuun loppuun mennessä. Tämän jälkeen Storesta voi luonnollisesti ladata / ostaa pelejä.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 22.5: Storea edelleen odotellaan, muuten OK)

Hotmaili <3
Vielä ei ole yhtään S-postia eksynyt mulle saapuneisiin / roskapostilaatikkoon .. Kerro TT ihmeessä onko jokin vikana?
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 22.5: Storea edelleen odotellaan, muuten OK)

Hotmaili <3
Vielä ei ole yhtään S-postia eksynyt mulle saapuneisiin / roskapostilaatikkoon .. Kerro TT ihmeessä onko jokin vikana?
Varsinkin Hotmail-osoitteiden kanssa on ollut ongelmia, kun Sonyn vastausmailit ovat ruuhkautuneet järjestelmään. Nyt homman pitäisi hoitua ongelmitta, kun Hotmail avasi Sonylle isommat röörit (ja varmasti Microsoftikin sai rahaa ;)). Osa vahvistusviesteistä on saattanut kadota matkalle.

Jos et vielä ole onnistunut kirjautumaan PSN:iin sähköpostivarmistuksella ja käytössäsi on Hotmail, kannattaa koko hommaa yrittää uusiksi.
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 22.5: Storea edelleen odotellaan, muuten OK)

Sonyn tilivuoden ennusteesta selviää, että PSN/SOE-tietomurron lasketaan aiheuttavan yhteensä n. 14 miljardin jenin eli n. 120 miljoonan euron tappiot.

Lähde: Sony
 
Vastaus: Kevään suuri PSN-katko (Status 22.5: Storea edelleen odotellaan, muuten OK)

Sonyn tilivuoden ennusteesta selviää, että PSN/SOE-tietomurron lasketaan aiheuttavan yhteensä n. 14 miljardin jenin eli n. 120 miljoonan euron tappiot.

Summa vaikuttaa minusta yllättävänkin pieneltä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom