Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS Pikkujoulut, 26.11.2011 klo 19.00 ---> Ei Ruokaa, paljon juomaa ja laaduttomia juttuja! Be There

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NorseTKU
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Olipas mukavaa pelailla isolla joukolla taas! : D

Omista meiningeistä kirjotan listan koska liian väsynyt...
-10h tuli pelattua paitsi kun piti mikkiä säätää 20 min, jotain jota en muista : /
-Tuli päästyä MVP LISTAN YKKÖSEKSI 54llä PISTEELLÄ!
-Tanssittua ja leikittyä joulupukkia laivalla.
-Kuntoiltua niillä mukamas tuskaisilla aula säädöillä.
-Muutamasta hirveästä lagidomista 25min tuli katseltua youtubea.
-Ainakin yhdessä domissa oli pari ryhmää jota vastaan oli itsellä uskomaton lagietu : ) ja ei tullut mitään vastarintaa kunnes punaista alkoi näkyä takaapäinkin..
-Sverin sabo puollustuksesta tuli löydettyä huone jota en olo ennen edes tienny olleen olemassakaan.
-Otettua aikaa kuinka kauan menee juosta 100 metriä.
-Ammuttua omia... : D (ei vahingossa)
-Naurettua?


Omaa MAGin pelaamista ei kyllä tapa. Uudet informaatiokoneet kun maksavat niin penteleen paljon : ( Ja vaikka jotain tulisikin ostettua niin ei kun maksimissaan tainnuttaa MAGin vähäksi aikaa. :D:D

Ja itse ainakin olen vielä ensi viikkoon valorilla.

E: Miten mulla tulee aina sivun ylimmäksi viestit? :D
Ja ekassa matsissa FIRST BLOOD! :D:D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Itselle oli ihka ensimmäinen peli-ilta livenä (muita on seurattu jälkikäteen videoilta) ja hyvältähän se maistui, kun kentälle asti päästiin. Omat pelit loppui siihen, kun kone jäätyi klo 22 tuntumassa ja katsoin parhaimmaksi pitääkin sen kiinni. KFV:tä vastaan kyllä huomasi, että oma veitsikäsi oli auttamattoman hidas. Tätä pitää siis reenata.

BF3 on itsellekin tulossa ja pääaika menee sen parissa, mutta jos/kun näitä iltamia vielä järjestetään, vaikka olisikin pienempi porukka, niin ehdottomasti yritän osallistua. Ensi lauantaina en tosin pääse mukaan.
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

[video=youtube;aaBpYheFea0]http://www.youtube.com/watch?v=aaBpYheFea0[/video]

Joo tuossa ois toinen peli mitä pelattiin. Hyvä että WildLag sait kuvattua ton eka pelin ja hyvä alotus kuva tossa sun videossa kun just olin näkjään tappanu jonkun. :) Vähän muokkasin äänien tasoa mutta oli mukavat väännöt ja vielä mielenkiintoisempaa ois katsoa miten sveri pärjäs tukun videoista.

Ps. Leevi taidettiin toisissa ryhmissä tietää enemmän mitä teette kuin mitä sun ryhmäläiset kun tunnuit viettävän aika paljon aikaa tossa platoon chatissa jota ei kaikki kuule :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Tosiaan eilen palasin kentille, ja kun levy ei ollut toimiakseen ostin uuden storesta hiukan ehkä suolaisella hinnalla, heh.
Pallo oli hukassa molemmissa matseissa mitä pelattiin KFV:tä vastaan, hiukan tuli paniikki kun siinä taistelun tiimellyksessä yritti samalla muistella miten tätä peliä ajettiin, mutta kyllä ne näppäimet jotenkin muistuivat.

Peliä tullut silloin joskus pelattua ~640(?) tuntia ja kyllä siihen vähintään muutama kymmenen tuntia lisää saisi tulla, 29.10 mukana! :)

Edit: Olis joo ollu ehkä ollu paremmat matsit jos meillä ois ollu ees se 6tyyppiä enemmän, uskokaa pois, sillä on merkitystä! :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Eilen ei ollut ihan samanlainen meno kuin edellisellä kerralla, mutta ihan mukava se oli taas kun oli tuttuja nostamassa ylös. Pelin vittumaisin asia randomeiden kanssa pelatessa on ettei ne käytä mediciä. Isoin vitutus oli ettei mun locitechin halpisheadsetti toiminut (mikki ei toiminut) :D Huutelin kovasti eikä kukaan kuullut :D
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Otan vähän vetovastuuta seuraavasta peli-illasta, koska olen ollut vahvasti tuota päivämäärää ajamassa!
Eli Ramtoin viestin innoittamana pyyhkäiskäämme pienet epäonnistumiset mielestä ja tehkäämme seuraavasta peli-illasta taas unohtumattoman.

Jotta tämä tapahtuisi, laittakaa ilmottautumista tähän ketjuun. Jotta tällä kertaa saataisiin rivit tasaväkisiksi, ilmoittakaa myös kummalle puolelle olette tulossa tyyliin

sharkonen / KFV
xxx / KFS
xx / KFS

ja niin edelleen.

