Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JippuQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JippuQ

Member
Haluat siis houkutella aktiivipelaajat KFS-klaanista omaan klaaniisi, koska et jaksa selata pitkää listaa, ja mainostat sitä tässä ketjussa?

Eikö ennemmin kannattaisi kerätä ne aktiivit omalle frendilistalle? Sitähän ei tarvitse selailla, koska onlinessa olevat frendit ovat aina ylimpänä frendilistassa.

En käsittääkseni ole ainut joka ei jaksa selata listaa..

Klaaniin on tarkoitus kerätä aktiiviset konsolifinin pelaajat ja muutkin, jotta ei tarvitse pelata 2 miehen squadeilla.

Sillehän ei mitään voi jos kukaan ei halua aktiivista peliseuraa, mutta pelaajat jotka peliä pelaavat aktiivisesti tietävät mistä puhun, eivätkä itke täällä mainostamisesta ja miesten viemisestä. Psykehän myös varmasti tekee modin minun kavelistaani, jotta saan sinne lisää tilaa?

Kyllä minäkin pysyisin KF:n klaaneissa jos olisi tarpeeksi aktiiveja.

Olisiko Konsolifinilla mahdollisuus luoda klaani jokaiseen factioniin joka sisältää vain aktiiveja? Liityn mielelläni sinne ja moni muukin.

Ps: Kysehän ei ole mistään muusta kuin pelaamisen helpottamisesta.

Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa

Nyt voisi olla aika tehdä se listaus, josta oli joskus aiemmin puhetta (hartzu siitä taisi puhua?). Eli uusi ilmoittautumislista Sverille (miksei muillekin ryhmittymille) ja kaikki ilmoittautuu. Ne jotka ei ilmoittaudu, niin pistetään pihalle klaanista. Tuolla on varmasti todella paljon sellaisia pelaajia, jotka ovat lakanneet pelaamasta, saattaneet jopa myydä pelin pois, mutta eivät ole ilmoittaneet siitä mitään.

Nyt voisi olla aika tehdä se listaus, josta oli joskus aiemmin puhetta (hartzu siitä taisi puhua?). Eli uusi ilmoittautumislista Sverille (miksei muillekin ryhmittymille) ja kaikki ilmoittautuu. Ne jotka ei ilmoittaudu, niin pistetään pihalle klaanista. Tuolla on varmasti todella paljon sellaisia pelaajia, jotka ovat lakanneet pelaamasta, saattaneet jopa myydä pelin pois, mutta eivät ole ilmoittaneet siitä mitään.

Erittäin hyvä idea. Se ainakin poistaisi aktiivisuus ongelman toistaiseksi.

Myös mielipide kysely factioneista olisi paikallaan ja sinne mentäisiin porukalla jäämään.

Itse kyllä näkisin mielelläni, että kaikki KonsoliFIN:n MAG:n pelaajat pysyisivät KFS, KFV ja KFR listoilla. Tällöin on edes teoriassa mahdollista saada suurempia joukkoja kasaan.

Osa pelaajista on aktiivisia eri aikaan kuin toiset, ja jotkut pelaavat harvemmin kuin toiset, joten yhdestä isosta listasta löydät taatusti helpommin peliseuraa kuin pienestä. Myös silloin kun satut linjoille silloin kun "normaali" seurasi ei ole paikalla.

Nyt kyllä alkaa olla aika miettiä miten KFS:n listan saisi siivottua lyhyemmäksi, mutta mitään patenttitapaa siihen ei ole. Mistään ei näe, koska on viimeksi pelannut, eikä pelkän käytetyn peliajan ja saavutetun tason mukaan oikein voi paljoa päätellä. Tosin, jos katsoo koska on ilmoittautunut klaaniin ja vertaa pelikelloa, niin siitä voi päätellä miten paljon peliä on tullut pelattua.

Ehkä ainoa tehokas ja tasapuolinen keino on pistää uudet kutsunnat pystyyn, eli potkia kaikki ulos, ja tiedottaa foorumilla että edelleen pelaavat voivat pyytää liittymistä uudestaan. Tällöin saadaan varmasti lista lyhentymään dramaattisesti, mutta todennäköisesti harvemmin pelaavat eivät ehkä tule enää takaisin.

Olemme avoinna ehdotuksille.

