Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFIN WINTER 2010 -turnaus (NHL 11 PS3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shadowblack
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFIN WINTER 2010 -turnaus (NHL 11 PS3)

En päässy pelamaan juurikin tuon bugin takia ja sanoin sen Julberolle. Sitten tulee viestä: Lol et uskalla pelata noob. Eiköhän anneta janetzkille tuo paikka, kun ei osaa huumorilla ottaa tätä liigaa.

Tampa Bay mulle. PSN: opa95 liiga vrm täynnä ku ei löydä haulla

Ilmeisesti ei mahdu eää mukaan?

Jos mahtuu voin ottaa minkä joukkueen vaan.

PSN: ronjmy (colorado) siin jolleki jos haluu pelaa mä lopetin ku ei tää vit...toimi

Taisi olla tämä turnaus tässä taas kun ei noi pelit kellään oikeen toimi. On kyllä ihan peräsuolesta toi touhu :@
Olisko porukalla intoa koittaa vielä kerran, uuden turnauksen alla, pelaamista vai luovutetaanko suosiolla ja annetaan koko paskan olla?

eilen pelasin yhen ja toista en sitte enää pystyny ku se valittaa kokoonpanoist taas vaihteeks,sen jälkeen lopetin koko pask... kyllä mä voin tulla uuteen turneen jos se toimis niiku pitäis

Joo. Mukana ku peräpukama.
Toivotaan että ei ilmaannu uusia rosteripäivityksiä.

Joo mut älä nyt vielä säre tuotakaan liigaa. Tiiä vaikka saavat toimimaan jollain lailla. Onkos liigan kaikki pelaajat jo ladanneet uudet kokoonpanot? Jos se sen takia herjaa.

luo vaa uusi ja laita kutsut tulee. mut jätä se vanhakin päälle jos se alkaiskin toimiin

Taisi olla tämä turnaus tässä taas kun ei noi pelit kellään oikeen toimi. On kyllä ihan peräsuolesta toi touhu :@
Olisko porukalla intoa koittaa vielä kerran, uuden turnauksen alla, pelaamista vai luovutetaanko suosiolla ja annetaan koko paskan olla?

Pistetään liiga munkin puolesta pakettiin, yks vaihtoehto olisi tietysti pienentää osallistujien/pelien määrää esim. pelaamalla ns. lohkoissa yksi yhtenäinen turnaus.

Esimerkkinä:
Lohko 1 (6 joukkuetta)
Lohko 2 (6 joukkuetta)
Lohko 3 -> olisi ns. finalistit, kolme parasta kummastakin lohkosta.

Olisiko tuommoseen parin lohkon liigaan halukkaita ?, vai meniskö tuo mielestänne liian sohimiseksi.

Etuna tuossa olisi vähäinen pelimäärä, jos vaikka saksan/sveitsin liigaan tuleekin uudet rosterit joka taas kaataisi koko roskan.... ei harmita taas niin pahasti :rolleyes:

Mä olen mukana, ja ei väliä turnauksen kaavalla. Ois kiva saada edes yksi liiga päätökseen. Joukkeena one and only Phoenix Coyotes! GO YOTES!

mä oon kans messis jos laitatte pystyyn uuden liigan, jengi vois olla sama Detroit redwinGs :)

-Pitäkää sit se #40 "Z" kurissa ;D

kiinnostaisi jos väsäätte uuden eli mulle toi new jerseyn paholaiset.. =) eilen pääsin samizsun kanssa liigaa pelaa.. =) mutta 4-5 kertaa piti lada rosterit uudestaan ennen ku auttoi.. =)

Pistetään liiga munkin puolesta pakettiin, yks vaihtoehto olisi tietysti pienentää osallistujien/pelien määrää esim. pelaamalla ns. lohkoissa yksi yhtenäinen turnaus.

Esimerkkinä:
Lohko 1 (6 joukkuetta)
Lohko 2 (6 joukkuetta)
Lohko 3 -> olisi ns. finalistit, kolme parasta kummastakin lohkosta.

Olisiko tuommoseen parin lohkon liigaan halukkaita ?, vai meniskö tuo mielestänne liian sohimiseksi.

Etuna tuossa olisi vähäinen pelimäärä, jos vaikka saksan/sveitsin liigaan tuleekin uudet rosterit joka taas kaataisi koko roskan.... ei harmita taas niin pahasti :rolleyes:

Tuo on ihan hyvä systeemi mutta ite suosisin kuitenkin tuota 16 pelaajan liigaa joista 8 jatkoon pleijareihin. Rosteripäivityksiä ei pitäisi nyt hetkeen tulla (toivottavasti), ainoastaan uutta tuneria on kaavailtu ensiviikolle mutta niiden ei tiettävästi pitäisi sekoittaa systeemiä rosteripatchin lailla. Pykään tuon uuden turnauksen tän päivän aikana ja lähetän kutsuja kaikille halukkaille samalla.

Ylös Bottom