Vastaus: Operaatio Tuhkatkin Pesästä, KFS vs KFV peli-ilta, 22.10.2011 kello 19.00!! Saa ilmoittautu
Olipas mukavaa pelailla isolla joukolla taas! : D
Omista meiningeistä kirjotan listan koska liian väsynyt...
-10h tuli pelattua paitsi kun piti mikkiä säätää 20 min, jotain jota en muista : /
-Tuli päästyä MVP LISTAN YKKÖSEKSI 54llä PISTEELLÄ!
-Tanssittua ja leikittyä joulupukkia laivalla.
-Kuntoiltua niillä mukamas tuskaisilla aula säädöillä.
-Muutamasta hirveästä lagidomista 25min tuli katseltua youtubea.
-Ainakin yhdessä domissa oli pari ryhmää jota vastaan oli itsellä uskomaton lagietu : ) ja ei tullut mitään vastarintaa kunnes punaista alkoi näkyä takaapäinkin..
-Sverin sabo puollustuksesta tuli löydettyä huone jota en olo ennen edes tienny olleen olemassakaan.
-Otettua aikaa kuinka kauan menee juosta 100 metriä.
-Ammuttua omia... : D (ei vahingossa)
-Naurettua?
Omaa MAGin pelaamista ei kyllä tapa. Uudet informaatiokoneet kun maksavat niin penteleen paljon : ( Ja vaikka jotain tulisikin ostettua niin ei kun maksimissaan tainnuttaa MAGin vähäksi aikaa.
Ja itse ainakin olen vielä ensi viikkoon valorilla.
E: Miten mulla tulee aina sivun ylimmäksi viestit?
Ja ekassa matsissa FIRST BLOOD!
Olipas mukavaa pelailla isolla joukolla taas! : D
Omista meiningeistä kirjotan listan koska liian väsynyt...
-10h tuli pelattua paitsi kun piti mikkiä säätää 20 min, jotain jota en muista : /
-Tuli päästyä MVP LISTAN YKKÖSEKSI 54llä PISTEELLÄ!
-Tanssittua ja leikittyä joulupukkia laivalla.
-Kuntoiltua niillä mukamas tuskaisilla aula säädöillä.
-Muutamasta hirveästä lagidomista 25min tuli katseltua youtubea.
-Ainakin yhdessä domissa oli pari ryhmää jota vastaan oli itsellä uskomaton lagietu : ) ja ei tullut mitään vastarintaa kunnes punaista alkoi näkyä takaapäinkin..
-Sverin sabo puollustuksesta tuli löydettyä huone jota en olo ennen edes tienny olleen olemassakaan.
-Otettua aikaa kuinka kauan menee juosta 100 metriä.
-Ammuttua omia... : D (ei vahingossa)
-Naurettua?
Omaa MAGin pelaamista ei kyllä tapa. Uudet informaatiokoneet kun maksavat niin penteleen paljon : ( Ja vaikka jotain tulisikin ostettua niin ei kun maksimissaan tainnuttaa MAGin vähäksi aikaa.
Ja itse ainakin olen vielä ensi viikkoon valorilla.
E: Miten mulla tulee aina sivun ylimmäksi viestit?
Ja ekassa matsissa FIRST BLOOD!