Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: KFS Peli-ilta la 5.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Eikös nuo statsit (muistaakseni) pitänyt ottaa 20-22 väliseltä ajalta (voi olla että sekoitan peli-illan tms.)? Itse ainakin tulin siinä 22 pintaan vasta pelailemaan KEQ:iltä ja pari matsia pelattuani lähdin takasin clan warsia pelaamaan (jossa kaikki matsit voitettiin). :D

Kaikki statsit on vain väliltä 20-22 alkaneista matseista, viimeiseen päästiin n. 21.58, tms. Ensimmäinen matsi missä olit mukana on päättynyt 21.51, kuvakaappauksen mukaan. Sun statsit tuosta domista on 50 tappoa, 19 kuolemaa, eli pelasit varmaan koko pelin? Ja toinen sitten oli päättynyt 22.23, tai silloin siis kuvakaappaukset olen napannut. Että kyllä nää ihan viralliset tulokset on ja matsit alkaneet 20-22 välillä. :D

Vastaus: KFS Peli-ilta la 5.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Tässä muutama kuva mitä on tullut otettua, jatkossa sitten lisää. Kuvia

PS3:n kello mulla 10min eellä että se voi olla että olin sitten parissa matsissa mukana. Joinilla liityin johonkin kun tuli errori muistaakseni, mutta ei siihen kauaa mennyt että pääsin rellestämään.

Eipä noissa tuloksissa mitään valittamista, suht hyvät statsit parista matsista ;)

Ei taidettu ihan vitsinä ottaa eilisiä pelejä. Tänään huomasin, että upseerin natsat olivat lähteneet kävelemään. :D

Kuten myös täältä. Onko tälle nyt jotain virallista selitystä olemassa, vai mikä taustalla?

Empä nyt niitä kamalasti kaipaa, aikoinaan ne sain, jotta voin perustaa klaaniauloja (+muutaman kerran kutsunut lisää sakkia riveihin).

eilisillasta: alku meni ihan kivasti sabossa vaikka tuntui jotenkin oudolta jättää B vihulaisille ja mennä leirinuotiolle C:n. no tuli selväksi että selvää sorsa-ammuskelua taisi pojat haluta:) mutta sai peli jotain potkua siitä.
domissa sitten kaikki pisti vastaan(outo lähtöpaikka+pikku lagit ja sitten ne yhteydet jotka päästi minut jopa takaisin sisältäen ne pari hassua tappoa,heh.
hmm... mahdoinko pelata enempää? n21.30 taisin lopettaa tarkkuusjuoman uuvuttamana:rolleyes: muuten toimiiko se motion sensor oikiasti?

Arvonta suoritetaan, jahka saan Ramtoin kiinni, mikäli se suostuu mua avustamaan.

Juu sori sällit, nyt vasta pääsin koneelle kun nuo tosielämän kiireet vie.
Siksipä en eilen ollut kuin kello 21 asti mukana. kiitti vain kaikille ja anteeksi niille joita vahingossa pistelin kylmäksi.

Itselle sattui nyt eilen niin että ei meinannut päästä spawnista pois. Kello vain alkoi kulkea uudelleen ja kerran vilahti tekstikin missä vihu minut tappoi. Itse en kyllä nähnyt tappoa kun kokoajan sama maisema naaman edessä, mutta kyllä se ukko sitten oli jonnekin ilmestynyt. Myöskaan mehupilli ei pari kertaa nostanut. Näytti kyllä että minä nostin ja pisteetkit antoi mutta ei vaan parannettava noussut. No sellaista, mutta kaikenkaikkiaan oli mukava pelata.

En minä kehtaa arvontaan osallistua sillä panoksella minkä eilen annoin ja muutenkin mukavampi se on avustaa Turkkusta arvonnassa. Muistakaa että hän on ihan itse palkinnon hankkinut eli ollaan kiitollisia hänelle siitä.

NorseTKU: Pistä vaan viestiä, jätän koneen auki.

Lahjottu kortti arvottu, voittaja on "Mr.X", jolle olen nyt lähettänyt viestiä, että ottaako lahjuksen vastaan yms. On myös arvottu varamiehet (2), että jos kyseinen henkilö kieltäytyy lahjuksesta tai en saa kyseistä henkilöä kiinni. Palaan asiaan ja julkaisen voittajan nimen vielä täällä, jahka kyseisestä henkilöstä jotain kuuluu.

Ken epäilee turkulaista vilpistä, kääntyköön Ramtoi papan puoleen, joka suoritti 50% arvonnasta. Arvonta suoritettu tavalla, jossa ei huijata voi ja tarvitaan molempien tsekkaus, sekä minun että Ramtoin.

