Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS:n karkurit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS:n karkurit

Jos ei vastalauseita tule niin sovitaan että viimeistään 24päivä lähdetään valorille.
Tosin jos on mahdollista aiemmin, niin aina parempi. Onhan tässä jo odoteltukin melkoisen pitkään näitä hitaampiakin sotureita.
Saako ehdotus kannatusta?
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Mielipiteitä seuraavasta otetaan vastaan.
Peli-ilta, keskiviikko vai lauantai?
Jos keskiviikko, niin sovitaan heti että se on sitten 21.9.2011 se peli-ilta.
Jos taas lauantai, niin sitten neuvotellaan, onko se 17. vaiko 24.9.2011.
Sovitaan että odottelen mielipiteitä tämän päivän. Aamulla tsekkaan porukan mielipiteet ja sitten laitan asian eteenpäin.
Wildlag nyt tietty hoitaa bannerin, KFR vs. KFS matseihin tähdätään ja kyllähän sä tiedät että KFR hakkaa KFS:n ;)

Mutta mielipiteitä asiaan, jollei kukaan sano mitään, teen oman päätökseni ja ilmoitan huomenna että mitä tapahtuu.
Yksityisviestinäkin voi laittaa mielipiteensä jollei tänne kehtaa kirjoitella, kunhan mahdollisimman moni sanoisi jotain.
Mitä useammalle jompikumpi käy, sitä enemmän meitä on pelaamassa peli-illassa.
Tässä tämä, eipä muuta!

Wildlag, sulle laitan pientä ideaa bannerista yksityisviestinä juurikin nyt!
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Omalle kohdalle parhaiten sopisi 24 paivä. Muinakin päivinä pääsen osallistumaan, mutta työt rajoittavat peliaikaa...
 
Vastaus: KFS:n karkurit

KFV pelaajat mukaan pelaamaan, jos illan aikana tarkoitus vaihtaa leiriä.
Keskiviikko sopisi paremmin. Lauantaitkin mutta kentälle pääsy venyy varmaan myöhempään.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Itselle näillä näkymin tuo 24. päivä ei käy mutta minun takia nyt ei tarvitse jättää tuota siirtymistä. Voin tulla perästä Valorille.
17. päivä lähden luultavasti dreevereiden palkintotuomariksi mutta sekään ei ole vielä täysin varmaa. Ja vaikka lähtisinkin niin mahdollisesti kerkeäisin vielä illasta matseille (jos ei mene ryyppäämiseksi).


-Z
 
Vastaus: KFS:n karkurit

En oo ryypänny sitten viime kesän ja olis tarkoitus yrittää sitä joko ensi viikonloppuna tai sitten seuraavana. Riippuu varattavan saunan vapautumisesta.

Mutta kuten Zerankin sanoi, niin voin sitten siirtyä omia aikojani, tietty noi peli-illat ovat nykyään niin harvinaista herkkua, että olisi kiva päästä osallistumaan.

Tehkää silti vaan kuinka parhaaksi näätte. Jään henkiin.

Kunhan nurisen täällä näin perjantain kunniaksi taas omiani.

Viikkopelit siis sopisivat minulle parhaiten.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

En oo ryypänny sitten viime kesän ja olis tarkoitus yrittää sitä joko ensi viikonloppuna tai sitten seuraavana. Riippuu varattavan saunan vapautumisesta.

Mutta kuten Zerankin sanoi, niin voin sitten siirtyä omia aikojani, tietty noi peli-illat ovat nykyään niin harvinaista herkkua, että olisi kiva päästä osallistumaan.

Tehkää silti vaan kuinka parhaaksi näätte. Jään henkiin.

Kunhan nurisen täällä näin perjantain kunniaksi taas omiani.

Viikkopelit siis sopisivat minulle parhaiten.

