Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Ja tuloksia.

Pelattiin kaalin kans 6.3.-ottelu lauantaina.
Manchester City - AC Milan 1-0
Croft 44´

Cityllä oli paikkoja karata selvempään johtoon mutta viimeistely ontui pahemman kerran. Näin Milan pääsi peliin kiinni ja loppu olikin aika pommitusta Cityn päässä.

Bayern Munchen-Manchester City 1-2
Lucio (Bayern) 41´
Musampa (City) 56´ ja 85´

Toinen ottelu, joka pelattiin oikeasti tänään 6.3 oli aika erikoinen. Jugger meni johtoon kun oli pelattu 41´. Kulmapotkusta Lucio pukkasi nahkahousut 1-0 johtoon. Sitten meni yhteys poikki jostain mysteerisestä syystä. (Kiitos Soneran, ehkä?) No, päätettiin pelata peli loppuun ja aloitimme uuden pelin. Venattiin siihen asti kunnes pelikello näytti 41´.
Toinen puoliaika jatkui samoissa merkeissä kuin edellinenkin. Mun osalta huonointa fudista aikoihin. Kunnon hurlumhei meininkiä, päästä päähän ja kovaa. Kuitenkin Cityn pojat sai väännettyä voittoon tarvittavat kaksi maalia.

Edit: Juggeri näytti jo kerenneen laittaa tuloksen mut tässä on myös mun ja kaalin ottelu.

Heh, sieltä se hännänhuippuna ollut Manchester City vaan nousi kärkikahinoihin. :)

Noniin ens viikon ma pääsenkin pelaamaan pitkästä aikaa.. Mites kun katoin noita otteluita niin mulla on samana päivänä (13.3) kaksi matsia Tuomasta vastaan, joku virhe vai?

Kaikilla on samaa vastustajaa vastaan kaksi matsia. Jos katsot millä systeemillä nuo ottelut kiertävät viikosta toiseen, ymmärrät miksi. Eihän tuon tarvitsisi olla noin, mutta sainpahan ne lätkittyä helposti paikoilleen kuten aiemmin tässä ketjussa sanoin.

Muistakaa sitten tulla pois sieltä matsihuoneesta, sen jälkeen toinen tekee uuden huoneen. Molempien pitää siis pelata kotiottelu ja vierasottelu - ei niin että otatte vain uuden matsin perään.

Yritettiin saken kans tänään pelata noi meidän pelit alta pois mut eipä onnistunutkaan. Ei saatu yhteyttä toisiimme toimimaan. Molempien Connection-väri ei yltänyt edes punaisen tasolle. Pelkkä harmaa laatikko näkyi. Mitenkähän ratkaistaan tämä ongelma? Pitänee yrittää viel huomenna josko onnistuis...

Mielenkiintoista. :confused: Teidän kahden kannattaa vielä kokeilla toista serveriä, voihan se olla että ongelma löytyy sieltä suunnalta.

Jos ei peliä kuitenkaan saada pelattua, eikä ole selvää merkkiä siitä että yhteysongelmat johtuisivat pelkästään toisesta pelaajasta, ottelu jää pelaamatta ja pisteet saamatta. Koittakaahan saada jollain keinolla matsit käyntiin.

Yritin saada Sakkea kiinni josko oltais kokeiltu uudestaan ottaa niitä meidän pelejä. En ole miehestä kuullut mitään tän tiimoilta. Pystyisköhän tässä johonki "erikoisjärjestelyihin" ja voitas kokeilla ottaa uusiks matsia vaikka deadline onkin jo pukannut päälle?

EDIT: ei olutkaan menny mun PM näköjään Sakelle asti. Perkule!

Huudelkaas nyt sitten äkkiä niitä tuloksia, MYÖS NIITÄ LUOVUTUSVOITTOJA JA OTTELUITA JOITA EI PELATTU OLLENKAAN!

Sen verran ehdin äsken pessin verkkopuolella huomata että liian moni joukkue sai taas ilmaiset kuusi pistettä... Joten antakaapas ne tuloksetkin tänne!!!