-TKu10YES

Ps. Seuraava peli-ilta on 10.3. eli ensi viikolla jo, torstaina. Vedetään nyt tiiviimmällä tahdilla, koska Domi toimii ja MAGissa vielä pelaajia riittää. Jos 12.3. on Clan Wars, meidät voisi sinne ilmoitella Mr. Deri? Ja sen jälkeen peli-ilta sitten 18.3., perjantai siksi että jos taas sattuu Clan Warsit lauantaille.
Kovin toivon nyt että joku hieman aktivoituu. Itse joudun pakkaamaan kimpsut ja kampsut ja poistumaan kohti Maarianhaminaa, laiva lähtee jo parin tunnin päästä. En ehdi tekemään bannereita tähän seuraavaan iltaan, enkä keksimään peli-illalle nimeä saati tekemään avausviestiä aiheesta.

Velli kiittää ja alkaa pakkaamaan tavaroitaan ja lähtee maakuntamatkalle, hyih!

-TKu10YES

Ps. Seuraava peli-ilta on 10.3. eli ensi viikolla jo, torstaina. Vedetään nyt tiiviimmällä tahdilla, koska Domi toimii ja MAGissa vielä pelaajia riittää. Ja sen jälkeen peli-ilta sitten 18.3., perjantai

Ois tietty kiva, jos joku peli-ilta järjestettäisiin Perjantaina tai Lauantaina myöhemmin alkaen. Esim 21 tai 22 -> Sodan yöt :D. Ja pelit kestäisi myöhempään.

No jos ideat loppuu kesken, niin kasarihevihän on instant-nimigeneraattori. Malliesimerkit ihan näin julkisesti, että saadaan ilmeisimmät pois.

Operaatio Ässät korkealle
Op. Kipulääkitys
Op. Palava taivas

Jaaha soturit.

10.3 Operaatio Ässät korkealle klo 19 >>>
18.3 Operaatio Sodan yö klo 19 >>>

Propaganda materiaalia (bannereitä, teasereitä, mitä ikinä keksitte) saa laittaa tulemaan. Tänne, privana tai kfs_clan@mail.com.
Myös seuraavien operaatioiden nimiä saa ehdotella, nämä oli ketjusta aikaisemmin ehdotettuja.
Ne Fellu sedän Kuivana ... jätin nyt huomioimatta. :rolleyes:

Eiköhän pikkuhiljaa olis aika kokeilla sitä Operaatio Sisällissotaa? Ei voi mitään, mutta perinteiset peli-illat on vaan randomeita vastaan aikaslailla puuduttavia. Domi vielä menee, mutta accu ja sabo hoh hoijaa.
Kuitenkin noita "b-slot" miehii on aika paljon, niin miks ei kokeiltas jäsentenvälisiä?

Kuitenkin noita "b-slot" miehii on aika paljon, niin miks ei kokeiltas jäsentenvälisiä?

Jos jäseniä riittäisi kaikkiin niin sitten, mutta kun Valor ja Raven porukat vain ovat niin hiljaisia.

Peli-illoissa on normaalisti ilman mitään erityistä kampanjointia paikalla porukkaa 30 pelaajan molemmin puolin, joten tuon jakaminen kahtia on hieman höhlää, etenkin kun ei ole mitään takeita, että pääsisi vastakkaisille rintamille missään pelimuodossa.

KFV ja KFR klaaneissa on kyllä jäseniä vaikka kuinka, mutta pitäisi yrittää heitä vielä potkia hereille yhteisen peli-illan merkeissä. Tähän asti Bubba Billyt ja Horstit eivät ole linjoille ilmestyneet.

KFS vs. KFV olisin varmaan se todennäköisempi. Sopiva ilta ja ainakin KFV:lle samanlaiset ilmoittautumislistat kuin Clanwarsiin on. Jospa myös saisi nämä KEQ-petturit edes yhdeksi illaksi KFV-riveihin sitten.

Tosin kyllähän me appuran ja undermeitin kanssa jo kolmisteen viedään teitä sinne kuuluisalle nakkikioskille :D

Juu olen myös samaa mieltä että nyt tarvitaan lisää niitä KFS vs KFx välisiä matseja. MAG alkaa olemaan isolla klaanilla pelatessa liian helppoa ja matsit ovat aivan liian tylsiä randomeja vastaan. Kyllä meidän kannattais nyt sopia joku päivä tällä jutulle. Itse en pääse pelaamaan kuin KFS riveissä, koska en vieläkään jostain syystä saa ostettua lisää aikaa B-hahmolle. Ja eiköhän sinne esim. KFV joukkoihin saada vaikka 2 ryhmällistä, sekin olis jo jotain (lue: hyvää vastusta). Ja silti tätä kannattaa kokeilla, vaikkakin sillä uhalla ettei saada kuin parit matsit aikaan, koska niissä on kunnon menoa, mitä nyt olen niitä parit silloin joskus pelannut.

