Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN WINTER 2010 -turnaus (NHL 11 PS3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shadowblack
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFIN WINTER 2010 -turnaus (NHL 11 PS3)

aika kuollut liiga?? haastelkaa..!!!!!!!!!!
Jaa kuollut? Vastahan liiga saatiin onnistuneesti aloitettua pari tuntia sitten. Itse pelasin kaksi peliä heti alkuun, jotka menivät kyllä ihan penkin alle :( Pari onlinepeliä pelasin sen jälkeen jotka nekin menivät aika heikosti. Päätin siis lopettaa pelit tältä päivää kun ei meinannut mikään onnistua.

Ja krhm... kaikenlisäksi, ei pahalla julbero, mutta olet vasta ensimmäisellä varasijalla liigassa. Kaikki eivät vielä ole liittynyt liigaan, syystä että se jouduttiin tekemään uusiksi pariin otteeseen. Nyt olet siis vienyt jonkun aiemmin jo mukaan ilmoittautuneen paikan.

öö... tuota minkäköhän taikia olin saannu fudua liigasta?:rolleyes: Just kun olin alottamasa pelaamaa, nii en ollu enää ollenkaa liigassa mukana...

KIITOS!S

Edit: :D Juu olikii näköjää uus liiga avattu

Pelailen liigaa tänään klo 16 asti, illalla lissää jos kerkiää. !

Jaa kuollut? Vastahan liiga saatiin onnistuneesti aloitettua pari tuntia sitten. Itse pelasin kaksi peliä heti alkuun, jotka menivät kyllä ihan penkin alle :( Pari onlinepeliä pelasin sen jälkeen jotka nekin menivät aika heikosti. Päätin siis lopettaa pelit tältä päivää kun ei meinannut mikään onnistua.

Ja krhm... kaikenlisäksi, ei pahalla julbero, mutta olet vasta ensimmäisellä varasijalla liigassa. Kaikki eivät vielä ole liittynyt liigaan, syystä että se jouduttiin tekemään uusiksi pariin otteeseen. Nyt olet siis vienyt jonkun aiemmin jo mukaan ilmoittautuneen paikan.

no tsori.. ekaks pyydeltiin liigaa ja sit ei näköjää mahdukkaan..miks ei tehty 30 pelaajan liigaa? :P vaan 16 joka on vähä.. kyl mä voin ootella tota pääsarjan alkamistakin jos ei kerta mua tänne kaipailla..

no tsori.. ekaks pyydeltiin liigaa ja sit ei näköjää mahdukkaan..miks ei tehty 30 pelaajan liigaa? :P vaan 16 joka on vähä.. kyl mä voin ootella tota pääsarjan alkamistakin jos ei kerta mua tänne kaipailla..

Pyydeltiin joo, mutta turnaus täyttyi ennenkuin sinä ilmoittauduit. 16 pelaajan liiga tehtiin sen takia ettei tarvitse odottaa liian pitkään kaikkien liittymistä. Pelaamaanhan tänne on tultu, eikä odottamaan. Turnauksesta uupuu alkuperäisiä ilmoittautujia Henray82, antlaa83 ja sskicker. Heiltä voit kysyä aikovatko he vielä pelata vai saisitko kenties heidän paikan. Sama pätee janetzkiin, joka on myös kiilannut varasijalta mukaan.

Ja ainahan voit itse aloittaa uuden turnauksen, kyllä näitä suomalaisia pelaajia löytyy useampiakin.

Turnauksesta uupuu alkuperäisiä ilmoittautujia Henray82, antlaa83 ja sskicker. Heiltä voit kysyä aikovatko he vielä pelata vai saisitko kenties heidän paikan. Sama pätee janetzkiin, joka on myös kiilannut varasijalta mukaan.

Oon vielä tän + seuraavan viikon reissussa, etten pääse pelailemaan. Voipi olla, että on helpompaa jos mun tilalle tulee joku, niin saatte turnauksen pyörimään.

Jeps, eilen alotin omalta osalta ko. liigan ja pari hyvää matsii tuli pelattuu...

Kovasti herätti ihmetystä joukkueeni kokoonpano (New York Rangers) poissa olivat muun muassa: Marian Gaborik, C Drury!! mistä mahtaa olla kyse??
Jos tämän olisin tiennyt oisin ottanut, jonkun toisen jengin.

Mutta tällä nyt mennään.

Jeps, eilen alotin omalta osalta ko. liigan ja pari hyvää matsii tuli pelattuu...