AS Roma - Fiorentina 0-0

Fiorentina - AS Roma 2-2
(Toni 2, Totti 2)

Tuossa Viola-Giallorossi -ottelussa pelasin ekaa kertaa koko liigan aikana toisella formationilla, ja se meinasi pahasti kostautua kun Viola karkasi jo kahden maalin johtoon. Pelästyin jo että nyt tuli mokattua pahasti, hyppäsin kerralla catenacciosta ihan liian hyökkäävään taktiikkaan. Onneksi Totti pyssytti kaksi maalia toisella puoliajalla. Grazie capitano.

Sinänsä huonot tulokset meille molemmille koska muutama muu tiimi sai ilmaiseksi kuusi pistettä ja halvan etumatkan.

Edit:
Mutta toisaalta mun tavoite on liigan päättyessä olla sijoilla 4-5, eli siinä mielessä pitää olla kai tyytyväinen tän päivän tasureihinkin.

Tuomakselta petti elektroniikka, eli suomeksi sanottuna Manchester United kaipaa välittömästi uutta manageria! Sopimus yltää aina Kevätliigan loppuun asti.

Kiinnostuneet ilmoitelkoot itsestään joko tähän ketjuun tai suoraan minulle privaviestillä. Nyt olisi huippujoukkue tarjolla.

Juggerin kanssa pelattiin minitournee vastakkain.

Pelit:

Bayern Munchen - Barcelona 0-5
(Eto'o 3, Ronaldinho, Van Bommel)

Barcelona - Bayern Munchen 2-1
(Schweisensteiger, Eto'o, Giuly)

Täytyy antaa tunnustusta Juggerille toisesta pelistä. Olis ansainnu kaveri tasurin viimehetken tolpallaan, mutta käyhän se näinkin :)

Lingoon sanoi:
Tuomakselta petti elektroniikka, eli suomeksi sanottuna Manchester United kaipaa välittömästi uutta manageria! Sopimus yltää aina Kevätliigan loppuun asti.

Kiinnostuneet ilmoitelkoot itsestään joko tähän ketjuun tai suoraan minulle privaviestillä. Nyt olisi huippujoukkue tarjolla.
No sitä mä ihmettelenkin kun ei miestä näkynyt. Vähän harmittavalla tavalla tuli 6pojoo luovutus voitoilla, kun oli kaksi matsia Tuomasta vastaan.

Lyhyet kommentit tulossa...

Eka peli oli suoraansanoen aika paska. Selkäranka katkesi 77' minuutilla 2-0 osumasta, eikä jaksanut enään edes yrittää.

Toka peli taas olisi ainakin omasta mielestä pitänyt päättyä vähintäänkin tasapeliin.

Barca kiellettyjen joukkueiden listalle :D

Kyllähän minä sitä Barcaa kirosin kun pomppis sen meni valitsemaan...

Anyway, olen sitä mieltä että voitaisiin antaa myös Lazio jollekin toiselle pelaajalle. Lozo (Supreme) on viimeksi käynyt foorumilla 23.2., ja pelannut ainoastaan ensimmäisen kierroksen ottelunsa!

Jos ei vastaväitteitä kuulu, niin tästä hetkestä eteenpäin sekä Manchester United että Lazio ovat ilman manageria! Kevätliiga tarvitsee siis kaksi pelaajaa. Jos olet kiinnostunut ja ymmärrät ketjun alussa olevat säännöt, ilmoita mahdollisimman pian!

Taulukot ja tulokset päivitetty.

Kommentoikaahan muuten tuota Lazion tilannetta. Jos ei vastaväitteitä tosiaan kuulu niin luovutetaan sekä ManU että Lazio uusille pelaajille.

Joo tv:n katselu tv laukes, ja piti peli tv pistää sen tilalle, jotta voi porukat katsoa televisiota.

Ja mikähän on muuten Kaalin / AC Milanin tilanne...?

Mies on sentään joitain otteluita pelannut, mutta läsnäoloprosentti on silti aika heikko.

Ylös Bottom