Siteerataan nyt sit vaikka sua...
Ei tässä mitään nurisemista ole. Kaikilla on äänivalta, myös sulla. Myös Zeranilla, myös... ketäs muita nyt on käyny mielipiteensä kertomassa....
Jos suuremmalle osalle sopii KE kuin LA, niin se on KE. Ihan sen mukaan mennään. Tai mikäs minä olen päättämään? Rivimies mä tääl oon niinku te kaikki muutkin, mä oon vaan tottunu tässä ottamaan ohjaksia lapaseen ja kertomaan et mitä tehdään :D

Joku tässä häviää taatusti, sille ei voi mitään. Jos me etitään peli-illalle päivää, joka sopii kaikille, niin me ei olla saatu sitä aikaseks ennen kesää 2013, se on saletti. Joku kärsii, se on kiinni ihan sattumasta. Itsellä lauantait ovat vaikeampia, menoa ainakin ens viikolla. MUTTA, mä meen sen mukaan mitä muut sanoo.
MAG täytti 1v, palkinnot oli upeat, mä olin Maarianhaminassa duunissa... ei se estänyt mua määrämästä sitä peli-iltaa, vaikka tiesin ettei itsellä ole tsänssiä osallistua. Haluan että porukka viihtyy ja edes jollain on hauskaa. Kunhan ei nyt tapeta tätä meidän yhteisöä tällä karkuruudella, vaan toivon että meillä on sama porukka kasassa kun Sverille taas siirrytään. Ja toivon että kaikki odottaa Valorilla sitä viimeistäkin. Sverille tietty hinku palata, myös mulla, mutta kun on leikkiin ryhdytty niin leikitään se yhdessä loppuun saakka..

Valorilla lupaan hoitaa sitten parit peli-illat, tiiviillä tahdilla. Katotaan mitä saadaan aikaseksi. Ravenilla se nyt jäi vaan nollaan, eka peli-ilta tulossa ja silloinkin karataan Valorille.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Viikonloput sopii itselle paremmin! :) Viikollakin käy mikäli on pariton viikko eli ensi viikko.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Mulle sopii lauantait paremmin. Keskiviikkonakin pääsen osallistumaan, mutta vasta klo 21 aikoihin. Päivämäärällä ei sinänsä väliä, mutta mitä aikaisemmin, sen parempi.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Lauantai sai nyt enemmän ääniä, joten sen kanssa mennään. Vielä on auki, että onko se sitten 17. vaiko 24. päivä.
Käyn tänään tarkistamassa jätkien levelit, niin saadaan vähän suuntaa, että onko edes mahdollista vielä 17.päivä saada kaikkia mukaan.

Pelaajat alle 70 levelin
-----------------------------------------------------------------------------

anz3lmo76 lvl 14 (ollut jo useamman viikkoa samalla levelillä, ei odotella...)
COUNTER-SNIPE lvl 61
Eetyde lvl 14 (ollut jo pitkään samalla levelillä, eipä taideta odotella...)
FinGarion lvl 67
garmx lvl 51
J1ppez lvl 54
Luumunaama lvl 66

Mojopip (ltUrban) lvl 21 (se ampuu vaan lokkei yms, ei sitä kai tartte odotella...?)
pavetzi lvl 21
pouget lvl 22 (ei kuulemma tartte odotella, b-slotilla löytyy jo äijä Valorilta..)
SokeriTorakka lvl 66
Wernester lvl 64
Lauri-fin- lvl 67


------------------------------------------------------------------------

Boldatut olis kiva saada mukaan, mutta en tiedä mikä J1ppezin ja garmxin tilanne on?
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Vedän perseet ens viikon loppuna, joten 24 käy paremmin.
Juomisajankohta on vaan jo 16.perjantai, joten enköhän ole lauantaina vähän aikaa kehissä mukana, mutta kuten aina, ysin jälkeen, kun jälkikasvu on saatu nukkuun.

Kiitoksia.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Tällä hetkellä taso 69 ja 3000 pojoa vaille, eli tänään perillä. Se 17. olis minun valinta, mutta mulla on ukulit joka factiolle, joten liityn kyllä pelaamaan niiden kanssa joita on eniten. Pitäis varmaan veteroida tuo valorin kaveri, kun se on jotain 61 tasolla, niin voisi alkaa kavereiden kanssa alusta, sitten kun muutkin siirtyvät sinne.

