Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

mitäs sulla on itselläs kiinni tässä firmassa, vai ihan pyyteettäkö mainostat?
 
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

Hieno mainos kaveri, mutta onko mainokselle lupaa ylläpidolta?

Laitetaan nyt vielä oikein nähtäväksi domainin infot, ilman tarkkaa osoitetta ja puhelinnumeroa.
domain: kaikkiverkosta.fi
descr: Mastermedia Oy
address: 70500
address: KUOPIO
 
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

Huomasin itse että on asiallinen ja laadukas verkkokauppa.

Ei sen kummallisempaa.
 
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

Nuo konsolipelit nyt ei tosiaan "ihan" edullisimmasta päästä tuntuis olevan kun katsoin sivuja....

Pitäydyn vanhoissa ja hyväks havaituissa saiteissa. :)
 
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

No joo eivät ne ihan kaikki mutta on huomattavasti jotkut tuotteet edullisempia :)

Esim. löysin itse himoissani jopa 6e hintaeron Xbox live 3kk tuote on halvempi kuin muissa verkkokaupoissa melkeinpä. Ja sama pätee muihin xboxin tuotteisiin.
 
Vastaus: Kiinnostava nettiverkko kauppa

melkolailla normihintoja PS3-pelit ainakin oli... jätän tilaamatta tuolta, ennemmin ostan VG+:sta tai muista halvoista kaupoista :rolleyes:
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Juu sinähän se itse sen päätät ja tiedät :)

Kunhan ehdotin tämmöistä vaan jos muut ovat kiinnostuneita.
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Siis, ei yhtään PS3-peliä, jonka hinta olisi ollut alle 50? Kuka hullu haluaa vielä ostaa pelinsä suomalaisista roskakaupoista järkyttävällä hinnalla. Noistakin varmaan kaikki löytyy 20-30:n hintalapulla ulkomailta.
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Joo no huomasin itsekkin että samantyyliset hinnat on muissa verkkopeleissä noitten ps3 tuotteiden suhteen. Mutta jotkut nämä Wii tuotteet ja xbox tuotteet ovat jossain suhteessa halvempia.

Mutta itelläni on kokemusta ulkomaisista verkkokaupoista ja huijatuksi olen tullut sen takia turvaudun tämän maan verkkokauppoihin.

Mutta oma on mielpiteesi :)
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Joo no huomasin itsekkin että samantyyliset hinnat on muissa verkkopeleissä noitten ps3 tuotteiden suhteen. Mutta jotkut nämä Wii tuotteet ja xbox tuotteet ovat jossain suhteessa halvempia.

Mutta itelläni on kokemusta ulkomaisista verkkokaupoista ja huijatuksi olen tullut sen takia turvaudun tämän maan verkkokauppoihin.

Mutta oma on mielpiteesi :)
taidat olla mainostamassa omaa firmaasi, tai sitten olet töissä ko.lafkassa, kun sun pitää jokaisen kommenttiin tulla kommentoimaan :confused:
Eikä mua ainakaa oo kertaaka huijattu kun ulkomailta olen tilaillut... kerroppas missä ulkomaalaisessa lafkassa sua on huijattu, niin tiedän jättää sen firman väliin :)
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Mutta itelläni on kokemusta ulkomaisista verkkokaupoista ja huijatuksi olen tullut sen takia turvaudun tämän maan verkkokauppoihin.

Mutta oma on mielpiteesi :)
Höpöhöpö, kerro edes kauppa, mikä huijasi. Millä maksoit, luottokortilla?
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

En ole mitään mainostamassa voin kyllä myöntää että tämä on tutun kautta tiedän vain tämän mutta ei se tarkoita sitä jos kerta olen kommentoimassa paljon niin tarkoita että suoraan mainost an ja vaikka mainostaisinkin sen teen ihan omasta tahdosta ja yritän auttaa tuttuani että joitakin myös kiinnostaisi tämä verkkokauppa.
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Aika hankala tulla tällaisille markkinoille tuollaisilla hinnoilla. Lisäksi aika tökerösti yritetty tehdä mainontaa, kun suoraan jo aloitusviestistä ja kirjoittajaprofiilista näkee motiivin.
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

no joo. eipä tässä nyt päällimmäisenä muuta mieleen tule, kuin mainostus.
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Joo selvä. Ei täällä minun mielestä pieni mainostus ole kiellettyä. Yritän vain saada kiinnostusta hieman tähän verkkokauppaan. Mutta jos ollaan noin negatiivista porukkaa niin ei mahda mitään.

Ja sanon sen että joo oli takaajotus että vähän mainostaisin mutta minua ei pistetty tähän hommaan tuttu sanoi että kerro vaan foorumeilla vähän tästä verkkokaupasta ei muuta!

Jos joku ei usko on kyllä todella tyhmä. :confused:
 
Vastaus: Kiinnostava suomalainen verkkokauppa

Siis, ei yhtään PS3-peliä, jonka hinta olisi ollut alle 50? Kuka hullu haluaa vielä ostaa pelinsä suomalaisista roskakaupoista järkyttävällä hinnalla. Noistakin varmaan kaikki löytyy 20-30:n hintalapulla ulkomailta.

Pakko on vastata tähän. =P Minulle ei ole hinta tärkeä kunhan saan haluamani tuotteen HETI. Siksi en käytä verkkokauppoja, vaan ihan tavan kaupoista ostan esim: Pelini. Haluan myös tukea tällaista toimintaa, sillä on se vaan kivempaa kun voi saman tien saada sen tuotteen kätösiinsä kuin että pitää venata sitä. Kalliimpaa se on mutta kivempaa minulle :D Ja mielestäni esim Gamestop ei ole roskakauppa(tarkoitit silti luultavasti nettikauppa osastoa mutta pakko oli vinettää tästä :p). Asiakaspalvelu on loistavaa ja myyjä jopa kyselee kuulumisiakin kun tulen liikkeeseen.

Totta on että nettikaupoista saa halvemmalla mutta niihinkin liittyy sitten oma riskinsä, kuten se, että tuleeko tuote varmasti perille. Onhan toki niitä luotettavampiakin sivustoja mutta kuten aikaisemmin sanoin, minä haluan tuotteeni silloin kun minulla tekee sitä mieli jolloin marssin lähimpään myymälään ja käyn ostamassa sen itselleni. Helppoa, yksinkertaista ja mikä parasta: NOPEAA! =)

T:Kärsimätön asiakas :D



PS: Tuosta ensimmäisen viestin linkeistä vielä... Varsin *kröhöm* mukavat hinnat tuolla sivustolla xD
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom