Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JippuQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa

Pahoittelen tätä Offtopicia valvojan toimesta, mutta tämä asia on korjattava muulla tavalla kuin poistamalla tämä väärinkäsitys viesti.

Minä olen ainakin sieltä nyt poissa, jos tuolla osittain minua tarkoitit, enkä takaisin ole tulossa vaikka peliä tulenkin vielä pelaamaankin.

En tarkoittanut sinua. Lähinä viittasin Stalinin tekemiin puhdistuksiin joissa upseerit vähenivät vähän liiankin pieneen jotta niitä olisi riittänyt Suomenkin rintamille. Ja vaikka turhiahan minä tähän vastailen, kun et enää kuulu KonsoliFIN käyttäjä listalle. Jos nyt kuitenkin luet tätä, niin ylläpidon viesti sinulle on selvä ja se on hyytävän julma kuin magistin sotahuuto: "Tuu ny herrantähäres takaas jos sillepäälle tuut!". :D

Vastaus: KFS/KFR/KFV-jäsenlistojen siivous

Täältä ääni myös kevätsiivoukselle.

Vaikka pelaaminen onkin vähentynyt kuukausien aikan ilmestyneiden pelien johdosta on MAG edelleen se peli jonka pariin tulee aina palattua, edes BF ei tätä pystiä kahminut itselleen. Siispä, nykyiset klaanit voisi vallan mainiosti korvata uusilla mutta tästä herääkin kysymys, onko veteraanien kierrot jo päättyneet? Nimittäin tämä sama urakka on edessä taas kun porukka päättää vaihtaa leiriä. Siksi olisikin hyvä että tuon kevätsiivouksen toteuttaisi vasta silloin kun pelaajat hakevat niitä viimeisiä leposijoja.

Ja mitä upseereihin tulee niin, itse näkisin heikäläisinä erityisesti aktiivisia jäseniä täältä foorumilta. Klaani on kuitenkin edelleen KonsoliFinin oma klaani ja tämä foorumi iso osa MAG-kokonaisuutta. Mielestäni aktiivisuus pelin parissa ei yksissään riitä nastojen ansaitsemiseen... Ideaalissa maailmassa tahtoisin nähdä upseereina valvojia juuri täältä foorumilta, heihin ainakin voi luottaa.

tästä herääkin kysymys, onko veteraanien kierrot jo päättyneet? Nimittäin tämä sama urakka on edessä taas kun porukka päättää vaihtaa leiriä. Siksi olisikin hyvä että tuon kevätsiivouksen toteuttaisi vasta silloin kun pelaajat hakevat niitä viimeisiä leposijoja.

Eihän tämä ongelma koske kiertäviä veteraaneja, vaan nimenomaan pelaajia jotka eivät peliä pelaa mutta ovat edelleen klaanilistalla. Tämän vuoksi lista on pituutensa vuoksi työläs selata. Veteraanit käsittääkseni (korjatkaa jos olen väärässä) poistuvat klaanista automaattisesti PMC:tä vaihtaessa eivätkä tämän vuoksi aiheuta tuota ongelmaa.

Kannatan myös kevätsiivousta. Itse en ole MAGia pelaillut piiiiitkiin aikoihin. Pari muuta peliä vieneet aikaa. Lisäksi kävi kuin kuntoilussa konsanaan; viikon tauko hommasta niin "ei jaksa enää" fiilis kumpusi rintaani.... Mutta lupaan ja vannon pelaavani tätä peliä vielä. Ja loppusijoitusjoukkoni on SVER. Tuskin sieltä koskaan lähdenkään kiertolaiseksi.

Jospa minäkin toisin oman panokseni tähän ketjuun. Näin viikon peliä pelaanneena, ja muutenkin todellisena nettipelausnuubina, en tiedä kenen joukkoihin tulen päätymään tai edes kuinka kauan jaksan pelata. Vielä on ollut yleensä hauskaa randomien kanssa ja hävyttömän hauskaa KFR:n joukoissa. Propsit niille jotka samoilla linjoilla ovat olleet.

Mutta kovinkaan montaa eri nimeä ei tämän viikon aikana ole KFR:n listoilta peleissä näkynyt, ainakaan iltasella kun itse olen pelaillut, joten pienimuotoinen listojen siivoilu voisi tehdä poikaa.