Edellinen aina quottaa tuon edellisen listan ja listaa oman nickkinsä listan perään. Jos on tunnuksia ja halua pelata kummalla puolella tahansa laittaa KFV&KFS. Katotaan perjantaina(viim. lauantai aamupäivästä) sitten kuinka paljon saadaan pelaajia kasaan ja onnistutaanko vähän sumplimaan kummalle puolelle kukin sitten tulee!

Minä voin toimia jonottajana kummalla puolella sitten pelaankaan ja toivon toiselle puolelle kans henkilöä, joka "osaa" lukea jonoa. Täten saadaan pelejä paljon enemmän ja nopeammin aikaiseksi (toivottavasti).

Katsotaan sitten illan tiimellyksessä kuinka kauan vedetään näittä vastakkain pelejä ja milloin sitten palataan kotiin. Huomenna voisi vaikka lturban tai ramtoi laittaa uutta ma... banneria koukkuun, että saadaan peli-ilta mielen päälle.

aloitan ilmottautumislistauksen.

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Huomenna voisi vaikka lturban tai ramtoi laittaa uutta ma... banneria koukkuun, että saadaan peli-ilta mielen päälle.

Sori poijaat, olen koko viikon "muilla mailla" eli tien päällä ja pitkiä päiviä. Joten ei nyt uskalla luvata PR-materiaalia. Jos suinkin onnistuu, yritän mutta tosiaan voi mehut olla illalla poissa jos edes kotiin ennätän.
Peli-iltaan pyrin tulemaan, vahvistus tosin menee osaltani perjantai/lauantai akselille.

Mutta muut mukaan, se on kuitenkin kuralla BF3 nettikoodi alussa (nimimerkki "pessimisti ei pety") niin hyvin voitte tulla muutamaksi tunniksi mukaan lauantaina. Jos ei muuten niin klaani-aulaan purkautumaan muista peleistä. ;)

Niin ja banneria tekemään, kaikki osaa!
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Sori poijaat, olen koko viikon "muilla mailla" eli tien päällä ja pitkiä päiviä.

Öö, tarkoitin, että teillä on tunnukset sinne kfin sähköpostiin jonne vissiin on jo postattu banneria ?
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Öö, tarkoitin, että teillä on tunnukset sinne kfin sähköpostiin jonne vissiin on jo postattu banneria ?

Piti jeesata ja laittaa se banneri tähän juurikin nyt, mutta... KFS:n maili on täysin tyhjä, siel ei oo mitään maileja jäljellä...!
En tiedä sekoileeko mun kone kun on juutuubi uploadaus päällä vai onks ne kaikki oikeasti hävinnyt! Sivuosuma muistaakseni teki ne? Voisitkohan laittaa uudestaan tulemaan?
 
Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu

Operaatio Kotiinpaluu

29.10.2011 kello 19 alkaen.

kotiinpaluu.jpg


Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV


****************************************************
Turku tai ylläpito jos muuttaisi ketjun otsikon.

Siirsin siis bannerin postin arkistoon eli asia kunnossa. Kerrankin olin Tukua nopeampi. :D
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Päivitin ketjun otsikon!
Ja sitten peli-illasta videota, kaikki voi katsoa ja nauraa mun sähläämistä :D

[video=youtube;zejIOkVEp-g]http://www.youtube.com/watch?v=zejIOkVEp-g[/video]
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

HAHAH :D
jännä homma Tuku että pysähdyit mun kohdalle lopussa kattomaan tappoja. Niitä ei tuossa pelissä oikeen tullut, kun ravasin A:n ja B:n väliä koko ajan. kun toinen saatiin niin toinen menetettiin ja sitä rataa. mutta ei selityksiä... toivottavasti saadaan ens lauantaina vähintään yhtä hyviä KFV vs. KFS matseja aikaan.
One Last Time...


Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Hienoa settiä TKU*lta, on se vaan aikamoinen kone :-D
Ja enköhän minä ilmaannu seuraavaankin peli-iltaan



Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Ilmoittautuneet (kopioi ja lisää nimesi listaan):

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
KilliCat / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Jaa, tohon ilmestyi noi reunat jostakin, tästä paranneltu versio:

Näytä liitetiedosto 7844

Viime lauantai jäi sittenkin väliin, kun viina vei miehen...
Ensi lauantain osallistuminen onkin sitten vielä epävarmempaa kun kuulemma pitäisi mahdollisesti vierailijoita majoittaa, mutta kaikkeni teen, että tällä kertaa pääsen mukaan.
Laitanpas nyt nimen silti listaan:

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
KilliCat / KFV
Sivuosuma / KFS & KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
KilliCat / KFV
Sivuosuma / KFS & KFV
heppu1 / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
KilliCat / KFV
Sivuosuma / KFS & KFV
heppu1 / KFV
tosinopee / KFV
 
Vastaus: Operaatio Kotiinpaluu! Karkurit kotiin ja KFS vs KFV matseja! 29.10.2011 kello 19.00!! ILMO

Sharkonen & Sharkonen_-_ / KFS & KFV
Deriwon / KFV
WildLag / KFV
pouget / KFV
SokeriTorakka / KFS & KFV
KilliCat / KFV
Sivuosuma / KFS & KFV
heppu1 / KFV
tosinopee / KFV
COUNTER-SNIPE / KFV
 
Ylös Bottom