Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traject0ry
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS Peli-ilta: TO 25.11. klo 18 Operaatio Talvimyrsky

multa on jonkun verran mennyt ohi tämä, voisko joku vielä kertoa että mikä niiden viuhkamiinojen idea on, miks kaikilla pitää olla ne?

Claymore ideana (Sabotage) on tarkoitus hieman pelleillä ja hieman ärsyttää vastustaja puolta juoksemalla ensiksi (puolustajana) omille kirjaimille ja ripottelemalla Claymorea kohteen ympärille ja luokse, yksi ryhmä kerrallaan (toisen ryhmän täytyy pitää vahtia sen aikaa kun toinen ryhmä vääntää housut kintuissa niitä Claymoreja ja sitten vaihtavat rooleja).
Tämän "räjähtävän maan" tekniikan seuraavaksi osaksi kuuluu taktinen vetäytyminen C:lle keräämään Claymore varastot täyteen ja odottelemaan omien Claymorien räjähtelyä jolloin kukin yksitellen omatoimisesti käy laittamassa uudet räjähteet peliin kun vanhat ovat poksahtaneet pois pelistä tai jos omat eivät saa tulosta aikaiseksi, käydään laittamassa uuteen paikkaan.
Ideana ei ole luoda super isoa Claymore klusteria vaan luoda miinapuolustus C:n lähistölle ja ylläpitää sitä toimivana mahdollisemman kauan.
Siinäpä varmaan se kleikka idea kokonaisuudessaan.

Torstain operaatio voi nyt mennä sivu suun. Boss järjesti keikan pääkonttorille ja päivä venyy silloin.
Vanha ei sitten oikein enää jaksa pitkän päivän ajamisen päälle pelata joten toivomus olisi että kameramiehet käyttäisi niitä kameroita että saataisiin varmuudella ikuistettua ainakin miinahippa. Yritän päästä mukaan, mutta takeita ei ole.
Pitäkää lippu korkealla ja housut jalassa vaikka niiden Miinojen kanssa leikittekin!

Pitäkää lippu korkealla ja housut jalassa vaikka niiden Miinojen kanssa leikittekin!
[video=youtube;PcxdeIhfBYg]http://www.youtube.com/watch?v=PcxdeIhfBYg[/video]
Tossa sävel, tässä sanat:

Jalkaväkimiinan laulu

Sinisiä punasia suolenpätkiä pitkin kallioita
Sinisiä punasia raajanpätkiä pitkin kallioita
Samanlainen polokija pittäis aina Valorilla olla
Samanlainen polokija pittäis myös Ravenilla olla

Voi jos saisin viuhkamiinan puskaan kätketyksi
Voi jos saisin viuhkamiinan nurkkaan pistetyksi
Voi jos saisin sen Ravenin pojan siihen narratuksi
Voi jos saisin sen Valorin pojan siihen narratuksi

Valor soitteli rynnäkkökivääriä, minä menin kuuntelemmaan
Raven soitteli sitä konekivääriä, minä menin kuuntelemmaan
No, miina pantiin piirongin piälle ja ruvettiin oottelemmaan
No, miina pantiin nurkan taakse ja ruvettiin oottelemmaan

Minäpä se olen se miinottaja ja mulla kiero onpi mieli
Minäpä se olen se ansoittaja ja mulla kiero onpi mieli
Kun minä maantietä kävelen, niin miinoja kukkii pieli
Kun minä maantietä tallaan, niin miinoja kukkii pieli

Voi sie hullu kun miinaan jaksoit ku mie sen siihen laitoin
Voi sie hullu kun miinaan astuit ku mie sen siihen laitoin
Miina oli sängyssä viltin alla, ja toinen lattialla
Miina oli sängyssä viltin alla, ja toinen lattialla

Polje Raven se komia miina ja polje se sovinnolla
Polje Valor se kaunis miina ja polje se sovinnolla
Ku minä sen sinne asetin, elä turhana anna sen olla
Ku minä sen sinne viritin, elä turhana anna sen olla

Napalmi se Valorissa palaa ku öljy pumpulissa
Napalmi se Ravenissa palaa ku öljy pumpulissa
Päivällä henki herkässä ja yöllä herkemmässä
Miinalla henki herkässä ja toisella herkemmässä

Tossa sävel, tässä sanat:
Perskules.
Nyt joka jannu lippalakki päästä ja pihalle naapureille veisaamaan taistelulaulua että hallitaan sitten torstaina.

