Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Chatissä porukan avautumiset oli mahtavaa kuunneltavaa. Toivottavasti jollain videolla olisi joitain hyviä pätkiä niistäkin
ps. Yhessä matsissa jossa hyökättiin sverin saboon niin jäi grim reaper saamatta ku tapot jäi 34 koska ramtoi pääsi ampuu viimesellä sekunnilla C pisteen edessä ilmat pihalle, mutta sentään sain purppura sydämmen siitä pelistä joten ei kaikki menny hukkaan.
Ramtoi oli KFS puolustuksen lukko, siitä ei päässyt edes omat läpi...
ja se kun Ramtoi tappoi mut PUUKOLLA!
Mä varastan osan tästä kiitoksesta, eli kiitos.Kiittää pitää porukkaa joka omaa aikaansa uhraten aktivoi taistelukentältä pitempään poissa ollutta väkeä palaamaan.
Lämmitti nähdä mukana nimiä joiden kanssa itse otti ensiaskelia pelin parissa.
Tää ihmetytti mua. Pelasin suuremman osan siel KFS:n riveissä, ei tuntunu lagailua, tuntui että oman tapot tuli ihan asiallisesti yms.Taistelujen lopputulos ei antanut oikeaa kuvaa niistä tiukoista väännöistä mitä ne oli.
Vaikka tulosten mukaan näyttääkin siltä että Susipojat juoksi Valorin yli, tilanne ei ihan niin ollut.
Sabossa A ja B lähti kyllä nopeasti käsistä ja C:llä sai tehdä töitä.
Aha, aha. Minultako ei anteeksi pyydetä vaikka nirhasit siihen sun etees? Kiitti heiVaroittelin muutaman kerran että jos näyttää tiukalta, pidän liipasimen pohjassa ja annan palaa.
Vähän hävetti kun Urbanin päästin hengiltä siellä C:n ladossa kun samaan nurkkaan mentiin vihujen perässä. Näin vaan että joku oma tulee mutta liipasin oli pohjassa ja verenmaku suussa.
Lassenkin päästin hengiltä, mutta oli perinteisempi. Juoksi piipun eteen. Muitakin taisi mennä, mutta nuo kaksi muistan itse.
Seurasin vaan Ampun/Taiteilijan esimerkkiä, vaan eipä must kauheasti hyötyä ollut. Yritin yritin, hyöty nollaFinGarion sanoi:Eipä muuta, kiitoksia kaikille todella paljon, myös Turkkuselle, että jaksoit käydä Valorinkin puolella hakkaamassa päätäs seinään siellä C:n "ladossa"
Ja Amppukin aukaisi sanaisen arkkunsa aivan lopussa. Muuten sitä ei kuullut kertaakaan pelissä, mutta lopussa sitten senkin edestä
Kehittelin mielessä tälläisen idean, et kun tän pelin parissa ollaan koht parisen vuotta vietetty ja kaikennäköisiä persoonia tavattu. Puolitosissani heitän tähän ilmoille ehdotuksen: Kun kaksi vuotta tulee tammikuus täyteen, ni vois tavata porukkaa ihan naamakkain. Pidetään MAG bileet (siis viinaa ja paljon). Joten tervetuloa Turkuun...