Ehkä tämä operaatio kannattaisi toteuttaa vain Svern osalta? Siis edellyttäen että se on ns. loppusijoituspaikka. Ehkäpä jopa siinä määrin, että luodaan kokonaan uusi klaani. Ehkäpähkä se KFN vai mikä se oli silloin jo betan aikoihin.
Uuteen klaaniin liittyvät automaattisesti siivoutuisi pois vanhalta listalta. Sen koko klaanin voisi sitten sulkea jos tarve vaatii.

Ehkäpähkä se KFN vai mikä se oli silloin jo betan aikoihin.
Ei ei ei! KFS soljuu kielen päällä huomattavasti paremmin kuin KFN, sitä ei ainakaan mennä vaihtamaan, pois tuollaiset ajatukset täältä!

Mutta tuo idea SVERin uusimisesta kuulostaa kyllä fiksulta koska sillä aloitettiin ja se on edelleen jaostoista suurin. Sinne on myös moni pettureista ilmaissut palaavansa joten tuon voisi hyvin pistää remonttiin koska melkoisella varmuudella tiedetään että tuonne ainakin on liittymässä porukkaa. Tätä kautta nähdään myös miten homma pelittää ja kysynnän mukaan tehdään muille puolueille sama.

Kukas muuten tuota KFS_Sver PSN-tunnusta isännöi, Xshava? Koska tuolla nämä muutokset on tehtävä.

Mutta varmasti suurin syy osaltani tuohon pelin pölyttymiseen ovat juuri nämä kiertolaiset. Sinne lähti muailmaa tutkailemaan vähän liikaa porukkaa jonka takia SVERillä on ainakin ilmennyt melkoinen pelaaja kato. Hieno on se päivä kun saadaan taas vanhat tutut kasaan ja matsit taas käyntiin! Ihan tässä herkistyy kun ajattelee niitä kultaisia aikoja :p

Ehkä tämä operaatio kannattaisi toteuttaa vain Svern osalta? Siis edellyttäen että se on ns. loppusijoituspaikka.

Pitäiskö varmuuden vuoksi pistää äänestys pystyyn loppusijoituspaikasta. Ja kyllä muutkin ryhmittymät ovat siivouksen tarpeessa. Raakkujillakin on listalla pituutta niinkuin raamatulla.

Foeman sanoi:
Ideaalissa maailmassa tahtoisin nähdä upseereina valvojia juuri täältä foorumilta, heihin ainakin voi luottaa.

Meitä valvojia on toistaiseksi vain 4kpl ja yhdellä ei ole edes pleikkaria. Lisäksi minä taidan olla ainoa semi-aktiivi-magisti näistä lopusta kolmesta. Ylläpidostakaan ei taida irrota aktiiveja tarpeeksi jotta upseeritoiminta saataisiin rullaamaan kunnolla. Foorumilta löytyy kuitenkin paljon nohevia pitkänlinjan jäseniä ja kuten raakkujien alkuaikoinakin todettiin että uusioryhmästäkin löytyi asiallisia kavereita. Eiköhän me löydetä sopiva upseeristo kun laitetaan vaan kriteereiksi aktiivinen, asiallinen ja hyvää henkeä ylläpitävä. Pitkästä KonsoliFIN taustasta ei tietenkään ole haittaa.

Lisäksi pitäisikö tässä yhteydessä kehitellä joku suunnitelma miten saadaan kaikki sinne chatteihin? Eritoten uudet ja ne jotka sinne eivät ole löytäneet. Joko upseerit tai valikoitu joukko huolehtisi siitä, että ilmoittautuneet kutsuttaisiin samalla chattiin. Uuteen listaan ilmoittautuessa chattiin jo kuuluvat voisi pistää ilmoituksen tyyliin:

JanisMASHER ja chatissa ollaan.

Näin ollen jos tuota loppuhuomautusta ei ole niin joku sitten kutsuisi chattiinkin. Katsoisin tämän tarpeelliseksi kun usein uusilla kestää pitkään päästä jutun juonesta kiinni ja jotkut eivät näytä lainkaan löytävän ryhmiin. Mutta tämäkin on vain ehdotus.

Itse olen ollut jokaisessa ryhmittymässä ja kyllä ne kaikki tarvii siivousta. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Ei ne upseerin natsat tee ihmisestä parempaa eikä taistelijasta kovempaa, joten se on ihan sama ketkä niitä pitää kunhan homma hoituu hienosti, eikä ketään potkita esim. klaanista ulos esim. henk.koht. syiden vuoksi. Eli pientä harkintakykyä omaava ja vaikka parin päivän välein foorumia seuraava henkilö riittää. Tämä siis minun mielestäni.

