Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei niitä kilometrin päästä tamsenilla ammuttuja tappoja lasketa
"Nyt tulee kirjaimelle pari sällii. Sain ne molemmat tohon."
On kyllä loistavia videoita, kiitos Zeran. Jotain patoumia kyllä porukalla tuntuu olevan mua ja Tukua kohtaan, mistähän mahtaa johtua?
Krapulakeiju on kyllä aina ihailtavan itsevarman kuuloinen siihen asti, kunnes tappio tulee.
Täytyy katsoa tuo Ramtoin tuplatappo, voi olla et joku kyl vähän avitti Ramtoita siinä.
Hyvin oli poijaat jo suolattu portaissa ennen minun piipun eteen hyppäämistä. Jos joku huomasi, niin melko suojassa C:lle olin teltan pystyttänyt joten siitä oli helppo noukkia muiden työn hedelmät.
Juu ei otettukaan vähättelynä. Oli itsellä helppo nurkan takaa laukoa kun aina oli lähellä joku joka piti pystyssä.Ei siis ollut tarkoitus vähätellä touhuas... Rambo-pappaan ei kosketa!
Katoin viimeiset videot eilen illal puhelimel, niin en tiedä ketä siel oli äänes, mutta meni jotenkin näin: "oikeelt tulee pari joukkueellist (tarkoitti kai ryhmää) ja Turku on ainakin tääl." Hei siel oli sit 15 muutakin niin miks mut piti erikseen esille nostaa? Ihmekään ku vihui tuli aina kauhee ryöppy vastaan ku sai jonkun tuuril matalaks...