Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Sen verran jäi hampaankoloon edellisestä illasta että Valorin riveissä lahtaamassa entistä kovempana KFS "sotureita".
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Pakko ruveta neuvottelemaan tuon paremman puoliskon kanssa jos pääsisi heti seuraavaankin mukaan. Mikki pitäisi ehtiä käydä ostamassa niin voisi osallistua kiroiluun :D
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Sain diilattua ittelleni ilmaisen Hauppaugen, seuraavista matseista siis saattaa tulla videota täältäkin. Tekis mieli tulla KFVn riveihin, mut oishan se siistiä saada videoita molemmista tiimeistä?

Oisko kuitenkin parempi jos pistän yv:llä sulle vaikka mun osoitteen ja pistät Hauppaugen tulemaan tänne. En jaksa kattoa 20 minuuttia pelkkiä puskia ja laatikoita. Ei vaan tuu KFS:n puolelle, niin saadaan videoita molemmista näkökulmista.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Nyt on pakko sanoa että toi Krapulakeijun uho oli vaan pelkkää sanahelinää! Mies löysi harvoin edes oikealle rastille...
Omalta osaltani toi seuraava teurastus jää väliin,mutta kuten kaikki kunnon sotasankarit,olen hommannut varamiehen!!
Eli mukana ollaan...mutta vähäisen vastuksen vuoksi heitän kakkosketjun kentälle! Tosin tässä tapauksessa se on ykköstä parempi...
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

22.10.2011 sitten seuraava ja viimeinen KFS vs KFV peli-ilta, rekrytoinnit käyntiin. Aloitellaan 19.00, tasataan tarvittaessa. Saboa taas. Ei paras pelimuoto kaikkien mielest, mut nää Suomimatsit on vaan niin hienoja! 20+ molemmil puolil, niin toi touhu on ihan täydellist!


Viimeinen? Pyydän anteeksi tietämättömyyttäni, mutta eksyin näille sivuille vasta perjantaina ja oon vielä aika pihalla..
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Eikai se auta kun pyytää taisteluveljiltä vielä viimeistä rynnistystä. Itse tosiaan haluaisin vielä näihin keskinäisiin sotiin todella mukaan, joten olisiko mahdoton idea, että karkurit sinnittelisivät Valorin puolella vielä tuonne 28-29 päivän tienoille. Tällä en toki tarkoita sitä, että tämä 22.10 päivä pitäisi perua / siirtää, mutta edes se, että järjestettäisiin vaikka sitten kahdelle vklopulle peräkkäin.

Taistelut ovat kuitenkin näin todella viihdyttävää ja vaihtelevaa, ja uskokaa pois, näitä muistellaan redline-raiskauksia tehdessä vielä pitkään "hyvinä aikoina".

Ja minulla hahmot sekä Valorilla että Sverillä, joten voin olla siellä puolella missä tarvitaan, jos tämä saadaan vain järkättyä.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Mukana. Tietenkin. Tapan kaikki.
 
Vastaus: KFS vs KFV peli-ilta, 8.10.2011 kello 19.00!! ILMOITTAUTUKAA!

Kuten alla. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Tällä hetkellä itselleni ainut MAGin tappaja voipi olla vain MAG2. Jos ei ole tiedossa uutta fps peliä jossa on yhtä suuret pelaajamäärät niin no thanks!

Ja tosiaankin tuo "viimeinen" matsi lienee tarkoittaa KFS vs KFV karkurit. Eli uutta yhtä mainiota peli-iltaa ei varmaankaan ole tiedossa pitkään aikaan.


