Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN Kendot [NHL 10]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fundaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

fundaZ

Member
Nyt kaikki NHL 10:n satunnaista kerhopeliseuraa kaipaavat huomio!

Oletko aina halunnut trimmatut pohjelihakset ja seksikkään pyykkilautavatsan? Haluatko kulkea kadulla häpeilemättä ylikokoista takamustasi?

Jos vastasit edeltäviin kysymyksiin myöntävästi on tämä topic sinulle... väärä paikka!

Eli kaikki kilpailuhengettömät pojat (ja tytöt) nyt urakalla liittymään KFIN:in höntsäklubiin! Tässä kerhossa ei pelata maineesta ja kunniasta, vaan ilosta. Eli jos vähääkään kiinnostaa pelata silloin kun on porukkaa paikalla ja voittaa ei yhtikäs mitään niin rohkeasti yhteyttä!

Kerhon nimi on siis KFIN Kendot (KFK). Tarkoitus on pelailla silloin, kun pelaajia sattuu olemaan paikalla, ja tarkoitus on pitää hauskaa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että sooloilijoita ja muita peli-ilon latistajia katsellaan hyväksyvästi. Kerhotoimintaan ilmoittautumiset mielellään myös topiciin, jotta nähdään ketkä ovat mukana. (KFIN turnausketjun malli on hyvä, eli KFIN: nick PSN: nick)

Minä:
KFIN: fundaZ
PSN: fundaZ

Kerhossa ei ole ikä- eikä promillerajaa. Kaikki ovat tervetulleita, mutta hölmöilijät yms. peelot saavat kengän kuvan persuksille. Myös jos kerhoon tulijoita on ylimäärin ja jonkun pelaajan aktiivisuustaso tippuu ilman hyvää syytä saa hän kengän kuvaa.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Ylläolevat lisätty ystäviin ja skogille laitettu jo kerhokutsukin.

Vielä porukkaa mukaan, niin päästään höntsäileen!
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

RedRose kerkesi jo kauhistella miten vähän meitä on, mutta uusimman päivityksen mukaan meitä on jo seitsemän! Tällä porukalla saanemme jo pelit hyvin vauhtiin.

Anoin priva-aluetta ylläpidolta, jossa voisi keskustella ja sopia pelejä sitten vähän paremmin! Itse lähden pariksi päiväksi pleikkarin ääreltä pois, mutta sehän ei estä teitä sopimasta pelejä!

Pelaajalista so far: (Nimimerkin PSN-nikkejä)

maahisglesku
RedRose1978
tmpk_20
Hullu_Jussi
skog80
PerunaHunter
fundaZ
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Kiitos että pääsin mukaan. Nyt sitten kuka lähettää kutusun varsinaisesti Klubiin NHL:ssä? Ja samoin minun pitäisi saada liideri listoilleni.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Kiitos että pääsin mukaan. Nyt sitten kuka lähettää kutusun varsinaisesti Klubiin NHL:ssä? Ja samoin minun pitäisi saada liideri listoilleni.

Moi, itse en ole nyt PS3:n äärellä pariin päivään, joten en voi sinua lisätä. Saatan kuitenkin päästä iltasella käymään laitteella, joten voisin lisätä vaikka RedRosen johtajaksi, niin hän voisi lisätä sinut kerhon listoille. Sopiiko RedRoselle?
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Mukava ja rento peliseura tosiaan kelpaisi. Olen tähän asti panostanut offline touhuun enemmän, mutta verkkoiluunkin olisi kiva tutustua.
Eli tarjolla on 27v heppu, joka uhraa illoistaan yleensä noin tunnin verran pelailuun, joskus tietysti enemmänkin.

KFIN: Lappis
PSN: Lapp1z
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Loistavaa! Muuten kyllä FundaZ löydyt listoiltani! Ja hakemusta olen jo laittanut tähän klubiin ja odotan hyväksymistä. Kiitos ja pelailemisiin!
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

KFIN: mynde77
PSN: mynde77

Edit: Lähin kokeilemaan toiseen joukkueeseen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

RedRose on nyt TJ:nä, eli hänkin voi hommia hoidella.

Jostain syystä peli kaatuu tällä hetkellä kokoajan, kun menen tuonne, missä kerhokutsuja lähetetään/hyväksytään, joten en voinut nyt ketään lisätä. Kaikki ovat kuitenkin kavereiksi lisätty ja hyväksyn/lisään teidät kerhoon pikimmiten! Kehotan teitä edelleen pelailemaan, vaikken itse aina pääsekään paikalle. Sopikaa vaan vaikka esim tässä ketjussa, että on tarpeeksi porukkaa paikalla!
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Jostain syystä peli kaatuu tällä hetkellä kokoajan, kun menen tuonne, missä kerhokutsuja lähetetään/hyväksytään, joten en voinut nyt ketään lisätä.

Mulla kaattuu kanssa peli jos menee tonne missä kutsutaan/hyväksytään jäseniä. Mutta pyydä kaikkia kerhoon tulevia laittamaan liittymispyyntö niin voit hyväksyä ne omasta pelaajakeskuksestasi.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Joo laittakaa vaan kaikki yllä olevat jotka ette vielä oo kerhos liittymispyyntö.
Painellaan sit hyväksy nappia.

Ps. Tänään vois vähän pelailla.:cool:
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Hmmm.
Aika hiljasta tuolla meidän kerhossa.:( Millonkas jengii pääsis paikalle:confused:.
Mä ite oon about joka arkipäivä 18-21. Viikonloppusin vähän millon sattuu...

Kertokaa vähän millon kerkeisitte niin saatas enempi ku 2 paikalle.
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Nythän kävi niin, että PS3 sano itsensä irti ja matkasi huoltoon :( Eli vähään aikaan ei mua näy paikalla. :(

Oiskohan täällä miten paljon irkkailijoita, voisi olla helpompi sopia vaikka irkin puolella pelisessioita?
 
Vastaus: KFIN Kendot [NHL 10]

Vielä on lomaa jäljellä.... :D joo mut tulin reissusta ja huomisesta sunnuntaihin asti oon linjoilla paljon. Et mulle passaa melkein millon vaa nyt vloppuna pelailla.
 
Ylös Bottom