Vastaus: KFS Peli-ilta keskiviikkona 3.8 klo 19.00 (2011 peli-illat, päivittyvä ketju)
Lähetin KFIN toimitukselle meilin. Eiköhän joku huomaa vaihtopyynnön.
Sitä en tiedä pystyykö Turkkunen vaihtamaan otsikkoa kun on hänen perustama ketju.
En tiedä itsekään, että pystynkö. Olen aina luullut ettei muokkaus onnistu, kun muutkin ovat vaan pyytäneet Hartzua tai Fellua vaihtelemaan otsikkoa, vaikka olisikin omia ketjuja. Jos taas olisin voinut tämän vaihtaa, niin häpeän itseäni...
Edit: Nyt on sitten aika hävetä. Kyllähän mä sen sain vaihdettua ja ei, modet ei olletkaan sitä vaihtaneet...
Noh, nyt asia on kunnossa.
Olen myös tuolla onlinessä huudellut peli-illasta pelaajille, että kyllä se tieto sieläkin on varmaan liikkunut. Parille pitäisi vielä raapustaa, jos saisi noita huipputyyppejä taas kasaan, jotka aikoinaan oli kentillä kovinkin ahkerasti. Ja huipputyyppejä olette te kaikki uudemmatkin tulokkaat, en mä sillä. Kiva vaan nähdä vanhoja tuttuja pitkästä aikaa.
Sitten itse peli-iltaan. Jos jossain kohtaa porukkaa on sellai sopivasti kasassa, että saboilemaan pääsee, niin siel olisi tarkoitus ainakin kokeilla seuraavia, mikäli innostusta löytyy.
Sabohyökkäys 1: Jokaiselle (mahdollisimman monelle ainakin, 5 tyyppiä ei riitä!) viuhkamiinat kantoon. Suorinta tietä C:lle koko porukka, miinat sinne ympäristöön. Vihollisia varmaan tossa vaiheessa jo laukkaa kimppuun, mutta tehkäämme parhaamme. Sitten kun miinat on laitettu, porukka siirtyy A:lle ja B:lle, kohteet haltuun ja C:tä kohden, nauttien aiemmin laitettujen viuhkojen tuhoista. Toki muutama jätkä voi siirtyä suoraan A:n ja B:n kimppuun, sekoittaa hieman pakkaa.
Sabohyökkäys 2: Kaikki spawnaa alussa samalle, aiemmin sovitulle puolelle karttaa. Munat multaan niin, ettei vihollinen voi nähdä. Ei ilmaan ammuskelua tms.
Sitten 2-3 tyyppiä hyökkäilee ekan 30s-1min kohteelle, jonka jälkeen loput 30 tyyppiä osallistuu hyökkäykseen. Sekoitetaan vähän vastustajien ajatuksia.
Uhkarohkeaa tavallaan, mutta vähän haastetta peliin ja hauskuutta, ettei olla liian vakavissaan. Jos vastassa sitten onkin paljon klaaniporukkaa, voi tulla tukalat paikat, kun on minuutti uhrattu alusta, mutta on ainakin haastetta. Jos taas pelkkiä randomeja vastassa, niin olipahan edes hetken hauskaa.
Sabohyökkäys 3: Haastetta kehiin. Pistoolit, kranaatit, kaasut, savut ja hitsivehkeet... Hitsivehje on ärsyttävä väline, sillä kun kerran suhauttaa päin näköä, niin vihollinen ei näe mitään. Nimimerkillä: korjasin bunkkerin tappaen kuusi vihollista hitsipillillä...
Sabopuolustus 1: Kaikki spawnaa samalle kohteelle. Siirrymme kohteen läheisyyteen, mutta sen taakse. Siinä vaiheessa kun vihollinen alkaa ottamaan A:ta tai B:tä, lähdemme täysillä puskemaan päälle. 32 jätkää liikkeellä, pitäisi saada A tai B otettua maksimissaan 16 viholliselta pois, helposti. Kun kohde on hallussa, voi puolet tuosta porukastamme siirtyä takaisin omalle kohteelleen.
Muuten, jos yli 32 saadaan kokoon (vaikea sanoa mikä porukan aktiivisuus tulee olemaan tuolloin..) keskitytään enemmän muihin pelimuotoihin. Domi itsellä jäätyilee edelleen, yleensä 2/3 pelistä menee ilman ongelmia läpi. Katsotaan sitä sitten keskiviikkona. Eiköhän tästä hauskaa tule, hauskaa se on ollut ennenkin.