Menisin minäkin hoilamaan mutta kaikille ei ole tuota ääntä suotu niin kuin meidän (Ukkosen)jumalalle. Kuoromiehiä, ansaitusti.
Hieno veto.

Näin! Tätä sitte veetään proximity chatin kautta valorin ja ravenin poijjille! :D

Hyvin tekstit sopii säveleen! :D Pitää antaa nyt ton konsolin jäähtyä pikkasen ja alottaa sitten CP hankinta viuhkamiinoja varten.

Onko kukaan kokeillut räjähtääkö panssarimiina viuhkamiinan mukana jos sen laittaa oman viuhkamiinan eteen vähän matkan päähän.

Olisi siinä vastustajalla ihmettelmistä sabossa että mitä he***iä nuo täällä noita panssarimiinoja levittää, kunnes....

Mahtavuuttahan olisi, jos esim. panssarimiinat olisivat räjähtäessään tehokkaita myös jalkaväkeä vastaan sillä tarkk'ampujana olisi kiva asettaa yllätyksiä vihollisreitille ja ampua miinat jalkaväen osuessa kohdalle.

Onko kukaan kokeillut räjähtääkö panssarimiina viuhkamiinan mukana jos sen laittaa oman viuhkamiinan eteen vähän matkan päähän.

Omaa miinaa ei saa räjäytettyä millään konstilla, heti kun ensimmäisen kerran miinat sai, tuli kokeiltua tuota.

Itsekin näköjään kerkeänkuin kerkeänkin heti alusta alkaen meininkeihin mukaan tänään. Tuli paskottua jalka eilen potkuhipoissa niin eipä ole tänään tonne treeneihin menemistä -> koko ilta aikaa MAGittaa:p

Miinoja en kerennyt hommata, niin pirusti pisteitä vaativat eikä ole viime peli-illan jälkeen tullut kuin paristi käytyä kentillä.

m-arkku-albums-kalmakallo-picture5822-erto28-p-iv-k-sky-no2.jpg

Ja säätö jatkuu, mutta jospa se tästä. Eli piti pistää jo aamusta, mutta kovalevy tai joku vika nimeltä Windows alkoi kettuilemaan aamusta.

Itse pääsen mukaan vasta yhdeksän aikoihin ja ehdin vain pari peliä pelaamaan, mutta toivottavasti pääsen mukaan tuohon miina erään.

Minäkin pääsen vasta kahdeksan yhdeksän välillä kun jälkikasvu nukahtaa, mutta pelata voi yömyöhään kun töihin tarvitsee mennä vasta klo 7.00(silmät ristissä).

Joo. Ekaa kertaa olin mukana menossa, ja peli kaatuu sitten heti sen ensimmäiseen oikeen matsin alussa mikä saatiin niitten lukuisten tylsien puolustusten jälkeen. :mad: Siihen olikin sitten hyvä lopetella tältä illalta.

:( Päivä sitten venyi ja eilen alkoi vielä räkätauti joten kaitafilmikamera lepää nyt tämän operaation. Muut sitten pitää minunkin edestä hauskaa ja ottakaa sitä kuvaa niin voin katsella nenäliinavuoren* takaa niitä.
Tehkää vaikka Taistelijan tarina - operaatio Talvimyrsky.
Rohkeasti vaan, ei se huonompi voi olla kun vaikka meikaläisen eroottinen KFS elokuva.

*S.V.E.R.iltä ei tunnetusti paperia löydy, vanhat jalkarätit kierrätetään tarvittaessa nenäliinoiksi jos hihat on liian tönköksi räkästä tulleet. Hieno mies ei kämmenselkään nenää pyyhi jos kerran kangasta löytyy.

Mitä?! Tänäänkö peli-ilta! En tiennytkään. *menee käynnistämään MAGin*

Onneks vasta kahteentoista meno. Ahh, koeviikko. :) IMMA COMING! Olinki tosin jo aiemmin päivällä hetken pelaamassa.

Sori jätkät. Ekaa kertaa jäänee MAG-iltamat välistä! Mutta hei, enemmän tapettavaa teille! :D

9gb edestä tuli kuvaa, katsoo milloin jaksaa tehdä niille jotain. Miina temppuilu valitettavasti epäonnistui(kommunikaatiossa ja ylipäätään järjestelyssä paljon parannettavaa).

Ylös Bottom