Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Viimeks ku pelailin teit vastaan, niin se sun "tapan kaikki" huomattiin siin vaihees ku tapoin sut 5 kertaa putkeen minuutissa :D
...että äläpäs tule uhoamaan...

Olit ottanut jotain taikanesteitä, eli periaatteessa cheattasit.
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Onnistuin saamaan käsiini kuvamateriaalia KFS:n harjoituksista...

Tätä ne siellä respassa sitten vetää, kun eivät uskalla tulla ulos teurastettavaksi.. :D
Lienee nuo kaksi kaveria videon alussa Tuku ja Amppu.

Pitikö tän sisältää jotain vittuilua? Tostahan vaan näkee mun ja Ampun mahtavan koordinaatiokyvyn, ei ihme ettette koskaan osu kun me väistellään luoteja. Suosittelisin pojat teillekin pientä jumppatuntia, tulis peleistä vähän jännemmät.

Deriwon, en ollut ottanut taikalientä. Sun onneksi! Nyt päästin sut sentään 40m päähän bunkkerista ennen kuin laitoin sut kylmäksi. Ja vaikka pyysit siihen apujoukkojakin, niin ei se auttanut, sinne te kaikki tuupertusitte...

Luumu, tsotso... Ei ole camppimista jos huomaa joukon vihuja tulevan ja odottaa että ne juoksee silmät ummessa ohi ja lähtee sitten perään teurastamaan niitä, kyllä sä sen tiedät. Lauantaina se sitten nähdään, suosittelen kurkkaamaan välillä taaksekin, sieltä saattaa muuten puukkoa tulla yllättäen. ;)

Ainut asia mistä oon samaa mieltä on tuo Amppu-kohta, sillä todellakin on hakeutuvia ammuksia, stana! Onneks ne ei (tai niiden ei pitäisi) tavoittaa mua tässä peli-illassa.

edit. Hyvää duunia Ramtoi! Totuus julki!
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

No huhhuh.

Rupes jo pelottamaan. Pakko nostaa leveliä ennen lauantaita, että saa juoksukunnon kohdalleen. Pääsee juoksemaan karkuun kun tilanne käy mahdottomaksi.

Koittakaa KFS:n rääpäleet pitää factioni pystyssä, että kehtaa sinne siirtyä, kun KFV:n maine mahtavana klaanina on taattu.

Oikeasti yritän sanoa vaan, että häviätte karkureille, mutta let´s be friends once again, when we return =)
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Harmittavasti en pääse opastamaan taas tappamisen saloja, mutta päästän oppipoikani Ampun
irti. Ei hän tietenkään millään mestariaan korvaa, mutta näillä nyt mennään.

Ottakaahan kuvamateriaalia taas illasta, niin pääsee kattelee tiukkaa vääntöä!
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Wildlag ja Zeran kuuluu myös siihen kategoriaan, ketä aion tähtäillä... Kaksi leppoisaa miestä, ei siinä mitään, mutta mä tahdon päästä videolle :D

Tällä kertaa taitaa olla meikäläisen vuoro olla elokuvan ohjaajana eli kaikki halukkaat meikäläisen luo :D
Mutta tuosta leppoisuudesta voidaan olla montaa mieltä että eiköhän meikäläisen turpa laula ehkäpä jopa eniten tästä porukasta. Varsinkin silloin kun peli ei suju (eli lähes aina :rolleyes:).

Mutta jos meikäläinen on turpa kiinni niin silloin saapi vastustaja olla varuillaan, silloin nääs peli sujuu ja hyvin :rolleyes:

Tosiaankin jos halutaan nuo ryhmächatit kuulumaan videolla niin silloin itse en tuota headsettiä pysty käyttämään ellei tuohon ole mitään kikkaa olemassa mutta veikkaan suuresti ettei ole.

Eli tässä vaiheessa voipi kertoa mielipiteensä että haluaako kuunnella peli-illassa meikäläisen kiroamista vai haluaako kuulla ryhmän keskustelut videolla?
Ei pitäisi olla vaikeata valita :D

-Z
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Harmittavasti en pääse opastamaan taas tappamisen saloja, mutta päästän oppipoikani Ampun
irti. Ei hän tietenkään millään mestariaan korvaa, mutta näillä nyt mennään.