Vois tosiaan tehdä niin, että kaikki kenellä on jo se kakkoshahmo siellä, todennäköisimmin KFV, niin ne menis sinne ja me muut ollaan KFS. Eiköhän me yhteensä saada se 32 kasaan, eli 16 vs. 16.

Oli kivat pelit. Varsinkin dominationin pelaaminen pitkästä aikaa oli mukavaa. Mutta valitettavasti Sabo sekä Acqu (varsinkin puolustukset) olivat hiukan puuduttavia. Omalla kohdalla parhaiten jäi mieleen yksi Acqu puolustus, jossa tein oman tappo ennätyksen, 48 (entinen taisi olla jotain ~37). Tuli samalla ansaittua Lähitaistelijan nauha (15 tappoa puukolla) ensimmäistä kertaa. Samoin yksi domi-puolustus, joka tuli vietettyä korjausvälineet käsissä (Kuva)

Seuraavaan peli-iltaan en luultavasti pääse mukaan, mutta 18.3 olen mukana vahvuudessa.

sstkorkealle1.jpg

Eli torstaina jälleen peli-ilta, jossa toivottavasti saamme KFV vs. KFS mittelöitä aikaiseksi. Muutoin domination pelimuoto näytellee pääosaa illan aikana.

Kehoitan kaikkia hankkimaan Iron Maidenin Powerslave albumin illaksi ja loppu elämäksi.

Kentällä tavataan!

-ltUrban

P.s. Laittakaa banneri ehdotuksia tulemaan s.postilla(kfs_clan@mail.com) ja jos Hartzu tai joku muu viitsisi vaihtaa taasen otsikon päivämäärän.

Kehoitan kaikkia hankkimaan Iron Maidenin Powerslave albumin illaksi ja loppu elämäksi.

Valitettavasti hyllystä löytyy ainoastaan Live after death cd (eli respawn :) )
Mutta sieltä löytyy kyllä tärkeimmät Winstonin puhetta myöten.
LP:kin oli ostettu jo -85 mutta kadonnut levarin myötä jonnekin.

Itse pääsen linjoille varmaan vasta 10 maissa kun on uuden auton hakua liikeestä ja sitten pitää varmaan ajella jonkin aikaa, ja vielä käydä harrastamassa keilausta (Viimeksi meni jo 150 rikki :D )

Mutta kentälle pyrin kumminkin sitten 10 maissa jomman kumman KFS tai KFV riveihin. Riipuen kummassa pelaaja tarvetta silloin on.

-msorvari-

Eli torstaina jälleen peli-ilta, jossa toivottavasti saamme KFV vs. KFS mittelöitä aikaiseksi. Muutoin domination pelimuoto näytellee pääosaa illan aikana.

Todellakin voisi nyt kokeilla ainakin alkuillasta jos saadaan näitä kotimaisia matseja aikaan. Tarvii vaan porukkaa mennä sitten Valorin puolelle!

Vastaus: KFS Peli-ilta to 10.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

"We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender"

:cool:

Vastaus: KFS Peli-ilta to 10.3.2011 kello 19.00 (2011 alkuvuoden peli-illat, päivittyvä ketju)

Hyvä magGyver! Laitetaas tänne vielä Youtube linkkinä peli-illan virallinen tunnari, jos vaikka joku ei tiedä mistä on kyse. Churchillin puheella tietysti: Ässät korkealle

Jees meikäläisen pelit oli tältä iltaa siinä. Oisko 5 matsia kerenny ottaa ja saldoksi kertyi 5 erroria ja 1 jäätyminen. Kaikki tuli saboissa/kaappauksissa ja aulassa.
En tiedä onko vika yhteydessä vai uudessa päivityksessä. Toisaalta tänään oli päivällä netti katkennut ja Joensuun alueella on Elisan yhteyksissä ollut ongelmia (itsellä saunalahden kaapelimodeemi) että voiko niistä johtua ongelmat. Toisaalta voisi kokeilla jos vetää piuhalla yhteyden modeemiin eikä langattomasti. Riesana vaan olisi 10 metrinen verkkokaapeli mutta pakko sitä kokeilla jos ei muu auta.
Toivottavasti näistä ongelmista pääsee eroon clan warseihin mennessä.

-Z

Itse pelasin 4-5 peliä ja ei ongelmia eli Zeranilla lienee ollut kansankielellä ilmaistuna "paska nakki". Enemmänkin mahtuu porukkaa, mutta kyllä silti melkein joukkueellinen oli kasassa kun jouduin lähtemään.

Ylös Bottom