Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevätliiga 2006 (PES 5)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lingoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PES5 Kevätliiga 2006

Aikataulu ja otteluparit lisätty tuonne ketjun toiseen viestiin. Tehkää vielä palvelus ja tarkistakaa että teillä kaikilla on yhteensä 18 matsia, eli jokaista pelaajaa vastaan yksi vierasottelu ja yksi kotiottelu. Viidennellä viikolla on vähän tollanen revanssi-ilta, eli kaks matsia saman vastustajan kanssa. Tämä sen takia ettei tulisi liikaa säätämistä ottelujen suunnittelun kanssa. Nyt sain kaikki helposti oikeille päiville niin että jokainen pelaa jokaista vastaan kaksi matsia.

Ensi maanantaina siis tavataan. 21.00 Englannin neljäs serveri, free lobby 6! :) Ja kotijoukkue houstaa aina matsin, pitäkää mielessä. Muistakaa että jokaisella on KAKSI ottelua per maanantai, katsokaa ajoissa ketä vastaan on kotiottelu ja ketä vastaan vierasottelu.

Ja otteluiden tulokset heti tänne kun mahdollista, kello 23 jälkeen tulleita ei enää hyväksytä (eli ei myöskään pisteitä kummallekaan).
 
Vastaus: PES5 Kevätliiga 2006

MAHTAVAAAA!!

Mites olisi ,jos AS Roma ja Liverpooli ottaisi ensimmäisen kierroksen matsin jo sunnuntaina, Milania vastaan????? Klo12-14!!!???
Kaali on duunissa maanantaina ja ysi voi tehdä tällä kertaa vaikeuksia!!!!
Jos käy, tuhannet kiitokseni...
 
Vastaus: PES5 Kevätliiga 2006

roopism sanoi:
MAHTAVAAAA!!

Mites olisi ,jos AS Roma ja Liverpooli ottaisi ensimmäisen kierroksen matsin jo sunnuntaina, Milania vastaan????? Klo12-14!!!???
Kaali on duunissa maanantaina ja ysi voi tehdä tällä kertaa vaikeuksia!!!!
Jos käy, tuhannet kiitokseni...
riippuu paljolti siitä että olenko pelaamassa salibandyä tunauksessa
 
Vastaus: PES5 Kevätliiga 2006

Hyvää työtä oot Lingoon tehny :)
Eli maanantaina kohtaanki saken Liverpoolin ja Quaz91:n Realin ;)
 
Vastaus: PES5 Kevätliiga 2006

Pelataan matsit siinä järjestyksessä kun huvittaa, kukaan ei kuitenkaan saa häipyä pois paikalta ennenkuin on pelannut kaksi ottelua. Eli jos sulla olis kotiottelu ja vastustaja on vapaana, tee huone. Jos on vierasottelu ja vastustajalla on huone valmiina, niin ei muuta kun matsaamaan.

Tähän on varmaan aivan turha yrittää keksiä sen kummempaa pelijärjestystä, koska siitä tultaisiin lipsumaan joka tapauksessa. Ja toisaalta kymmenen minuutin matsit on alta pois niin nopeasti että sen verran jaksaa helposti odottaa jos vastustajalla on edellinen peli menossa.


Kaalille tiedoksi, että minä olen koko viikonlopun Pajulahden urheiluopistolla leirillä. Pääsen siis pelaamaan vasta sovittuun aikaan maanantai-iltana.

Hoidetaan muuten jatkossa etukäteen pelattavien matsien sopiminen esim. privaviestien tai messengerin avulla että ketju pysyy siistinä.
 
MitÄÄÄÄÄh????

Voi v***u s*****a!!!! Heti kun kerrankin olet väijymättä näitä sivuja niin on johan tapahtuu. Perkele ku sylettää etten kerenny ilmoittautua mukaan. Kyllä nyt kiehuttaa.

Hienosti järkätty homma kaiken kaikkiaan tämä liiga tsydeemi. Hyvä Lingoon! Pitääpi odotella vaan sit seuraavaa liigaa.

Viimeinen oljenkorsi: Jos joku sattuu jättämään leikin sikseen ennen maanatain kierrosta, niin olen valmis ottamaan sen paikan HETI!
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Pakko laittaa kiitokset, vaikka pelit ovat viellä pelaamatta.


