Vastaus: KFS vs KFR/KFV peli-ilta, 24.9.2011 kello 19.00!!
Ensinnäkin, kiitoksia kaikille osallistujille, niin KFR:n, KFV:n kuin KFS:nkin puolelta. Hyvin oli porukkaa pelaamassa, vaikka yleisesti noi pelaajamäärät ei kauhean hyvältä näyttäneet (Sabo 200-300, kaappaus alle 100, domi 300-400). Toivottavasti saadaan nyt noi levelit Valorilla nopeasti kasaan, että päästään Sverille. Sieltä on tulossa BF3 kuukauden päästä, pahoin pelkään että siinä tapahtuu viimeinen isku jolla tämä peli tulee kuolemaan.
Sitten eiliseen peli-iltaan...:
Ei nyt ihan putkeen mennyt omat pelit, mutta yksi asia jäi peleistä mieleen. Sverin sabotaasin B:n takana sen rekan luona Tukun ukko jähmettyi yhtäkkiä ilmaan kesken hypyn. Ehdin muutaman sekunnin tapahtunutta ihmetellä, kunnes tajusin laskea sarjan ruumiiseen ja +5 sieltä napsahti. Tämän jälkeen kuului jotain turkulaista sadattelua. Mitä ihmettä siinä oikein tapahtui? Onko mulla sittenkin lagi-pedaali?
Jos nyt puhutaan siitä samasta kohdasta, eli puolustaessa kun spawnilta tullaan, niin B:n oikealla puolella se poikittainen rekka? Se mistä te puskitte melkeen koko pelin?
Kyllä, sadattelua tuli. Tuli niin järkysti lagilla se tappo, että meinasin mennä hukuttamaan ohjaimeni vessanpyttyyn, siinä määrin vitutti.
Sadattelu taisi tuossa kohtaa sisältää jotain tyyliin.. "prkleen amppu, pienellä lagilla vetelee...".
Muutenkin tuntui eilen että oli joka pelissä ihan järkyttävä lagi! Lippaalliset ei riittäny vihujen selkään, vaan vihut kääntyili ja puukotti...
Kaappauksen puolustus teitä vastaan, sekin oli ihan järkyttävää. Vaan tuskin mä nyt olin ainut kun siel lagista kärsi, eiköhän muutkin jotain
huomannut KFR/KFS-puolilla??
Jos joku pelaaja pitää erikseen vastapuolelta mainita, niin... Mappedd.... Ai että mä vihaan sitä sen haulikkoa
Olihan se taas ihan mahtavaa pelata isolla porukalla, sitten vielä vastassa tuttuja kauheat kasat.
Oli kiva nähdä kentillä myös l-Turbaania ja sitä yhtä Ukkossetää, jota ei ole aikoihin näkynyt (niin, tietty ollaan hetki oltu kierroksel, enhän mä tiedä vaikka Ukkis pelais joka ilta KFS:n puolella.). Ramtoita oli kiva se pari kertaa päästä puukottamaan ja kyllähän siel proxyssä aina kuului jotain kuittia kun se lähistöllä pyöri. Ja ihan hyvä oli myös tuo Ramtoin yritys "a ensin", melkeen lähdettiin koko porukalla a:ta puolustamaan.
Näitä peli-iltoja lisää!
Olikos muuten osa KFS:n kavereista mennyt puvustustaan vaihtamaan? Musta tuntuu et siel ei kyl ihan kaikki sinisissä viuhahdellu?