Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Multa jää tänään 99% varmuudella sprintit välistä ja ilmoitan, jos olenkin tulossa. Muuten ei tarvitse laitella edes inviä. :D
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Multa jää tänään 99% varmuudella sprintit välistä ja ilmoitan, jos olenkin tulossa. Muuten ei tarvitse laitella edes inviä. :D

Joo no sieltäpä joinaat sitte jos ehdit. Muutkin vois ilmotella jos tietää olevansa poissa. Fiske ainakin jäänee pois.

Muuten heitän sitten kutsuja kaikille jotka ei erikseen poissaoloa ilmoita. Startattaan n. klo 19 ja myöhässä tulijat voi sitten liittyä mukaan kun ehtii.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Onpas tiistai huono viikonpäivä. Todennäköisesti en ehdi tälläkään viikolla, mutta ilmaannun sitten jos ehdin.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Mulla saattaa jäädä myös välistä. Riippuu siitä, pääsenkö lähtemään ajoissa tentistä bussiin. Jos en ole seiskalta paikalta, ei tarvitse siis erikseen odotella.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Mulla hirtti ryyppy kiinni , ei kehtaa tulla sohlaamaan. Laittakaa striimiä päälle sit
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Kiitos näistä kaikenkarvaisista ilmoituksista. Eiköhän joku striimaile. Itse en striimaa kun hostaan.

Sprinttien jälkeen on mahis treenata Venäjää torstaita varten joukolla. Itse en tiiä jäänkö treenaan, mutta sen voi joku muukin sitten hostailla.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Päätin tehdä pienen koosteen illan sprinteistä kun niitä tapahtumia riitti taas. Kiitos kaikille taas hauskoista sprinteistä!

[video]https://m.youtube.com/watch?v=dO9098RBfCw[/video]

Haluaisin kuitenkin muistuttaa porukkaa siitä että miten radalle palataan ulosajon jälkeen. Kossu antoi Malesiassa aika hyvän esimerkin siitä että miten ei palata radalle, onneksi oli haamuna kuitenkin. Eli jos on todella kiire takaisin sinne radalle, niin vois kuitenkin malttaa pysyä pois ajolinjalta jos huomaa että joku on tulossa, tästä annoin itse esimerkin heti tuon Kossu tilanteen jälkeisessä pätkässä.
Ihmettelin myös tuota minun Meksikon starttia, sain todella hyvän lähdön vaikka hieman sutikin, sitten ennen 1 mutkaa rengas vastaan rengas osuma storkin kanssa ja multa lähti auto heti ihan täysin lapasesta, aika oudon näkönen tilanne. Johtuisikohan siitä että tuo tapahtu juuri jarrutuksen alkaessa pidon ollessa muutenkin äärirajoilla ja lähti sen takia sitten hanskasta, vai olikohan lagia? Kuitenkin outo tilanne kun ei ole ennen vastaavaa tässä pelissä sattunut, yleensä osuu vaan auton hieman heilahtaen ja kuljettaja nostaa vähän kättä ylös, vaikka tapahtuisi keskellä nopeaa mutkaa.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Ihmettelin myös tuota minun Meksikon starttia, sain todella hyvän lähdön vaikka hieman sutikin, sitten ennen 1 mutkaa rengas vastaan rengas osuma storkin kanssa ja multa lähti auto heti ihan täysin lapasesta, aika oudon näkönen tilanne. Johtuisikohan siitä että tuo tapahtu juuri jarrutuksen alkaessa pidon ollessa muutenkin äärirajoilla ja lähti sen takia sitten hanskasta, vai olikohan lagia? Kuitenkin outo tilanne kun ei ole ennen vastaavaa tässä pelissä sattunut, yleensä osuu vaan auton hieman heilahtaen ja kuljettaja nostaa vähän kättä ylös, vaikka tapahtuisi keskellä nopeaa mutkaa.

Aika helposti lähtee, mutta osut yhteen zetorin kanssa etkä miun.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Tuli uusi suksimisreissu, joten jääpi näillä näkymin myös tällä viikolla sprintit väliin. :(
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Kiirettä pitää kolmantena tiistaina putkeen eli joudun taas jättämään väliin :(
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Teknisesti 2. kausi taitaa olla ohi ja sarja jää ainakin huomiselle päivälle tauolle. Ynnään tänään loput pojot tuonne rasittavaan taulukkoon ja katellaan sitten tiistaille että jatketaanko kisailua "rennommin" vai ei.