Menehän sinä vaan karkuun "mökkeilemään", kyllä sää varmasti joskus vielä saat sen ensimmäisen grimin.

Muistin tuossa juuri, että edellisessä peli-illassa Zeranille antamani lupaus on vielä lunastamatta. Pitääpä rasvata Tamsen harvinaisen hyvin lauantaita varten. Jos saat yhdenkään mun kuoleman videolle, niin tiedät mikä sua oottaa. Vaikkakin tämän illan pelien perusteella en kyllä odota KFV:ltä yhtään mitään, ellette saa jostain muusta klaanista värvättyä hätäapua.:cool:
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Luumu, tsotso... Ei ole camppimista jos huomaa joukon vihuja tulevan ja odottaa että ne juoksee silmät ummessa ohi ja lähtee sitten perään teurastamaan niitä, kyllä sä sen tiedät. Lauantaina se sitten nähdään, suosittelen kurkkaamaan välillä taaksekin, sieltä saattaa muuten puukkoa tulla yllättäen. ;)
:eek:
Äläs nyt naurata, makoilit ihan rynkyn kanssa siellä valorin ajoneuvokonttien takapuolella ainakin 5min, odottamassa viemärin kautta tulijoita.:p
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Menehän sinä vaan karkuun "mökkeilemään", kyllä sää varmasti joskus vielä saat sen ensimmäisen grimin.

Soo,soo oppipoikani, eikös tästä puhuttu. Kunnianhimoinen saa olla, muttei koskaan epäkunnioittava, varsinkaan mentoriasi kohtaan :D
Otan tämän ensimmäisen virheesi vielä alkuinnostuksesi piikkiin.

Ja Zeran, nyt sitä taikajuomaa varastoon ja peukalotreenia, sillä Ampun haaste on sen verran kieroutuneella tavalla mielenkiintoinen, että pakkohan sinun on se teilata. Muista minun oppieni mukaan se hyökkää kimppuusi aina takaa päin, vähintään sivusta. Rehellinen se ei ole koskaan. Lisäksi se on kehitellyt aivan oman menetelmänsä, jolla se aloittaa "Amppumisen" vasta kun toinen on pehmittänyt vihua. Hän alkaakin olla mustalla vyöllä jo muiden tappojen viemisessä!

Hienosti kitkaa ainakin ilmassa etukäteen, mutta minusta silti tuntuu, että Ramtoi - the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja - tulee viemään tätäkin peli-iltaa miten tahtoo - ainakin se opettaa oman puolulaisille, että on hyvin tyhmää tulla kk:n tulilinjalle!
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

:eek:
Äläs nyt naurata, makoilit ihan rynkyn kanssa siellä valorin ajoneuvokonttien takapuolella ainakin 5min, odottamassa viemärin kautta tulijoita.:p

Jaa, tarkoitit sitä kohtaa. Huomasin et omat oli puskenu aika pitkäl eturintamaan ja sattumalt huomasin pari äijää sielt tulevan.
Pnu ja Tomppa tuli peräkkäin sielt. Heti ne tapettuani tuli APC siihen ajoneuvolle, joten juoksin siihen tappamaan niitä.
Tän jälkeen menin tsekkaamaan taas sitä alakertaa ja sielt tuli just samaan aikaan ainakin yksi KFV:n tyyppi. Siin vaihees päätin et suojaan sitä viemäriä ku kukaan muu ei sitä tsekkaa ja jos päätätte sil APC:llä hurauttaa paikalle, niin oon siinäkin jeesaamassa.
Eli camppasin siinä kyllä, myönnetään. En vaan halunnut antaa teille voittoa siitä pelistä. :D

Mut sellanen mä oon, ennemmin pelaan voitosta kuin tapoista, eiköhän sen kaikki oo jo huomannu... Siitä ehkä johtuu se että oon aika usein expoissa aika ylhäällä. Medikitti huutaa joka paikassa ja oon valmis hengaamaan kirjaimella ilman tappoja jos siel ei ketään oma muuten käy.
Paska mä tässä pelissä oon, mutta tolla pystyn vähän sitä peittelemään :D
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Hienosti kitkaa ainakin ilmassa etukäteen, mutta minusta silti tuntuu, että Ramtoi - the 11. parhaan mag pelaajan teurastaja - tulee viemään tätäkin peli-iltaa miten tahtoo - ainakin se opettaa oman puolulaisille, että on hyvin tyhmää tulla kk:n tulilinjalle!

