Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
Eiköhän se "kärki" rupea erottumaan vasta joskus neljän tai viiden peliviikon jälkeen.

niin tottahan se on, en mä usko että mä tuolla enään ens maanantain jälkeen ku niin kovat matsit tiedos :p

Niin sille toiselle kaverille (ei Juggeri) inffosin etten pääse ma pelaamaan joten ehdotin muuta aikaa mutta kaveri vastaa että hänelle kyllä käy maanantaina 21.00:rolleyes:

Lähtökohta on kuitenkin se, että jos "pelaaja X" ei pääse maanantaina paikalle, hän mitä todennäköisimmin menettää mahdolliset pisteensä. Vastustajilla ei ole minkäänlaisia velvollisuuksia sopia muita peliaikoja. Jos vastustajalta kuitenkin löytyy sopivasti aikaa ja halua pelata tuo matsi aiemmin, niin sitten "pelaaja X" saa kiitellä hyvää tuuriaan.

Minä ainakin pelaan mielelläni matsin etukäteen jos vastustaja sitä pyytää, olettaen että ehdin. Minä näen tämän liigan mahdollisuutena pelata säännöllisesti suomalaisten kanssa, sijoituksella ei ole niinkään merkitystä.

Jos haluatte ottaa pelit turhan vakavasti, niin käyttäytykää silti ihmisiksi. Ei tällaisten asioiden takia kannata vetää herneitä nenään.

Lingoon sanoi:
Lähtökohta on kuitenkin se, että jos "pelaaja X" ei pääse maanantaina paikalle, hän mitä todennäköisimmin menettää mahdolliset pisteensä. Vastustajilla ei ole minkäänlaisia velvollisuuksia sopia muita peliaikoja. Jos vastustajalta kuitenkin löytyy sopivasti aikaa ja halua pelata tuo matsi aiemmin, niin sitten "pelaaja X" saa kiitellä hyvää tuuriaan.

Minä ainakin pelaan mielelläni matsin etukäteen jos vastustaja sitä pyytää, olettaen että ehdin. Minä näen tämän liigan mahdollisuutena pelata säännöllisesti suomalaisten kanssa, sijoituksella ei ole niinkään merkitystä.

Jos haluatte ottaa pelit turhan vakavasti, niin käyttäytykää silti ihmisiksi. Ei tällaisten asioiden takia kannata vetää herneitä nenään.

tuossa olet kyllä täysin oikeassa :p onhan se kiva voittaa mutta ei se pää asia ole, minä tulin vain mukaan että saan pelata suomalaisii vastaan :D

'balla13' nimimerkin taakse kätkeytynyt henkilö ilmoitti minulle, ettei valittettavasti pääse pelaamaan otteluitaan maanantaina. Joten ilmaiset pisteet osalle tiedossa.

Jugger1 sanoi:
'balla13' nimimerkin taakse kätkeytynyt henkilö ilmoitti minulle, ettei valittettavasti pääse pelaamaan otteluitaan maanantaina. Joten ilmaiset pisteet osalle tiedossa.
Jaahas, voi nyt edes vähän yrittää saada peliä pystyyn vaikkei pääsisikään ma, niin sopia joku muu aika, siis olettaen että kummallekkin käy.
Ps: nyt sentään itsekkin pääsen maanantaina.

AS Roma - Liverpool 0-2
(Cisse, Luis Garcia)

Ilkee matsi kun ekalla puoliajalla oli paikkoja vaikka muille jakaa, sit pari nukahdusta puolustuksessa ja lukemat on mitä on. Mut so not, elämä on.

Voi perseen perseen perse! Kerkiääkö porukat vielä ottaa matsit mua vastaan. Saavuin juuri kotio myöhässä, yrittäen kerkiä pelihetkiin mutta vähä lipsahti aikataulusta. :(

EDIT: On se kumma kun heti tän liigan alkaessa huomaa että on muutakin elämää, eikä kerkii pelailee. Eipäs siellä enää ollu kuin lingoon ja Qazwer pelaamassa.

ja vielä

liverpool vs real madrid 1-0
(luis garcia)

peliä hallitsin vahvasti cisse:llä oli älyttömästi paikkoja kuten muillakin pelaajilla mutta realin maalivahti pelasi erittäin hyvän ottelun. Qaswer(?) sai aikaan 5 laukausta joista yksi tuli maalia kohti.