KFS:ssä on upseereita ainakin nimellisesti tarpeeksi, mutta pitänee kysyä nykyisiltä upseereilta ovatko vielä akviitisia pelaajia. Kaikkien etua ajaa, että upseerit ovat suht aktiivisesti mukana edes sillä tasolla, että pystyvät päivän-kahden viiveellä hoitamaan kutsut, mieluusti tietysti myös pelaavat. Omasta puolesta JippuQ:n voi ylentää upseeriksi jos vielä haluaa :)

Ja ei se listan selailu nyt niin kamalaa ole, että sen takia pitäisi ranteita aukoa, vaikka melko hankala onkin ;) Toivon kyllä todella että Zipper tekisi tuolle jotain ja pian.

Ehkä ainoa tehokas ja tasapuolinen keino on pistää uudet kutsunnat pystyyn, eli potkia kaikki ulos, ja tiedottaa foorumilla että edelleen pelaavat voivat pyytää liittymistä uudestaan. Tällöin saadaan varmasti lista lyhentymään dramaattisesti, mutta todennäköisesti harvemmin pelaavat eivät ehkä tule enää takaisin.

Tämä käytäntöön, ellei parempia ideoita ilmaannu. Nyt olisi mielestäni aika otollinen aika tuolle, peli on ollut jo sen aikaa ulkona, että on itse kullakin jo tiedossa kuinka paljon pelaa ja kannattaako siinä klaanissa tällä hetkellä olla vai ei. Eikä nyt varmaan ole ollenkaan niin paljon enää sellaisia "Ostin pelin kokeeksi, ilmoittaudutaan klaaniin." -pelaajia, joilta on alkuinnostuksen jälkeen jäänyt peli pölyttymään hyllyyn. Ainahan sinne klaaniin kuitenkin pääsee takaisin, kun innostus iskee uudelleen.

Ja ei se listan selailu nyt niin kamalaa ole, että sen takia pitäisi ranteita aukoa, vaikka melko hankala onkin ;) Toivon kyllä todella että Zipper tekisi tuolle jotain ja pian.

Ei se kamalaa ole, mutta se on erityisen turhaa varsinkin sillon jos sanotaan, että vaikka 40% listalla olevista ei peliä enää pelaa/pelaa kerran kuukaudessa pari matsia. Silloin tuo ylimääräinen selaus tapahtuu tavallaan täysin turhaan. Toki jos Zipper tekisi edes tuon miten se toimii kaverilistan osalta, niin homma korjaantuisi jo aivan itsestään. Ei luulisi olevan paha rasti tuollaista toteuttaa, mutta mitäpä minä ohjelmoinnista tiedän.

Vastaus: KFS/KFR/KFV jäsenlistojen siivous

Totta helvetissä tulen takaisin klaaniin, jos siellä siivous tehdään.

Itse mietin kanssa tuota koko listan tyhjentämistä ja uudelleen värväämistä. Se kuullostaa oikealta vaihtoehdolta.

Edelleenkään ei ole hienompaa kuin monta squadillista suomalaisia.

Ääni listojen siivoukselle täältä ja vois kyllä tapahtua mahdollisimman nopeasti..

Tehokkuuden lisäksi tuo on myös se helpoin tapa. Kannatan tätä.

En itse ole vielä viiltämässä ranteita auki tuon listan pituuden takia, mutta olisi samalla mielenkiintoista tietää missä aktiiviporukka tällähetkellä liikkuu. Myös lista loppusijoitusklaaneista olisi kiinnostava tieto, sillä porukka varmaan haluaisi tietää, että uskaltaako bossea jakaa useampiin factioneihin vai iskeekö se pelaajakato jonka vuoksi kaikkien kannattaa olla samassa.

Ja tässä on vielä kovin vähän "kannatan" ääniä, mutta jos enemmän ilmaantuu ja tämä toteutetaan niin kannattaa upseerit listata ja tarvittaessa ylentää lisää, sekä tietenkin pitää huoli, että kun alkaa tapahtumaan niin upseerit ovat paikalla. Nykyinen upseerilistaus on itse Stalininkin unohtama.

JippuQ: Ei tässä mistään anti-värväys-itkemisestä ole kyse, kuten varmaan osaat itsekin päätellä, vaan mahdollisimman suuren pelaavan MAG-yhteisön toiminnan järkevästä jatkuvuudesta.

Sen sijaan, että hätiköitäisiin ja hajautettaisiin väkeä uusiin klaaneihin sinne sun tänne ja värvättäisiin aktiiveja sinne sun tänne, olisi järkevämpää keksiä keinoja miten saada tämä suurin ja kaunein klaaniyhteisö toimimaan paremmin, niinkuin täällä on nyt tehty. Esim. "kevätsiivous" voisi olla erinomainen keino saada tolkkua tolkuttoman pitkään listaan ainakin toistaiseksi.

