Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

viikonloppu ei olis paha

Voisi ainakin epävirallisen semmoisen pitää. Lauantaina? 19:00 ja etiäpäin?

OT: komea nimi sinulla laapo, huomannut pari kertaa että kumpikin meistä ryntää haavoittuneen luo kun kutsu käy :D
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Vaimo lähtee lauantaina evakkoon, joten sopii kuin nenä päähän :D. Vielä pitää kehittää taktiikka millä saa kaapattua pelikoneen lapsilta ajoissa :confused:
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Minä oon ainakin mukana jos ei tuo kaljanhimo taas vie voittoa miehestä :confused:
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

katsoimpas viestejä ja en tajua että onko nyt joku isokin matsi tulossa? ja pääsenkös minnääkkii sinne? :p
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

katsoimpas viestejä ja en tajua että onko nyt joku isokin matsi tulossa? ja pääsenkös minnääkkii sinne? :p

Ei tällä hetkellä, mutta jos jotain sovitaan niin täältä löytyy tietoa.
Peli-illat on kaikille avoimia ja osallistujamäärästä riippuen ne toteutetaan ryhmillä (x<16, erillinen kutsu joltain ryhmässä olevalta) tai klaaniaulalla (x>16) eli liitytään samaan tyyliin kuin mihin tahansa normaaliin matsiin.

Peli-illosta sen verran, että voisi taas järjestellä jos ajankohta saataisiin sopivaksi.
(ehdotuksia?)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Minä kuulin yheeltä kaverilta että olisi joku iso matsi tulossa.. emppäähän tiijä sitten keneltä oli kuullut.. Ehhdotus: 6pv seurraavata kuuta? Kesskiviikkoki vielä :p
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Jotenkin semmonen näppituntuma, että heinäkuulle tuskin kannattaa mitään järkätä erikseen. Jos jollekin viikonlopulle osuu keskivertoa kehnompi keli tms. niin itse ainakin olen ilmoitellut pelihalukkuudesta tuolla yleisessä ketjussa.

Mutta kun syksy koittaa, niin eiköhän peli-illat taas kierähdä liikkeelle.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Mutta kun syksy koittaa, niin eiköhän peli-illat taas kierähdä liikkeelle.
Eiköhän kesäkuukaudet mene varusteita huoltaessa ja välillä satunnaisesti rintamalla pyörähdettyä. Syksyllä sitten viritellään isommin.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Kyllä palkka soturit pienet lomat tarvitsee. Hyvät kesät kaikille ja ranta-asu on yksiväriset uikkarit, lippis väärinpäin ja laskettelu lasit. (Juomat samat mitä pelatessa):cool:
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

On tosiaan ollut epäaktiivisempaan magin pelaaminen kesällä vaikkakin intoa riittäisi. Totta kai oon mukana syksymällä kun on pelipäivä tiedossa mutta siihen asti pitänee saada tuo pandarusketus pois ku tykkäs alkukesästä pitää aurinkolaiseja silmillä :cool:
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Jaaha.
Vähän kun lomaillaan ja otetaan rennosti niin täällähän tapahtuu vaikka mitä.

Joku melkein jo pesaisi hupparinkin (hui kauhistus Zeran).
Vai peli-iltaa. kyllähän sitä voisi yhdet kevyemmät pitää ennen kun syksymmällä aloitetaan isommalla rähinällä.

Olisiko se sitten keskiviikkona 3.8. kello 19 -->
Operaatio Jäätelökesä.


Tehkää banneri. Ja jätski pitää näkyä. :D

Niin ja muistakaa jos on tarvetta itsemurhalle taistelutantereella niin minun viereen vaan (eiköhän taas muutama osuma "lipsahda" omiin).
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Niin ja muistakaa jos on tarvetta itsemurhalle taistelutantereella niin minun viereen vaan (eiköhän taas muutama osuma "lipsahda" omiin).


Eikös se pitäis edessä seisoo että osuis? Niin ja jos Ramtoi ei osu,niin enköhän mie sitten paikkaa sitä omien ampumista... :D
Mukana ollaan matseissa.

Edit:
Pitää emäntä häätää jonnekin,niin saa rauhassa pelata.. ;)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Mukana ollaan. Jospa ne claymoret saisi käyttöön jo ennen tuota päivää. Saisi niitä tappojakin. :)

-LasseM
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Mukana ollaan Alusta Loppuun, Tottakai.:cool:
-Mitsku2
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

No pitäähän sitä Ramtoita vähän kiusata hupparin pesemisellä :D
Itse saavun kyllä paikalle mikäli työvuorot vain sattuvat sopivasti. Mikäli aamuvuorossa niin myöhään pelaamisen saa unohtaa mutta eiköhän sitä sinne 11 paikkeille olla kentällä. Jos taas iltavuorossa niin 11 jälkeen vasta saavun kentille mikäli siihen aikaan vielä porukkaa on paikalla.

Joka tapauksessa itse meinaan kyllä haastaa Ramtoin siinä omien lahtaamisessa :cool:

-Z
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Jepajepa.

Kova yritys meikälläkin päästä pitkästä aikaa kentälle.

Kova yritys olla ampumatta omia. Tähtään ainakin vihuihin :D
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Meikä lähtee mukaan maalitauluksi alusta loppuun ;)
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Ostin juovuspäissäni PS Homeen uudeksi kodikseni SVER Barracksin, jonne kotieläimiksi pari vuohta aitauksineen + MAG-rekvisiittaa. En ole Homen suurkuluttaja, niin mietin vain, voisiko tonne muodostaa jonkinlaiset etkot, joista sitten yhteisellä game launchilla peliin, kun siltä tuntuu? (ts. olisiko helpohkosti toteutettavissa ja olisiko halukkaita)

EDIT: Siis 3.8 peli-iltana. EDIT2: rekvisiittana mm. katolla puhujanpenkki ja kuulijoille pari tusinaa sver-retkituoleja siisteissä riveissä + tietty asetelineet.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Ostin juovuspäissäni...

Viesti ei voi olla muuta kuin timanttia jos se alkaa näillä sanoilla :D
ja kyllähän tuota ite jämäkolikoilla ostin jonku sver puvun sille home hahmolle, joten ei ihan paska idea.
 
Vastaus: KFS Peli-ilta torstaina 19.5 klo 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Jaaha.
Vähän kun lomaillaan ja otetaan rennosti niin täällähän tapahtuu vaikka mitä.

Joku melkein jo pesaisi hupparinkin (hui kauhistus Zeran).
Vai peli-iltaa. kyllähän sitä voisi yhdet kevyemmät pitää ennen kun syksymmällä aloitetaan isommalla rähinällä.

Olisiko se sitten keskiviikkona 3.8. kello 19 -->
Operaatio Jäätelökesä.


Tehkää banneri. Ja jätski pitää näkyä. :D

Niin ja muistakaa jos on tarvetta itsemurhalle taistelutantereella niin minun viereen vaan (eiköhän taas muutama osuma "lipsahda" omiin).

Muistutan vielä bannerin teosta. Bannerit voi lähettää sähköpostiin: KFS_clan@mail.com
Takarajana olkoon sunnuntai klo. 12, niin saadaan esille viimeistään maanantaina.
 
Ylös Bottom