Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS:n karkurit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS:n karkurit

Hyvin suurella todennäköisyydellä oon reilun viikon päästä KFS:n puolella yrittämässä nitistää korpinpoikia. Oon tällä viikolla muutamalle yksinäiselle soturille maininnut jo peli-illasta, mutta ei kukaan tainnut vielä olla varma osallistumisestaan. Tamsen on rasvattu ja kohdistuslaukauksia pääsen sunnuntaina jo ampumaan. Varautukaa siniseen kostajaan.

Lainauksessa kaikki oleellinen ;)

Ethän sä tappoja saa, jollen mä tai Sharkonen olla ensin hieman pehmittääs vihuja...
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Älä ramtoi huoli, mieki oon tulos auttamaa SVER:iläisiä. Saahaa ees kokonaine gruuppi Sverille ja annetaa karkureiile opetus.

Onki ollu taukoa täs MAG:in parista, mut toivottavast nyt saan ees yhen turkulaisen tapettua ens lauantaina.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

KFS vs KFR matsi vois kyllä olla nannaa! :)

Jotenkin alkaa tuntuun siltä,että ne meinaa piestä meijän karkuri köörin. No voihan ne sitä yrittää ja saattaa se yritykseksi jäädä :D

-KilliCat, ikuinen kakkonen- ;)
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Näyttää siltä että meikäläinen pääseekin tuolloin 24. päivä peli-iltaan eli SVERin mahdollisuudet saada tappoja kasvaa huomattavasti kun meikäläinen sinne kentille eksyy ;)
Ei vielä tietoa tuleeko käytettyä salaisia tarkkuusjuomia mutta se on hyvin todennäköistä. Loppuillasta Sverien kaatojen määrän pitäisi kasvaa moninkertaiseksi tarkkuusjuomien sivuvaikutusten takia.

Eli viikko vielä pitää kumiasussa koittaa pitää palleista huolta, ensi viikonloppuna pitäisi helpottaa ;) eiköhän tuota pidä suihkussa käydä siinä puvunvaihdon yhteydessä niin ei omia tuuperru kentällä infernaalisen myrkyllisiin sulotuoksuihin.

Mutta eiköhän tässä vielä muutamat harjoitusmatsit tule otettua ennen peli-iltaa jotta muistaa varmasti miltä se pelaaminen tuntuu tuossa kumipuvussa.


-Z kiittää ja kuittaa!
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Mun pitää mennä 24 päivä ajelemaan kilpaa alastaroon, joten olen kotona vasta klo 21-22 aikoihin. Mutta eiköhän vielä siihen aikaan ole pelit käynnissä.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Hyvältä näyttää siis tällä hetkellä.

Kun se banneri on valmiina (Wildlag?) niin heittäkää tuonne peli-ilta ketjuun jotta saadaan kaikki mukaan.

Lupaan peli-illassa sitten käytellä tuota pienempää lasten mallia karkureihin ettei satu niin paljon:
4492829716_88e11703c1.jpg
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Hyvältä näyttää siis tällä hetkellä.

Kun se banneri on valmiina (Wildlag?) niin heittäkää tuonne peli-ilta ketjuun jotta saadaan kaikki mukaan.

Banneria ei taida olla tulossa KFR:n puolelta/toimesta, kun Wildlagilla oli jotain ongelmia koneensa kanssa. Katsotaan jos saan jonkun toisen vielä vkl:n aikana puhuttua ympäri, että saataisiin banneria aikaiseksi... Idea meillä oli jo valmiina, toteuttaja puuttuu.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Joo tosiaan tuon pöytäkoneen kanssa on ongelmia, liekkö hiiri juuttunut tuulettimeen vai mitä. Sain kuitenkin tehtyä sinne aihion jota saa muokkailla ja parannella jos ei parempaa ole.
Tuossa Zeranin kanssa testailtiin tänään nauhotus välineitä ja saatiin toimimaan, joten minä varmaan nauhoittelen matseja peli-illassa.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

...joten minä varmaan nauhoittelen matseja peli-illassa.
Hyvä juttu. Saat sitten tehtyä komean koosteen kun me puukkojunkkarit riepotellaan karkureita oikein porukalla.
Ottakaa raskasta takkia valmiiksi päälle että pääsette edes vähän pelin makuun. :D

128984043720114936.jpg
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Pahasti näyttää siltä, että jää tuo lauantain peli-ilta pelaamatta reissun vuoksi :mad:

Yritän veteranisoitua Valorille jo aikasemmin, että pääsen muutaman levelin eteenpäin, koska teidän tasot rupee oleen lauantain jälkeen aika korkealla.

Have fun!
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Ethän sä tappoja saa, jollen mä tai Sharkonen olla ensin hieman pehmittääs vihuja...

Tää on kyllä niin totta. Ampulla on oma skilltree, josta on valittuna kaikki mahdollinen, mikä edistää toisten tappojen viemistä :D Repettuaariin kuuluu mm. toisten ampumalinjalle leikkaaminen, surutta toisten motion sensorin käyttäminen, pelaaminen first aid kidillä, liikkuminen aina vähän takana, jollon sinä tulet ammutuksi ja Amppu kerää hedelmät sekä tiukan paikan tullen tk, jos näyttää siltä, että olet kerkeemässä tehdä kuolettavan iskun vihuun.

Onneksi meillä on sentäs Ramtoin kaltaisia rehellisiä pelaajia, joka nostaa meitä vuorotellen pystyyn meidän kinastellessa enemmän keskenään kun vihollisen kustannuksella :D

Deriwon on jo tapettu, Tuku on targettina.

Todella hienoa, että jengi jaksaa vielä väsätä bannereita ja kuvata näitä tapahtumia. Innolla odotan mitä tulevasta videokuvastakin selviää.
 
Vastaus: KFS:n karkurit

tänään olisi tarkoitus tehdä Wildlagin kanssa viimeiset testit turtlen kanssa nauhoittamisessa joten eiköhän sitä huomenna ole HD PVR täysissä kuoseissa peli-illan nauhoituksia varten. Alkaa jo hieman jännittää nuo huomiset matsit joten pakko ottaa vähän rauhoittavana muutama olut :P

-Z
 
Vastaus: KFS:n karkurit

Nyt on sitten Raven taputeltuna ja tuskin sitä tulee enää vetattuakaan Ravenille ottaen huomioon pelaajamäärät niin kyllä se factioni missä tulee pelattua on S.V.E.R.
Vois muutaman mielipiteen sanoa tosta ravenista että kyllä se on hyvä faction. Erityisesti assault riflet ovat sydäntä lähellä. Niillä sai huoletta räiskiä ilman suurempaa recoilia. Kerran erehdyin ottamaan tamsenin maassa niin ei sillä osannu ampua. Ainut huono puoli on ravenissa se että siellä ei ole suomalaisia paljoa normaalisti. Varsinkaan nyt kun karkulaiset jatko matkaa.
Seuraavaksi Valori ja saa nähdä onnistuuko siellä puolella miten hyvin. Näin alkuun on tuo SMG liian hyvä, mutta mielipiteet voi vaihtua...

Ps. Hyviä videoita WildLagi olit saanut nuista Ravenin viimesistä peleistä.
 
Ylös Bottom