-Z
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Aina kun uusi fps tai joku muu suurpeli, johon aikaa luullaan tuhlaavan ilmestyy, aletaan puhua MAGin kuolemasta. Se alkoi jo kuukausi MAGin ilmestymisen jälkeen ja nyt siitä on jo pari vuotta. Ei voittanut killzone 3, ei socom 4, ei gran turismo 5. Ei sitä tapa 12vs.12 BF3:kaan, hetkeksi laskee käyttäjämäärä, kun kokeillaan uutta nuorta lihaa, mutta kun ne tuppaa olemaan vaan luuta ja nahkaa MAGin mahtavien muotojen jälkeen. :) Ite vetelen tätä Irmeliä niin kauan, että siitä henki lähtee irtoavan töpselin muodossa. Toki ne muutkin mukavia irtosuhteita on, MAG vaan on sellainen vakikimppa, ettei sille voi sanoa ei pitkään.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Syy miksi oon käyttänyt lauseissa välillä viimeinen/mahdollisesti viimeinen peli-ilta, johtuu siitä, että tällä saadaan enemmän porukkaa liikkeelle. :D
Pikkaisen kuin pelottelee, että tää saattaa olla viimeinen ikinä, niin aina muutama lisätyyppi eksyy linjoille.
Ja kun saadaan muutama tyyppi lisää, niin peli-illoista tulee taas pikkaisen paremmat.

Eiköhän näitä niin kauan järjestetä, kun saadaan porukkaa kasaan.
Tuosta 2v peli-illasta tulikin mieleen, että pitäisi laittaa ajoissa siitä viestiketjua kasaan, kasata porukkaa, heitellä kutsua myös KFV:n/KFR:n tyypeille, että jos tahtoisivat siirtyä KFS:n riveihin ennen tuota. Nyt olisi viimeistään mahdollisuus tähdätä siihen 128 pelaajaan. Kertokaa mikä olisi hienompaa kuin saada neljä täyttä aulaa kasaan, kaikki samaan domiin ja näin näyttää juhlapäivänä närhen munat kaikille muille maailman MAG klaaneille? (ei pelkästään matsissa, vaan siinä porukkamäärässä mikä saadaan kasaan)

Eiköhän me taas saada KFin-porukatkin (ylläpito) hieman mainostamaan tätä tapahtumaa sivuilla, jos oikein kauniisti pyydetään?
...tähän on vielä pitkä aika, mutta aloitellaan suunnitteleminen aikaisemmin kuin pari viikkoa ennen tuota kyseistä päivää...

Operaatio Tuhkatkin Pesästä-matseissa olen itse sitten KFS:n riveissä, ottamassa videota todisteeksi.
Täytyy vielä vähän harjoitella tuota käyttöä. Convertteri kadottaa äänet ja lopputuloksena on hyvälaatuinen video ilman ääniä ja kokoa yli giga. Emmätajuu!

Amppu, en lähetä sulle tuota boxia, sorry. Mä camppaan seuraavassa peli-illassa ihan törkeästi, eli toimin kameramiehenä ja tähtään nollaan kuolemaan...
uskoo ken tahtoo.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Et sit Tuku editoi niitä videoita yhtään. Leikkaat kuitenkin mun tapot pois, niin :cool:

Tosiaan, pelaan viel Valorilla seuraavan peli-illan, ja sit siirryn KFS. "home sweet home"


edit: niin siis ne ku MÄ tapan SUT. ettei nyt tuu kenellekään väärinkäsityksiä tästä!!!
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

...pitäisi laittaa ajoissa siitä viestiketjua kasaan...

Seuraavassa peli-illassa sitten viimeistään jutellaan lobbyssa tästä.
Tai itseasiassa ehditään kyllä ihan pelin aikanakin jutella kaikessa rauhassa siinä sököringissä, sen verran rauhallista kuitenkin on kun vastapuoli menettää henkensä jo punaviivan paikkeilla.

SuperStock_1308-524.jpg
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Ei kyllä menny kauaa kun alko taas se provosointi :D

Tosiaankin itse voisin varmaan odottaa vielä viikon mikäli sharkonen haluaa yhteen peli-iltaan päästä mukaan. Eli mikäli saataisiin tarpeeksi porukkaa Valorille 29.10.2011 niin silloin voisi vielä vetää viimeinen matsi Valorilla ennen kotia palaamista. Sharkonen puhuikin tästä jo aiemmin kun häneltä nyt kaikki matsit on menny sivusuun. Se tietysti on varmaa että suurinosa luultavasti palailee jo tämän lauantain jälkeen Sverille (mikäli taso riittää) mutta jos niitä b-slotin omistajia löytyy valorin puolelta niin voisi yrittää saada edes se 1-2ryhmää läjään. Ja sehän on varmaa että Sver ei tätä haastetta jätä ottamatta vastaan :D

Mutta katsellaan löytyisikö kannatusta tälle idealle.


