Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

nakkerton sanoi:
Eikö sakke ollutkin netissä, ei vaan enää näkyny tuossa Qazwerina kanssa pelatun matsin jälkeen? Any case, Espanjan hegemoniakamppailu päättyi kataloonien selvähköön voittoon.

Barcelona - Real Madrid 5 - 1 (4 - 1)
(Giuly 3, Larsson, Ronaldinho, Beckham)
Otetaan joskus uusiksi kun ei lagaa eikä Casilias imuroi syöttöä jalkojen välistä maaliin. Haittaa muuten ihan saatanasti toi lagi omankin maalivahdin toimintaa pari kertaa kun nikke oli pääsemässä pitkällä pallolla maalin tekoon (joka meni selvästi liian pitkälle) ajattelin antaa malkun ottaa sen mutta kaveri vaan säätää eikä edes ota sitä..

Kaali sekä Gaddaf kävisikö teille joku muu pelipäivä jo tällä viikolla kun ei näytä haluavan eliså wörkkiä maanantai peli iltaisin

csi sanoi:
Kaali sekä Gaddaf kävisikö teille joku muu pelipäivä jo tällä viikolla kun ei näytä haluavan eliså wörkkiä maanantai peli iltaisin
Kyyyl

Kattellaa hjuomenna!

Milan- ManC=1-0
Kaka tuikkas 20minsan kohdalla ja loppu oli pitkä!

Fiorentina tais lahjoitta pojot,myös. Joten hyvä kierros!!!!!

Mitä se sakke nyt oikein meinaa? Pelaa harjoituspelejä eikä ilmesty tosipeleihin ollenkaan? Kyllähän sen olisi pitänyt mut nähdä listauksesta.

csi sanoi:

Mulle sopii. Ilmoittele PM:n kautta...

EDIT: AC Milan-ManCity 1-0
Kaka teki maalin heti kun saivat ensimmäisen hyökkäyksen mun maalia kohden. Nätti pystysyöttö puhkoi puolustuksen ja se oli siinä. Cityllä oli hirvee painostus päällä mut ei auttanu. Oli vähä huonoa tuuriakin. Tasuri olisi ollut mun mielestä vähintäänki kohtuullinen, kun ajatellaan millainen pyöritys Milanin maalilla välillä oli. Vai mitä kaali?

No maalit ne on mitkä ratkaisee. Ei ne jotka menee läheltä....

:D
Truck sanoi:
Mulle sopii. Ilmoittele PM:n kautta...

EDIT: AC Milan-ManCity 1-0
Kaka teki maalin heti kun saivat ensimmäisen hyökkäyksen mun maalia kohden. Nätti pystysyöttö puhkoi puolustuksen ja se oli siinä. Cityllä oli hirvee painostus päällä mut ei auttanu. Oli vähä huonoa tuuriakin. Tasuri olisi ollut mun mielestä vähintäänki kohtuullinen, kun ajatellaan millainen pyöritys Milanin maalilla vähintään oli. Vai mitä kaali?

No maalit ne on mitkä ratkaisee. Ei ne jotka menee läheltä....

Joo,ei ollut helppoa. Hyvä puolustus on voiton avain,kyyl..........

Onko luovutus 3-0????

Tuo saken ja nikkertonin tilanne kuuluu sarjaan "ei-toivotut". Kaikkien kannalta olisi ollut mukavampi jos olisitte vain pelanneet matsin.

Anyway, minä en tiedä asiasta sen enempää kuin että molemmat olitte linjoilla, mutta nikkerton tuli paikalle minuutin liian myöhään (21.16). Sen perusteella pitää antaa luovutusvoitto Liverpoolille, vaikka rehellisesti sanoen tuo ei ole ihan oikeudenmukainen tulos jos molemmat kerran ovat olleet samaan aikaan siellä lobbyssa. Säännöt ovat kuitenkin sääntöjä, ja järjestäjän ominaisuudessa minulla varsinkaan ei ole varaa lähteä niitä kiertämään.

Toivotaan ettei näitä satu enää viimeisen kolmen maanantain aikana...(!)

Tuo saken ja nikkertonin tilanne kuuluu sarjaan "ei-toivotut". Kaikkien kannalta olisi ollut mukavampi jos olisitte vain pelanneet matsin.

Anyway, minä en tiedä asiasta sen enempää kuin että molemmat olitte linjoilla, mutta nikkerton tuli paikalle minuutin liian myöhään (21.16). Sen perusteella pitää antaa luovutusvoitto Liverpoolille, vaikka rehellisesti sanoen tuo ei ole ihan oikeudenmukainen tulos jos molemmat kerran ovat olleet samaan aikaan siellä lobbyssa. Säännöt ovat kuitenkin sääntöjä, ja järjestäjän ominaisuudessa minulla varsinkaan ei ole varaa lähteä niitä kiertämään.

