Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Pian se alkaa, yippieeh! S.V.E.R.:in ote Shadow Warissa onkin jo vähän löystynyt viimeisen viikon aikana (otettu lähinnä joka matsissa turpiin nyt arkipäivinä alkuviikosta), joten nyt on aika ottaa taas taistelutanner hallintaan. Lock and load! ;)

6 KFS:ää onlines 15min ennen peli-illan alkua. Että älä nyt sitten liikoja odota :D
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Ihan hyvät pelithän me saatiin kasaan, vaikka ei kyllä pelaajamäärältä ihan yhtä isoksi yltynyt kuin jotkut aijemmat. Tässä peli-illassa ei tainnut olla mitään erikoista toimintaa, vai? (siis jotain pistoolisaboa tai suoraan c:le)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Vitutti vaan pelata, kun ei voinu mikkiä käyttää kun äiti ensin leipomassa korvan juuressa tai kun veli kattoo koneella jotain paskaa ja hekottaa, että kaikki kuuluu myös mun mikistä muille (ja sitten kun säädin sitä pienemmälle ettei enää kuulunut, niin piti itekki puhua kovempaa, jotta mun ääni ylipäätään kuuluis, niin sit tuli valituksia kun porukat oli jo nukkumassa). Arg... Ei siinä mitään, ihan hyvät pelit oli.

EDIT: Heppux007:lla kiva viestimäärä. :p
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Eihän siinä taas kaikki taivaan kappaleet kohilleen osunut, ja itse pääsin kentille vasta joskus puoli kahden jälkeen yöllä. Hienosti oli silti meitä aluksi koko ryhmällinen kasassa ja olipas mukavaa pelailla maggia taas monen viikon paussin jälkeen. Escalationia pelailtiin aluksi ja itselläni viimeiseksi peliksi jäi sitten kaappaus. Hyvin Sveriä edustettiin, ei taidettu kuin yksi peli hävitä.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Eihän siinä taas kaikki taivaan kappaleet kohilleen osunut, ja itse pääsin kentille vasta joskus puoli kahden jälkeen yöllä. Hienosti oli silti meitä aluksi koko ryhmällinen kasassa ja olipas mukavaa pelailla maggia taas monen viikon paussin jälkeen. Escalationia pelailtiin aluksi ja itselläni viimeiseksi peliksi jäi sitten kaappaus. Hyvin Sveriä edustettiin, ei taidettu kuin yksi peli hävitä.

Aiemmin illalla välillä 18:00 - 00:00 ei taidettu hävitä yhtäkään peliä. :p Tai ainakaan niitä pelejä, missä mä olin mukana, kröhöm.. :DD (Noei.)

----

Hei miten olis huomenna jotkut extrapelit itsenäisyyspäivän kunniaksi? Tai jos ei huomenna, niin tänä iltana, kun huomenna kaikilla on vapaa päivä, niin on aikaa pelata yömyöhään saakka. ;)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Jees, mukava oli taas pelailla isommalla porukalla. Turhan tylsäksi vaan menee noi puolustukset useimmiten. Yksi aqcuisition -tappio kirjattiin 1900-0000 välillä, kun ruvettiin liikaa löysäilemään aiempien pelien helppouden takia (?).
Hyökkäilyt olivatkin sitten pääosin melkoista ylijuoksua. Paras sabohyökkäys pysähtyi muistaakseni 17:57 kohdalla.

Puolen yön aikaan taisin lopetella kun jäätyi kesken kaappausmatsin eikä jaksanut enää käynnistellä.
28 tai 29 taisi parhaimmillaan samaan aikaan olla mukana, kiitokset osallistuneille.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Aiemmin illalla välillä 18:00 - 00:00 ei taidettu hävitä yhtäkään peliä. :p Tai ainakaan niitä pelejä, missä mä olin mukana, kröhöm.. :DD (Noei.)

