Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kiintolevyjenne sisältö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

joku

New Member
Mietinpähän vain että mitä tuonne kiintolevylle voisi laittaa? Mulla on nimittäin 100 gb vapaata tilaa ja olisi mukava saada sinne täyttöä, etten turhaan olisi noin isoa ostanut.
Eli kertokaa mitä teillä on XO:nne kovalevyllä.

Mulla on siellä vähän musiikkia, pelien tallennukset, demoja... Elokuvia sinne ei taida edes saada?
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Suurin hyöty taitaa tulla vasta sitten, kun elokuvia saa ostettua Liven kautta. Itsellä on 20GB kovalevy enkä sitäkään saa täyteen. Jos olet nyt Eliten ostanut, niin toistaiseksi täytyy vain nauttia mustasta väristä ;) .
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Joo. Kuinkahan paljon ne leffat tulevat sitten maksamaan ?
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Vedän nyt muistista: HD-Leffat (720p) 350ms pistettä ja SD-Leffat (dvd): 150ms pistettä. Tai sitten noi hinnat oli tuplasti isompia.
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

OxyG sanoi:
Vedän nyt muistista: HD-Leffat (720p) 350ms pistettä ja SD-Leffat (dvd): 150ms pistettä. Tai sitten noi hinnat oli tuplasti isompia.

Uudet leffat:
480p (HD)
320p (SD)

Klassikkoleffat:
360p (HD)
240p (SD)

Sarjat (per jakso):
240p (HD)
160p (SD)

Näin ainakin Jenkeissä, en tiedä päteekö samat hinnat Euroopassa.
http://www.microsoft.com/presspass/press/2006/nov06/11-22LiveTVMoviesPR.mspx

Kiintolevyähän voi täyttää aika tehokkaasti myös demoilla sekä XBox Originals -palvelulla eli ykkösboksin peleillä. Tai ripata omaa musaa CD-levyiltä peleissä tai muuten kuunneltavaksi (ei kannata mikäli on mahdollisuus myös striimata musaa suoraan koti-PC:ltä).
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Diko sanoi:
Itsellä on 20GB kovalevy enkä sitäkään saa täyteen.
Heh, itselläni oli aina täynnä. Tosin kovolla oli kaikki hiukan yli 100 Live Arcade -peliä olivat sitten kokonaisia tai trialeita ja pino pelitallennuksia + ladattua lisäsisältöä. Kuitenkin tavaraa oli sen verran, että jos kovalevyllä ei ollut yhtään demoa niin vapaata tilaa oli 2-3 gigaa, eli parilla demolla kovalevy oli täynnä. Kun joku Shivering Isles söi jo yksissään gigan, niin itselläni ei ollut koskaan vaikeuksia saada 20 gigan kovalevyä täyteen. :)

Nyt kun on Elite niin on tosiaan hiukan väljempää. Live Arcade -pelit (kivaa latailla noita latauslistalla johon mahtuu vain 6 latausta kerrallaan... todella) ja viitisen demoa on tullut ladattua. Ajattelin tosin ladata nyt Psychonautsin Xbox Originals -palvelusta, kun en sitä koskaan pelannut ja nyt se jopa mahtuisi kovalevylle.

Mukavintahan tuossa on se, ettei tarvitse heti poistaa esim. demoja uusien alta. Muuten isommalle tilalle tosiaan tulee tarvetta kunnolla vasta leffapalvelun myötä.
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

NviperO sanoi:
Heh, itselläni oli aina täynnä. Tosin kovolla oli kaikki hiukan yli 100 Live Arcade -peliä olivat sitten kokonaisia tai trialeita ja pino pelitallennuksia + ladattua lisäsisältöä. Kuitenkin tavaraa oli sen verran, että jos kovalevyllä ei ollut yhtään demoa niin vapaata tilaa oli 2-3 gigaa, eli parilla demolla kovalevy oli täynnä. Kun joku Shivering Isles söi jo yksissään gigan, niin itselläni ei ollut koskaan vaikeuksia saada 20 gigan kovalevyä täyteen. :)

Nyt kun on Elite niin on tosiaan hiukan väljempää. Live Arcade -pelit (kivaa latailla noita latauslistalla johon mahtuu vain 6 latausta kerrallaan... todella) ja viitisen demoa on tullut ladattua. Ajattelin tosin ladata nyt Psychonautsin Xbox Originals -palvelusta, kun en sitä koskaan pelannut ja nyt se jopa mahtuisi kovalevylle.

Mukavintahan tuossa on se, ettei tarvitse heti poistaa esim. demoja uusien alta. Muuten isommalle tilalle tosiaan tulee tarvetta kunnolla vasta leffapalvelun myötä.
Itse en harrasta Live Arcadea lainkaan, joten se auttaa varmaan asiaa. :)
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Pelkkiä pelitallennuksia :o
Mulle riittäs varmaan 5Gb kovo ja samaan aikaan jotkut hinkuvat sitä 120gb.

Huh huh.
;)
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Pelkkiä pelitallennuksia :o
Mulle riittäs varmaan 5Gb kovo ja samaan aikaan jotkut hinkuvat sitä 120gb.

Huh huh.
;)

jäbä onkin ottanu gs nousut! mulla menee musat erik b:stä rakimiin sille kovolle, eikä tuu riittämään edes. ja healttille ei loppujen lopuks riittäs 500gb edes pelisaveihin,on se sen verran härski kaveri;....:cool:
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

jäbä onkin ottanu gs nousut! mulla menee musat erik b:stä rakimiin sille kovolle, eikä tuu riittämään edes. ja healttille ei loppujen lopuks riittäs 500gb edes pelisaveihin,on se sen verran härski kaveri;....:cool:


Joo mut Eric B & Rakim - tuotannolla et kyllä 20gigaa täytä, et sitten millään ;) Tajusin kyllä mitä tarkoitit mutta pokerinpeluun seassa pitää höpötellä sekavia :p
 
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Mulla on suunnnilleen se 13Gb vapaata tilaa. Ei siellä ole kun pelisavet ja ne mikkisoftan tunkemat videot joita en oo vielä poistanu. Mutta pitää katsoa jos jotain XviD videota pistäis sinne. Mutta kokoraja on 2Gb videolla, kun ei oo isompaa muistitikkua.

E: Ja poistan aina demot kovolta kun oon ne pelannu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kiintolevyjenne sisältö?

Pelitallennuksia ja lähes gigan verran Oblivionin lisäpaketti, Shivering ja Knighti (ostin tavallisen ja koppasin kaverin GOTY-levyltä laajennukset).
 
Ylös Bottom