TapparaSport
New Member
Vastaus: KFIN WINTER 2010 -turnaus (NHL 11 PS3)
Klo 21 peliä?
aika kuollut liiga?? haastelkaa..!!!!!!!!!!
Klo 21 peliä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aika kuollut liiga?? haastelkaa..!!!!!!!!!!
Jaa kuollut? Vastahan liiga saatiin onnistuneesti aloitettua pari tuntia sitten. Itse pelasin kaksi peliä heti alkuun, jotka menivät kyllä ihan penkin alleaika kuollut liiga?? haastelkaa..!!!!!!!!!!
Jaa kuollut? Vastahan liiga saatiin onnistuneesti aloitettua pari tuntia sitten. Itse pelasin kaksi peliä heti alkuun, jotka menivät kyllä ihan penkin allePari onlinepeliä pelasin sen jälkeen jotka nekin menivät aika heikosti. Päätin siis lopettaa pelit tältä päivää kun ei meinannut mikään onnistua.
Ja krhm... kaikenlisäksi, ei pahalla julbero, mutta olet vasta ensimmäisellä varasijalla liigassa. Kaikki eivät vielä ole liittynyt liigaan, syystä että se jouduttiin tekemään uusiksi pariin otteeseen. Nyt olet siis vienyt jonkun aiemmin jo mukaan ilmoittautuneen paikan.
no tsori.. ekaks pyydeltiin liigaa ja sit ei näköjää mahdukkaan..miks ei tehty 30 pelaajan liigaa?vaan 16 joka on vähä.. kyl mä voin ootella tota pääsarjan alkamistakin jos ei kerta mua tänne kaipailla..
Jeps, eilen alotin omalta osalta ko. liigan ja pari hyvää matsii tuli pelattuu...
Kovasti herätti ihmetystä joukkueeni kokoonpano (New York Rangers) poissa olivat muun muassa: Marian Gaborik, C Drury!! mistä mahtaa olla kyse??
Jos tämän olisin tiennyt oisin ottanut, jonkun toisen jengin.
Mutta tällä nyt mennään.
"Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu, istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa"
Tämä herja tulee edelleen. Tuli eilen, ja tänään. Tais turnee olla siin...
Onko kukaan löytäny netistä mitää juttua aiheesta?
"Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu, istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa"
Tämä herja tulee edelleen. Tuli eilen, ja tänään. Tais turnee olla siin...
Onko kukaan löytäny netistä mitää juttua aiheesta?
Sain pelattua nimim. mixenated vastaan hetki sitten. Jos vaikka virkoais.