Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
AS Roma - Manchester City 0-0

Outo, outo matsi. Paikkoja oli molemmilla, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi hyviä. Gaddaf veti kerran ylähirteen, se taisi olla paras tilanne.

Juu. Mua jäi kyl kaiveleen vähä toi matsi. Mulla oli, ainakin omasta mielestäni, huomattavasti enemmän tilanteita joista olis voinu rokottaa. Mut ei.

Hauskaahan se on pelata vähä "paskemmalla" jengillä ku ne äijät ei ole mitään uber-ukkoja, joilla pallo pysyy jalassa vaikka mitä tekis ja vedot lähtee aina sinne minne tähtää. Tarkoitan tällä esim. Henrya ja kumppaneita.

Mut kova jätkä tekee ne tarvittavat maalit. Oli sit kyseessä jengi mikä tahansa. Eli olen perus keskikastia...:eek:

Yllätyshän tuo tulos oli. :)

Sulla oli enemmän paikkoja, itse olisin ehkä siellä viimeisen viiden minuutin aikana vasta voinut tehdä jostain niistä tilanteista maalin. Ja edellinen kohtaaminen päättyi Citylle 3-0... :D

Barca karkaa tänään kenties lopullisesti, klaanin kanssa riehuminen BF2:ssä on vienyt sen vähänkin peleihin kuluvan ajan. :D

Ei auta ku sumputtaa ja toivoa 0-0 tasuria. ;) (Aika hissua taitaapi olla...)

AS Roma - Barcelona 0-3
(Giuly, Eto'o, Larsson)

Lagi muistutti taas miksi pessiä EI pidä pelata verkossa. Noh, siitä huolimatta todella mukava peli, johtuen siitä että nakkertonin pelityyli oli todella lähellä omaani. Mukava, viihdyttävä peli lagista huolimatta! Lopputulos nyt ei ole yllätys: Nonda ja De Rossi vetivät muutaman kerran loistavista paikoista pallon verran ohi, mutta kun Barcan hyökkäyskaarti on mitä on, seuraukset ovat nämä. Sen takia Barcelona on Barcelona, ja sen takia PES ei ole joukkuepeli. (Jos ei olisi niin kiire saattaa tämä liiga päätökseen ja lopettaa kokonaan verkossa futaaminen, kokeilisin mielelläni matsia samantasoisilla tiimeillä.)

Mutta kaikesta huolimatta tosiaan yksi kauden hauskimmista peleistä, johtuen pelaajasta. :)

Liverpool - AS Roma 1-2
(Sinama Pongolle, Taddei, De Rossi)

Hirveä matsi! Ping-laatikossa ei näkynyt ainuttakaan viivaa, siis pelkkä harmaa boxi. Pallo poukkoili minne sattuu ilman ääntä, mutta onneksi tuo yhteys parani parin peliminuutin jälkeen edes hyväksyttävälle tasolle. Kaiken lisäksi otti päähän lähteä pelaamaan ilman kunnon syömähampaita - Totti ja Montella, molemmilla nuolet alaspäin. Sama ongelma tärkeimpien toppareiden kanssa.

Lisäksi sakke ilmoitti seuraavan tuloksen mulle pelissä:

Real Madrid - Liverpool 0-2
(Baros 2)

Lingoon sanoi:
A

Hirveä matsi! Ping-laatikossa ei näkynyt ainuttakaan viivaa, siis pelkkä harmaa boxi. Pallo poukkoili minne sattuu ilman ääntä, mutta onneksi tuo yhteys parani parin peliminuutin jälkeen edes hyväksyttävälle tasolle. Kaiken lisäksi otti päähän lähteä pelaamaan ilman kunnon syömähampaita - Totti ja Montella, molemmilla nuolet alaspäin. Sama ongelma tärkeimpien toppareiden kanssa.

)

siis täh tota ko sie kutsut lagiksi no joo et siis oo pahaa lagia vielä kokenu;)

Ei sitä ollutkaan ku siinä ekan puoliajan alussa, lagi helpotti melkein heti alussa.

Lingoon sanoi:
Eli luovutukset Bayern-otteluissa? Vai ootko pelannu esim. toisen aikaisemmin?

