Vastaus: KFS Peli-ilta 26.1.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)
No niin…
Operaatio 365 on vain muutaman päivän päässä. Suuri MAGin 1 vuotisJUHLAtaistelu on käynnistymässä ja varmasti riittää menoa ja melskettä juhlistaessamme tätä vuoden 2010 parasta peliä!
Olen ollut yhteydessä pariin MAG-klaanin johtajaan, mutta valitettavasti en ole saanut ketään kiinnostumaan ottamaan matsia KFS:ää vastaan. Tähän voi olla syy se ettei me ei olla niin tunnettu klaani kuin muut. (tarkoitan tällä vain noita virallisia foorumeita mikä on täynnä itseään kehujia muista klaaneista). Tiedän nimittäin varmana että kyllä meidät taistelukentillä jo tunnetaan ja monet klaanit ovat sanoneet vain pelkkää hyvää meistä.
Ja mitä nyt katsoo tuota jonkun tekemää uutta ”eliitti”-klaani listausta, eipä sieltä KFS:ää löydy.
(itse olen pelannut vähän aikaa tuossa =V= klaanissa ja voin sanoa että kyllä meiltä löytyy parempia pelaajia ja muutenkin parempaa tiimipelaamista.)
!!!Clans Update!!! - PlayStation MAG
Mutta nyt itse peli-iltaan, tässä banneri siihen:
Eli peli-ilta suoritetaan normaalisti kuten on aina ennenkin ollut. Joku upseereista avaa klaaniaulan siinä klo 18 aikoihin jos siellä upseereita on jo kentällä.
Jos ja kun pelaajia on online yli 32, avataan toinen klaani-aula ja tasataan pelaajat kahden aulan välillä. KFS-chattiä käytetään hyväksi yhteislähtöjen laskuun ja aulojen tasaamiseen. Joten jos vedät klaaniaulaa, huolehdi että olet KFS-chatissä tai että joku aulastasi on, joka voi sanoa yhteislaskun ääneen sinulle, jotta tiedät laittaa aulan jonoon.
Koska tämä peli-ilta on MAGin 1. vuotis-taistelu, meillä on hyvät mahdollisuudet saada kovia klaaneja vastaan. Olen ainakin saanut viestejä että siellä on KEQ, =V=, )B( ja muutama muukin klaani täysissä voimissaan pelaamassa. Joten odotan mielenkiinnolla tulevaa peli-iltaa.
…mietin tässä vielä että saatan pelata illan parit ekat tunnit Valorilla, mutta jos siellä ei muita ole, palaan KFS:n riveihin. Mutta jos saadaan muutamat pelaajat KFV:n puolelle, voidaan koittaa yhteislähtöjä vastakkain.
NÄHDÄÄN TAISTELUKENTÄLLÄ!!!