Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Jaha maailmaa on kierretty, josko sitä jäisi tällä kertaa pysyvästi SVERin leipiin...

MuumipeikkoEU
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Mitenkäs, pääseekö Ravenin veteraani sverin klaaniin ? Kaverit on vielä sen verta kaukana levelistä 60, että voisin tulla pelailee suomalaiselle klaanille Sverin puolelle, sen verta mukavampi kuitenkin porukassa pelata. Sharkonen on psn tunnus, jos tilaa on, niin laittakaahan kutsua tulemaan!
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Pahoitteluni vielä (turhastako?) postista, mutta pakko silti nyt tyhmän kysyä. Sain klaanikutsun, kiitoksia siitä, ja liityinkin klaaniin, mutta kuinkas pääsen teidän kassa pelailemaan ? Pitääkö minun ilmoittaa jossakin kiinnostukseni liittyä aina silloiseen ryhmään ja jos niin, niin miten tämä tapahtuu ? Pistänkö pelin sisäistä viestiä ryhmänjohtajalle, ja näkeekö sen jostain, kuka pelaajista on sen hetkinen ryhmän johtaja ? Ja onko klaanissa jonkin näköistä sisäistä nokkimisjärjestystä kuka saa ylipäätään pistää pystyyn ryhmän klaanin sisällä ja saanko hakea peleissä ryhmänjohtajan paikkaa ihan vapaasti olipa pelaamassa ketä tahansa klaanilaisia ?

Kiitoksia vielä jos joku viittii vastata. Palkaksi saatte ahkeran Sveriläisen ähertämään tiimin eteen :D
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Pahoitteluni vielä (turhastako?) postista, mutta pakko silti nyt tyhmän kysyä. Sain klaanikutsun, kiitoksia siitä, ja liityinkin klaaniin, mutta kuinkas pääsen teidän kassa pelailemaan ? Pitääkö minun ilmoittaa jossakin kiinnostukseni liittyä aina silloiseen ryhmään ja jos niin, niin miten tämä tapahtuu ? Pistänkö pelin sisäistä viestiä ryhmänjohtajalle, ja näkeekö sen jostain, kuka pelaajista on sen hetkinen ryhmän johtaja ? Ja onko klaanissa jonkin näköistä sisäistä nokkimisjärjestystä kuka saa ylipäätään pistää pystyyn ryhmän klaanin sisällä ja saanko hakea peleissä ryhmänjohtajan paikkaa ihan vapaasti olipa pelaamassa ketä tahansa klaanilaisia ?

Kiitoksia vielä jos joku viittii vastata. Palkaksi saatte ahkeran Sveriläisen ähertämään tiimin eteen :D

Kysy pois vaan. Magin tämän hetkinen klaanituki on kätettävyydeltään syvältä sieltä.

Kuka vaan voi perustaa ryhmän. Vaikka sinä. Kun perustat ryhmän pääset myöskin johtamaan ryhmän peleihin (peleissä ryhmän johtaja on eri). Tämä lähnnä tarkoittaa sitä että kun ryhmäsi on valmis/täysi, laitat pelin hakuun ihan normaalisti. Kun olet perustanut ryhmän kutsu tähän klaanilistalta pelaajia. Pelaajat jotka ovat pelissä tai toisessa rymässä eivät saa kutsuasi. Joten jos ei pelaaja liity, älä odota koko päivää.

Jos et halua ryhmää tehdä ja haluat liittyä valmiiseen ryhmään on hyvä tapa vaikka liittyä Sverin chattiin. Siellä voit kysellä ryhmiin mahtumista. Toinen tapa on selata klaanilistan jäseniä ja katsoa heidän tiedoistaan mitä karttaa he pelaavat. Yleensä ottaen jos monella käyttäjällä on sama kartta ovat he samassa ryhmässä. Jollekkin heistä heität sitten yksityisviestiä ja pyydät kutsua ryhmään. Syytä toki huomioida että pelissä olevat eivät välttämättä vastaa kun vasta saapuessaan aulaan. Tämän ajan voit vaikka kuluttaa yrittämällä liittyä tähän olemassa olevaan peliin. Jos hyvin käy niin pääset samaan ryhmään.

Mutta se paras tapa on tuo SVERin chat kanava.
http://www.konsolifin.net/bbs/mag-upseerikerho/80114-playstation-network-chat-mag-konsolifin-sver.html
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Vutilo suurkiitokset!

Pitääpä tutustua tuohon chät-systeemiinkin, se oli täysin tuntematon asia minulle. Luulenpa, että näillä vinkeillä pääsen kuin pääsenkin pelaamaan klaanilaisten kanssa, joten kentällä nähdään :)
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Juu eli El-Maco69 olis mun PSN, olen ollut joskus todella hyvä, mutta enää en ole niin hyvä, koska pidin vähän taukoa.
Olin Raveneillä veteraanina johonkin Lvl 20 asti ja sitten vain en jaksanut niiden matseja, nyt siirryin takaisin SVERille ja olen klaania vailla nytten.
Happyface90 niminen ohjasti minua tänne, jos kiinnostaa.
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Sopiikos yks raven veteraani vielä joukkoon mukaan? Tunnus Jeer-e
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Sopiikos yks raven veteraani vielä joukkoon mukaan? Tunnus Jeer-e
Lähetetty.

Jos tarvitset kutsun KFR, KFV tai KFS -chattiin lähetä minulle kaverikutsu, jossa mainitset minkä kutsun tarvitset. Kutsun saatuasi voit poistaa minut kaverilistaltasi. PSN: Zaccheus-
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

"Suomalaista peliseuraa löydät ainakin S.V.E.R.:n riveistä, joka tällä hetkellä on suosituin KonsoliFIN pelaajien keskuudessa."

---

Olette varmaankin huomanneet, että KonsoliFINistä puuttuu MAGin arvostelu. Nyt on aika korjata puute, sillä Massive Action Gamen syynäys on ensimmäinen PS3-nakkini. Peli ja PSN-saitilla tehty tunnus ovat jo hallussa, mutta itse PS3 saapunee taloon vasta ensi viikon alussa. Vuodet 1988-2004 olin ehta Nintendon fani, vuodet 2005-2010 menivät duolla Nintendo & Xbox ja nyt mukaan olisi tulossa se PS3. Koska MAG on vahvasti tiimipohjainen peli, tarvitsee minun luoda peliseurani kokonaan uudestaan pleikan puolella ensin (harvalla xbotkaverillani on PS3).

Minua saa siis lisäillä frendilistalle aktiivisesti. Peliseuran iän suhteen toivon haarukkaa 18-100 vuotta, mutta pääasia on kuitenkin kyky pelata osana tiimiä. Hahmonkehityksessä erikoistunen rynnäkköjääkäriksi ja/tai lääkintämieheksi, sillä tuo snipailu ei ole koskaan ollut minun heiniäni.

PSN: Felis_Leo
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

Minua saa siis lisäillä frendilistalle aktiivisesti. Peliseuran iän suhteen toivon haarukkaa 18-100 vuotta, mutta pääasia on kuitenkin kyky pelata osana tiimiä.

Laita tähän ketjuun liittymispyyntö kun konsoli on saapunut ja olet MAG:n kertaalleen käynnistänyt. Klaanikutsua ei voi aiemmin lähettää.
 
Vastaus: [KFS] KonsoliFIN MAG-klaani SVER-joukoissa v2

3:lla rintamalla kärsineenä voisi palata takaisin resupettereihin...

psn: okkraj
 
Ylös Bottom