En oo pelannu aikasemmin. Eikä muuten toimi vieläkään yhteys... Luovutuksiin on tyydyttävä :(

Lingoon sanoi:
AS Roma - Barcelona 0-3
Mutta kaikesta huolimatta tosiaan yksi kauden hauskimmista peleistä, johtuen pelaajasta. :)

Kiitos kunniasta. Peli oli tasainen, vaikka loppulukemat olivat mitä olivat. Hävettävän helposti tuli lopulta nuo tarvittavat maalit, mutta nyt alkaa yksinkertaisesti huomaamaan sen, että runsaan pes-online kokemuksen jälkeen nuo maalit ropisevat aika tavalla pienemmällä työmäärällä kuin ennen. Mitä noihin joukkueiden välisiin tasoeroihin tulee, niin itse olen kyllä huomannut, että sopivanlaisella formaatiolla Barca on heikompi kuin tietyt fyysisesti vahvat joukkueet. Itse tykkään höykyttää Barcaa netissä erityisesti Chealsealla. Sitten vielä tuosta samantasoisilla joukkueilla pelaamisesta. Turnauksen alussa pitäisi vaikka luoda sen tyyppinen valintakori, joka sisältäisi vain suunnilleen samantasoisia joukkueita ja niitä tulisi olla enemmän kuin pelaajia. Niistä sitten voisi jokainen valita mieleisensä. Vähän keinotekoiseltahan tuo voisi tuntua ja ehkä rajoittaisi pelaajamääriä. Ideaalitilanne on kuitenkin se, että kaikki saisivat valita joukkueensa. Maajoukkueilla tasoerot eivät mielestäni kuitenkaan aivan niin suuri ongelma (pl. Brasilia), ellei joku sitten välttämättä haluaisi tapella sillä Suomella. Pessin MM-turnausta odotellessa...

Kertokaa nyt joku muu vaikka seuraavien otteluiden tulokset:

ManU - ManC
AC Milan - ManU

Molemmat ottelut käsittääkseni kuitenkin pelattiin, koska kaikki kolme pelaajaa olivat paikalla. MISSÄ TULOKSET? Aikaa enää alle kymmenen minuuttia...

SORI!!!!!

ManU voitti 1-0

Rooney teki maalin

EDIT: Tais tulla 8min liian myöhään...

Ai sori. Tuli unohdettua nuo ilmoitukset, kun nettiä piti säätää kuntoon. Jos käy niin ensimmäinen ottelu päättyi 4-3 häviöön Ac Milania vastaan. Toinen ottelu onkin jo ilmoitettu. Mikäs tässä olikaan se käytäntö, että kuka ilmoittaa tulokset?

Kumpi tahansa voi ilmoittaa, mutta luulisi että voittajalla on enemmän intressejä tehdä se... ;)

Toi on kyllä aivan perseestä ettei conditional ei oo normaalilla viimesessä kolmessa pelissä on ollut 1hyökkääjä ja monta ratkaisevaa pelaajaa harmaana. Gaddafia vastaan oli Rolle ja Raul nyt oli sakkea vastaan Zidde ja Raul ja portillolla oli sininen viiva ja sitten oli myös muita keskikenttä puollustajia punainen tai jotain muuta.

kaali pahoittelee,kun en muistanut raportoida Interin hienoa voittoa Manusta "muistaakseni "3-2!!!
Pistän maalarit myöhemmin tänään. Bayern jätti tulematta ja pisteen siitäkin.

Sortsi ku unohdin,mutt oli kiirellistä duunia.......
Meneekö läpi johtoryhmässä??????

Voisko Rooma ja Pooli pelata ottelunsa torstai/perjantaina,kuhan ajasta sovitaan????? kits

csi sanoi:
Toi on kyllä aivan perseestä ettei conditional ei oo normaalilla viimesessä kolmessa pelissä on ollut 1hyökkääjä ja monta ratkaisevaa pelaajaa harmaana. Gaddafia vastaan oli Rolle ja Raul nyt oli sakkea vastaan Zidde ja Raul ja portillolla oli sininen viiva ja sitten oli myös muita keskikenttä puollustajia punainen tai jotain muuta.

Ei niitä pelaajia mikään kiellä kentältä ottamasta vaikka nuoli ei ylös osottaisikaan. Ainakin itsellä on tapana parhaat pelaajat kentälle jättää vaikka eivät parhaassa terässä olisikaan.

Jugger1 sanoi:
Ei niitä pelaajia mikään kiellä kentältä ottamasta vaikka nuoli ei ylös osottaisikaan. Ainakin itsellä on tapana parhaat pelaajat kentälle jättää vaikka eivät parhaassa terässä olisikaan.

Mä jätän aina pelaajan pois jos nuoli on sininen. Harmaat viedään talon taakse ja ammutaan niskalaukaus :eek:

Sininen nuoli tiputtaa pelaajan taitoja siinä määrin et ei kannata pitää kentällä, ellei ole aivan pakko IMO. Ja tuntuuhan se siltäkin et ne vetelee ohi herkemmin ja pistelee harhasyöttöjä kiitettävämmin. Onhan siinä oma viehätyksensä ku saa jännätä aina ennen ottelun alkua et mikähän on pojilla päivän kunto. Mulla oli Bubblesia (ManU) niin paskassa kunnossa avainpelaajat etten ole aikoihin moiseen törmännyt. Mut sinnikkäästi yritettiin. Vaan ei auttanut...

Ylös Bottom