Toivotaan ettei näitä satu enää viimeisen kolmen maanantain aikana...(!)

Ei-toivotut? Ja AS Roma nousee kärkeen... :confused:
Eihän tossa nyt ole mitään järkeä, että kaveri ei huomaa minua, vaikka on siellä ja sitten saa siitä pisteet. Sitäpaitsi olisin voinut sanoa tulleeni vaikka 21.14 (joku kello varmasti sitä näyttikin), mutta mitäs se olisi vaikuttanut, sillä ilmeisesti herrat siellä jo pelasivat treiningipeliä. Ja siis vielä hetkonen, mikäs se saken konsolifin-tunnus? Eikö kaveri ole edes tänne vaivautunut mitään ilmoittelemaan asiasta? Ei tässä nyt ole mitään järkeä.

No, ei vaan. Aika samahan tuo, mutta silti ihmettelen vähän tätä logiikkaa.

Alotimme Saken kanssa harkkapelin siinä 10 yli yhdeksän. Mutta miksi ette aloittanut sen jälkeen sitä matsia?
Eikö tätä voisi ratkaista kompromissilla, uudella ottelulla?
Kaikki olisivat sen jälkeen tyytyväisiä ja oikeus olisi puhunut.

Kiitos tiedosta bubbles. Eli sakke ei olisi pelannut ottelua, vaikka olisin tullut selvästi ennen 21.15. Mielestäni tässä nyt järkevintä olisi joko "uusintapeli" tai, tähän tilanteeseen varsin oikeudenmukaiselta tuntuva salomonin tuomio, eli 0-0 tasuri, joka silloin sanktioisi molempia osanottajia. Pelasin Qazwerin kanssa toista virallista peliä aloittaen joskus ennen klo 21.20.

lopetan liigan kun koko ajan tulee tällästä itkua ja valitusta. tulisit ajoissa paikalle nakkerton etkä itkisi jälkeen päin....ja miksiköhän en olisi peliä pelannut JOS HERRA SUVAITSISI TULLA AIKA RAJAN PUITTEISSA

Pointtina tuossa nyt on, että eihän noita kahta peliä ehdi edes pelamaan tuossa aikarajan puitteissa. Ei tästä pähkäilystä nyt itseen kannata ihan noin vakavasti ottaa sakke. :D Tärkeintä on, että pääsee vähän pelaamaan suomalaisia vastaan.

nakkerton sanoi:
Ei-toivotut? Ja AS Roma nousee kärkeen... :confused:

Usko pois, AS Roma ei missään vaiheessa ole ollut kärjessä eikä tule sinne missään vaiheessa nousemaankaan. Jos ei yllätyksiä tapahdu niin Barca vie tän liigan todella selvällä piste-erolla, itse olen joka ikinen maanantai naureskellut kaverilleni että mitähän ihmettä minä teen noin korkealla. Minä en todellakaan pelaa tätä peliä kuten te muut. Jos haluat väkisin olla huolissasi muista joukkueista, minä ainakin katselisin sinne sijoilla 3-5 olevien joukkueiden suuntaan.

Syy miksi toi oli ei-toivottua, on tullut tässä edellisten viestien aikana selväksi: isot miehet tappelevat videopelin takia...

Pisteet menivät Liverpoolille ihan puhtaasti sääntöjen takia. Kyse ei siis oikeastaan ollut minuutista, vaan 16 minuutista. MUTTA jos luette tarpeeksi tarkkaan edellisen viestini, olen itsekin sitä mieltä että se ottelu olisi pitänyt pelata (kuten Barca-Real). Siinä vaiheessa kun toinen on sieltä paikalta poistunut, pelaaminen on kuitenkin mahdotonta, eikä mulle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tehdä sääntöjen puitteissa kiistatta oikea ratkaisu. Ja säännöthän ovat kaikille samat.

PS. Jos sakke nyt tosissaan on lähdössä (vaikka enää kolme maanantaita jäljellä), niin viitsisitkö vielä vahvistaa tuon päätöksen...

Joo, toi Roma-läppä oli ihan täysprovo. Eihän tän turnauksen ihan hajuton ja mauton tarvitse olla, kyse on kuitenkin jalkapallosta. Ei siinä mitään. Kaikkia kunnia lingoonille jaksamisesta järjestää koko projekti.

csi has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.!!!!!!!!!!

Tämmöne tuli,ku yritin vastata privaan...

Mut vastaus kuuluu JOO,eli tänään keskiviikkona ja klo 20.00 pelataan Eng 4/lob 6!!!!
mikä sun tiimi olikaan?

Kaali/Milano

Ylös Bottom