Itse kukin voi käydä muistuttamassa Zipperiä toivotusta muutoksesta klaanilistan toimintoon esim. täällä (sana menee taatusti nopeammin perille kuin Euroopan foorumeilta). Itse jätin sinne juuri oman toivomukseni klaanilistan suhteen. Muitakin sopivia ketjuja kyseisellä foorumilla varmasti on.

Luulenpa että hajonta on aiheutunut siitä, että SVERistä on lähtenyt niin paljon väkeä muihin porukoihin. Itsekin olen nyt Ravenissa visiitillä, enkä ole varma käynkö Valorin vielä läpi, koska sitä tuli kokeiltua jo suljetussa betassa. Resupekkoihin kuitenkin palaan ennemmin tai myöhemmin ja sinne on tarkoitus jäädäkin.

Psyke: En osaa päätellä vaikka kuinka luen ensimmäistä viestiäsi. Jos kyse ei ole anti-värväys-itkemisestä, niin onko viestissäsi kyse jonkinlaisesta "foorumipätemisestä"? Viimeisimpään viestiisi taas tiivistit hienosti kaiken sen, josta täällä on puhuttu pitkin päivää.. kuten varmaan osaat itsekin päätellä.

Sitten asiaan... vähän on kyllä ääniä siivoukselle, mutta luulen, että aktiivit eivät täällä värväyskeskuksessa paljoa pyöri, koska ovathan he jo värvättyinä. Toisaalta yhtään kieltävääkään vastausta ei ole tullut.

Eli siivousta kehiin ja jonkinlaista "loppu-armeija-äänestystä" ilmoille.

Eli siivousta kehiin ja jonkinlaista "loppu-armeija-äänestystä" ilmoille.

Pakko pistää nyt sekin, että miksette ole minua pariin viikkoon nähnyt, niin syy on se, että läskini hajosi kuun ensimmäinen päivä ja vasta eilen sain laiheliinin taloon, mutta joo, olen miä täällä ja tulossa sinne, kunhan on enemmän peliaikaa ja pirteyttä.

Eli jos pystyy, niin kaikille klaanilaisille kylmästi potkut ja takaisin pääsee klaaniin siten, että ilmoittaa haluamisensa takaisin värväysvetoketjussa tai sitten muuten :p

Jaa ääni täältäkin. KFR-joukoissa tuntuu listoilla olevan sakkia kun pipoa, mutta kato on käynnyt aktiivi pelaajista tai olen aina "väärään" aikaa pelillä.

Kannatetaan kevätsiivousta jäsenlistan kursimiseksi kasaan vain aktiivijäsenistä.

Tällä hetkellä vain sen verran paljon kaikkea kivaa pelityksessä, ettei se voi olla vaikuttamatta aiemmin ilmestyneiden pelitunteihin (seliseli).

Täältä kyllä ääni kevään parhaalle ehdotukselle eli klaanilistojen siivoukselle.

Ilmoittaudun myös vapaaehtoisena/upseerina (jos natsat ilmestyy ja mikäli KFS on paluun arvoinen) hoitamaan tuota kutsumis tms. hommaa.

Vastaus: KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous

Siivous jees ja enemmän upseereja hoitamaan hyväksyntä rumbaa.

Silti aika radikaalilta kuulostaa mutta kun ei ole mitään muita työkaluja hoitaa hommaa. Ellei sitten lähettele yksityisviestejä jokaiselle listalla olijalle. Hrrr...

Kannatan siivousta myös. Vaikea on Ravenillakaan saada enää squadia kasaan, vaikka lista onkin pitkä kuin nälkävuosi (vai pelaavatko kaikki eri aikaan kuin minä?).

Jos jotain loppusijoituspaikkaäänestystä (on se yhdyssana!) ollaan toteuttamassa, olisi kiinnostavaa myös tietää mihin iltapelaajat painottuvat? Itse kun pääsen linjoille perhepoliittisista syistä oikeastaan vain iltaisin klo 22.00 eteenpäin...

Loppusijoituspaikka on ihan selvä, sehän on kaikilla Sver! No joo, olisihan se hyvä pistää siitä äänestys pystyyn, että näkisi porukan mietteitä. Eihän tuo paha homma olisi, kolme äänestysvaihtoehtoa ja kysyy vain, että minkä ryhmittymän riveihin aiot viimeiseksi jäädä. Siispä KonsoliFINin kevään MAG-talkoot pystyyn: klaanilistojen tyhjennys ja loppusijoituspaikan äänestys.

Ja upseerinatsat pitäisi saada aktiivisuuden mukaan, eli jos pelaaja on aktiivi (foorumilla sekä pelissä) niin upseeri, oli se sitten pyytänyt tai ei.

Ylös Bottom