Kovasti herätti ihmetystä joukkueeni kokoonpano (New York Rangers) poissa olivat muun muassa: Marian Gaborik, C Drury!! mistä mahtaa olla kyse??
Jos tämän olisin tiennyt oisin ottanut, jonkun toisen jengin.

Mutta tällä nyt mennään.

Moro,
varmasti kokoonpanoista kiinni "päivityksistä".
Tänään koitettiin ottaa Rajmy:n kanssa matsia... ei onnannu, herjas jostain kokoonpanoista eikä päästäny peliin lataamatta tai lataamalla näitä uusia kokoonpanoja :D

T: Mixenated

Ja Martin Hanzal kadonnut mun rosterista. PRKL!
Oliko herja taas tämä: "Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu, istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa"

Toivottavasti ei nyt kaadu turnee tähän.

Tänään on latuuttanut mulla ainakin neljät kokoonpanot, tavallisinkaan peleihin ei meinannut päästä ja sitten kun pääsi niin nekin pätki, lisäksi kaverin kanssa pelatessa päivällä ei mikki toiminut. Ei taida tänään olla hyvä päivä ottaa matsia :rolleyes:

Tänään taas linjoilla ilallla.

Meni keskiviikkona aika räpellykseksi nuo peli kutsut.
Kutsuja satelee päällekkäin ja käytönnössä ainu kun olen jo pelissä. Alkuun yritin niihin jotain vastailla, mutta koska se on pirun hankalaa kesken matsin niin loppuillasta jätin vastaamatta.

Niimpä laittakaa kaverikutsu psn kautta. Helpottaa seuraamista ja tietää milloin on peli menossa ja milloin vapaa pelaamaan. Kutsun voi tuhota halutessaan kun peli on pelattu.
Jos laitat pelikutsun ja käy niin että joku kutsuu sinut samaan aikaan toiseen peliin. Odota ja pelaa ensisijaisesti se oma kutsumasi peli. Rasittavaa vastata pelikutsuihin jotka vanhentuu alta 20 sekunnin.

Ja julberolle pahoitteluni. Laitoin viestiä että odotan aulassa mutta meninkin yleisön painostuksesta pelaamaan eashl. Sori, tarkoitus oli odottaa sun pelin loppumista.

PS. Ja tämähän on vain suositus :D. Saa niitä pelikutsuja mulle heitellä vielä ilman noita kaveripyyntöjäkin ja mahdollisuuksien mukaan niitä aina pelaan.

"Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu, istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa"

Tämä herja tulee edelleen. Tuli eilen, ja tänään. Tais turnee olla siin...
Onko kukaan löytäny netistä mitää juttua aiheesta?

"Peli-istuntoon liittyminen ei onnistu, istunnossa käytetään aiempaa kokoonpanoa"

Kyse lienee taas noista uusista kokoonpanoista mitkä eilen kaikkien piti ladata. Taisi tehdä saman tempun mitä jo kerran aiemminkin eli sekoitti systeemin niin että pelien pelaaminen on käytännössä mahdotonta eikä turnausta voida jatkaa.

Yleensä en kiroa julkisesti mutta nyt oikeasti v**uttaa tuo EA:n touhu sen verran että ärräpäitä pääsee tahtomattakin.

On tää kyllä "peli". Peli täynnä bugeja ja päivitystä saa odotella kuukausikaupalla.
Onhan noilla foorumeilla juttua mutta mä en ainakaan ratkaisua sieltä löytänyt.

Sain pelattua nimim. mixenated vastaan hetki sitten. Jos vaikka virkoais.

Vastausta vähän sinne ja tänne:

Toivottavasti virkoiais, kuitenkaan en päässyt Hra47:n istuntoon... mutta tarpeeks kun tappeli niin toimi molemmat pelit...

Latasitteko muuten noita rostereita kun liityitte istuntooni Mynde77, Hra47 ?.
Mulla katkas pelin heti rostereiden latausten jälkeen liittymisen.

Vutilo: Näyttäs sielä EA Forumeillakin olevan asiaa samasta asiasta.... eli eiköhän ne kuitenkin lähe futamaan viimeistään NHL12:sta (ei kerralla kannata fixata kuntoon kaikkea). :D

T: Mixenated

Latasin rosterit kyllä. Eikös se lataa automaattisesti aina kun pelataan online peliä? Kysyy sitte tallennetaanko kokoonpanot. Laitan aina kyllä.

ei taaskaa päässy pelaamaan, saatanan päivitykset.....

Ylös Bottom