T: SokeriTorakka
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Pidetääs se peli-ilta nyt sitten 24.9. kello 19.00 alkaen. 21.00 paikkeilla sitten siirrytään Valorille.
Ken ei pääse tuohon iltamaan, voi siirtyä aiemmin Valorille tai tulla sitten perässä.
17. päivä olis varmaan yhtä suosittu, mutta pistetään tonne 24.9. niin viimeisetkin varmasti ehtivät mukaan ja Garmx ja J1ppez ehtivät myös ottamaan loput levelinsä jos tahtovat. Eipähän tule liian kiireellä sitten.
Ja saapahan KFS:kin kasata porukkaansa rauhassa, saas nährä millaisen porukan Rambo-Ramtoi, tuo puukkojunkkarien idoli, saa aikaiseksi.. ;)
 
Vastaus: KFS:n karkurit

5 xp vajaa lvl 68, tällä viikolla tuo 70 täyteen. KFR-rintamalla kohtuu hiljaista, tänäänkin taisi huiput olla alle yhden matsin verran 5 henkilöä paikalla. Jännä huomata, että kun pelaa randomien kanssa, niin tulee pelattua puolet paremmilla pisteillä (jos totaalisia red-line -matseja puolin tai toisin ei lasketa). Vähintään joka toisessa matsissa pelin paras pelaaja ja Grim Reaperia sun muuta kilahtaa palkintojenjaossa. Johtuu tod. näk. siitä, että Ravenilla harvoin tuohon aikaan on hyviä pelaajia kauheasti online, ja joutuu itsekin pistämään kaikkensa peliin. Osasyynä ehkä myös takaisinmuutto opiskelijaboksiin, jossa vakiona 100mb netti - ei ainakaan voi syyttää 2mb Soneraa epäonnistumisista.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Eilen napsahti 70 lasiin. Voi olla nyt viikon hiljaisempaa, mutta 24.9. tullaan linjoille väijymään.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

No perskules. Päivä päätetty. Kiirettä pitänyt niin ei ole ehtinyt vakoil... käydä katsomassa mitä olette sopineet.
Kyllä täysillä aletaan nyt porukkaa kokoamaan. Jos ei muu auta niin hoidetaan teidät LasseM kanssa kaksistaan.
Eli tuokaa omat laastarit kentälle, ei meillä Severillä ole kuin muutaman kerran käytettyä sideharsoa lainata.
Täällä mitään muovi salvequikkia tai muumilaastaria löydy.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

No perskules. Päivä päätetty. Kiirettä pitänyt niin ei ole ehtinyt vakoil... käydä katsomassa mitä olette sopineet.
Kyllä täysillä aletaan nyt porukkaa kokoamaan. Jos ei muu auta niin hoidetaan teidät LasseM kanssa kaksistaan.
Eli tuokaa omat laastarit kentälle, ei meillä Severillä ole kuin muutaman kerran käytettyä sideharsoa lainata.
Täällä mitään muovi salvequikkia tai muumilaastaria löydy.

Laitoin Fellu-sedälle kanssa viestiä tuosta peli-illasta, kun huomasin että se MAGissa aiemmin päivällä oli. En käyny katsomassa että missä se pelailee, mutta uskoisin että se KFS:n riveissä pyörii?
Kerroin että peli-ilta on 24.pv ja että olisi tarkoitus saada KFS vs. KFR matseja siinä sivussa. Kävisin muuten itse rekrytoimas porukkaa peli-iltaan siel KFS:n puolel, mut mikään mun accounteist tai sloteist ei ole KFS:n puolella, joten en voi avittaa olleskaan.
Omillanne ootte, kootkaa porukkanne.

Tää on tosin vähän huono et aiheesta on vain tääl karkurit-puolella, ehkä harvemmin KFS:n riveissä pelaavat ja täällä käyvät eivät välttämättä moista huomaa, valitettavasti... Jollei kentillä ole kuin Ramtoi ja LasseM, me annetaan tasoitusta. Pelataan vaan hitsipilleillä, jopa ilman puukkoa, niin tasoittaa pikkaisen... ;)

Ja Ramtoi, varoitus: Ollaan siirtymässä Ravenilta Valorille samana päivänä, silloin joudut keksimään uudet kuittailut, ei mene enää meiän PVC-asusteet ja blingbling-koruista kettuilut läpi... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFS:n karkurit

Hyvin suurella todennäköisyydellä oon reilun viikon päästä KFS:n puolella yrittämässä nitistää korpinpoikia. Oon tällä viikolla muutamalle yksinäiselle soturille maininnut jo peli-illasta, mutta ei kukaan tainnut vielä olla varma osallistumisestaan. Tamsen on rasvattu ja kohdistuslaukauksia pääsen sunnuntaina jo ampumaan. Varautukaa siniseen kostajaan.
 
Ylös Bottom