----

Hei miten olis huomenna jotkut extrapelit itsenäisyyspäivän kunniaksi? Tai jos ei huomenna, niin tänä iltana, kun huomenna kaikilla on vapaa päivä, niin on aikaa pelata yömyöhään saakka. ;)

Ainakin itse pelailen, jos vain porukkaa on. Muuten ehkä liian lyhyellä varoitusajalla tämä tuli.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Pitkästä aikaa oli jälleen kiva pelailla isolla porukalla, harmittaa suuresti että porukka on valunut enemmän tuonne GT5, Black Ops, Assasins jne maailmoihin.
Onneksi sentään näihin peli-iltoihin saa vielä porukkaa houkuteltua, eilen taas muistui mieleen, että kuinka mainio peli tämä on ja varsinkin tässä porukassa.

Lahjakortti on arvottu, voittaja on tiedossa. Voittajalle en tosin ilmoita mitään vielä, Ramtoi julkistaa voittajan ensin, tapahtunee täällä tänään illalla tai sitten huomenna, pidetään poikia jännityksessä.

Jollen aivan väärässä nyt ole, niin yksi tuollainen lahjakortti on vielä olemassa, sen käyttötarkoitusta ei tosin ole vielä päätetty.
En siis tiedä tuleeko jakoon jossain yksittäisessä operaatiossa, vai pidemmässä peli-iltoihin liittyvässä seurannassa. Sen näkee sitten, kun aika on oikea. Alkuvuodesta viimeistään lisää inffoa, uskaltanen luvata.

Peli-iltoja varmaan tarkoitus jatkossakin järjestää, mikäli ihmisillä vielä on mielenkiintoa tätä peliä ja peli-iltoja kohtaan?
Lyödäänkö nyt kuitenkin vuosi pakettiin ja katsotaan alkuvuodesta uudestaan, vai millaisia toivomuksia yhteisöllä on?

Edit. Tähän iltaan kun toivottiin tuota pelailua, niin varmaan onnistuisi, jos aktiivisia jamppoja löytyisi. Nyttenkin on jokunen pelaamassa ja onlinessä on 10 tyyppiä omalla kaverilistalla, ketkä ovat olleet todella aktiivisia MAGin parissa. PSN:llä vaan viestejä menemään, niin varmasti saisi ihmisiä mukaan.


-TKu10YES
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Itse en ole MAGia hylkäämässä mihinkään, kunhan vain täällä KFS:n porukalla noita pelejä saadaan järjestettyä.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Jep, itsekin mieluusti noissa peli-illoissa käyn vähän vääntämässä niin säilyy parempi maku kun on paljon porukkaa. Kerkee peli-iltojen välissä pelaamaan hyvin muitakin pelejä, jopa niitä sen hetken "kuumimpia" pelejä mitä nyt sattuu omistamaan.

Onkos MAGin foorumeilla höpisty tuosta kuinka KFS päihitti tuon eilisen mikälie Aaltoklaani olikaan siinä yhessaä aqussa. Tosin varmaan yksi täysi squaddi niitäkin taisi olla, mutta saivatpahan aikaan tavallista mielenkiintoisemman pelin aikaiseksi, oltaisiinkohan voitettu jos meidän puolesta olisi ollut kaikki kiinni sillä vajaat 7 minuttiahan oli aikaa jäljellä kun toinen puoli sai vietyä yhden kulkuneuvon meidän puolen lisäksi, tiukkaa olisi varmaan tehnyt.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Kävipä kerrankin näin: unohdin koko peli-illan. Väänsin ihan innoissani Ninja Gaiden Sigmaa eikä kukaan hätyyttänyt viestillä.:(
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Kävipä kerrankin näin: unohdin koko peli-illan.
Piiskaa! :D Tervetuloa tänne dementikkojen joukkoon.