-Z
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Tänks Zeran, annan sinulle tehtävän seuraavaan peli-iltaan värvätä mahdollisimman monta vielä jäämään valorin puolelle, niin laitetaan 28-29 paska osumaan tuulettimeen. Kyllähän me jo, minä, sinä ja taiteilija-- vedetään kfs:ää ku pässiä narussa :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Mun A-slot on Valorilla, B ja C KFS:ssä. Pidän A-slotin äijän tuol Valorilla niin pitkään kuin tarvis on. Eli jos KFV:n puolelle tarvitaan 28-29. päivä ukkoja, niin olen siel puolel sitten jeesaamassa.
Kiirettä ei tosiaan ole siirtää tuota äijää tuolta pois ja jos saan sillä yhdet KFS vs. KFV matsit lisää kalenteriin, niin taatusti saa ukko siel pysyäkin!

Totuus on se, että mä ja AmppuTaiteilija tahdotaan vaan opettaa vähän Sharkoselle tuota pelaamista, niin loppuu se provosoiminenkin joskus sielt suunnalt.
Ja eiks se menis matemaattisella kaavalla tyyliin Amppu=TKu10>deri&sharkonen?
Ja kohta tulee se KFV:n hidas Darrakeijutar kyselemään että mitä mä nyt tuolla meinaan... :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Haha jo se Tuku ettet pidä itseäsi parempana ku Tamppu niin kertoo jo paljon.

Siis kyllähän fakta on, että Ramtoi > Sharkonen > loput :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Haha jo se Tuku ettet pidä itseäsi parempana ku Tamppu niin kertoo jo paljon.

Siis kyllähän fakta on, että Ramtoi > Sharkonen > loput :D

Ei tota Ramboa nyt olis hei tohon tarvinnut lisätä...! :D
Se on itsestäänselvyys, onhan ne Rambon tapot huippupelaajista videoiltakin nähty!
Nyt puhuin lähinnä täst meidän tietys vääntöporukast eli amppu, mä, sä ja sit se yks toinen turkulainen, ketä on niin surkea, että nimenkin oon unohtanu.
Derilose tai joku sellanen se muistaakseni on?

Mä nyt annoin Ampulle ton tasapelin täs tilantees, muuten se taas hakee niit mun pehmittämii äijii koko peli-illan ja mul palaa käpy.
Nykyään ku ei pelota että vihu pääsisi selän taakse, enemmän pelottaa et se Amppu on siel taas tappoja väijymässä tai ampuu selkään jos siltä tuntuu..
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Ramtoi > Sharkonen > loput :D

Minulta lirahti Tenaan kun luin tämän.

Mutta tottahan tuo on (unissani).

Jotenkin on sellainen kutina että hyvät pelit on tulossa kun vauhti on jo päällä.
Kai se on teaseri viikonloppuna kasattava kiitokseksi (tai rangaistuksena, riippuu katsojasta).

Juliste olisi mukava saada Operaatiosta Tuhkatkin Pesästä niin voisi käyttää videossa (saa olla useampiakin ja molemmilta puolilta).
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Oikeastaan tämä kuuluisi tuonne FAQ-osioon, mutta päätin laittaa tänne, että Sharkonen ja Tuku varmasti huomaavat.

Jokaisella vihollisella on pää. Se on sellainen lähes ympyränmuotoinen kappale hartioiden yläpuolella. Tunnistatte sen siitä, että se on kaikista korkeimmalla oleva vastustajan osa. Kun tähtäätte siihen, niin saatte vihut hengiltä nopeampaa. Kun olette täysin sisäistäneet tämän taktiikan, niin ei tarvi olla joka paikassa vinkumassa tappojen viemisestä. Ja onhan tekijätkin muistaneet teitä osaamattomia apurin nauhalla.

Viikon päästä lauantaina pääsen paikalle, mutta sitä seuraavaa en uskalla vielä luvata. Aloittelen varmaan taas Sverin puolella ja kun Valor on ottanut tarpeeksi monta kertaa turpaan, niin siirryn sinne. Toivottavasti pääsen Tukun kans samaan ryhmään, että mun selkään ampumiset jää taas videolle.
 
Ylös Bottom