Pahoittelen etten oo aktiivisesti pojoja päivitellyt. Oon teknisesti niin kömpelö noiden kanssa nii ei oikein onnistu.

Ajatuksia jatkolle otetaan myös vastaan. Lyhyitä kisoja, sprinttejä, 100 % kisa vai pelkästään torstain testikisa? Mitä haluutta?
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Sprinttejä tai ei mitään. Torstain pääsarja ainakin riitää itelle pitkien kisojen osalta.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Ite oon sprinteistä tykännyt, joten ne on itsellä etusijalla jatkon suhteen. Lähinnä nyt pohdin että onko tässä sitä rentoutta nyt miten mukana kun viime aikoina on porukka tuntunut kolareista vastaan sanonut. Kun se hauskuus ja rentous oli tässä ajatuksena, mutta nyt itellä vähän moti menee kun tuntuu se vähän huonontuneen porukalla. Meitä on välillä ollut aika paljon linjoilla (17-18) niin 5 kierroksen kisa on silloin pakostakin hektistä. Osa jo ilmoitteli jättävänsä väliin kun aina osuu kisoissa, niin en oikein tiiä mitä tehdä. Tuskin simulaatiokaan auttaa hirveesti.

Joka tapauksessa huominen jää siis välistä. Mielelläni kuuntelen kaikki ehdotukset jatkolle.

Voitas ainakin aloitusaikaa myöhäistää, esmes 19.30 alkamaan ja ajettas 4x sprinttiä niin ei mene liian kauaa.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Juu minunkin puolesta voitais sprinteillä jatkaa koska ovat kuitenkin hyvää vaihtelua tuolle pääsarjalle, ja ainahan halukkaat voi sit sprinttien jälkeen pitää sen treenin torstaita varten. Nuo osumat alkoivat kyllä kieltämättä ottaa pannuun välillä, kun joka kisassa menee etusiipi ja full damagella kisa on sitä myöten pilalla kun auto on vähintään 1s kierrokselta hitaampi. Ei porukka varo yhtään sen enempää oli damage mikä tahansa joten sen takia ehdottaisinkin reduced damagea, silloin kisa ei välttämättä mene kokonaan pieleen vaikka menisikin siipi.
Ehdottaisin myös että jos jatketaan 19.00 aikataululla niin ajetaan 5x, ja jos siirrytään 19.30 aikatauluun niin 4x, muuten menisi ehkä turhan myöhäiseksi.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Haluaisin kuitenkin muistuttaa porukkaa siitä että miten radalle palataan ulosajon jälkeen. Kossu antoi Malesiassa aika hyvän esimerkin siitä että miten ei palata radalle, onneksi oli haamuna kuitenkin. Eli jos on todella kiire takaisin sinne radalle, niin vois kuitenkin malttaa pysyä pois ajolinjalta jos huomaa että joku on tulossa, tästä annoin itse esimerkin heti tuon Kossu tilanteen jälkeisessä pätkässä.

Ei mikään malliesimerkki kuitenkaan siitä miten toimia kun keltainen lippu heiluu Ihan rehellinen kommentti
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Vetäydyn tästä sarjasta, kun en viimeksikään ehtinyt kuin kerran osallistua. Enkä myöskään ymmärrä sitä, että jotkut ajaa tämmöistä sarjaa tosissaan. Pistelasku kannattaisi ainakin poistaa, jos haluaa rentoa meininkiä.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Pidetään vielä taukoa tästä. Tai siis ainakaan itse en hostaile/aja tiistaisin. Voi olla että jos jatkettaan, niin jatkettaan pyhien jälkeen vasta.
 
Vastaus: KFIN F1 2016 Sprintti Cup Season 2 [PS4]

Joo olisi hyvä jos jatkettaisiin tosiaan vasta pyhien jälkeen. Itselläni sen verran kiireitä ennen joulua että en olisi muutenkaan kerennyt osallistumaan.
 
Ylös Bottom