Vastaus: KFS vs KFR/KFV peli-ilta, 24.9.2011 kello 19.00!!
Tiedoksi vaan, että me käytetään Sharkosen kanssa Ramtoita syöttinä. Kunhan oot käynyt Ramtoin kimppuun, niin me pistetään kuulaa tulemaan kahdesta suunnasta. Liitteenä vielä karkureiden pelotteluksi kuva eiliseltä harjoitus-sabosta, jossa vastustajat olivat jopa Tukua parempia. Mikä nyt ei sinällään taida vastustajan tasosta paljoa kertoa.
Wildlag voisi pitää tuota streamia tosiaan koko illan pyörimässä, niin nähdään missä karkurit menee ilman liiketunnistintakin
Jaahans, vaatii sitten täydellistä ajoitusta multa. Tapan ensin Ramtoin jos hyvä tuuri käy, sitten vielä sä ja Sharkonen teamkillaatte toisenne (pyrin siis siihen, että seison täydellisesti juurikin teidän välissänne...). Saan 3 vastustajaa ulos uhraamalla itseni. Pidetään mielessä.
Amppu, tuossa sun kuvassa ei sitten ole mitään ihmeellistä tai vakuuttavaa, sä oot tuol stanan OP-teamissä, SVERillä parhaat pelaajat, oot varmaan taas redlinellä seissy, tähdänny spawnille ja pitänyt vain nappia pohjassa. Ei vakuuta...
Ja tosiaankaan ei paljon vaadita jos on mua parempi tässä pelissä. Mä pelaan voitto mielessä ja juoksen aina kohteelle vaikka pelkällä pistoolilla ja kohtaan ne 20 vihollista sitten sillä... ja kuolen yleensä ensimmäiseen. Mutta ainakin mä yritän..
Streamistä olisi tosiaankin suuri apu teille. Luulen että me sovitaan KFR:n puolella, että hävitään noin 80% peleistä alkuun, että saadaan pidettyä KFS:n porukkaa onlinessä ainakin kymmeneen saakka. Saadaan sitten kokeilla Valorin puolellakin vielä KFS:ää vastaan.
Jos taas pelataan edes semivakavasti, niin KFS:n riveissä on 4 tyyppiä ekan sabon jälkeen
Älkääkä sit raahatko niitä ringereitä mukananne. En tahdo nähdä siel lolleja ja muita teidän riveissä. Turha sit selittää et ne sattumalta tuli.
Ja jonoon kun vetästään, jos ei kohdata kentillä, niin pelataan pelit silti ihan normaalisti. Turha pomppia pois aina heti pelistä.
Jos taas molemmilla esim. redline raiskausta, niin voidaan sitten vaikka chatissa sopia, että otetaanko kaikki takapakkia pelistä tms.
Katsotaan mitä ilta tuo tullessaan.
Vähän tosin pelottaa tää tilanne. Alkaa vaikuttaa että KFS:n riveissä on reippaasti enemmän sakkia kuin KFR:n riveissä..