Ja tilannetiedotus:
Tunnin sisällä on lupa odottaa voittajailmoitusta eilisen operaation arvonnassa.
Kaffittelen ja syön pullaa tässä odotellessa että video renderoituu valmiiksi.

Ja voisi sitä ehkä käydä tänään klaanilobbyssäkin kääntymässä.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Operaatio Palkkasoturin osallistuneiden kesken arvottavan lahjakortin on voittanut...
Eipäs vielä!

Pari asiaa ennenkuin voittajan voi julkaista ja palkinnon luovuttaa.
Voittaja ottaa privaviestillä yhteyttä NorseTKU:n ja sopii hänen kanssaan palkinnon toimittamisesta.
Ehtona palkinnon toimittamiselle on perinteitä kunnioittaen valokuva jossa voittaja pitää palkintoa kourassaan idioottimainen virne naamallasi (kuva julkaistaan. Kuva joko NorseTKU:lle tai minulle privana).
Mallia kuvaan voi ottaa vaikka tästä.

Omalta osaltani kiitos kaikille osallistujille!
Rintamalla nähdään eikä unohdeta peli-iltoja!

Ja nyt siis voittajan julkaisuun:

[MEDIA]2970[/MEDIA]
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Hieno video :). Yksi virhe siinä vain on, voittajan nimi on väärin kirjoitettu :D. Exacta->Execta.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Exacta, eiiiiiiii! Miks mä en voittanu?!?!

No ei vaan. Ihme on tapahtunut. Olo on vähän :confused: . Miten ... on ... mahdollista? Mahtavaata. :D

EDIT: Hauskana detaljina sanottakoon, että alunperin mun nimimerkin piti olla Exacta (ja tässä nimen alkuperä), mutta typotin sen rekisteröityessäni eräälle toiselle sivustolle ja siitä hetkestä lähtien se on ollut Execta. ;)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

ONNEA voittajalle!

tosiaan uutta patchiä sielt olis kohtpuolin tulossa. Ens viikolla jopa. Saas nähdä saadaanko Domination jäätymistä korjattua tällä kertaa. Ja ainakin jotain uudistusta tulee myös, jonotusaikojen suhteen.

-DTK
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Hienot pelit oli taas. Ajalla 18-00 tuli 20 voittoa ja 2 tappiota. Yhtääkään saboa ei hävitty tuona aikana. Merkkasin itselleni huvikseni ylös omat tapot ja kuolemat, joita tuli 148/186 = 0.8. Innolla odottelen seuraavaa peli-iltaa.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Exacta->Execta.

Hauskana detaljina sanottakoon, että alunperin mun nimimerkin piti olla Exacta (ja tässä nimen alkuperä), mutta typotin sen rekisteröityessäni eräälle toiselle sivustolle ja siitä hetkestä lähtien se on ollut Execta. ;)

Niin, mehän olimme tietenkin tietoisia tuosta ja siksi A-lla kirjoitimme. :p
Muistanette varmaan S.V.E.R. osaston P.S.S.T.A. (Poznavatelj Svih Stvari Tajne Agencije eli Kaikkitietävä Kaikkien Asioiden Salainen Virasto) jonka tehtäviin kuuluu tietää tälläiset asiat. Tätä kautta monet tärkeät tiedot ovat kulkeutuneet tietoomme kuten sekin ketä kulki pakkasilla pihalla ilman raappahousuja. Niin juuri, tiedät kenestä puhun.

Onnea vielä voittajalle.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Kuten tapoihin kuuluu, voittaja on palkintonsa saanut (ja ansainnut).
Tässä siis todistetta, Execta (tai Ramtoin mukaan Exacta) on oikeasti olemassa ja voimissaan!
kuva0247resize.jpg


Onnittelut vielä voittajalle.
Kuka mahtaa olla seuraava....?
 
Vastaus: KFS Peli-ilta: LA 4.12.2010 Operaatio Palkkasoturi kello 18.00

Voittajan helppo hymyillä :D
 
Ylös Bottom