Mää oon ihan tippa linssissä kun noin kauniisti sanotaan!
Oli ihan muutettava allekirjoitustakin.
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Muistin tuossa juuri, että edellisessä peli-illassa Zeranille antamani lupaus on vielä lunastamatta. Pitääpä rasvata Tamsen harvinaisen hyvin lauantaita varten. Jos saat yhdenkään mun kuoleman videolle, niin tiedät mikä sua oottaa. Vaikkakin tämän illan pelien perusteella en kyllä odota KFV:ltä yhtään mitään, ellette saa jostain muusta klaanista värvättyä hätäapua.:cool:

Niin tässä vaiheessahan on hyvä mainita että illemmallahan hoitelin siut uudestaan puukolla ;)
Mappina oli tällä kertaa olikos se nyt valorin sabo eli bring it on! Mie voin pitää tuota puukkoa erityisen tylsänä pelkästään sinua varten :D

Joo pitää tuossa huomenissa testata yks juttu tuon nauhoitushomman kanssa eli se saattaapi olla että ryhmän keskustelut tulee tallennettua ja pääsette kuitenkin kuuntelemaan meikäläisen kiroilua ;D onneks niitä ei sentäs saa tallennettua videolle, olis nimittäin K18 pelkästään kielenkäytön takia :D

-Z
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Joo pitää tuossa huomenissa testata yks juttu tuon nauhoitushomman kanssa eli se saattaapi olla että ryhmän keskustelut tulee tallennettua ja pääsette kuitenkin kuuntelemaan meikäläisen kiroilua ;D onneks niitä ei sentäs saa tallennettua videolle, olis nimittäin K18 pelkästään kielenkäytön takia :D

-Z

Siitä tulee varmasti K18 materiaalia... Joudut piippaamaan aika paljon sitä videoo,jos muitten höpinät kuuluu. :D

-KilliCat-
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Vutilo saattaa vuoden tauon jälkeen ilmestyä Lauantaina kentille Sverin riveissä. Tai tämä on jopa erittäin todennäköistä.
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Tosiaankin jos halutaan nuo ryhmächatit kuulumaan videolla niin silloin itse en tuota headsettiä pysty käyttämään ellei tuohon ole mitään kikkaa olemassa mutta veikkaan suuresti ettei ole.

Tuolta pleikan accessory/lisälaite asetuksista audio device/audiolaitteden hallinnasta saa määriteltyä voice chatin in ja outputin, saa esim säädettyä niin että korvamikki voi olla pöydällä ja muiden puhe tulee vaikka kuulokkeista. Näinhän pitäisi saada chatti videolle?
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Edelleen tulossa, mutta jostain syystä eilen en ollutkaan enää klaanissa. Eli uutta kutsua, niin pääsee lauantaina suorilta kehiin. :)
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Tuolta pleikan accessory/lisälaite asetuksista audio device/audiolaitteden hallinnasta saa määriteltyä voice chatin in ja outputin, saa esim säädettyä niin että korvamikki voi olla pöydällä ja muiden puhe tulee vaikka kuulokkeista. Näinhän pitäisi saada chatti videolle?

Joo silleen sainkin tuon toimimaan. Tässä olen nyt tekemässä testejä millä asetuksilla tulis parhaiten nuo peliääni/chat äänet.

Eli tosiaankin ryhmän keskustelut tulee videolle ;)

-Z
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Mukana ollaan listimässä omia ^^
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Tää biisi on omistettu Sveriläisille :D


-Z

[video=youtube;KofosWccOBg]http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg&feature=related[/video]
 
Ylös Bottom