Siivous tänään ja parhaimman ryhmittymän äänestys alkuun jossain lähitulevaisuudessa.

UGH!

Mun puolesta voidaan laittaa kevätsiivous pystyyn ja minulle ihan sama kenellä siellä on pallukka nimen edessä kunhan vain kutsuminen toimii. Loppusijoitus paikkana äänestän SVER:iä, koska siellä olen ollut kokoajan ja odotan kun takin kääntäjät palaavat niin ne aluksi muilutetaan varaston takana ja toivotetaan sen jälkeen tervetulleeksi takaisin kotiin :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Laitetaanhan kevätsiivous pystyyn ja minulle ihan sama kenellä siellä on pallukka nimen edessä kunhan vain kutsuminen toimii. Loppusijoitus paikkana äänestän SVER:iä, koska siellä olen ollut kokoajan ja odotan kun takin kääntäjät palaavat niin ne aluksi muilutetaan varaston takana ja toivotetaan sen jälkeen tervetulleeksi takaisin kotiin :D

Joo listat uusiksi ja kaikki takaisin SVERiin, itse olen vähentänyt pelaamista kun ei ole tullut täysiä ryhmiä ja jouduin vaihtaa takas LMG-packkiin kun ei muuten pärjännyt->kyllästyttää. Odottelen innolla että pääsis taas sniputtelee, sabotoimaan selustaan, lähitaistelee tms. niin paljon on vielä kokematta SVERin puolesta..

Takinkääntäjät etulinjaan pommeja purkamaan ;-)

Itse hyppäsin ravenille sverin koluttuani. Nyt pelitahti kuitenkin sen verran hiipunut että alkuperäisestä suunnitelmasta poiketen taidan sittenkin jättää valorin kiertämättä ja tulla seuraavaksi takaisin sveriin. Tosin sinne on vielä 34 leveliä..:D

Aika yksimielinen tuki siivoukselle on, joten laitan operaation SVER:n osalta käyntiin huomenna kunhan saan ensin kommunikoinnin mietittyä, ja tiedotteet paikalleen.

Aika yksimielinen tuki siivoukselle on, joten laitan operaation SVER:n osalta käyntiin huomenna kunhan saan ensin kommunikoinnin mietittyä, ja tiedotteet paikalleen.

Teet sen niin, että poistat kaikki klaanista, jonka jälkeen et ilmoittele minnekkään, että nyt on tehty kevätsiivous. Kun porukka on katsos menossa pelaamaan, niin kyllä ne tänne tulee siitä kertomaan, että on potkittu klaanista. Niin siinävaiheessa vasta pistät inviä. Noin katsos tulee selville ainakin se, että ketkä täällä foorumilla käy ja ketkä pelaavat. ;)

Teet sen niin, että poistat kaikki klaanista, jonka jälkeen et ilmoittele minnekkään, että nyt on tehty kevätsiivous.

Juu, en ajatellut jokaiselle erikseen asiasta ilmoittaa, vaan foorumilla on nyt tiedote listan tyhjentämisestä ja ohjeet miten klaaniin liitytään uudestaan jos haluaa.

Kaikki saavat siis huomenna kenkää klaanista tasapuolisesti, paitsi ne, joiden tiedän itse peliä edelleen pelaavan aktiivisesti.

Käykääpä siis jo ilmoittautumassa uudestaan klaaniin uudessa värväysketjussa, niin ette jää riemusta paitsi :)

SVER:n listalla on nyt suoritettu kevätsiivous. Mitä Valoria vilkaisin, niin sille välitöntä tarvetta ei ole jäsenmäärän perusteella. Ravenia en ole vielä katsonut.

Mitä mieltä olette arvon Korpit, pitääkö sielläkin siivous suorittaa?

Mitä mieltä olette arvon Korpit, pitääkö sielläkin siivous suorittaa?

Juuri hyppäsin pois Korpeilta, mutta ei siitä varmaan sielläkään haittaa olisi. Lista ei varmaankaan yhtä pitkä ole kuin Sverillä oli, mutta aika paljon oli samat nimimerkit mitä onlinessa näki. Monia kavereita en nähnyt koko vaellukseni aikana onlinessa.

Korpeilla näyttää olevan yleensä sellaiset alle 10 kaveria linjalla vaikka lista onkin kohtuullinen joten hieman siistimistä voi tarvita.

Ylös Bottom