18 si
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Vaihdappas Lingooni Qaz91:sen paikalle Qazwer muistelin että mulla tuolla Qaz91 olisi ollut profiili, mutta ei ollutkaan. Joten Qazwer, Real Madrid .
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

kiitos lingoon ku jaksat järkkää tän turnauksen, erittäin suuri kiitos siitä :)

odotan jo otteluitani suurella jännityksellä :p
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Minä aion ainakin pitää tiukasti siitä periaatteesta kiinni, että pelaan mahdollisimman pitkälle OIKEALLA kokoonpanolla.

Esimerkiksi Antonio Cassano on tossa pelissä loistopelaaja, mutta koska se rasittava ja joukkuehenkeä alentava pikku ääliö myytiin tosielämässä Real Madridiin (vihdoinkin!), sitä ei näissä liigapeleissä mun kokoonpanossa nähdä.

Pelaan siis huonommalla joukkueella kuin mitä olisi mahdollista, mutta onpahan aidompi fiilis!

(Paitsi että minä häviän teille, kun samaan aikaan tosielämässä AS Roma tavoittelee jo koko Serie A:n voittoputkiennätystä. :))
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Lingoon sanoi:
Minä aion ainakin pitää tiukasti siitä periaatteesta kiinni, että pelaan mahdollisimman pitkälle OIKEALLA kokoonpanolla.

siit aattelinkin kirjoittaa, et ei viitti peluuttaa niitä pelaajia, jotka siirtys tammikuussa pois. mutt en viittiny ko aattelin, et joku alkais kuitenkin avautumaan (lingoon cassanosta). :)

sit semmonen fairplaysääntö pyyntö et jos toisel on vapari, ni ei viedä sitä yhtä äijää sinne maaliviivalle puskemaan sitä palloo pois. realismi missä pelaa?
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

No mun puolesta porukka saa pelata just niin hyvällä kokoonpanolla kun mitä joukkueesta saa nettipelissä irti, oli se sitten ajan tasalla tai ei. :p

Itse vaan pidän periaatteestani kiinni, jo senkin takia että arvostan oikeata futista enemmän kun tässä virtuaaliliigassa pärjäämistä. Toi vaparijuttu puolestaan oli mulle ihan uutta, ja reilun hengen nimissä en näe mitään syytä miksi kokeilisin sitä jatkossakaan.
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

ainii ekan peli liigassa tuli tänään kaalia vastaan pelattua ja minä voitin kamppailun 2-0

Ac milan vs Liverpool

maalintekijät:
cisse 52 (upeesta gerrardin syötöstä!)
luis Garcia 82 (hiano pusku maali tarkasta gerrardin keskityksestä)

syöttäjät:
gerrad

nii muute lingooni miten olisi myös maali ja syöttöpörssi?
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Sovittiin täksi päiväksi Juggerin kanssa matsi kolmeksi (15.00), mutta kaveri ei sitten tullut paikalle venailin siihen 20yli mutta kaveria ei vaan näkynyt. Tulkaa nyt saatana niihin matseihin jos on sovittu!
 
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

No tuossa tapauksessa kannattaa vielä käyttää sitä player searchia, siihen vaan pelinicki niin heti löytyy jos vaan kaveri on online.

Ja älkää ilmoitelko noita etukäteen pelattuja matseja tähän ketjuun ennen kuin vasta silloin maanantaina ysin ja yhdentoista välillä. Liian aikaisin tulleita viestejä ei ole välttämättä kiva selata kun ketjun koko kasvaa. Eli päivitän sarjataulukon ja ottelutulokset silloin maanantai-iltana kerralla. Liian aikaiset ilmoitukset voi jäädä huomaamatta, ja yhdentoista jälkeen tulleita EI ENÄÄ HYVÄKSYTÄ. Jos tilanne on se, ettei kumpikaan pääse nettiin pelipäivänä, niin ilmoitelkaa etukäteistulokset vaikka mulle privaviestinä, ei tänne ketjuun.


Edit: Syöttöpörssiä ei mun mielestä viitsi jalkapallon puolella laskea, mutta maalit kyllä. Olettaen että joku muu hoitaa sen, minä en jaksa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kevätliiga 2006 (PES 5)

Anteeks kauheesti tuosta. En vaan millään muistanut. Voit ottaa multa pisteet, jos et kerkiä matsia enää ottaamaan. Sori... :(
 
Ylös Bottom