Jos jollain ei riitä pitkässä juoksussa mielenkiintoa tai aikaa pelata näitä matseja, sanokaa rohkeasti ajoissa. Saadaan sitten uusi pelaaja joukkueen puikkoihin, ja kaikilla on parempi mieli.

Tän illan saldo siis kokonaiset kaksi pelattua matsia. Kymmenestä.

Legioonalainen sanoi:
ja vielä

liverpool vs real madrid 1-0
(luis garcia)

peliä hallitsin vahvasti cisse:llä oli älyttömästi paikkoja kuten muillakin pelaajilla mutta realin maalivahti pelasi erittäin hyvän ottelun. Qaswer(?) sai aikaan 5 laukausta joista yksi tuli maalia kohti.
Lähti ihan mielenkiintoisesti peli kulkemaan kun en muistanut taktiikkaa vaihtaa ja pelasin ihan tuntemattomalla 2-2-2-4 taktiikalla (ikinä pelannut sillä). Sain siinä jotenkin puollusteltua mutta selvästi hallitsi liverpool. Toiseelle puoliajalle vaihdoin taktiikan ja sainkin pari paikkaa siihen mutta ei oikein onnitunut ja itse vain puollustelin siinä sitten.

Lingoon sanoi:
Jos jollain ei riitä pitkässä juoksussa mielenkiintoa tai aikaa pelata näitä matseja, sanokaa rohkeasti ajoissa. Saadaan sitten uusi pelaaja joukkueen puikkoihin, ja kaikilla on parempi mieli.

Tän illan saldo siis kokonaiset kaksi pelattua matsia. Kymmenestä.

Täällä olisi allekiroittanut heti valmiina ottamaan jonkun paikan jos pelit ei kiinnosta. Merkillistä ettei jengiä kiinnosta pelata vaikka on näin hienosti järkätty liiga???

tota joo sori maanantaist, ku menin isälleni (asun mutsil) ni muistin et siel oli netti mut sit muistin perjantain ettei siel ollu ni en päässy pelaa niit matsei :(

Manchester City olisi tällä hetkellä ilman ohjastajaa! Truckille laitoin pari päivää sitten asiasta privaviestiä, mutta ei ilmeisesti ole käynyt foorumilla.

Ehdin jo laittaa privaa, mutta sanotaan nyt täälläkin että jos ei Truck ilmesty ysiltä pelaamaan niin Manchester City on sinun.

Lingoon sanoi:
Ehdin jo laittaa privaa, mutta sanotaan nyt täälläkin että jos ei Truck ilmesty ysiltä pelaamaan niin Manchester City on sinun.

Ja Truckhan ilmestyy ysiltä apajille. Sori vaan ku meni näin viime metreille mut oli ns. pitkä viikonloppu... ;)

Juu ja mä pelailen sit Gaddaf-nimellä netissä.

Tänään lagitti pelit niin saat***sti että esim. Truckia vastaan ei meinannu tulla pelaamisesta yhtään mitään!! Sen matsin jälkeen korpesi niin paljon että meinasin lähteä menemään ja antaa Juggerille ilmaiset pinnat. Viikonlopun aikana nimittäin tuli kavereiden kanssa pelattua kymmeniä matseja pessiä, ja nyt yksi ottelu netissä pilasi taas koko pelin.

Uskallan melkein väittää että kun tämä liiga on saatu päätökseen, niin en enää verkkopeleihin osallistu. Samalla koneella loistopeli, netissä säälittävän huono. Lagi ei todellakaan kuulu tän genren peleihin.

Anyways:

Manchester City - AS Roma 3-0

AS Roma - Bayern München 2-2
(Totti, Makaay, Totti, Ballack)

Mä selvisin ilman lagia tällä kertaa. Supreme jätti tulematta, joten yhen matsin vaan pelasin. Kyllä toi nettipeli joka kerta jotenki könköltä tuntuu vaikka lagia ei oikee huomaiskaa. Samalta koneelta on kyllä paljon mukavampi pelailla.

Ylös Bottom